quote:Op dinsdag 12 juli 2016 08:04 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]ik zag net op de profiel datje in mb woont. Daar heb ik ook nog gewoond. Walcheren
Kut is dat hé.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 08:12 schreef Toekito het volgende:
Mijn 'huisgym' weer teruggeroofd. Hopen dat er snel gele mensen hem gaan verdedigen.
Gebeurde me gisteren ook.. Had ik een gym verslagen van geel 3x. Wil ik mijn Pokemons erin zetten stonden er gelijk 3 rode Pokemons in door een groepje van 10 die voorbij liep.. Beetje gaar wel dat dit kan..quote:Op dinsdag 12 juli 2016 08:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hm gisteren ook geprobeerd een gym te veroveren. Heb een beetje lopen rammen op mn telefoon en had zelfs gewonnen, maar toen wilde ik er een eigen Pokemon neerknallen zat er opeens al een ander
Waren dat gewoon die 2 andere dudes die bij de gym voor zaten ofzo? Ik vond het een beetje awkward btw.
Oh en vanochtend een Staryu uit een 5km ei. Gvd.
Sick! Ik vond een 229 CP Pidgeot al enorm nice. Welk level heb jij zelf?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net een 905cp hypno gevangen in Utrecht. Er stond in de battle niet eens bij hoe sterk ie was, alleen vraagtekens. 10 berries en great balls verder was ie de mijne.
Houden zo.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:09 schreef De-Hamster het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat het nog totaal niet speelt bij de jeugd <15 jaar? Ik zie voornamelijk 20-30 jarige.
Ja dit was me ook nog nooit gebeurd. 1 na hoogste was een 500 fearow ofzo.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:11 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Sick! Ik vond een 229 CP Pidgeot al enorm nice. Welk level heb jij zelf?
Burgh haamstede, maar ik train in middelburg en ga denk i kvanavond iets eerder naar training om jullie gyms eens te bezoeken. Of zijn die ook al zo absurd hoogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |