Was minimaal de actie van de race vandaag. Buitenom in Becketts/Chapel. Geniaal. Alweer.quote:
16:00 is Teatime toch? Zal het wel later wordenquote:Op zondag 10 juli 2016 16:27 schreef VacaLoca het volgende:
Sean Kelly @virtualstatman
We were told the stewards will meet with Rosberg at 4.00pm, which is 40 minutes from now. Are they having a sandwich first or something?
https://www.twitter.com/virtualstatman/status/752145824335953925
Oh spuit 11
Kvyat was niet structureel sneller. Vergne ook niet. Verstappen in de race wel.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:21 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Maar Ricciardo is het grote talent wat Vettel verslagen heeft en de nieuwe wereldkampioen gaat worden.
Terwijl Kvyat vorig jaar sneller was, zelfs Vergne was soms sneller en die zie je niet meer terug in de F1.
En Vettel allang met z'n hoofd bij Ferrari zat natuurlijk.
Nee, wat ik zei is dat het geen regel was met een meetmoment erin, dus dan geldt het minimum op elk moment dat er gemeten zou worden. Als je dan rekent op vaste meetmomenten hoef je geen marge aan te houden voor de veranderlijkheid, en kun je de banden minder hard oppompen zodat je meer grip hebt. En als er dan ineens op een ander moment gemeten wordt, ben je betrapt.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Zucht; ik zei dat het TOEN onduidelijk was van welk moment de meting moest zijn. Dat zei jij daarna ookMaar goed, let's agree to disagree, nu is het gelukkig duidelijk.
wij vrouwen willen ook leuks om naar te kijkenquote:
Daar is Lewis de superster toch voor?quote:Op zondag 10 juli 2016 16:32 schreef F1gamer het volgende:
[..]
wij vrouwen willen ook leuks om naar te kijken
Ik vind het zorgelijker als iemand Kamphues WEL kan volgen.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:31 schreef F1gamer het volgende:
mental theo aan de drugs, want die kan kamphues neit meer volgen
Ik sla ff over.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar is Lewis de superster toch voor?
met zijn pussy oorbellen en dito zonnebrilquote:Op zondag 10 juli 2016 16:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
er rijden al 22 mannen om de punten. Amuseer je daar maar mee....quote:Op zondag 10 juli 2016 16:32 schreef F1gamer het volgende:
[..]
wij vrouwen willen ook leuks om naar te kijken
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2016 16:33 schreef F1gamer het volgende:
[..]
met zijn pussy oorbellen en dito zonnebril
no way
nar wie gaat jouw voorkeur dan uit?quote:Op zondag 10 juli 2016 16:33 schreef F1gamer het volgende:
[..]
met zijn pussy oorbellen en dito zonnebril
no way
Button, Hulkenberg zien er wel lekker uitquote:Op zondag 10 juli 2016 16:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nar wie gaat jouw voorkeur dan uit?
Nee daar is voor mij Button voor.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee. Maar om nou te zeggen dat hij echt gehakt heeft gemaakt van een coureur die geruisloos de F1 verlaten heeft en nu Formule E rijdt... en een coureur die teruggezet is naar het juniorteam en sindsdien maar 2 punten behaald heeft.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kvyat was niet structureel sneller. Vergne ook niet. Verstappen in de race wel.
Patrickquote:Op zondag 10 juli 2016 16:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nar wie gaat jouw voorkeur dan uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |