Ik ben nu ook echt een Birdkeeper, ik heb 6 Pidgeotto's/Pidgeots, ik wil ze wel transferren maar ze zijn nu nog een van mijn sterkere Pokemons. Vanavond gaan we eens een speurtochtje houden op andere plekken. Straks na het werk ga ik nog snel langs een pokestop of 10.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Thanks! Komt met het spelen hè! Pigeots zijn trouwens helemaal niet verkeerd. Verdomd lastig te verslaan vaak.
Welk level is iedereen hier eigenlijk?
Ik hoop dat ie snapt dat in tijden van hype dit enkel negatieve PR is?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
typisch weer dat er in de regio Twente alweer de eerste terras houder is die verboden heeft om pokemon te vangen op zijn terras. zeik regio hij moet toch juist blij zijn als er meer mensen naar zijn terras komen.
Wel team geel worden straks he.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ook maar even gedownload.
Maar ik faal echt in gooien.![]()
Nu maar wachten of er nog meer in huis spawnen.
Is goed.quote:
Die worden van ons! Welk cp zijn die pokemon in die gyms?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is goed.
Zag dat de twee gyms hier in de buurt nu van rood zijn.
Volgens mij kan hij er wettelijk ook niks tegen doen je mag toch niet bepalen wat mensen op de telefoon doen als ze bij je op het terras zitten ? Dan moet hij smartphones helemaal verbieden op zijn terras.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie snapt dat in tijden van hype dit enkel negatieve PR is?
Of juist niet omdat mensen die juist voor rust en een drankje komen ook graag op een pokemonloos terras zitten. Wellicht toch dat laatste.
Weet ik niet, ben nog geen level 5, dus kan dat nog niet zien.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die worden van ons! Welk cp zijn die pokemon in die gyms?
Mja het is prive terrein. Je kan verbieden wat je wilt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij er wettelijk ook niks tegen doen je mag toch niet bepalen wat mensen op de telefoon doen als ze bij je op het terras zitten ? Dan moet hij smartphones helemaal verbieden op zijn terras.
quote:
Gewoon alles vangen wat je kan vinden en al shet kan ook je lucky egg inzetten uit je inventory zodat je meteen extra xp krijgt omdat alles wat je vangt nieuw is.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weet ik niet, ben nog geen level 5, dus kan dat nog niet zien.
Heb net pas mijn eerste twee pokemon (Squirtle (cp13) en Pidgey (cp10))
Hoe kom je aan een lucky egg dan, naast het kopen met coins?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gewoon alles vangen wat je kan vinden en al shet kan ook je lucky egg inzetten uit je inventory zodat je meteen extra xp krijgt omdat alles wat je vangt nieuw is.
te verslaan?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Thanks! Komt met het spelen hè! Pigeots zijn trouwens helemaal niet verkeerd. Verdomd lastig te verslaan vaak.
Welk level is iedereen hier eigenlijk?
Krijg je bij bepaalde levels. Ik heb er nu 2 of 3 gehad (en een paar bijgekochtquote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een lucky egg dan, naast het kopen met coins?
Geen idee, ik heb 1 volle set incense en eggs gekocht in het begin. Als je hoger lvl bent krijg je ze iig van hoger lvl worden. Weet niet of je ze van pokestops krijgt op hoger lvl.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een lucky egg dan, naast het kopen met coins?
Ik moet nog werken tot een uur of vijf, dus kan daarna pas de deur uit.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gewoon alles vangen wat je kan vinden en al shet kan ook je lucky egg inzetten uit je inventory zodat je meteen extra xp krijgt omdat alles wat je vangt nieuw is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |