Ingress was een game van Niantic Labs, een bedrijf wat onder Google was ontstaan, toen heeft Google de boel geherorganiseerd tot Alphabet (de boel hernoemen en allerlei takken van hun bedrijf splitsen en loslaten).quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:59 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ingress was toch Nederlands? Hebben ze de data verkocht ofzo?
Je hebt een soort google maps in de app. Echter zie je nu na een tijdje lopen icoontjes van pokemon op die map. ALs je daar op klikt krijg je de pokeon voor je te zien (als je je camera aan hebt zie je hem voor het straatbeeld). Dan kan je een pokeball swipen naar de pokemon en die vangen. Daar krijg je exp voor. Hoe hoger lvl je bent hoe betere pokemon je krijgt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:35 schreef Tofuburger het volgende:
Kan iemand mij in details uitleggen hoe dit spel precies werkt en wat je allemaal moet doen?
Ik begrijp er geen bal van en ben bang om het spel te downloaden
Toch ga ik het zo proberen, op dit tijdstip moet het toch te doen zijn, dan maar een paar uur minder slaap.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:31 schreef Friday12 het volgende:
![]()
Servers leken stabiel.. gebruik een incense en meteen weer naar de klote
Op dit tijdstip zit je in prime time Muricaquote:
Woon jij in Zeeland?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 06:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hehe, ze hebben het nu ook op de radio over Pokemon Go.
Mag ik bij Geel in de OP?quote:
quote:
Er zit geen waarschijnlijk gyroscoop in die telefoon van je dochter, die heeft hij nodig om die pokemon te 'projecteren' in het echte beeld.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep, alleen maar straatbeeld. Zodra we camerabeeld uit hebben plopt er ineens een pokemon op!
Vanwege je naamquote:
Dat is bij mij de reden dat ik deze naam heb gekozen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 07:56 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Vanwege je naam![]()
Ik worstel en kom boven staat in de Zeeuwse vlag. Zelf altijd in Zeeland gewoond (en geboren) maar nu in de randstad voor werk..
Ah, coolquote:Ik heb luctor et emergo getatooeerdop m'n arm.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 07:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is bij mij de reden dat ik deze naam heb gekozen.
[..]
Ah, cool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |