Vergeet je coins niet te claimen in de shopquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:17 schreef DeLuna het volgende:
Gym veroverdzal wel snel weer andere zijn, er zat een 501 CP pidgeotto en nu zit ik er met 291 CP Poliwhirl
Nee dan werkt de app ook niet en krijg je ook geen nieuwe pokemonquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:36 schreef HSG het volgende:
[..]
Aha nou snap ik hem maar werkt het ook nog als de telefoon op slot gaat?
Wauw Luna je gaat als een speer.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:17 schreef DeLuna het volgende:
Gym veroverdzal wel snel weer andere zijn, er zat een 501 CP pidgeotto en nu zit ik er met 291 CP Poliwhirl
Oepsquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Vergeet je coins niet te claimen in de shop
En jij zwicht daarvoor?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
ga toch maar eens meelezen hier, app geïnstalleerd omdat mijn zoontje perse mee wil doen (7 jaar) en geen telefoon heeft
Coins claimen?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nou een zoontje doet je naam niet eer aan.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
ga toch maar eens meelezen hier, app geïnstalleerd omdat mijn zoontje perse mee wil doen (7 jaar) en geen telefoon heeft
Dan ken jij de invloed niet van een pokemonverslaafde inclusief al zijn vriendjes die dit ook doenquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:34 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Nou een zoontje doet je naam niet eer aan.![]()
Ik zeg vader-zoon tijd!
In de shop zit rechtsboven een icoontje. Als je daar op drukt kun je coins claimen. Voor elke pokemon die je op dat moment in een gym heb krijg je 10 coins en ik geloof 500 stardust. Je moet er alleen een beetje slim mee omgaan want je kunt maar eens in de zoveel tijd (24uur ofzo) claimen.quote:
Kan je die coins gelijk claimen als je een Gym veroverd hebt?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat klopt, daarnaast heb ik zelf ook geen kinderen. Dus dat zal ook wel een rol spelen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dan ken jij de invloed niet van een pokemonverslaafde inclusief al zijn vriendjes die dit ook doenik ben gewoon zwak
Ja maar beter verover je er een paar en doe je dan claimen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:38 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Kan je die coins gelijk claimen als je een Gym veroverd hebt?
Ik speel al 3 jaar Ingress. Ik loop makkelijk 40 km op een dag door een stad.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben eigenlijk moe van dat spel te spelen. 3km lopen is echt zwaar als je dat niet gewoon bent.:')
Dit moeten ze promoten tegen obesitas
Hey!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:34 schreef picodealion het volgende:
Deze stonden nog open in 't vorige topic, niet gekeken of ze inmiddels al in de OP zitten
Valor
De-Hamster
Rabieluh
Fe2O3
Mystic
Brammetjuh94
AF_
o43blondiee
sweetlady-o
Instinct
KaBuf
D.U.M.A.N.
Elke 21 uur. Gewoon slim zijn en elke 21 uur snel 3 gyms claimenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:35 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
In de shop zit rechtsboven een icoontje. Als je daar op drukt kun je coins claimen. Voor elke pokemon die je op dat moment in een gym heb krijg je 10 coins en ik geloof 500 stardust. Je moet er alleen een beetje slim mee omgaan want je kunt maar eens in de zoveel tijd (24uur ofzo) claimen.
Soms krijg ik bij inloggen wel een kaart te zien enzo, maar verder niks. Zelfs geen level of m'n huidige pokemon inventory.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:46 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik loop me rot maar geen pokemon te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |