Mensen met macht...quote:Op zondag 10 juli 2016 17:07 schreef klaasweetalles het volgende:
er verdween zomaar een post hier
er zijn hier gochelaars he
quote:Op zondag 10 juli 2016 17:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Volgens mij willen de meeste mannen vooral dat ze een paal vast kunnen houden.
Anders zijn ze dadelijk nog slimmer dan hen.
quote:Op zondag 10 juli 2016 17:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Volgens mij willen de meeste mannen vooral dat ze een paal vast kunnen houden.
Anders zijn ze dadelijk nog slimmer dan hen zij.
Mwah van alleen vast houden word je ook niet blij. Moet wel meer actie in zitten dan enkel vasthoudenquote:
Dat zou fijn zijn.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Anders zijn ze dadelijk nog slimmer dan hen.
Nee, dat is onzin.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:45 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ja, het is een zeurpiet en het moet allemaal zijn kant op gaan. Kijk vandaag, Vettel had een dramatische race.
Nog grotere onzin.quote:Maar uiteindelijk was Vettel dat seizoen niet echt met racen bezig.
Rosberg kan best een titel winnen. Hamilton verslaan is ook helemaal niet buiten bereik. Voor beide geldt dat ze geen topcoureur in een iets betere auto gaan verslaan. Hamilton beseft vandaag waarschijnlijk ook wel dat het tijdperk dat hij nog redelijkerwijs kan claimen de snelste te zijn over is, Ze weten wel dat die RBR niet zo goed is en ze zien Verstappen dingen doen die zij niet kunnen, de ontkenningsfase zal nog wel even duren. Sky is op dit moment die ontwikkeling aan het overschreeuwen door maar weer eens te speculeren op Hamilton als greatest of all time, maar vandaag is duidelijk geworden dat er een nieuwe ster is die wel met een wat mindere auto kan meedoen voor de titel.quote:En als Ricciardo zo door blijft gaan dan staat hij aan het eind van het seizoen gewoon ver achter Max. Dan moet hij oppassen dat hijg een Hulkenberg of nog liever een Rosberg wordt dan. Soms een race pakken, soms wat meer achter elkaar maar nooit een titel winnen.
(En ja, dit seizoen gaat Hamilton ook de titel pakken denk ik)
fixed!quote:Op zondag 10 juli 2016 17:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb ze allemaal al gehad ik heb me op allemaal al afgetrokken
Ik blijf F5'en @ F1 twitterquote:Op zondag 10 juli 2016 17:11 schreef beantherio het volgende:
En nu zitten we al voor de tweede week op rij te wachten op de uitslag van een stewards meeting.
P3 voor RIC danquote:
link?quote:Op zondag 10 juli 2016 17:13 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Die Tweets van Mercedes over Max
Post er dan ook eens een bron bij..quote:
die is idd leukquote:Op zondag 10 juli 2016 17:15 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
https://twitter.com/MercedesAMGF1?ref_src=twsrc%5Etfw
Die tweet met Jaap Stam
Ik moest er twee keer over nadenkenquote:Op zondag 10 juli 2016 17:15 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Die tweet met Jaap Stam
Ik snap 'm nietquote:Op zondag 10 juli 2016 17:15 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Die tweet met Jaap Stam
Moest hem ook aan vrouwlief uitleggen hier thuis.quote:
9e plek, Kimi 5e, komopquote:Op zondag 10 juli 2016 17:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, dat is onzin.
[..]
Nog grotere onzin.
[..]
Rosberg kan best een titel winnen. Hamilton verslaan is ook helemaal niet buiten bereik. Voor beide geldt dat ze geen topcoureur in een iets betere auto gaan verslaan. Hamilton beseft vandaag waarschijnlijk ook wel dat het tijdperk dat hij nog redelijkerwijs kan claimen de snelste te zijn over is, Ze weten wel dat die RBR niet zo goed is en ze zien Verstappen dingen doen die zij niet kunnen, de ontkenningsfase zal nog wel even duren. Sky is op dit moment die ontwikkeling aan het overschreeuwen door maar weer eens te speculeren op Hamilton als greatest of all time, maar vandaag is duidelijk geworden dat er een nieuwe ster is die wel met een wat mindere auto kan meedoen voor de titel.
quote:Op zondag 10 juli 2016 17:18 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Moest hem ook aan vrouwlief uitleggen hier thuis.
Ze herkende potdomme jaap stam niet eens
Ah, dank je!quote:
Mercedes kan iig niet ontkennen dat het een klasse battle was. Ze waren ook oprecht blij dat Rosberg hem inhaalde.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:19 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
MERCEDES AMG F1 @MercedesAMGF1 3 u3 uur geleden South East, England
That @Max33Verstappen kid's looking a bit feisty...
#F1 #BritishGP
Een straf van 5 of 10 seconden zou eigenlijk nog te weinig zijn, als hij het niet opgelost had gekregen had RIC het podium nog kunnen halen. Maar Merc is al sinds de start van Max vorig seizoen lovend over zijn talent, twitteren heel vaak over hem, altijd leuk om even na de race te kijken.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:21 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Mercedes kan iig niet ontkennen dat het een klasse battle was. Ze waren ook oprecht blij dat Rosberg hem inhaalde.
Helaas van z'n auto, maar hij had een heel groot probleem gehad als z'n engineer hem niet had geholpen, ben dus heel benieuwd wat voor straf hij krijgt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |