Nee, dat is te overdreven. Je gaat ook andere pokemon bij water vinden en ook waterpokemon niet bij water vinden. maar er zit wel een verband.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:30 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ah ok. Dus dat van die water pok bij water klopt niet?
Ik zal even kijkenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:35 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Wil je dan in elk geval de op even fixen 2 topics terug is er een hoop info verdwenen. uitleg over incense enzo.
Nice, ga ik proberen!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor de space-variant gespeeld: Ingress. Dat is hetzelfde spel. Als je het leuk vind om een beetje actief te zijn en ook gamen wel een beetje leuk vind is dit perfect!
En wat gebeurt er als je telefoon op lock gaat? Blijft het dan nog werken?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:32 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Als je je telefoon naar beneden houdt dan gaat je scherm op zwart, wat dus minder energie kost. De app blijft dan nog wel aan en trilt wanneer er iets in de buurt is.
Add mij in de OP onder Team Valorquote:
Dan zullen die waarschijnlijk net gespwand zijn?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:40 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Add mij in de OP onder Team Valor
Gisteren kwam er trouwens een Meowth en Pikachu terwijl die niet bij Nearby stonden. Ik wist niet dat dat kon.
Ik kan het niet meer vinden. Heb je linkje?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:35 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Wil je dan in elk geval de op even fixen 2 topics terug is er een hoop info verdwenen. uitleg over incense enzo.
Done!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:40 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Add mij in de OP onder Team Valor
Gisteren kwam er trouwens een Meowth en Pikachu terwijl die niet bij Nearby stonden. Ik wist niet dat dat kon.
Ja, dat is toch ook zo. Bram van der Vlugt bestaat ook echt.quote:
Ik had hetzelfde. Heeft mij anderhalve dag geduurdquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:45 schreef Myraela het volgende:
Ok, ik snapte dus niets van de pokestops.Liep er heen, maar kon er niets mee. Maar je moet dat ding dus gewoon even een slinger geven. Nu m'n eerste ei gekregen.
Gelukkig zit er een pokestop voor m'n huis, dus ik kan voor het raam staan om die te pakken.
GAM / Pokemon Go #3: #team Instinctquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer vinden. Heb je linkje?
Ahhh ik was terug geaan tot #4. Dit is al 5 OP's terugquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:45 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
GAM / Pokemon Go #3: #team Instinct
het stuk van de pokeballs
Precies, en ik heet zelf toevallig ook Bram. Dus geloven jullie nu dat ik ze alle 150 binnen heb?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is toch ook zo. Bram van der Vlugt bestaat ook echt.
Team rood, in Rotterdam.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Done!
Als er anderen ook in de OP willen, zeg het! Tevens: Je kan ook je IGN (in game name) doorgeven, die komt erachter. Zo kunnen FOK!ers je herkennen
Team blauw en username van spel is ufjfsgsyquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Done!
Als er anderen ook in de OP willen, zeg het! Tevens: Je kan ook je IGN (in game name) doorgeven, die komt erachter. Zo kunnen FOK!ers je herkennen
Topic gaat behoorlijk hardquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ahhh ik was terug geaan tot #4. Dit is al 5 OP's terug
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Precies, en ik heet zelf toevallig ook Bram.
Nee, dat niet.quote:Dus geloven jullie nu dat ik ze alle 150 binnen heb?
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Team blauw en username van spel is ufjfsgsy
Ja ik weetmijn broer was aan het installeren voor mij en toen zei ik doe maar wat. Nou dat heb ik geweten.
Het is ook helemaal niet logisch.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde. Heeft mij anderhalve dag geduurdEn ik maar Pokeball nood hebben
Ja waarom niet? Je bent de 100e. Er zijn ook al 100 meldingen van mewtwo's.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Precies, en ik heet zelf toevallig ook Bram. Dus geloven jullie nu dat ik ze alle 150 binnen heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |