Ja precies, het is ook allemaal niet zo heel moeilijk om ze alle 150 te vinden. Ging bij mij redelijk snel iigquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:48 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Je bent de 100e. Er zijn ook al 100 meldingen van mewtwo's.
Het is allemaal zo grappig en orgineel.
Er staan nog een boel verzoeken in het vorige topic om mensen in de OP te zetten bij de juiste teams. Heb je toevallig zin/tijd om die toe te voegen?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ahhh ik was terug geaan tot #4. Dit is al 5 OP's terug
Fucking jaloers.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:45 schreef Myraela het volgende:
Ok, ik snapte dus niets van de pokestops.Liep er heen, maar kon er niets mee. Maar je moet dat ding dus gewoon even een slinger geven. Nu m'n eerste ei gekregen.
Gelukkig zit er een pokestop voor m'n huis, dus ik kan voor het raam staan om die te pakken.
Is dat zo bijzonder dan :S (sorry ik ben echt een beginner hierin. Bij mij thuis heb ik één pokestop die ik altijd kan pakken en voor de andere moet ik de tuin inlopen. Verder heb ik drie verschillende pokememons die ik vanuit huis kan vangen...quote:
Bij leven 8 kun je er een Lure opzetten, dan komen er veel Pokémons op aan.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:57 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Is dat zo bijzonder dan :S (sorry ik ben echt een beginner hierin. Bij mij thuis heb ik één pokestop die ik altijd kan pakken en voor de andere moet ik de tuin inlopen. Verder heb ik drie verschillende pokememons die ik vanuit huis kan vangen...
Thanks! Ik pas het aan!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:58 schreef picodealion het volgende:
Missende users uit topic #6:
Mystic
Bootje84
RRuben
Hans1988
Divje
iBenny
Joosie200
Valor
Pensylvania
picodealion
Instinct
nikky
Je kan FOK! toch gewoon openen mobiel.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:58 schreef Molurus het volgende:
Team blauw, doe mij maar in de OP.![]()
Overigens... hebben de lijstjes in de OP nog een aanwijsbare functie? Het is niet alsof ik die lijstjes bij me heb als ik op pad ben ofzo.
True, maar doen mensen dat ook echt? Als ze spelers tegenkomen de FOK lijst nalopen?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan FOK! toch gewoon openen mobiel.
Team Valor!!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Done!
Als er anderen ook in de OP willen, zeg het! Tevens: Je kan ook je IGN (in game name) doorgeven, die komt erachter. Zo kunnen FOK!ers je herkennen
ow wow thanks hahaquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:58 schreef picodealion het volgende:
Missende users uit topic #6:
Mystic
Bootje84
RRuben
Hans1988
Divje
iBenny
Joosie200
Valor
Pensylvania
picodealion
Instinct
nikky
Niet je ei gebruiken! Tip voor levelen: Spaar al je Piggy, Weedle, Rattata, etc candy. Druk dan na 3 dagen je dubbel XP en level er zo veel mogelijk op!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:02 schreef lvw88 het volgende:
Waar krijg je nou precies allemaal XP voor? Zometeen in de pauze rondje lopen, incense aanzetten, en een lucky egg gebruiken. Heb al wat dust gespaard. Iemand nog meer tips?
ps: Team Mystic trouwens
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
OP aangepast! Items toegevoegd. Als jullie nog iets missen dan hoor ik het graag. Namen voor op de lijst mogen ook via DM.
Geen idee, ik ben de deur nog niet uit geweest.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
True, maar doen mensen dat ook echt? Als ze spelers tegenkomen de FOK lijst nalopen?
Nou ja, ieg wel leuk om te weten welke fokkers in welk team zitten, daar niet van.
Misschien leuk om ook de plaats erbij te vernoemen? Of is dat echt onwijs stom? Net zo stom als met 30 28-jarigen naar een lure punt sprinten?quote:
Heb al wat pidgey en Rattata geleveld, ben nu level 10. niet genoeg weedle voor een evolve.. dus maar hopen op nieuwe pokemon tegenkomen?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niet je ei gebruiken! Tip voor levelen: Spaar al je Piggy, Weedle, Rattata, etc candy. Druk dan na 3 dagen je dubbel XP en level er zo veel mogelijk op!
Zoals een waar FOK!ker betaamt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben de deur nog niet uit geweest.
Ik moet 300 meter lopen om bij een pokéstop te komenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:57 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Is dat zo bijzonder dan :S (sorry ik ben echt een beginner hierin. Bij mij thuis heb ik één pokestop die ik altijd kan pakken en voor de andere moet ik de tuin inlopen. Verder heb ik drie verschillende pokememons die ik vanuit huis kan vangen...
Ik klik gewoon op inloggen met Google account en hij logt me automatisch in.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:06 schreef Molurus het volgende:
Is er trouwens een manier om ingelogd te blijven? Elke keer email + password invullen is wel een beetje irritant.
Hier ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:08 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik klik gewoon op inloggen met Google account en hij logt me automatisch in.
Ik hoef de straat maar over te steken en ik sta bij een pokestopquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:06 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik moet 300 meter lopen om bij een pokéstop te komen
Dan kun je ze toch gemakkelijk overnemen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bazen spel
In mijn dorp zijn er wel maar 3 gyms.. wss allemaal door dezelfde user ingenomen. Het spel is hier nog niet zo populair heb ik de indruk.
In België zullen ze wel niet begrijpen hoe ze het moeten installerenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bazen spel
In mijn dorp zijn er wel maar 3 gyms.. wss allemaal door dezelfde user ingenomen. Het spel is hier nog niet zo populair heb ik de indruk.
Hier is de dichtstbijzijnde ook 300 meter lopen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:06 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik moet 300 meter lopen om bij een pokéstop te komen
In mijn dorp zie ik nog niet zoveel, maar dat is omdat ik nog niet met m'n foon naar buiten ben gegaanquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bazen spel
Niet zeuren bij mij 600 meterquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier is de dichtstbijzijnde ook 300 meter lopen.
Of we zijn braver en we wachten tot het spel OFFICIEEL is in Belgiëquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:13 schreef Sked het volgende:
[..]
In België zullen ze wel niet begrijpen hoe ze het moeten installeren
Dit.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet zeuren bij mij 600 meter
Ik heb gewoon een apk die OFFICIEEL is.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Of we zijn braver en we wachten tot het spel OFFICIEEL is in België
Ik ookquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:16 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een apk die OFFICIEEL is.
Vergeet je coins niet te claimen in de shopquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:17 schreef DeLuna het volgende:
Gym veroverdzal wel snel weer andere zijn, er zat een 501 CP pidgeotto en nu zit ik er met 291 CP Poliwhirl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |