Dan heb je niet goed gekeken.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:55 schreef Mozart13 het volgende:
[..]
Dat weet ik, was niet mijn vraag. Ham reed in auto 6.
Hmm, gek. Ik ga eens terugspoelen.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gekeken.
Aan de zijkant is wel een petronas logo dat op een 6 kan lijken.
Maar Hamilton had duidelijk 44
Dat is het Petronas logoquote:Op zondag 10 juli 2016 15:55 schreef Mozart13 het volgende:
[..]
Dat weet ik, was niet mijn vraag. Ham reed in auto 6.
of wil nummer 2 even weg gaan en wil Ric zich even melden op plaats 3quote:Op zondag 10 juli 2016 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je moeilijk tijdens de volksliederen kunt omroepen "willen de nummers 2 en 3 even van plaats wisselen op het podium dank u".
Dat weten wij ook niet.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:58 schreef MakkieR het volgende:
wanneer weten we wat er met Rosberg gaat gebeuren?
Dat had je ervoor al moeten doen. Bij andere incidenten ga je ook niet eerst met de coureur overleggen.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je moeilijk tijdens de volksliederen kunt omroepen "willen de nummers 2 en 3 even van plaats wisselen op het podium dank u".
Op de vraag of hij vond dat dat mocht, met die radio. Breed lachend "NO". En toen gauw "maar dat is niet aan ons natuurlijk".quote:
20+ sec straf lijkt me overdreven maar het zou leuk zijn.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:58 schreef RAVW het volgende:
[..]
of wil nummer 2 even weg gaan en wil Ric zich even melden op plaats 3
Moet je ff met Jan naar Pearlequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |