Ik moet 300 meter lopen om bij een pokéstop te komenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:57 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Is dat zo bijzonder dan :S (sorry ik ben echt een beginner hierin. Bij mij thuis heb ik één pokestop die ik altijd kan pakken en voor de andere moet ik de tuin inlopen. Verder heb ik drie verschillende pokememons die ik vanuit huis kan vangen...
Ik klik gewoon op inloggen met Google account en hij logt me automatisch in.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:06 schreef Molurus het volgende:
Is er trouwens een manier om ingelogd te blijven? Elke keer email + password invullen is wel een beetje irritant.
Hier ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:08 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik klik gewoon op inloggen met Google account en hij logt me automatisch in.
Ik hoef de straat maar over te steken en ik sta bij een pokestopquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:06 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik moet 300 meter lopen om bij een pokéstop te komen
Dan kun je ze toch gemakkelijk overnemen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bazen spel
In mijn dorp zijn er wel maar 3 gyms.. wss allemaal door dezelfde user ingenomen. Het spel is hier nog niet zo populair heb ik de indruk.
In België zullen ze wel niet begrijpen hoe ze het moeten installerenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bazen spel
In mijn dorp zijn er wel maar 3 gyms.. wss allemaal door dezelfde user ingenomen. Het spel is hier nog niet zo populair heb ik de indruk.
Hier is de dichtstbijzijnde ook 300 meter lopen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:06 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik moet 300 meter lopen om bij een pokéstop te komen
In mijn dorp zie ik nog niet zoveel, maar dat is omdat ik nog niet met m'n foon naar buiten ben gegaanquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bazen spel
Niet zeuren bij mij 600 meterquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier is de dichtstbijzijnde ook 300 meter lopen.
Of we zijn braver en we wachten tot het spel OFFICIEEL is in Belgiëquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:13 schreef Sked het volgende:
[..]
In België zullen ze wel niet begrijpen hoe ze het moeten installeren
Dit.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet zeuren bij mij 600 meter
Ik heb gewoon een apk die OFFICIEEL is.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Of we zijn braver en we wachten tot het spel OFFICIEEL is in België
Ik ookquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:16 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een apk die OFFICIEEL is.
Vergeet je coins niet te claimen in de shopquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:17 schreef DeLuna het volgende:
Gym veroverdzal wel snel weer andere zijn, er zat een 501 CP pidgeotto en nu zit ik er met 291 CP Poliwhirl
Nee dan werkt de app ook niet en krijg je ook geen nieuwe pokemonquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:36 schreef HSG het volgende:
[..]
Aha nou snap ik hem maar werkt het ook nog als de telefoon op slot gaat?
Wauw Luna je gaat als een speer.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:17 schreef DeLuna het volgende:
Gym veroverdzal wel snel weer andere zijn, er zat een 501 CP pidgeotto en nu zit ik er met 291 CP Poliwhirl
Oepsquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Vergeet je coins niet te claimen in de shop
En jij zwicht daarvoor?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
ga toch maar eens meelezen hier, app geïnstalleerd omdat mijn zoontje perse mee wil doen (7 jaar) en geen telefoon heeft
Coins claimen?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nou een zoontje doet je naam niet eer aan.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
ga toch maar eens meelezen hier, app geïnstalleerd omdat mijn zoontje perse mee wil doen (7 jaar) en geen telefoon heeft
Dan ken jij de invloed niet van een pokemonverslaafde inclusief al zijn vriendjes die dit ook doenquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:34 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Nou een zoontje doet je naam niet eer aan.![]()
Ik zeg vader-zoon tijd!
In de shop zit rechtsboven een icoontje. Als je daar op drukt kun je coins claimen. Voor elke pokemon die je op dat moment in een gym heb krijg je 10 coins en ik geloof 500 stardust. Je moet er alleen een beetje slim mee omgaan want je kunt maar eens in de zoveel tijd (24uur ofzo) claimen.quote:
Kan je die coins gelijk claimen als je een Gym veroverd hebt?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat klopt, daarnaast heb ik zelf ook geen kinderen. Dus dat zal ook wel een rol spelen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dan ken jij de invloed niet van een pokemonverslaafde inclusief al zijn vriendjes die dit ook doenik ben gewoon zwak
Ja maar beter verover je er een paar en doe je dan claimen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:38 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Kan je die coins gelijk claimen als je een Gym veroverd hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |