Dit ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:43 schreef TwenteFC het volgende:
En als het kan; Alles tergelijk evolueren terwijl je een lucky egg hebt.
Waarschijnlijk verkeerde account en anders uitleggen en opnieuw inloggenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:46 schreef Helsinki het volgende:
NEEEEE! Ik moest opnieuw inloggen en nu begin ik weer helemaal opnieuw.
Heb ik steeds. Gewoon wegklikken en opnieuw proberen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:46 schreef Helsinki het volgende:
NEEEEE! Ik moest opnieuw inloggen en nu begin ik weer helemaal opnieuw.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:53 schreef sweetlady-o het volgende:
Zou ik bij team blauw gezet kunnen worden?
Vlaardingen centrum heeft trouwens bizar veel pokespots. Ik was niet eens zeker of ze überhaupt al mobieltjes hadden in dat gat maar ik ben aangenaam verrast. Er is zelfs een 1000+ aerodactyl in een gym hier. Maar het mooiste is dat zowat alle gyms aan het beste team toebehoren
Kom er altijd nog niet inquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:18 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Incense loopt nog, daarna ga ik fijn pitten.
Ben er weer in, maar in mijn rurale dorpje in mijn slaapkamer zonder incense vang ik vrij weinig. Morgen eindelijk vrij en vroeg de wekker zetten en eens naar de grote stad gaan.quote:
Ik heb nog 4x incense ofzo.. Toestraks 1 gebruikt met lucky egg en toen gingen de servers doodquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben er weer in, maar in mijn rurale dorpje in mijn slaapkamer zonder incense vang ik vrij weinig. Morgen eindelijk vrij en vroeg de wekker zetten en eens naar de grote stad gaan.
Bijzondere bezienswaardigheden ofzo.. Zal vast wel ergens al bestaan XDquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:39 schreef Mishu het volgende:
Ik doe ook mee, net pokeballs opgehaald bij het speeltuintje achter.
Hoe fotograferen ze die plekken eigenlijk?
Heeft helaas niet geholpen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb ik steeds. Gewoon wegklikken en opnieuw proberen.
Weet je stiekem zijn dit de leukste herinneringen als we straks een perfect werkend spel hebben. Dan denken we terug aan die goeie oude tijd waar alles nog moeilijk en zwaar en lastig was.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb nog 4x incense ofzo.. Toestraks 1 gebruikt met lucky egg en toen gingen de servers dood
Dat komt uit ingress, voor dat spel konden spelers foto's insturen van boeiende monumenten, beelden, kunstwerken etc. Als de makers van Ingress dat boeiend vonden werden het zogenaamde portals, die zijn nu bijna allemaal omgezet tot pokestops en pokegyms.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:39 schreef Mishu het volgende:
Ik doe ook mee, net pokeballs opgehaald bij het speeltuintje achter.
Hoe fotograferen ze die plekken eigenlijk?
neequote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een bazenspel man. jaar geleden dat ik nog pokemon heb gespeeld ik ontdek hier een tweede jeugd. Ben zelfs websites aan het opzoeken om weer alle pokemons van buiten te kennen
Wat een bazen spel. dit is de app van 2016
Welke pokemon is het laatste dat jij gevangen hebt?quote:
laatste die ik echt ving is een machop van 444quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Welke pokemon is het laatste dat jij gevangen hebt?
Ingress was toch Nederlands? Hebben ze de data verkocht ofzo?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:44 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat komt uit ingress, voor dat spel konden spelers foto's insturen van boeiende monumenten, beelden, kunstwerken etc. Als de makers van Ingress dat boeiend vonden werden het zogenaamde portals, die zijn nu bijna allemaal omgezet tot pokestops en pokegyms.
Met wat geluk zijn de portals/foto's die ik heb opgestuurd ook omgezet tot pokestops, morgen ff kijken of dat het geval is.
Ingress was een game van Niantic Labs, een bedrijf wat onder Google was ontstaan, toen heeft Google de boel geherorganiseerd tot Alphabet (de boel hernoemen en allerlei takken van hun bedrijf splitsen en loslaten).quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:59 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ingress was toch Nederlands? Hebben ze de data verkocht ofzo?
Je hebt een soort google maps in de app. Echter zie je nu na een tijdje lopen icoontjes van pokemon op die map. ALs je daar op klikt krijg je de pokeon voor je te zien (als je je camera aan hebt zie je hem voor het straatbeeld). Dan kan je een pokeball swipen naar de pokemon en die vangen. Daar krijg je exp voor. Hoe hoger lvl je bent hoe betere pokemon je krijgt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:35 schreef Tofuburger het volgende:
Kan iemand mij in details uitleggen hoe dit spel precies werkt en wat je allemaal moet doen?
Ik begrijp er geen bal van en ben bang om het spel te downloaden
Toch ga ik het zo proberen, op dit tijdstip moet het toch te doen zijn, dan maar een paar uur minder slaap.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:31 schreef Friday12 het volgende:
![]()
Servers leken stabiel.. gebruik een incense en meteen weer naar de klote
Op dit tijdstip zit je in prime time Muricaquote:
Woon jij in Zeeland?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 06:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hehe, ze hebben het nu ook op de radio over Pokemon Go.
Mag ik bij Geel in de OP?quote:
quote:
Er zit geen waarschijnlijk gyroscoop in die telefoon van je dochter, die heeft hij nodig om die pokemon te 'projecteren' in het echte beeld.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep, alleen maar straatbeeld. Zodra we camerabeeld uit hebben plopt er ineens een pokemon op!
Vanwege je naamquote:
Dat is bij mij de reden dat ik deze naam heb gekozen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 07:56 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Vanwege je naam![]()
Ik worstel en kom boven staat in de Zeeuwse vlag. Zelf altijd in Zeeland gewoond (en geboren) maar nu in de randstad voor werk..
Ah, coolquote:Ik heb luctor et emergo getatooeerdop m'n arm.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 07:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is bij mij de reden dat ik deze naam heb gekozen.
[..]
Ah, cool
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 08:04 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]ik zag net op de profiel datje in mb woont. Daar heb ik ook nog gewoond. Walcheren
Kut is dat hé.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 08:12 schreef Toekito het volgende:
Mijn 'huisgym' weer teruggeroofd. Hopen dat er snel gele mensen hem gaan verdedigen.
Gebeurde me gisteren ook.. Had ik een gym verslagen van geel 3x. Wil ik mijn Pokemons erin zetten stonden er gelijk 3 rode Pokemons in door een groepje van 10 die voorbij liep.. Beetje gaar wel dat dit kan..quote:Op dinsdag 12 juli 2016 08:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hm gisteren ook geprobeerd een gym te veroveren. Heb een beetje lopen rammen op mn telefoon en had zelfs gewonnen, maar toen wilde ik er een eigen Pokemon neerknallen zat er opeens al een ander
Waren dat gewoon die 2 andere dudes die bij de gym voor zaten ofzo? Ik vond het een beetje awkward btw.
Oh en vanochtend een Staryu uit een 5km ei. Gvd.
Sick! Ik vond een 229 CP Pidgeot al enorm nice. Welk level heb jij zelf?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net een 905cp hypno gevangen in Utrecht. Er stond in de battle niet eens bij hoe sterk ie was, alleen vraagtekens. 10 berries en great balls verder was ie de mijne.
Houden zo.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:09 schreef De-Hamster het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat het nog totaal niet speelt bij de jeugd <15 jaar? Ik zie voornamelijk 20-30 jarige.
Ja dit was me ook nog nooit gebeurd. 1 na hoogste was een 500 fearow ofzo.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:11 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Sick! Ik vond een 229 CP Pidgeot al enorm nice. Welk level heb jij zelf?
Burgh haamstede, maar ik train in middelburg en ga denk i kvanavond iets eerder naar training om jullie gyms eens te bezoeken. Of zijn die ook al zo absurd hoogquote:
DIE IS VAN MIJ!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 08:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Den bosch station heeft iemand er een Gyarados ingezet. Ik wil ook zo'n beest.
Zie je trouwens in de gym de pokemon namen of nicknames?
En die special attacks. Hoef je daarvoor alleen die balk vol te laten lopen? Ik stoei er nog altijd mee
moet je even 101 magikarps vangenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 08:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Den bosch station heeft iemand er een Gyarados ingezet. Ik wil ook zo'n beest.
Zie je trouwens in de gym de pokemon namen of nicknames?
En die special attacks. Hoef je daarvoor alleen die balk vol te laten lopen? Ik stoei er nog altijd mee
Ik heb nog geen idee, ik ben nog niet begonnen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Burgh haamstede, maar ik train in middelburg en ga denk i kvanavond iets eerder naar training om jullie gyms eens te bezoeken. Of zijn die ook al zo absurd hoog
10 km lopen sinds dat ei in de incubator zit. Maar bij mij merk ik dat de afstanden niet goed geteld worden, moet toch veel meer lopen dan zou moeten!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:17 schreef Rossdale het volgende:
Hoogste wat ik gevonden heb tot nu toe is een spearow van 167 ofzo
De enige locaties die ik momenteel kan bezoeken is thuis, op mijn werk of even snel kijken na het sporten.
Hoe werkt die 10 km regel eigenlijk? 10 km afstand vanaf de locatie sinds dat je de app aangezet hebt?
Als ik 10 km moet lopen met de app aan is de batterij van mijn telefoon leeg tegen de tijd dat ik daar aankom
Klopt inderdaad niets van, ik had al veel meer km gelopen en toch kwam er maar 100 meter bij, mijn straat is sowieso 800-1000 meter.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:26 schreef lvw88 het volgende:
[..]
10 km lopen sinds dat ei in de incubator zit. Maar bij mij merk ik dat de afstanden niet goed geteld worden, moet toch veel meer lopen dan zou moeten!
Gevangenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Haha mooi, hoe heb je hem gekregen? Geevolueerd vanuit magikarps, gevangen of uit een ei?
En nu? Stoppen met spelen?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:33 schreef Aenyo het volgende:
Toch nog even een waarschuwing hier plaatsen. Gisteren van vrienden gehoord dat ze een melding kregen bij het opstarten dat hun telefoon geblacklist is (en het spel dus niet meer werkt). Ze zijn dus wel degelijk actief Europese telefoons aan het bannen...
Voor zover ik kan overzien vooral iets hogere levels (15+). Je bent gewaarschuwd.
Ik verwacht dit voornamelijk bij Apple's, als ze dat al gaan doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:33 schreef Aenyo het volgende:
Toch nog even een waarschuwing hier plaatsen. Gisteren van vrienden gehoord dat ze een melding kregen bij het opstarten dat hun telefoon geblacklist is (en het spel dus niet meer werkt). Ze zijn dus wel degelijk actief Europese telefoons aan het bannen...
Voor zover ik kan overzien vooral iets hogere levels (15+). Je bent gewaarschuwd.
'Van vrienden gehoord', oftewel iemand heeft het ook weer van 'iemand' gehoord. Ik denk niet dat ze dat echt gaan doen, zou enorm veel negatieve publiciteit geven onder spelers.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:33 schreef Aenyo het volgende:
Dit inderdaad, Kijk hoeveel users er in de OP staan, er is er nog niet 1 geblacklist. Daarnaast heb ik er toch geen last van, mijn telefoon komt uit Chinaquote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:37 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
'Van vrienden gehoord', oftewel iemand heeft het ook weer van 'iemand' gehoord. Ik denk niet dat ze dat echt gaan doen, zou enorm veel negatieve publiciteit geven onder spelers.
Een vriend van mij die mod is bij niantic zegt dat dit absoluut niet is. Er zijn echter wel dingen die je fout kan doen. Meerdere accounts hebben, een locatie mod hebben/toepassen of andere hacks/tricks.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:33 schreef Aenyo het volgende:
Laat ik het anders formuleren. Vrienden zijn gebanned.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:37 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
'Van vrienden gehoord', oftewel iemand heeft het ook weer van 'iemand' gehoord. Ik denk niet dat ze dat echt gaan doen, zou enorm veel negatieve publiciteit geven onder spelers.
Meerdere accounts? locatie mod? bangmakerij?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:40 schreef Aenyo het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren. Vrienden zijn gebanned.
Okay, dat weet ik natuurlijk niet (of ze iets verkeerds hebben gedaan). Maar goed als de Europese officiële release over een paar dagen is, dan zou het een overweging kunnen zijn nog even te wachten...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Een vriend van mij die mod is bij niantic zegt dat dit absoluut niet is. Er zijn echter wel dingen die je fout kan doen. Meerdere accounts hebben, een locatie mod hebben/toepassen of andere hacks/tricks.
Nintendo ziet Australië en EU vaak als één gebied. Ze hebben zeer bewust gekozen om de EU niet af te sluiten. Ik kan mij niet voorstellen dat er mensen gebanned worden vanwegen dit.
Dat weet ik dus niet. Zou goed kunnen hoor. Maar dacht wil het toch even vermelden.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:41 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Meerdere accounts? locatie mod? bangmakerij?
Voor een .apk kun je iig niet gebanned worden dus ik ga lekker door.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:33 schreef Aenyo het volgende:
Thanks! Komt met het spelen hè! Pigeots zijn trouwens helemaal niet verkeerd. Verdomd lastig te verslaan vaak.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooie collectie! Steken mijn pidgeots schraal bij af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |