die van Spanje was ook echt drama hoorquote:Op zondag 10 juli 2016 15:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Erger dan vorige week kan het niet imho
Nee hoor, er is niks onduidelijks aan een minimum bandenspanning.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat kwam door onduidelijke regels. Hier zijn de regels duidelijk over.
quote:
wel op welk moment het gemeten moest wordenquote:Op zondag 10 juli 2016 15:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee hoor, er is niks onduidelijks aan een minimum bandenspanning.
quote:Op zondag 10 juli 2016 15:51 schreef Bluurgh het volgende:
Dat deed Lewis expres, "not a lot of boo-ing" zeggen
dit jaquote:Op zondag 10 juli 2016 15:52 schreef _DeMoN_ het volgende:
Applaus was voor Max en Webber gooit het snel in ROS zijn schoenen, lol
quote:Op zondag 10 juli 2016 15:50 schreef H0D3NPYL het volgende:
Betere interviewer dan die van vorige week, tering
lol ik zat al te kijken had ik een gesprek aan staan .. die uit vielquote:
Vroeger belden ze gewoon, met de vaste lijn.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:50 schreef Buddy_Vedder het volgende:
Werken ze bij ziggo met een skype verbinding?
Deed hij goed.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:52 schreef _DeMoN_ het volgende:
Interviews van oud F1 lui zijn meestal wel tof ja.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:52 schreef Abdus18 het volgende:
Zo verfrissend eens een keer een goeie interviewer
Dat klonk altijd zo kneuterigquote:Op zondag 10 juli 2016 15:53 schreef Fer het volgende:
[..]
Vroeger belden ze gewoon, met de vaste lijn.
quote:Op zondag 10 juli 2016 15:52 schreef _DeMoN_ het volgende:
Scroll eens omhoogquote:Op zondag 10 juli 2016 15:54 schreef NewHorizon het volgende:
Maar waarom duurt die investigation zo enorm
lang? Dit is gewoon ja of nee. Je hoeft geen uren aan beelden terug te kijken.
Ham 44, Ros 6quote:Op zondag 10 juli 2016 15:54 schreef Mozart13 het volgende:
Wss is dit hier allang gezegd, maar Ham reed toch in een auto met nummer 6? Dat is toch het nummer van Ros?
Zoals ik hiervoor al zei ergens: overleg met team, coureur, en bekijken telemetrie, beelden, audioquote:Op zondag 10 juli 2016 15:54 schreef NewHorizon het volgende:
Ze hebben van auto geruild, gewoon omdat het kan.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:54 schreef Mozart13 het volgende:
Wss is dit hier allang gezegd, maar Ham reed toch in een auto met nummer 6? Dat is toch het nummer van Ros?
Verhaal van team en rijder nog even aanhoren. Dat duurt even.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:54 schreef NewHorizon het volgende:
Omdat je moeilijk tijdens de volksliederen kunt omroepen "willen de nummers 2 en 3 even van plaats wisselen op het podium dank u".quote:Op zondag 10 juli 2016 15:54 schreef NewHorizon het volgende:
logisch, maar hij zal nog wel even bij de stewards moeten komenquote:Op zondag 10 juli 2016 15:54 schreef woooohaa het volgende:
Interviewer vroeg ROS met name over zijn gear box probleem. Daar hield ROS maar gewoon z'n mond over...
zou wel mooi zijnquote:Op zondag 10 juli 2016 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je moeilijk tijdens de volksliederen kunt omroepen "willen de nummers 2 en 3 even van plaats wisselen op het podium dank u".
Dan heb je niet goed gekeken.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:55 schreef Mozart13 het volgende:
[..]
Dat weet ik, was niet mijn vraag. Ham reed in auto 6.
Hmm, gek. Ik ga eens terugspoelen.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gekeken.
Aan de zijkant is wel een petronas logo dat op een 6 kan lijken.
Maar Hamilton had duidelijk 44
Dat is het Petronas logoquote:Op zondag 10 juli 2016 15:55 schreef Mozart13 het volgende:
[..]
Dat weet ik, was niet mijn vraag. Ham reed in auto 6.
of wil nummer 2 even weg gaan en wil Ric zich even melden op plaats 3quote:Op zondag 10 juli 2016 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je moeilijk tijdens de volksliederen kunt omroepen "willen de nummers 2 en 3 even van plaats wisselen op het podium dank u".
Dat weten wij ook niet.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:58 schreef MakkieR het volgende:
wanneer weten we wat er met Rosberg gaat gebeuren?
Dat had je ervoor al moeten doen. Bij andere incidenten ga je ook niet eerst met de coureur overleggen.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Op de vraag of hij vond dat dat mocht, met die radio. Breed lachend "NO". En toen gauw "maar dat is niet aan ons natuurlijk".quote:
20+ sec straf lijkt me overdreven maar het zou leuk zijn.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:58 schreef RAVW het volgende:
[..]
of wil nummer 2 even weg gaan en wil Ric zich even melden op plaats 3
Moet je ff met Jan naar Pearlequote:
Op pole vertrekken en op 1 eindigen is nog wel bijzonder. Spa moet nog komen toch?quote:Op zondag 10 juli 2016 16:03 schreef Greys het volgende:
Bizar eigenlijk hè hoe snel het is gaan 'wennen', Max op podium. Het is al bijjjna niet meer bijzonder.
Inderdaadquote:Op zondag 10 juli 2016 16:03 schreef Greys het volgende:
Bizar eigenlijk hè hoe snel het is gaan 'wennen', Max op podium. Het is al bijjjna niet meer bijzonder.
Nee hoor, daar is het een minimum voor, daar moet het altijd boven zitten. De onduidelijkheid was het moment waarop gemeten zou worden, maar die onduidelijkheid leidde er slechts toe dat men betrapt werd.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:51 schreef franklop het volgende:
[..]
wel op welk moment het gemeten moest worden
Hij kan weinig anders zeggen inderdaad. Je kan hem gewoon de baan af sturen in de tijd dat je die calls deed.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:02 schreef Justevo het volgende:
Rosberg gooit het op veiligheid. Anders was ie op de baan stil komen te staan.. sure.
Eerste pole zou ook heel tof zijn.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Op pole vertrekken en op 1 eindigen is nog wel bijzonder. Spa moet nog komen toch?
en dat zou erg zijn geweest?quote:Op zondag 10 juli 2016 16:02 schreef Justevo het volgende:
Rosberg gooit het op veiligheid. Anders was ie op de baan stil komen te staan.. sure.
Teleurstellend zelfs. Sainz had gewoon op P2 en waarschijnlijk zelfs P1 geëindigd.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:03 schreef Greys het volgende:
quote:Op zondag 10 juli 2016 16:05 schreef beantherio het volgende:
[..]
Teleurstellend zelfs. Sainz had gewoon op P2 en waarschijnlijk zelfs P1 geëindigd.
Nee. Maar hij had hem makkelijk aan de kant kunnen zetten, dat ie op de track stil zou komen te staan is onzin. Dit zegt Rosberg om een penalty te voorkomen.quote:
twitter:formulaspy twitterde op zondag 10-07-2016 om 16:06:12Rosberg praises battle with Verstappen, says he did a good job defending. #F1 #BritishGP reageer retweet
Jammer voor hem, there's a new kid on the blockquote:Op zondag 10 juli 2016 16:09 schreef Peterselieman het volgende:
Rosberg baalt gewoon dat een snotjong van 18 jaar hem geen vrijbaan geeft
Dan klopt het toch wat ik zegquote:Op zondag 10 juli 2016 16:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee hoor, daar is het een minimum voor, daar moet het altijd boven zitten. De onduidelijkheid was het moment waarop gemeten zou worden, maar die onduidelijkheid leidde er slechts toe dat men betrapt werd.
Verstappen is nog aan het wennen.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:05 schreef beantherio het volgende:
[..]
Teleurstellend zelfs. Sainz had gewoon op P2 en waarschijnlijk zelfs P1 geëindigd.
Alonso, met z'n gerally in de grindbakquote:
Nee, hoor. Voor het minimumgewicht maakt het ook niets uit wanneer het gemeten wordt. Als het om een veranderlijke toestand gaat en je weet de meetmomenten kun je een beetje valsspelen, maar het mag niet.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan klopt het toch wat ik zegOp welk moment het gemeten moest worden..
Zucht; ik zei dat het TOEN onduidelijk was van welk moment de meting moest zijn. Dat zei jij daarna ookquote:Op zondag 10 juli 2016 16:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Voor het minimumgewicht maakt het ook niets uit wanneer het gemeten wordt. Als het om een veranderlijke toestand gaat en je weet de meetmomenten kun je een beetje valsspelen, maar het mag niet.
Twee weken.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Nog een week voor Redbull Ferrari voorbij is in het constructeursklassement?
Robin Frijnsquote:Op zondag 10 juli 2016 16:17 schreef Buddy_Vedder het volgende:
Wie is die tyfus limburger bij ziggo?
Maak er twee van. Maak wie had dat zo snel verwacht?quote:Op zondag 10 juli 2016 16:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Reed ooit eens Yarus Cup en Clio Cup van zijn met zijn muzak verdiende geld. Ben hem ooit eens tegengekomen op een luchthaven na een race en hij is echt een enorme racefan. Ik begrijp wel dat ze hem uitnodigen, maar voor de tv-kijker misschien niet zo interessant.quote:
met die VSC heeft hij gewoon gelijkquote:Op zondag 10 juli 2016 16:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Die Ricciardo
'They put me in nomansland'
'Boring for me'
'Hoping something would happen upon front'
'I'm sick of these 4th places'
'VSC put me behind'
Het ligt overal aan behalve aan meneer zelf
Ik was bij die klapper erbij die hij maakte.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:19 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Reed ooit eens Yarus Cup en Clio Cup van zijn met zijn muzak verdiende geld. Ben hem ooit eens tegengekomen op een luchthaven na een race en hij is echt een enorme racefan. Ik begrijp wel dat ze hem uitnodigen, maar voor de tv-kijker misschien niet zo interessant.
Maar Ricciardo is het grote talent wat Vettel verslagen heeft en de nieuwe wereldkampioen gaat worden.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Die Ricciardo
'They put me in nomansland'
'Boring for me'
'Hoping something would happen upon front'
'I'm sick of these 4th places'
'VSC put me behind'
Het ligt overal aan behalve aan meneer zelf
Dan moet hij zich melden bij de stewards. Dan kan het nog best een (half) uur duren voor er een beslissing is.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:15 schreef Bluurgh het volgende:
Om/na 16:00 lokale tijd meer nieuws over de radiomessages blijkbaar.
Het zit eraan te komen. Max heeft Vettel trouwens ook in het vizier in het rijdersklassement.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Kan toch zijn dat hij dat seizoen het grote talent was?quote:Op zondag 10 juli 2016 16:21 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Maar Ricciardo is het grote talent wat Vettel verslagen heeft en de nieuwe wereldkampioen gaat worden.
Terwijl Kvyat vorig jaar sneller was, zelfs Vergne was soms sneller en die zie je niet meer terug in de F1.
En Vettel allang met z'n hoofd bij Ferrari zat natuurlijk.
Was minimaal de actie van de race vandaag. Buitenom in Becketts/Chapel. Geniaal. Alweer.quote:
16:00 is Teatime toch? Zal het wel later wordenquote:Op zondag 10 juli 2016 16:27 schreef VacaLoca het volgende:
Sean Kelly @virtualstatman
We were told the stewards will meet with Rosberg at 4.00pm, which is 40 minutes from now. Are they having a sandwich first or something?
https://www.twitter.com/virtualstatman/status/752145824335953925
Oh spuit 11
Kvyat was niet structureel sneller. Vergne ook niet. Verstappen in de race wel.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:21 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Maar Ricciardo is het grote talent wat Vettel verslagen heeft en de nieuwe wereldkampioen gaat worden.
Terwijl Kvyat vorig jaar sneller was, zelfs Vergne was soms sneller en die zie je niet meer terug in de F1.
Nee, wat ik zei is dat het geen regel was met een meetmoment erin, dus dan geldt het minimum op elk moment dat er gemeten zou worden. Als je dan rekent op vaste meetmomenten hoef je geen marge aan te houden voor de veranderlijkheid, en kun je de banden minder hard oppompen zodat je meer grip hebt. En als er dan ineens op een ander moment gemeten wordt, ben je betrapt.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Zucht; ik zei dat het TOEN onduidelijk was van welk moment de meting moest zijn. Dat zei jij daarna ookMaar goed, let's agree to disagree, nu is het gelukkig duidelijk.
wij vrouwen willen ook leuks om naar te kijkenquote:
Daar is Lewis de superster toch voor?quote:Op zondag 10 juli 2016 16:32 schreef F1gamer het volgende:
[..]
wij vrouwen willen ook leuks om naar te kijken
Ik vind het zorgelijker als iemand Kamphues WEL kan volgen.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:31 schreef F1gamer het volgende:
mental theo aan de drugs, want die kan kamphues neit meer volgen
Ik sla ff over.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar is Lewis de superster toch voor?
met zijn pussy oorbellen en dito zonnebrilquote:Op zondag 10 juli 2016 16:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
er rijden al 22 mannen om de punten. Amuseer je daar maar mee....quote:Op zondag 10 juli 2016 16:32 schreef F1gamer het volgende:
[..]
wij vrouwen willen ook leuks om naar te kijken
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2016 16:33 schreef F1gamer het volgende:
[..]
met zijn pussy oorbellen en dito zonnebril
no way
nar wie gaat jouw voorkeur dan uit?quote:Op zondag 10 juli 2016 16:33 schreef F1gamer het volgende:
[..]
met zijn pussy oorbellen en dito zonnebril
no way
Button, Hulkenberg zien er wel lekker uitquote:Op zondag 10 juli 2016 16:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nar wie gaat jouw voorkeur dan uit?
Nee daar is voor mij Button voor.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee. Maar om nou te zeggen dat hij echt gehakt heeft gemaakt van een coureur die geruisloos de F1 verlaten heeft en nu Formule E rijdt... en een coureur die teruggezet is naar het juniorteam en sindsdien maar 2 punten behaald heeft.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kvyat was niet structureel sneller. Vergne ook niet. Verstappen in de race wel.
Patrickquote:Op zondag 10 juli 2016 16:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nar wie gaat jouw voorkeur dan uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zijn wel de rustige jongens van het veldquote:Op zondag 10 juli 2016 16:35 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Button, Hulkenberg zien er wel lekker uit
quote:Op zondag 10 juli 2016 16:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
PatrickBedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neuh, Vettel is gewoon het prinsesje met de erwt onder de matras. Het gedrag van de auto moet naar zijn zin zijn, anders wordt het niks. Het is geen Alonso die overal snel mee is, maar Alonso is dan ook weer geen Vettel die zijn auto gedurende het seizoen naar zich toe laat komen.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:21 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
................quote:Op zondag 10 juli 2016 16:38 schreef F1gamer het volgende:
Max Verstappen is ook wel leuk, maar ja ik ben bijna 10 ouder dan hem
Leeftijd is maar een getal. Mijn vriendin is ook 20 jaar jonger.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:38 schreef F1gamer het volgende:
Max Verstappen is ook wel leuk, maar ja ik ben bijna 10 ouder dan ehm
Mooie leeftijdquote:Op zondag 10 juli 2016 16:38 schreef F1gamer het volgende:
Max date toch alleen maar oudere vrouwen, dus ik zou er voor gaanquote:Op zondag 10 juli 2016 16:38 schreef F1gamer het volgende:
picsquote:Op zondag 10 juli 2016 16:38 schreef F1gamer het volgende:
zolang je ouder dan 38 bent is dat geen puntquote:Op zondag 10 juli 2016 16:39 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Leeftijd is maar een getal. Mijn vriendin is ook 20 jaar jonger.
De GP van Nederlandquote:Op zondag 10 juli 2016 16:42 schreef F1gamer het volgende:
maar mannen,
welke gp heeft de lekkerste gridgrils?
Waar iig iets te zien valt.. dus hoe minder kleding hoe beter.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:42 schreef F1gamer het volgende:
maar mannen,
Ja, het is een zeurpiet en het moet allemaal zijn kant op gaan. Kijk vandaag, Vettel had een dramatische race. Maar uiteindelijk was Vettel dat seizoen niet echt met racen bezig. En als Ricciardo zo door blijft gaan dan staat hij aan het eind van het seizoen gewoon ver achter Max. Dan moet hij oppassen dat hijg een Hulkenberg of nog liever een Rosberg wordt dan. Soms een race pakken, soms wat meer achter elkaar maar nooit een titel winnen.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Neuh, Vettel is gewoon het prinsesje met de erwt onder de matras. Het gedrag van de auto moet naar zijn zin zijn, anders wordt het niks. Het is geen Alonso die overal snel mee is, maar Alonso is dan ook weer geen Vettel die zijn auto gedurende het seizoen naar zich toe laat komen.
Ricciardo is een hele goede coureur, ik denk niet dat hij tegen Vettel had kunnen verslaan in een goede RBR, maar dat zullen we nooit weten.
Onzin.. RB is het gat aan het sluiten met RB + volgend jaar is het weer een heel ander kampioenschap. De mercs warmen hun banden slechter op en hebben minder rake/speling in het chassis. RB en ToroRosso zijn heer en meester in maken van nieuwe chassis's.. Heel goed mogelijk dat zij volgend jaar weer het top team is.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:42 schreef Buddy_Vedder het volgende:
Max doet geweldige dingen in zijn red bull, maar ook vandaag werd pijnlijk duidelijk dat de red bull een van de beste autos is maar in vergelijking met de mercedes is het niks meer dan een gemotoriseerde skelter.
Als max ooit het wk wil winnen dan heeft hij echt een auto nodig die sneller is dan de mercedes, dus geen red bull.
1)tot voor kort was het de RBR die de maatstaf was. Toen zei iedereen hetzelfde maar dan over hun. RbR is in staat om binnenkort weer een wagen neer te zetten die op regelmatige basis kan winnen. Op voorwaarde dat er een fatsoenlijke motor inzit.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:42 schreef Buddy_Vedder het volgende:
Max doet geweldige dingen in zijn red bull, maar ook vandaag werd pijnlijk duidelijk dat de red bull een van de beste autos is maar in vergelijking met de mercedes is het niks meer dan een gemotoriseerde skelter.
Als max ooit het wk wil winnen dan heeft hij echt een auto nodig die sneller is dan de mercedes, dus geen red bull.
Die nieuwe Renault motor sinds Monaco is ook erg betrouwbaar gebleken en er komt nog een kleine motor update aan in Japanquote:Op zondag 10 juli 2016 16:48 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Onzin.. RB is het gat aan het sluiten met RB + volgend jaar is het weer een heel ander kampioenschap. De mercs warmen hun banden slechter op en hebben minder rake/speling in het chassis. RB en ToroRosso zijn heer en meester in maken van nieuwe chassis's.. Heel goed mogelijk dat zij volgend jaar weer het top team is.
Tot voor kort is verleden tijd.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
1)tot voor kort was het de RBR die de maatstaf was. Toen zei iedereen hetzelfde maar dan over hun. RbR is in staat om binnenkort weer een wagen neer te zetten die op regelmatige basis kan winnen. Op voorwaarde dat er een fatsoenlijke motor inzit.
2) Max zit op lange termijn bij RBR, die gaat dus niet weg voorlopig.
3) wie zegt dat Mercedes dit niveau kan aanhouden? 2017 regels kunnen alles overhoop gooien.
- RB komt steeds dichter bij Mercedes.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:42 schreef Buddy_Vedder het volgende:
quote:Op zondag 10 juli 2016 16:42 schreef F1gamer het volgende:
maar mannen,
Die opmerking van Olav ook; ze zullen bij de garage van Mercedes wel erg blij zijn met Verstappen, die zorgt er zo voor dat Rosberg in niet tegen Hamilton aan kan rijdenquote:Op zondag 10 juli 2016 16:55 schreef wdn het volgende:
[..]
- RB komt steeds dichter bij Mercedes.
- VES hoeft geen auto te hebben die sneller is dan een Mercedes. Een mercedes mag ook he.
- Die ruzie tussen ROS en HAM kan wel eens gunstig zijn voor VES. Zodra daar 1 van de 2 er genoeg van heeft en weg wil/gaat kan het zo zijn dat VES in de Mercedes terecht komt. Kwestie van veel geld overleggen lijkt me. Dan is een contract weinig waard (of veel)
Precies. Ik zie Max daarom t.z.t. wel in een Mercedes rondrijden.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:55 schreef wdn het volgende:
[..]
- VES hoeft geen auto te hebben die sneller is dan een Mercedes. Een mercedes mag ook he.
- Die ruzie tussen ROS en HAM kan wel eens gunstig zijn voor VES. Zodra daar 1 van de 2 er genoeg van heeft en weg wil/gaat kan het zo zijn dat VES in de Mercedes terecht komt. Kwestie van veel geld overleggen lijkt me. Dan is een contract weinig waard (of veel)
en meer airtime voor mercedesquote:Op zondag 10 juli 2016 16:58 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Die opmerking van Olav ook; ze zullen bij de garage van Mercedes wel erg blij zijn met Verstappen, die zorgt er zo voor dat Rosberg in niet tegen Hamilton aan kan rijden
Meer pluspunten, minder bordjes kijkenquote:Op zondag 10 juli 2016 16:59 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
oh ik zat naar de bordjes te kijken
Ja?quote:Op zondag 10 juli 2016 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is officieel bevestigt Verstappen eindigt als 2e
klasse max
Eh?quote:Op zondag 10 juli 2016 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is officieel bevestigt Verstappen eindigt als 2e
klasse max
quote:Op zondag 10 juli 2016 17:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat ja?
Ik geef je officiële bevestiging
wat is je vraag
Oke. Leuk joh. Ga nu maar weer weg.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb connecties met het hoogste orgaan van de FIA
Een ultieme moment voor de ultieme comeback door de ultieme auto te onwerpen voor de ultieme racer.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:54 schreef Fer het volgende:
En trouwens, na 2017 is Ferrari alweer 10 jaar kampioen te dure troep kopen.
Jezus kneus, ben je nou in dit topic ook al aan het zieken? Tyf ff op zeg .quote:Op zondag 10 juli 2016 17:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat ja?
Ik geef je officiële bevestiging
wat is je vraag
Neem er nog eentjequote:Op zondag 10 juli 2016 17:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
geloof jij mij niet?
Ik heb Jos net gesproken
Nu duidelijk
En waarom zou die dat weten...?quote:Op zondag 10 juli 2016 17:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
geloof jij mij niet?
Ik heb Jos net gesproken
Nu duidelijk
Grid girls? Check liever de team girls, dames die gewoon werken voor een team en iets meer capaciteiten hebben alleen maar een paal vasthouden. Beauty 'n Brains zeg maar...quote:Op zondag 10 juli 2016 16:42 schreef F1gamer het volgende:
maar mannen,
De formula una'squote:
Volgens mij willen de meeste mannen vooral dat ze een paal vast kunnen houden.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:06 schreef Fer het volgende:
[..]
Grid girls? Check liever de team girls, dames die gewoon werken voor een team en iets meer capaciteiten hebben alleen maar een paal vasthouden. Beauty 'n Brains zeg maar...
Veel mannen zouden daarvoor tekenenquote:
Maar die teamdames moeten voor het team werken.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:06 schreef Fer het volgende:
[..]
Grid girls? Check liever de team girls, dames die gewoon werken voor een team en iets meer capaciteiten hebben alleen maar een paal vasthouden. Beauty 'n Brains zeg maar...
Mensen met macht...quote:Op zondag 10 juli 2016 17:07 schreef klaasweetalles het volgende:
er verdween zomaar een post hier
er zijn hier gochelaars he
quote:Op zondag 10 juli 2016 17:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Volgens mij willen de meeste mannen vooral dat ze een paal vast kunnen houden.
Anders zijn ze dadelijk nog slimmer dan hen.
quote:Op zondag 10 juli 2016 17:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Volgens mij willen de meeste mannen vooral dat ze een paal vast kunnen houden.
Anders zijn ze dadelijk nog slimmer dan hen zij.
Mwah van alleen vast houden word je ook niet blij. Moet wel meer actie in zitten dan enkel vasthoudenquote:
Dat zou fijn zijn.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Anders zijn ze dadelijk nog slimmer dan hen.
Nee, dat is onzin.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:45 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ja, het is een zeurpiet en het moet allemaal zijn kant op gaan. Kijk vandaag, Vettel had een dramatische race.
Nog grotere onzin.quote:Maar uiteindelijk was Vettel dat seizoen niet echt met racen bezig.
Rosberg kan best een titel winnen. Hamilton verslaan is ook helemaal niet buiten bereik. Voor beide geldt dat ze geen topcoureur in een iets betere auto gaan verslaan. Hamilton beseft vandaag waarschijnlijk ook wel dat het tijdperk dat hij nog redelijkerwijs kan claimen de snelste te zijn over is, Ze weten wel dat die RBR niet zo goed is en ze zien Verstappen dingen doen die zij niet kunnen, de ontkenningsfase zal nog wel even duren. Sky is op dit moment die ontwikkeling aan het overschreeuwen door maar weer eens te speculeren op Hamilton als greatest of all time, maar vandaag is duidelijk geworden dat er een nieuwe ster is die wel met een wat mindere auto kan meedoen voor de titel.quote:En als Ricciardo zo door blijft gaan dan staat hij aan het eind van het seizoen gewoon ver achter Max. Dan moet hij oppassen dat hijg een Hulkenberg of nog liever een Rosberg wordt dan. Soms een race pakken, soms wat meer achter elkaar maar nooit een titel winnen.
(En ja, dit seizoen gaat Hamilton ook de titel pakken denk ik)
fixed!quote:Op zondag 10 juli 2016 17:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb ze allemaal al gehad ik heb me op allemaal al afgetrokken
Ik blijf F5'en @ F1 twitterquote:Op zondag 10 juli 2016 17:11 schreef beantherio het volgende:
En nu zitten we al voor de tweede week op rij te wachten op de uitslag van een stewards meeting.
P3 voor RIC danquote:
link?quote:Op zondag 10 juli 2016 17:13 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Die Tweets van Mercedes over Max
Post er dan ook eens een bron bij..quote:
die is idd leukquote:Op zondag 10 juli 2016 17:15 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
https://twitter.com/MercedesAMGF1?ref_src=twsrc%5Etfw
Die tweet met Jaap Stam
Ik moest er twee keer over nadenkenquote:Op zondag 10 juli 2016 17:15 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Die tweet met Jaap Stam
Ik snap 'm nietquote:Op zondag 10 juli 2016 17:15 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Die tweet met Jaap Stam
Moest hem ook aan vrouwlief uitleggen hier thuis.quote:
9e plek, Kimi 5e, komopquote:Op zondag 10 juli 2016 17:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, dat is onzin.
[..]
Nog grotere onzin.
[..]
Rosberg kan best een titel winnen. Hamilton verslaan is ook helemaal niet buiten bereik. Voor beide geldt dat ze geen topcoureur in een iets betere auto gaan verslaan. Hamilton beseft vandaag waarschijnlijk ook wel dat het tijdperk dat hij nog redelijkerwijs kan claimen de snelste te zijn over is, Ze weten wel dat die RBR niet zo goed is en ze zien Verstappen dingen doen die zij niet kunnen, de ontkenningsfase zal nog wel even duren. Sky is op dit moment die ontwikkeling aan het overschreeuwen door maar weer eens te speculeren op Hamilton als greatest of all time, maar vandaag is duidelijk geworden dat er een nieuwe ster is die wel met een wat mindere auto kan meedoen voor de titel.
quote:Op zondag 10 juli 2016 17:18 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Moest hem ook aan vrouwlief uitleggen hier thuis.
Ze herkende potdomme jaap stam niet eens
Ah, dank je!quote:
Mercedes kan iig niet ontkennen dat het een klasse battle was. Ze waren ook oprecht blij dat Rosberg hem inhaalde.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:19 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
MERCEDES AMG F1 @MercedesAMGF1 3 u3 uur geleden South East, England
That @Max33Verstappen kid's looking a bit feisty...
#F1 #BritishGP
Een straf van 5 of 10 seconden zou eigenlijk nog te weinig zijn, als hij het niet opgelost had gekregen had RIC het podium nog kunnen halen. Maar Merc is al sinds de start van Max vorig seizoen lovend over zijn talent, twitteren heel vaak over hem, altijd leuk om even na de race te kijken.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:21 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Mercedes kan iig niet ontkennen dat het een klasse battle was. Ze waren ook oprecht blij dat Rosberg hem inhaalde.
Helaas van z'n auto, maar hij had een heel groot probleem gehad als z'n engineer hem niet had geholpen, ben dus heel benieuwd wat voor straf hij krijgt...
Als Rosberg zonder hulp niet was geëindigd moet hij een dq krijgen. zo simpel is het toch?quote:Op zondag 10 juli 2016 17:25 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Een straf van 5 of 10 seconden zou eigenlijk nog te weinig zijn, als hij het niet opgelost had gekregen had RIC het podium nog kunnen halen.
Dan geven ze het team de straf. Ros&Ham beide 20sec straf en max op #1. Ook goedquote:Op zondag 10 juli 2016 17:27 schreef ChatGirl het volgende:
Maar ff, het team maakte toch de fout het Rosberg te vertellen. Dan zou de straf toch voor hen zijn ipv de coureur?
Goed punt. Maar misschien heeft Rosberg er ook wel naar gevraagd maar is dat fragment niet uitgezonden. Dat weet je niet zeker.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:27 schreef ChatGirl het volgende:
Maar ff, het team maakte toch de fout het Rosberg te vertellen. Dan zou de straf toch voor hen zijn ipv de coureur?
Tis een teamsport... als het pit team een fout maakt met een band bv. heeft dat toch ook direct gevolg voor iedereen?quote:Op zondag 10 juli 2016 17:27 schreef ChatGirl het volgende:
Eigenlijk wel ja. Anders is het bewust negeren van een regel de moeite waard en dat kan niet de bedoeling zijn.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:26 schreef exile79 het volgende:
[..]
Als Rosberg zonder hulp niet was geëindigd moet hij een dq krijgen. zo simpel is het toch?
het team = rosberg en andersomquote:Op zondag 10 juli 2016 17:27 schreef ChatGirl het volgende:
Palmer heeft ook niet zelf zijn eigen wiel vergeten vast te draaien, krijgt ie ook een stop en go voor..quote:Op zondag 10 juli 2016 17:27 schreef ChatGirl het volgende:
Rosberg vroeg ook naar en team gaf antwoordquote:Op zondag 10 juli 2016 17:28 schreef exile79 het volgende:
[..]
Goed punt. Maar misschien heeft Rosberg er ook wel naar gevraagd maar is dat fragment niet uitgezonden. Dat weet je niet zeker.
twitter:grandprixradio twitterde op zondag 10-07-2016 om 17:26:09Prachtcommentaar bij BBC radio bij inhaalhactie @Max33Verstappen op Nico Rosberg: https://t.co/bDEuIR7HHqGespot door @VerstappenNEWS#F1 reageer retweet
Hebben ze al een beslissing genomen?quote:Op zondag 10 juli 2016 17:28 schreef Niox het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Anders is het bewust negeren van een regel de moeite waard en dat kan niet de bedoeling zijn.
VES zie ik echt niet op korte termijn naar Mercedes gaan.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:55 schreef wdn het volgende:
[..]
dus? De coureur is toch onderdeel van het team?quote:Op zondag 10 juli 2016 17:27 schreef ChatGirl het volgende:
Same. Bij Mercedes is Lewis het mannetje (even los van de dubieuze oorbellen en zo) en zal eerder Rosberg eieren voor zijn geld kiezen. Maar daarna zie ik het niet gebeuren dat Lewis er een teammaatje bij krijgt die qua aandacht op hetzelfde niveau zit of nog meer en hem wellicht ook nog zoek rijd. VES-ROS zou beter werken dan VES-HAM. Ze doen nu wel leuk na die races met elkaar, maar ook alleen maar omdat Lewis prima weet dat Max hem niet kan pakken zolang die Mercedes gewoon boven alles en iedereen staat.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:30 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
VES zie ik echt niet op korte termijn naar Mercedes gaan.
Voor de engineer ja, voor ROS lijkt mij DISQ genoeg.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:32 schreef klaasweetalles het volgende:
1 wedstrijd schorsen lijkt me wel op zijn plaats
Beide Mercedessen DQ zou mooi zijnquote:Op zondag 10 juli 2016 17:32 schreef SnowOokami het volgende:
Nou ze zijn uit de bespreking.... duurt lang.
Wat heeft lewis er mee te makenquote:Op zondag 10 juli 2016 17:35 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Beide Mercedessen DQ zou mooi zijn
quote:Op zondag 10 juli 2016 17:35 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Beide Mercedessen DQ zou mooi zijn
Mercedes heeft minimaal 1 Duitse coureur nodig.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Same. Bij Mercedes is Lewis het mannetje (even los van de dubieuze oorbellen en zo) en zal eerder Rosberg eieren voor zijn geld kiezen. Maar daarna zie ik het niet gebeuren dat Lewis er een teammaatje bij krijgt die qua aandacht op hetzelfde niveau zit of nog meer en hem wellicht ook nog zoek rijd. VES-ROS zou beter werken dan VES-HAM. Ze doen nu wel leuk na die races met elkaar, maar ook alleen maar omdat Lewis prima weet dat Max hem niet kan pakken zolang die Mercedes gewoon boven alles en iedereen staat.
dan gaan meer teams het gewoon doen, want geen strafquote:Op zondag 10 juli 2016 17:36 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Maar goed, als hij hier geen straf voor krijgt is die hele regel bs.
quote:Op zondag 10 juli 2016 17:36 schreef F1gamer het volgende:
die Red Bull tweet over max en mark webber is grappig
twitter:redbullracing twitterde op zondag 10-07-2016 om 17:27:56SPY: Max didn’t know who the old man with the microphone was – but the crowd seemed to like him. 😉 #RBspy🕵 https://t.co/nlcOVwpJKj reageer retweet
Dat moet je niet willen.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:36 schreef F1gamer het volgende:
[..]
dan gaan meer teams het gewoon doen, want geen straf
Waar staat dat?quote:Op zondag 10 juli 2016 17:37 schreef SnowOokami het volgende:
http://www.autosport.com/(...)lls-didnt-break-rule
elke coureurs combi werkt beter zonder Hamilton.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
VES-ROS zou beter werken dan VES-HAM.
Staat idd alleen dat ie het zelf geen overtreding vond.. Tsja, we zouden allemaal hetzelfde zeggen natuurlijkquote:
twitter:DavidLeigh twitterde op zondag 10-07-2016 om 17:32:29@SkySportsF1 Nico Rosberg now out. Says he doesn’t know stewards’ decision but doesn’t seem happy. reageer retweet
als ie geen straf krijgtquote:Op zondag 10 juli 2016 17:39 schreef beantherio het volgende:
twitter:DavidLeigh twitterde op zondag 10-07-2016 om 17:32:29@SkySportsF1 Nico Rosberg now out. Says he doesn’t know stewards’ decision but doesn’t seem happy. reageer retweet
Wacht eerst nou maar eens afquote:Op zondag 10 juli 2016 17:40 schreef F1gamer het volgende:
[..]
als ie geen straf krijgt
waarom zo'n stomme regel invoeren en geen straf uit delen
Slaat helemaal nergens op.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik snap die hype rond riccardio hier niet zo goed...
Waarom zijn mensen fan van deze man...
Verstappen heeft in korte termijn bewezen dat hij gewoon een paar klasse beter is.
Als verstappen in de auto van Hamilton zou rijden zou hij elke race winnen durf ik gewoon te zeggen.
Ja dat durft iedereen wel te zeggen. Knap hoor!quote:Op zondag 10 juli 2016 17:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik snap die hype rond riccardio hier niet zo goed...
Waarom zijn mensen fan van deze man...
Verstappen heeft in korte termijn bewezen dat hij gewoon een paar klasse beter is.
Als verstappen in de auto van Hamilton zou rijden zou hij elke race winnen durf ik gewoon te zeggen.
"The car surely would have failed"quote:Op zondag 10 juli 2016 17:42 schreef Mozart13 het volgende:
https://twitter.com/F1/status/752165755077074944
Ik niet.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:42 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ja dat durft iedereen wel te zeggen. Knap hoor!
Die goser is 18quote:Op zondag 10 juli 2016 17:42 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is niet meer dan logisch dat Max een klasse beter is dan de rest
Das toch juist nu net het punt he.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:43 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
"The car surely would have failed"
Ja en?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |