abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163628592
Ja, ik weet dat dit niet het eerste topic is over vloggen en waarschijnlijk ook niet de laatste, maar ik moet gewoon even klagen.

Zoals de meeste van jullie al weten is vloggen de laatste paar jaar behoorlijk in populariteit gestegen, het is de nieuwe hype op Youtube. Voor diegene die nog onder een steen leven en niet weten van vloggen is, hier de beschrijving volgens wikipedia:

"Vlog (een afkorting voor video weblog) is de benaming van een dagboek (Engels: log) op internet, waarbij het grootste deel van het dagboek bestaat uit videobeelden."

Er zijn momenteel heel wat Amerikaanse figuren die met dit grapje miljoenen per jaar binnen harken, en ook in Nederland zijn er een paar die net iets meer dan het gemiddelde jaar salaris hiermee binnen halen. Over deze mensen gaat de klacht NIET, alhoewel ik weinig heb met die mensen en niet begrijp hoe mensen uren lang van hun eigen leven kunnen opofferen om te kijken naar het leven van een ander.

Ik vind ze op een of andere manier toch helden, ze hebben het voor elkaar gekregen door met het filmen van je eigen bakkes goed geld te verdienen.

De klacht gaat over de mensen die nu denken dat ze zelf ook de meeste kans hebben op het verdienen van hun maandelijkse boterham door ook te gaan vloggen. Ik zie steeds meer pubertjes over straat lopen, zichzelf filmend met hun telefoon/goedkope camera. Zelfs in directe kringen ken ik mensen die elke dag een filmpje maken over hun saaie leven voor de 3 abonnees die ze hebben op Youtube kanaal.

Klacht: steeds meer tegen zichzelf pratende mensen op straat die hopen famous te worden en zo nooit meer hoeven te werken.

Game on! *O*
pi_163628797
Heb je nog nieuwe pareltjes voor ons Bradley
pi_163628808
Geen reeksen in de klb
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_163628821
Deel 5, je verwacht het niet :7
SOONY
pi_163629030
IK VIND VLOGGERS ECHT KUT ZOALS JIAMI MET HAAR DIT WAS NIET LEUK EN DAN GAAT DAT HELE FACKING FILMPJE OVER HAAR DAG DIE PRIMA WAS WTF CLICKBAIT
pi_163629066
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 21:13 schreef PaarseStabilo het volgende:
IK VIND VLOGGERS ECHT KUT ZOALS JIAMI MET HAAR DIT WAS NIET LEUK EN DAN GAAT DAT HELE FACKING FILMPJE OVER HAAR DAG DIE PRIMA WAS WTF CLICKBAIT
neem je pillen mapima
pi_163629308
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 21:15 schreef luckass het volgende:

[..]

neem je pillen mapima
kut ja ik ben gisteravond mn allergiepil vergeten
mss moet ik daar een vlog over maken :(
pi_163629330
Bradley zijn fanschare begint Justin Bieber-achtige proporties aan te nemen.

Als dit geen alarmschijf wordt weet ik het ook niet meer

pi_163629337
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 21:13 schreef PaarseStabilo het volgende:
_O_ _O- _O_
pi_163629546
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 21:26 schreef luckass het volgende:

Misschien kan Braddie hier een cover van orkestreren.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_163629589
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 21:35 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Misschien kan Braddie hier een cover van orkestreren.
_O- !
  zaterdag 9 juli 2016 @ 21:40:26 #13
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163629641
Dikke autisten die rondrijden en overal commentaar op hebben zijn ook sneu
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_163629895
quote:

Wat is dit _O-
pi_163630072
ik ben aan het twerken op de vids in dit topic
  zaterdag 9 juli 2016 @ 21:59:46 #17
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_163630098
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 21:58 schreef PaarseStabilo het volgende:
Wel goede autotune
Ik ben geil
pi_163630127
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 21:59 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

Wel goede autotune
_O- Nu nog leren zingen, en dan valt de autotune al niet meer op _O-
pi_163630161
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:00 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

_O- Nu nog leren zingen, en dan valt de autotune al niet meer op _O-
Ik heb mijn broertje die aan het conservatorium studeert ernaar laten kijken. Enige wat schort is dat de toonsoort weleens te hoog is.
pi_163630191
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 21:59 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

Wel goede autotune
tis pitch verhoging sgat
pi_163630196
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:01 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

Ik heb mijn broertje die aan het conservatorium studeert ernaar laten kijken. Enige wat schort is dat de toonsoort weleens te hoog is.
Dan weet ik niet wat voor conservatorium het is, eentje waar ze met braille werken? Toonsoort is te hoog? Bullshit excuus (Want als het te hoog is voor je borststem, schakel je toch.. Zoals de meeste zangers, over naar je kopstem?) Maar je hebt gewoon 0 controle over je stem.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2016 22:03:43 ]
  zaterdag 9 juli 2016 @ 22:03:29 #22
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_163630207
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:01 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

Denk dat hij meer leert van luisteren dan van kijken.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_163630347
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:03 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Dan weet ik niet wat voor conservatorium het is, eentje waar ze met braille werken? Toonsoort is te hoog? Bullshit excuus (Want als het te hoog is voor je borststem, schakel je toch.. Zoals de meeste zangers, over naar je kopstem?) Maar je hebt gewoon 0 controle over je stem.
:') Heb je wel door wat de originele toonsoort is én dat er gebruik is gemaakt van een pitchverhoger?
pi_163630392
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 21:58 schreef PaarseStabilo het volgende:
video
pi_163630430
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:08 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

:') Heb je wel door wat de originele toonsoort is én dat er gebruik is gemaakt van een pitchverhoger?
Originele Toonsoort van het nummer is Eb. Daar staat de backingtrack die je gebruikt ook in, je hebt alleen jouw stem omhoog gepitched voor het chipmunk effect.
Leuk zo`n pitch verhoger, maar als jij +3 semitones doet dan ga je van Eb naar F# dan gaat het helemaal wringen, en laat je al helemaal merken dat zowel jij als je conservatorium broertje toondoof as fuck zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2016 22:13:02 ]
pi_163630505
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:12 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Originele Toonsoort van het nummer is Eb. Daar staat de backingtrack die je gebruikt ook in, je hebt alleen jouw stem omhoog gepitched voor het chipmunk effect.
Leuk zo`n pitch verhoger, maar als jij +3 semitones doet dan ga je van Eb naar F# dan gaat het helemaal wringen, en laat je al helemaal merken dat zowel jij als je conservatorium broertje toondoof as fuck zijn.
ok als je denkt dat je gelijk hebt krijg je gelijk hier is een worteltjestaart waarmee je het kan vieren

pi_163630569
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:12 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Dit nemen we even mee naar achteren
pi_163630581
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:15 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

ok als je denkt dat je gelijk hebt krijg je gelijk hier is een worteltjestaart waarmee je het kan vieren

[ afbeelding ]
Ik weet dat ik gelijk heb, ben niet zo a-muzikaal als iedereen denkt.
Worteltjes taart eet je zelf maar op.
pi_163630626
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:19 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ik weet dat ik gelijk heb, ben niet zo a-muzikaal als iedereen denkt.
Worteltjes taart eet je zelf maar op.
:') Heb je wel door hoe dit bewerkt is?
pi_163630771
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:21 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

:') Heb je wel door hoe dit bewerkt is?
Je hebt een karaoketrack gepakt/midifile, daar heb je (waarschijnlijk met je webcam) overheen gezongen, en dát heb je gepitcht.

Maakt niet uit HOE het bewerkt is, het klinkt net zoals worteltjestaart smaakt.
pi_163630874
Recept voor appeltaart

Ingrediënten
Porties: 12
voor het deeg
250 gram bloem
175 gr boter
80 gr suiker
2 eieren (1½ voor het deeg, ½ ei voor bestrijken)
1 theelepel kaneel
voor de vulling
1 kilo zure appels (elstar, goudreinet)
50 gram suiker
70 gram rozijnen
3 theelepels kaneel
Voeg toe aan boodschappenlijst
Een gratis lijst om mee te nemen naar de winkel
Bekijk boodschappenlijst
Bereidingswijze
Voorbereiding: 25min › Bereiding: 1uur › Klaar in:1uur25min
Meng de bloem, zachte boter, suiker, kaneel en 1½ ei in een kom. Kneed met de deeghaken van de electrische mixer en later met je handen tot een soepel deeg.
Rol ¾ van het deeg uit tot een lap en bedek hiermee de bodem en de randen van een ingevette ronde taartvorm (24cm doorsnee).
Verwarm de oven voor op 170°C.
Schil de appels en snijd ze in stukjes. Meng dit met de 50 gr suiker, de rozijnen en kaneel. Vul hiermee de taartvorm.
Rol het resterende deeg uit tot een lap en snijd hier dunne reepjes van. Bedek de taartvulling kruislings met de reepjes deeg en druk de randen dicht. Bestrijk met het resterende losgeklopte ei de bovenkant van de taart.
Bak de appeltaart ongeveer 60 tot 65 minuten in de voorverwarmde oven gaar en lichtbruin.
pi_163631008
In deze vlog wordt het fok forum genoemd :D
pi_163631130
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:36 schreef PaarseStabilo het volgende:
Van welke users zijn de posts die ze noemt? :')
pi_163631192
quote:
Waarom laat je mij 5 en een halve minuut kijken naar een kut video over een irritante hoer met haar derde wereld problemen?

Waarom kijken mensen in godsnaam naar dit soort figuren.
pi_163631504
Hier Mapima, de eerste paar seconde speel ik een toonlader 3 semitonen hoger. Je hoort toch wel hoop ik dat dit niet klinkt?
pi_163631543
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
Hier Mapima, de eerste paar seconde speel ik een toonlader 3 semitonen hoger. Je hoort toch wel hoop ik dat dit niet klinkt?
Dus? Wat boeit dat? Al die sheets van Rihanna - Diamond zijn ook "de verkeerde toonsoort" wat niemand boeit, idem Reality van Janieck Devy etc etc etc
Say something ook altijd een heel octaaf te hoog
Ja jammer als mensen dat mooi vinden nobody cares
pi_163631584
Er is een verschil tussen een heel nummer wat "de verkeerde toonsoort" is (dus de melodie én de akkoorden) of waarbij alleen de melodie "De verkeerde toonsoort" Is, Mapima.
pi_163631592
Jezus gelijk weer een nerd topic dit. Nergens voor nodig
pi_163631605
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
Er is een verschil tussen een heel nummer wat "de verkeerde toonsoort" is (dus de melodie én de akkoorden) of waarbij alleen de melodie "De verkeerde toonsoort" Is, Mapima.
heb je wel opgezocht wat ik bedoel? _O-
jij neemt een funcover van Valerie ook veeeeel te serieus mang.

tevens zit er een aantal keer een C# in het gezang en dat wordt in heel Valerie niet gezongen, is ook niet de makkelijkste noot om te halen, kan alleen door pitch komen.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2016 23:05:10 ]
pi_163631620
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:02 schreef Azpilicueta het volgende:
Jezus gelijk weer een nerd topic dit. Nergens voor nodig
ja idd en ik probeer te achterhalen van welke users die posts zijn van dat sophie milzink filmpje over fok, alleen lukt dat niet :(
pi_163631787
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
Doet ie even on request, wat een god
pi_163632067
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:03 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

heb je wel opgezocht wat ik bedoel? _O-
jij neemt een funcover van Valerie ook veeeeel te serieus mang.

tevens zit er een aantal keer een C# in het gezang en dat wordt in heel Valerie niet gezongen, is ook niet de makkelijkste noot om te halen, kan alleen door pitch komen.
Klopt, de hoogste noot in Valerie is een Bb een Bb4 om precies te zijn.
Het feit dat er aantal keer een C# in zit bevestigd maar weer dat jij de zang 3 semitonen omhoog hebt gegooid. Want in de hele Eb majeur toonladder zit geen C# en in die van F# wel.

Trouwens, C# niet de makkelijkste noot om te halen? Ik zing vaak zat C#. Ligt helemaal aan het octaaf.

En ja, ik neem zo`n "Funcover" Serieus, waarom? Ik vind muziek tof en vind het ook wel fijn om in muziek dingen te analyseren omdat je er dan ook beter in word op den duur.
pi_163632098
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:27 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Klopt, de hoogste noot in Valerie is een Bb een Bb4 om precies te zijn.
Het feit dat er aantal keer een C# in zit bevestigd maar weer dat jij de zang 3 semitonen omhoog hebt gegooid. Want in de hele Eb majeur toonladder zit geen C# en in die van F# wel.

Trouwens, C# niet de makkelijkste noot om te halen? Ik zing vaak zat C#. Ligt helemaal aan het octaaf.

En ja, ik neem zo`n "Funcover" Serieus, waarom? Ik vind muziek tof en vind het ook wel fijn om in muziek dingen te analyseren omdat je er dan ook beter in word op den duur.
:') ik bedoelde C#5 natuurlijk
en als je beter wil worden in de muziek gooi dan die keyboards met voorgeprogrammeerde muziek weg en koop gewoon een echte piano
heb ik thuis en is 10000000 keer beter dan die elektronische herrie
pi_163632108
Shots fired
pi_163632133
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:28 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

:') ik bedoelde C#5 natuurlijk
en als je beter wil worden in de muziek gooi dan die keyboards met voorgeprogrammeerde muziek weg en koop gewoon een echte piano
heb ik thuis en is 10000000 keer beter dan die elektronische herrie
Voorgeprogrammeerde herrie? Want ik sla inderdaad niet zelf de akkoorden aan, en sla inderdaad ook niet zelf de melodie aan. De arrangementen zijn voorgeprogrammeerd, maar de akkoorden moet je toch echt zelf aanslaan, en de noten moet je ook zelf spelen.

Ik speel 90% van de tijd gewoon piano op dat apparaat, en laat die arranger functie links liggen.
En de C#5 is niet zo super moeilijk te halen, als ik goed opgewarmd ben haal ik die noot met m`n borststem, meestal schakel ik naar m`n kopstem though.
pi_163632155
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:30 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Voorgeprogrammeerde herrie? Want ik sla inderdaad niet zelf de akkoorden aan, en sla inderdaad ook niet zelf de melodie aan. De arrangementen zijn voorgeprogrammeerd, maar de akkoorden moet je toch echt zelf aanslaan, en de noten moet je ook zelf spelen.

Ik speel 90% van de tijd gewoon piano op dat apparaat, en laat die arranger functie links liggen.
En de C#5 is niet zo super moeilijk te halen, als ik goed opgewarmd ben haal ik die noot met m`n borststem, meestal schakel ik naar m`n kopstem though.
is ook niet moeilijk maar gewoon een kutnoot om te zingen
echt zo een noot voor ariana granda huppelkutjes :r
Welk normaal nummer gebruikt noten hoger dan A/Bb4 -___-
pi_163632187
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:31 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

is ook niet moeilijk maar gewoon een kutnoot om te zingen
echt zo een noot voor ariana granda huppelkutjes :r
Welk normaal nummer gebruikt noten hoger dan A/Bb4 -___-
Ligt helemaal aan met welke vowel je die noot pakt, met een e of i is het een kut noot, maar met een A of O vowel is het echt redelijk makkelijk.

Er zijn heel weinig nummers (behalve inderdaad die Top-40 range wankery) Die ook maar boven een A komen, Michael Jackson zong heeeeeel veel boven een A, maar die had een vrij hoge tenor voor een man. Bruno Mars zingt ook veel boven de A, Sting deed dat ook. Maar heestal in Pop/Rock is G4/A4 gebruikelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2016 23:36:25 ]
pi_163632189
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:00 schreef PaarseStabilo het volgende:
di
[..]

Dus? Wat boeit dat? Al die sheets van Rihanna - Diamond zijn ook "de verkeerde toonsoort" wat niemand boeit, idem Reality van Janieck Devy etc etc etc
Say something ook altijd een heel octaaf te hoog
Ja jammer als mensen dat mooi vinden nobody cares
diamonds _O_
pi_163632207
retard vs retard, interesting
pi_163632210
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:33 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

diamonds _O_
rihanna _O_ :D
pi_163632404
Rihanna is goed O+ Maar ik vind haar vibrato en uitspraak soms net iets te cringy
pi_163632499
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:03 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Als jij datzelfde nummertje nou ook even gaat zingen dan hebben we goed vergelijkingsmateriaal om jullie stemmen te vergelijken, dan kan de kijker beslissen wie er beter kan zingen.
pi_163632535
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:46 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Als jij datzelfde nummertje nou ook even gaat zingen dan hebben we goed vergelijkingsmateriaal om jullie stemmen te vergelijken, dan kan de kijker beslissen wie er beter kan zingen.
Valerie van Amy Winehouse? Prima.
pi_163632555
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:47 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

HA-HA dat kan je niet vergelijken want dat is door niemand hier gezongen en geplaatst
pi_163632568
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:48 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

HA-HA dat kan je niet vergelijken want dat is door niemand hier gezongen en geplaatst
Jij gebruikt toch de backingtrack van Valerie van Amy Winehouse? Dus jawel.
pi_163632577
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:49 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Jij gebruikt toch de backingtrack van Valerie van Amy Winehouse? Dus jawel.
Weet je zeker dat je op die ene school in Roffa zat voor havo/vwo? Ik geloof daar namelijk geen snars van.
pi_163632590
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:49 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je op die ene school in Roffa zat voor havo/vwo? Ik geloof daar namelijk geen snars van.
Heb jij wel de goede voor je?
Ik heb nooit Havo/VWO gedaan, en heb nooit in Rotterdam op school gezeten :')
pi_163632599
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:47 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

quote:

Gewoon deze.
pi_163632604
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:50 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Heb jij wel de goede voor je?
Ik heb nooit Havo/VWO gedaan, en heb nooit in Rotterdam op school gezeten :')
Heb je wel op Facebook ingevuld maar oké. School met de grote E.
pi_163632607
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:50 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[..]

Gewoon deze.
Eh nee :')
pi_163632614
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:50 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[..]

Gewoon deze.
Hij wil valsspelen en de echte Valerie zingen. -__- Niet die cover.
pi_163632623
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:50 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

Heb je wel op Facebook ingevuld maar oké. School met de grote E.
Je hebt echt de verkeerde bij je, want ik heb maar 1 Facebook account en daar heb ik niets over school ingevuld.
pi_163632636
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:51 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Je hebt echt de verkeerde bij je, want ik heb maar 1 Facebook account en daar heb ik niets over school ingevuld.
Als dat zo is zou ik actie ondernemen want diegene gebruikt wel jouw foto's/gegevens.
pi_163632645
Tevens: Fokkers die nepaccounts maken van Braddie _O-
pi_163632649
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:52 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

Als dat zo is zou ik actie ondernemen want diegene gebruikt wel jouw foto's/gegevens.
Doe eens even een linkje sturen dan als je wil...
pi_163632672
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:52 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Doe eens even een linkje sturen dan als je wil...
Gewoon zoeken opjouw v+a naam. Ik leef niet om jou alles voor te kauwen.
pi_163632675
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:51 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

Hij wil valsspelen en de echte Valerie zingen. -__- Niet die cover.
Inderdaad, erg flauw.
pi_163632691
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:53 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

Gewoon zoeken opjouw v+a naam. Ik leef niet om jou alles voor te kauwen.
Ik heb geFacebooked en de enige ben ik zelf hoor, leuk he. Liegen.
pi_163632708
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:54 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ik heb geFacebooked en de enige ben ik zelf hoor, leuk he. Liegen.
Enige Em... staat niet in Hilversum.
pi_163632712
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:55 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

Wat?
pi_163632717
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:53 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Inderdaad, erg flauw.
idd en om het te vergelijken moet hij met dezeflde app op dezelfde manier bewerken en in hetzelfde formaat opslaan
pi_163632735
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:55 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt :')
pi_163632742
quote:
Ik heb ook niet op het EMMAUS college gezeten maar EMAUS, in Ermelo.
:')
pi_163632773
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:57 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ik heb ook niet op het EMMAUS college gezeten maar EMAUS, in Ermelo.
oh vandaar. google verwees ook alleen maar door naar roffa.
pi_163632841
Sinds paar weken zag ik op youtube een tsunami van nikszeggende vlogs voorbij komen van een zekere MrBradge, die weer net zo snel verwijderd worden.
Uit pure nieuwsgierigheid eens op google gekeken want ik dacht dit kan niet echt zijn. Had ik beter niet kunnen doen.
Dit is het discussie platform van de MrBradge ?
pi_163632850
Kennen jullie deze chick? Met haar speelgoedtests -___- hoe komt ze aan het geld om furbies en alles te kopen

pi_163632863
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 00:02 schreef PaarseStabilo het volgende:
Kennen jullie deze chick? Met haar speelgoedtests -___- hoe komt ze aan het geld om furbies en alles te kopen

Ze komt aan het geld via YouTube ;) Met dat filmpje heeft ze alleen al 300 euro binnen gehaald.
pi_163633120
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 00:03 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ze komt aan het geld via YouTube ;) Met dat filmpje heeft ze alleen al 300 euro binnen gehaald.
Vraag me af hoe jij dat weet, het is alleen in te schatten via bepaalde sites
pi_163633159
Vloggen is toch meer iets voor mensen zonder een echte dagbesteding.
Geld verdienen is toch een illussie
pi_163633171
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 00:20 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

Vraag me af hoe jij dat weet, het is alleen in te schatten via bepaalde sites
Ik zit met mijn simpele kanaal aan 1 euro per 1000 views. Iemand die meer abbonees heeft, en een geverifieerd kanaal, krijgt soms al meer binnen per 1000 views, ligt aan een heleboel dingen.

Je kan er donder op zeggen dat als je op een site als Social Blade zit je op de helft van het geschatte moet gaan zitten, en dat rekent zich om tot 1 euro/dollar per 1000 weergave.

Toen ik +- 9000 weergave op m`n kanaal had (Voordat ik alles verwijderde :') ) Zat ik aan de 9 euro 31. Dus dat klopt ongeveer wel.
pi_163633182
Hoe lang heb je er over gedaan dan voordat je die 9 euro verdiend had ?
pi_163633211
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 00:22 schreef DeBaba het volgende:
Vloggen is toch meer iets voor mensen zonder een echte dagbesteding.
Geld verdienen is toch een illussie
OnneDi is idd een meisje dat problemen heeft met haar gezondheid, snap ik wel dat ze dit als dagbesteding heeft.
Sophie en Jiami zijn gewoon tieners die naar het vwo en de universiteit gaan.
EnzoKnol heeft dit als baan.
pi_163633221
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 00:23 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ik zit met mijn simpele kanaal aan 1 euro per 1000 views. Iemand die meer abbonees heeft, en een geverifieerd kanaal, krijgt soms al meer binnen per 1000 views, ligt aan een heleboel dingen.

Je kan er donder op zeggen dat als je op een site als Social Blade zit je op de helft van het geschatte moet gaan zitten, en dat rekent zich om tot 1 euro/dollar per 1000 weergave.

Toen ik +- 9000 weergave op m`n kanaal had (Voordat ik alles verwijderde :') ) Zat ik aan de 9 euro 31. Dus dat klopt ongeveer wel.
Je weet dat je niet bekend mag maken hoeveel je verdient met YouTube?
pi_163633240
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 00:26 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

Je weet dat je niet bekend mag maken hoeveel je verdient met YouTube?
Je mag er best over praten als je een schatting geeft.
Het is dan ook een SCHATTING dat je die 1 euro per 1000 views haalt. Ligt aan je reclame, aan het type land waar je filmpje word afgespeeld, hoe vaak je filmpje bekeken word, hoeveel reclame je hebt etc.
pi_163633273
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 00:26 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

OnneDi is idd een meisje dat problemen heeft met haar gezondheid, snap ik wel dat ze dit als dagbesteding heeft.
Sophie en Jiami zijn gewoon tieners die naar het vwo en de universiteit gaan.
EnzoKnol heeft dit als baan.
Ok. Maar Enzo Knol is toch net als dat ene jongetje wat het haalt als profvoetballer. De kans op echt geld verdienen is toch zo klein
pi_163633291
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 00:30 schreef DeBaba het volgende:

[..]

Ok. Maar Enzo Knol is toch net als dat ene jongetje wat het haalt als profvoetballer. De kans op echt geld verdienen is toch zo klein
Ja klopt en de schattingen zijn dat hij iets van 300.000 euro per jaar verdient maar dat schijnt helemaal niet waar te zijn :')
pi_163633296
Dat liedje, holyfuckingshit
Ga weg
pi_163633384
quote:
10s.gif Op zondag 10 juli 2016 00:31 schreef Nikmans het volgende:
pi_163633428
Zelfs REbecca Black van Friday vlogt en het is helemaal niet interessant
pi_163633431
quote:
10s.gif Op zondag 10 juli 2016 00:31 schreef Nikmans het volgende:
Als je daar geld mee kan verdienen........
pi_163633466
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 00:39 schreef DeBaba het volgende:

[..]

Als je daar geld mee kan verdienen........
Die meiden Carlijn en Merle verdienen ook geld zat met YouTube maar dan via een externe firma en dus niet via echt YouTube zelf
Het is dus mogelijk ;)
pi_163633467
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 00:39 schreef PaarseStabilo het volgende:
Zelfs REbecca Black van Friday vlogt en het is helemaal niet interessant
Dat gaat toch nergens over en dat boeit toch niemand
pi_163633499
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 00:40 schreef DeBaba het volgende:

[..]

Dat gaat toch nergens over en dat boeit toch niemand
Dat is met 99,999% van de vlogs zo :S
pi_163633506
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 00:31 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

Ja klopt en de schattingen zijn dat hij iets van 300.000 euro per jaar verdient maar dat schijnt helemaal niet waar te zijn :')
Als je uitgaat van 1 euro per 1000 weergave, wat wel een redelijke schatting is, dan verdient Enzo per filmpje al gauw tussen de 200 en 500 euro.

Hij heeft de afgelopen maand ongeveer 21,000 euro verdient. Aan de hand van zijn views 21,852. Dus per jaar zit hij tegen de 270,000 aan. Hij verkoopt daarnaast ook een heleboel merchandise, dus hij haalt die 300,000 per jaar wel hoor.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2016 00:43:15 ]
pi_163633597
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 00:42 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Als je uitgaat van 1 euro per 1000 weergave, wat wel een redelijke schatting is, dan verdient Enzo per filmpje al gauw tussen de 200 en 500 euro.

Hij heeft de afgelopen maand ongeveer 21,000 euro verdient. Aan de hand van zijn views 21,852. Dus per jaar zit hij tegen de 270,000 aan. Hij verkoopt daarnaast ook een heleboel merchandise, dus hij haalt die 300,000 per jaar wel hoor.

Dat zijn de echte bedragen. Maar hoe lang heb jij over die ¤9.00 gedaan ?
pi_163633636
Dit artikel over de inkomsten via YouTube en wat Enzo Knol verdient is best interessant:
http://www.wikker.nl/wat-verdient-enzo-knol/

Denk dat een succesvolle tiener op Youtube wel meer verdient dan met een AH kassabaantje
Maar denk niet meer dan enkele 100den euro's per maand
Sophie heeft wrs ook geen inkomen van 10.000 euro per maand hoor
pi_163633693
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 00:48 schreef PaarseStabilo het volgende:
Dit artikel over de inkomsten via YouTube en wat Enzo Knol verdient is best interessant:
http://www.wikker.nl/wat-verdient-enzo-knol/

Denk dat een succesvolle tiener op Youtube wel meer verdient dan met een AH kassabaantje
Maar denk niet meer dan enkele 100den euro's per maand
Sophie heeft wrs ook geen inkomen van 10.000 euro per maand hoor
Ik denk dat dus echt wel.
Want dat geld wat jij krijgt per view, gaat wel wat af, maar dat is niet schikbarend veel.

Als je een filmpje upload per dag wat 5000 views krijgt, heb je dus 5 euro per dag. 150 euro per maand met het uploaden van laten we zeggen content van 1-2-3 minuten lang.

En het klopt OOK dat een Amerikaanse reclame (Dus een view in Amerika) Meer oplevert dan een view in Afghanistan of Nederland.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2016 00:52:38 ]
pi_163633719
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 00:46 schreef DeBaba het volgende:

[..]

Dat zijn de echte bedragen. Maar hoe lang heb jij over die ¤9.00 gedaan ?
Behoorlijk lang :')
Totdat ik op een gegeven moment 4 filmpjes had geupload die totaal aan de 5000 views zaten, toen had ik 5 euro in 2 dagen tijd :')
pi_163633732
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 00:53 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Behoorlijk lang :')
Totdat ik op een gegeven moment 4 filmpjes had geupload die totaal aan de 5000 views zaten, toen had ik 5 euro in 2 dagen tijd :')
Waarom doe je dan niet iets met die filmpjes? Die zijn blijkbaar wél succesvol, dan kan je daar lering uit trekken en begrijpen waarmee je wél views en subscribers scoort?
pi_163633757
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 00:53 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

Waarom doe je dan niet iets met die filmpjes? Die zijn blijkbaar wél succesvol, dan kan je daar lering uit trekken en begrijpen waarmee je wél views en subscribers scoort?
Wat denk je dat ik dus NU ga doen?
Ik ga gewoon elke dag een x aantal filmpjes uploaden, je hoeft namelijk niet perse veel subs te hebben om wél die views te halen. Hoe meer content jij maakt, hoe groter de kans is dat jij iets maakt wat mensen aanspreekt.
pi_163633794
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 00:55 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Wat denk je dat ik dus NU ga doen?
Ik ga gewoon elke dag een x aantal filmpjes uploaden, je hoeft namelijk niet perse veel subs te hebben om wél die views te halen. Hoe meer content jij maakt, hoe groter de kans is dat jij iets maakt wat mensen aanspreekt.
Ja maar je post ook veel eenzijdige content... Max Verstappen, Dashcam, Piano
Als mensen één Max Verstappen film zien die ze niet interesseert gaan ze de andere ook echt niet bekijken
pi_163634120
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:56 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

idd en om het te vergelijken moet hij met dezeflde app op dezelfde manier bewerken en in hetzelfde formaat opslaan
Mijn theorie is dat hij het niet doet omdat hij bang is om af te gaan als een gieter.
pi_163634159
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 00:02 schreef DeBaba het volgende:
Sinds paar weken zag ik op youtube een tsunami van nikszeggende vlogs voorbij komen van een zekere MrBradge, die weer net zo snel verwijderd worden.
Uit pure nieuwsgierigheid eens op google gekeken want ik dacht dit kan niet echt zijn. Had ik beter niet kunnen doen.
Dit is het discussie platform van de MrBradge ?
Alles wat je hier ziet, is echt.
pi_163634169
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 01:16 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Mijn theorie is dat hij het niet doet omdat hij bang is om af te gaan als een gieter.
Als ik heel eerlijk ben zou ik daar ook geen tijd/moeite in steken als mij zo een verzoek voor werd gesteld :')
Ik zit zelf op zangles bij een erkende muziekschool en heb al meerdere erkende docenten versleten, en kan vertellen dat er in dit topic dingen genoemd zijn die je echt niet hoeft te weten dan wel te begrijpen
Dingen die je wel moet begrijpen worden dan weer niet genoemd
pi_163634400
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 00:58 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

Ja maar je post ook veel eenzijdige content... Max Verstappen, Dashcam, Piano
Als mensen één Max Verstappen film zien die ze niet interesseert gaan ze de andere ook echt niet bekijken
Er is niks eenzijdig aan die dingen.
De ene dag upload ik een paar nieuwsberichten en een keyboardfilmpje.
De andere dag spot ik wat auto's en upload ik een vlog
Dan post ik een nieuwsbericht en neem ik mensen mee wandelen, hoe is dit eenzijdig?
pi_163634414
En de andere dag verwijder je ze weer
pi_163634453
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 01:42 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Er is niks eenzijdig aan die dingen.
De ene dag upload ik een paar nieuwsberichten en een keyboardfilmpje.
De andere dag spot ik wat auto's en upload ik een vlog
Dan post ik een nieuwsbericht en neem ik mensen mee wandelen, hoe is dit eenzijdig?
Ik heb het idee dat jij je heel erg op details focust. Miss een idee om een keer als het ware door de bril te kijken van mensen die geen details zien maar het totaalplaatje.
pi_163634456
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 01:44 schreef Azpilicueta het volgende:
En de andere dag verwijder je ze weer
_O- ja dan word je ook nooit succesvol. En nu heb ik om bijna 2 uur 's nachts zin om naar de sportschool te gaan. :( Maar dan wel zonder erover te vloggen.
pi_163634542
Dit soort vlogs vind ik ook volkomen tijdverspilling.
Wat boeit mij het nou welke bh je nu weer hebt geshopt bij de Primark of zo?

Ik kan begrijpen dat tienermeisjes die 100% van zijn van een Disneyster het interessant vinden omdat ze echt letterlijk alles van een disneyster willen weten als fan, maar dit is gewoon een totaal willekeurig persoon uit Amsterdam. :')
Enige wat ze heeft bereikt is een paar vlogs maken en daar bekend mee worden.
pi_163634545
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 01:49 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat jij je heel erg op details focust. Miss een idee om een keer als het ware door de bril te kijken van mensen die geen details zien maar het totaalplaatje.
Ik focus mij helemaal nergens op, ik doe het omdat ik het leuk vind, als ik ooit de 70k views haal is dat leuk meegenomen, gebeurd dat niet, dan gebeurd dat niet.
pi_163634575
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 02:04 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ik focus mij helemaal nergens op, ik doe het omdat ik het leuk vind, als ik ooit de 70k views haal is dat leuk meegenomen, gebeurd dat niet, dan gebeurd dat niet.
(En jij moet op Nederlandse les. :X )
Maar wat is nou eigenlijk je doelgroep? Steeds een groot aantal films uploaden en dan weer verwijderen boeit niemand. Daar hebben mensen Snapchat al voor.
pi_163634648

quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 01:19 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

Als ik heel eerlijk ben zou ik daar ook geen tijd/moeite in steken als mij zo een verzoek voor werd gesteld :')
Ik zit zelf op zangles bij een erkende muziekschool en heb al meerdere erkende docenten versleten, en kan vertellen dat er in dit topic dingen genoemd zijn die je echt niet hoeft te weten dan wel te begrijpen
Dingen die je wel moet begrijpen worden dan weer niet genoemd
Dat is waar, maar Braddie zou Braddie niet zijn als hij niet de neiging zou hebben om een dergelijk verzoek in te willigen.
  zondag 10 juli 2016 @ 02:25:39 #115
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_163634678
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 02:04 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ik weet het!
Braddie, Ga Make-up voor mannen testen. Jij wordt beroemd!
Aeroplane, jet-set, champagne, bitchez, alles1!
pi_163634681
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 02:21 schreef chroestjov het volgende:

[ afbeelding ]

[..]

Dat is waar, maar Braddie zou Braddie niet zijn als hij niet de neiging zou hebben om een dergelijk verzoek in te willigen.
Braddie kan wel een lesje mediatraining gebruiken.
pi_163634685
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 02:25 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Ik weet het!
Eigenlijk vind ik dat nog een geniaal idee ook... Beetje mensen daarmee entertainen, verassend blijven, en hoppa 1miljoen vieuws
  zondag 10 juli 2016 @ 02:28:42 #118
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_163634701
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 02:26 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

Eigenlijk vind ik dat nog een geniaal idee ook... Beetje mensen daarmee entertainen, verassend blijven, en hoppa 1miljoen vieuws
1 miljoen Euros!
Kijk, Braddie gaat gewoon doen wat anderen NIET durven. Daarin schuilt succes.

Ik durf niet. See?
pi_163634718
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 02:28 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

1 miljoen Euros!
Kijk, Braddie gaat gewoon doen wat anderen NIET durven. Daarin schuilt succes.

Ik durf niet. See?
Volgens Braddie is het per 1000 views een hele euro

1.000.000 views = 1000 euro
  zondag 10 juli 2016 @ 02:32:38 #120
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_163634723
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 02:31 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

Volgens Braddie is het per 1000 views een hele euro

1.000.000 views = 1000 euro
Shit. Gierige recessie.
pi_163634732
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 02:32 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Shit. Gierige recessie.
Wrs wordt het uiteindelijk wel minder ook dan 1000 euro.
  zondag 10 juli 2016 @ 02:34:53 #122
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_163634733
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 02:34 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

Wrs wordt het uiteindelijk wel minder ook dan 1000 euro.
Belastingdienst bedoel je _O-
pi_163634740
quote:
Wat is dit voor een scheefbek
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_163634741
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 02:34 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Belastingdienst bedoel je _O-
Die ben ik nog vergeten ja... O_o
pi_163634745
Zou Braddie trouwens weten dat hij over die 9 dollar die hij met Youtube heeft verdient belasting moet betalen?
Of moet ik hem even helpen en maandag even langsgaan bij de Belastingdienst? :D
  zondag 10 juli 2016 @ 02:41:16 #126
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_163634757
Mischien stond de youtube server destijds in Panama. Hoppa. No taxes.

#FuckRutte #Alles.
pi_163634917

Reviews in de duisternis zijn de beste reviews.
Overigens beschouw ik mijzelf inmiddels ook wel als een expert op het gebied van Twingo's.
pi_163634971
pi_163635090
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:34 schreef NoelGallagher het volgende:
retard vs retard, interesting
Nog nooit is iets zo accuraat samengevat.
pi_163635564
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 03:44 schreef chroestjov het volgende:

Reviews in de duisternis zijn de beste reviews.
Overigens beschouw ik mijzelf inmiddels ook wel als een expert op het gebied van Twingo's.
Met reviews in het donker zal je idd wel binnenlopen.
pi_163636489
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 02:37 schreef PaarseStabilo het volgende:
Zou Braddie trouwens weten dat hij over die 9 dollar die hij met Youtube heeft verdient belasting moet betalen?
Of moet ik hem even helpen en maandag even langsgaan bij de Belastingdienst? :D
Als hij alleen 9 euro verdient hoeft dat niet, dan zit hij onder de drempel.
pi_163637121
Braddie is een keiharde baas en zie ze jaloers zijn hier. Als hij straks drie miljoen subs heeft willen jullie allemaal zijn vriend zijn. Als hij met zijn auto en rijkennis Max Verstappen mag interviewen en een vriend mag meenemen gaan jullie allemaal met hem aanpappen. Hielenlikkertjes,bloedhonden! Braddie werkt hard ervoor en ik respecteer wat hij doet.

Zo
pi_163637299
Ik hoop een vriendin te vinden waar ik net zoveel passie voor heb als Braddie en zijn Twingo
pi_163637365
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 11:40 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik hoop een vriendin te vinden waar ik net zoveel passie voor heb als Braddie en zijn Twingo
Ben het normaal totaal niet met je eens maar ik ben het hier wel mee eens, hoewel ik zou hopen dat die vriendin dan ook zoveel passie voor mij had.
pi_163638143
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 10:45 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Als hij alleen 9 euro verdient hoeft dat niet, dan zit hij onder de drempel.
ik weet dat er een drempel os maar als hij eroverheen gaat moet hij het doorgeven :D
Ook is het zo dat je rekening moet houden met de focking Wajong
pi_163638166
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 12:23 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

ik weet dat er een drempel os maar als hij eroverheen gaat moet hij het doorgeven :D
Ook is het zo dat je rekening moet houden met de focking Wajong
Klopt allebei, maar ik ken MisterBradge verder niet dus geen idee of hij Wajong heeft. Al denk ik niet dat die 9 euro dan veel uit maakt.
pi_163638193
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 12:24 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Klopt allebei, maar ik ken MisterBradge verder niet dus geen idee of hij Wajong heeft. Al denk ik niet dat die 9 euro dan veel uit maakt.
Hij heeft Wajong omdat hij arbeidsongeschikt zou zijn door Nld en een stoornis waar de ogen trillen
Dat heeft hij zelf meermaals gepost
pi_163638430
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 12:25 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

Hij heeft Wajong omdat hij arbeidsongeschikt zou zijn door Nld en een stoornis waar de ogen trillen
Dat verklaard een hoop dan.
Dat heb ik gemist dan.
Dan is ¤9.00 een mooie aanvulling op die WaJong
pi_163638467
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 12:36 schreef DeBaba het volgende:

[..]

Dat verklaard een hoop dan.
Dat heb ik gemist dan.
Dan is ¤9.00 een mooie aanvulling op die WaJong
Wajong krijg je als je arbeidsongeschikt bent en nooit zal kunnen werken (bv omdat je altijd in bed moet liggen)
Ik vraag me af of iemand die de hele dag rondrijdt in een twingo dat wel is.
Dan zou je ook kunnen werken als bezorger of hiker.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2016 12:38:29 ]
  zondag 10 juli 2016 @ 12:39:35 #140
261630 marsan
"D'oh!"
pi_163638511
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 12:37 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

Wajong krijg je als je arbeidsongeschikt bent en nooit zal kunnen werken (bv omdat je altijd in bed moet liggen)
Straten schoonvegen moet hij ook wel kunnen. En nog wel tig andere zaken die hij kan.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_163638562
quote:
1s.gif [b]Op zondag 10 juli 2016 12:37 schreef PaarseStabilo het volgende:[/b

Helemaal mee eens
pi_163638567
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 12:39 schreef marsan het volgende:

[..]

Straten schoonvegen moet hij ook wel kunnen. En nog wel tig andere zaken die hij kan.
Denk ik ook hoor maar heel wel in Nederland is scheef.
En filmpjes maken en monteren voor bedrijven en particulieren zou hij ook vast kunnen.
  zondag 10 juli 2016 @ 12:42:54 #143
261630 marsan
"D'oh!"
pi_163638587
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 12:41 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

Denk ik ook hoor maar heel wel in Nederland is scheef.
En filmpjes maken en monteren voor bedrijven en particulieren zou hij ook vast kunnen.
Dat laatste alleen als je kwantiteit wil ipv kwaliteit.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_163638635
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 12:42 schreef marsan het volgende:

[..]

Dat laatste alleen als je kwantiteit wil ipv kwaliteit.
Klopt maar hij kan het wel
Dan kan hij ook de hele dag gaan schilderen in een atelier met andere gehandicapten en daar zijn inkomen mee verdienen
Ik ken mensen die dat doen en ik vind dat wel goed geregeld zo
pi_163638683
Of met die synthesizer de lokale bejaardencentrums bezoeken en oudhollandse hits spelen voor die oudjes
pi_163638724
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 12:47 schreef DeBaba het volgende:
Of met die synthesizer de lokale bejaardencentrums bezoeken en oudhollandse hits spelen voor die oudjes
Dit idd -___-
Schandalig hoe slecht die wajongkeurinhen zijn
  zondag 10 juli 2016 @ 12:56:26 #147
261630 marsan
"D'oh!"
pi_163638864
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 12:47 schreef DeBaba het volgende:
Arme oudjes.
  zondag 10 juli 2016 @ 12:57:02 #148
429367 DKUp
ON TOUR
pi_163638879
Het is een prank *O*
SOONY
pi_163638925
Mensen die gaan vloggen dat ze de stad in zijn houd toch op zeg

Volgens onze expert in dit topic heeft sit meisje aan deze film 9 euro/dollar verdiend
  zondag 10 juli 2016 @ 13:00:56 #150
429367 DKUp
ON TOUR
pi_163638954
Zoetermeer :+ :')
SOONY
pi_163638975
quote:
10s.gif Op zondag 10 juli 2016 13:00 schreef DKUp het volgende:
Zoetermeer :+ :')
Haha ik woon er op fietsafstand vandaan -.-
Tis echt een winkelcentrum voor mensen die geen zin hebben in parkeergeld innDen Haag en mensen onder de 16 jaar
  zondag 10 juli 2016 @ 13:03:21 #152
429367 DKUp
ON TOUR
pi_163639002
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 13:01 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

Haha ik woon er op fietsafstand vandaan -.-
Tis echt een winkelcentrum voor mensen die geen zin hebben in parkeergeld innDen Haag en mensen onder de 16 jaar
Qua winkels hebben ze wel veel, maar ik zou er niet willen wonen :7
SOONY
pi_163639004
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 12:59 schreef PaarseStabilo het volgende:
Mensen die gaan vloggen dat ze de stad in zijn houd toch op zeg

Volgens onze expert in dit topic heeft sit meisje aan deze film 9 euro/dollar verdiend
¤9.00 is bij de Primarkt wel wat waard
pi_163639047
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 13:03 schreef DKUp het volgende:

[..]

Qua winkels hebben ze wel veel, maar ik zou er niet willen wonen :7
Tis wel beter shoppen dan in leiden bv
Maar op dat gebied in noord na moet je wr niet willen wonen
pi_163639693

Wat is met die poepdoek in je linker opbergvak? :r

pi_163639937
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 12:25 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

Als hij echt die stoornissen heeft, dan mag hij niet eens autorijden. Zo te zien heeft Braddie iets verzwegen toen hij z'n Eigen Verklaring moest invullen _O- Aan de andere kant, als je je theorie pas na 7x haalt en je praktijk na 6x, dan moet er ergens toch wel een belletje gaan rinkelen dat er iets niet klopt, ongeacht of je een stoornis hebt of niet.

Hij wil gewoon niet werken. Hij blijft liever doelloos rondrijden in z'n pauperbak, doelloos muziek maken en doelloos 'vloggen'. Volgens mij is die Wajong best een vetpot als je ff 10 000 knaken kan neertellen voor je rijlessen, ff een dure telefoon koopt, meerdere gitaren en allerlei spulletjes voor je pauperbak.
pi_163640236
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 13:38 schreef Nog1tjedan het volgende:

Wat is met die poepdoek in je linker opbergvak? :r

[ afbeelding ]
Dat is een doek die ik gebruik om de olie mee te peilen zo nu en dan. Om de zoveel weken peil ik m`n olie, en dan is het handig om een doek in de auto te hebben liggen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2016 14:05:53 ]
  zondag 10 juli 2016 @ 14:31:23 #158
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_163641194
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 02:25 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Ik weet het!
Volgens mij is er in Amerika al iemand (waarschijnlijk wel meer gayboys) die dat doet. Ik geloof dat hij Manny heet of zoiets.
With love :*
pi_163641476
Het woord doelloos is treffend
pi_163641655
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 14:31 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Volgens mij is er in Amerika al iemand (waarschijnlijk wel meer gayboys) die dat doet. Ik geloof dat hij Manny heet of zoiets.
Nederland doet er ook weer aan mee.

Dit gaat te ver.
pi_163642279
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 14:45 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Dit gaat te ver.
what
the
fuck
:'(
  zondag 10 juli 2016 @ 15:17:55 #162
198231 Nikmans
Hee daar
pi_163642474
Van die bitchboys die dan overdreven awkward gaan doen in de hoop dat mensen roepen dat ze eigenlijk toch wel leuk/schattig zijn :') het is zo fucking doorzichtig
Ga weg
pi_163642777
quote:
10s.gif Op zondag 10 juli 2016 15:17 schreef Nikmans het volgende:
Van die bitchboys die dan overdreven awkward gaan doen in de hoop dat mensen roepen dat ze eigenlijk toch wel leuk/schattig zijn :') het is zo fucking doorzichtig
  zondag 10 juli 2016 @ 16:13:44 #164
431496 girlnextdoor.
pi_163643977
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 15:11 schreef Nog1tjedan het volgende:

[..]

what
the
fuck
Serieus, ik ging wel eens mee met een vriendin naar de gaybar, maar zelfs dat zag je daar niet. Alleen met carnaval als alle gays als vrouw kwamen :')
pi_163644304
quote:

[..]

Dit gaat te ver.
nekschot gaarne
pi_163646426
Een winactie omdat je jarig bent :')
Sowieso kan deze meid echt niet presenteren :')
pi_163648226
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 15:11 schreef Nog1tjedan het volgende:

[..]

what
the
fuck
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 16:25 schreef luckass het volgende:

[..]

nekschot gaarne

Nog zo'n engnek.
pi_163648419
quote:
5k subs, hoe kom je hieraan man _O-
pi_163649540
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 13:48 schreef Mark031 het volgende:

[..]

Als hij echt die stoornissen heeft, dan mag hij niet eens autorijden. Zo te zien heeft Braddie iets verzwegen toen hij z'n Eigen Verklaring moest invullen _O- Aan de andere kant, als je je theorie pas na 7x haalt en je praktijk na 6x, dan moet er ergens toch wel een belletje gaan rinkelen dat er iets niet klopt, ongeacht of je een stoornis hebt of niet.

Hij wil gewoon niet werken. Hij blijft liever doelloos rondrijden in z'n pauperbak, doelloos muziek maken en doelloos 'vloggen'. Volgens mij is die Wajong best een vetpot als je ff 10 000 knaken kan neertellen voor je rijlessen, ff een dure telefoon koopt, meerdere gitaren en allerlei spulletjes voor je pauperbak.
+- 1300 euro als je thuis woont en 0 kosten hebt dan houd je per maand doorgaans meer over dan iemand die bijvoorbeeld 2k netto verdient en op zichzelf woont. Dus heel gek is het niet
pi_163649678
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 19:44 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

+- 1300 euro als je thuis woont en 0 kosten hebt dan houd je per maand doorgaans meer over dan iemand die bijvoorbeeld 2k netto verdient en op zichzelf woont. Dus heel gek is het niet
+-1300 euro? Haal er maar 400 vanaf.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2016 20:06:02 ]
pi_163649769
Volwassen WAjong is toch om en nabij het minimumloon?!

Je hebt nergens een auto voor nodig, een S7 is volstrekt overbodig dus daar kies je zelf voor. Enige wat je dan schijnbaar moet betalen is 400 euro kostgeld wat best veel geld is voor een 3 bij 3 hok vol gehangen met oude t-shirts.
pi_163650014
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 19:53 schreef Azpilicueta het volgende:
Volwassen WAjong is toch om en nabij het minimumloon?!

Je hebt nergens een auto voor nodig, een S7 is volstrekt overbodig dus daar kies je zelf voor. Enige wat je dan schijnbaar moet betalen is 400 euro kostgeld wat best veel geld is voor een 3 bij 3 hok vol gehangen met oude t-shirts.
Wajong is 65% van het minimumloon
pi_163650053
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 20:05 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Wajong is 65% van het minimumloon
75% toch? of is dat alleen als je volledig arbeidsongeschikt verklaard bent.
pi_163650335
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 20:07 schreef Nog1tjedan het volgende:

[..]

75% toch? of is dat alleen als je volledig arbeidsongeschikt verklaard bent.
Ik krijg maximaal 75% van het minimumloon.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2016 20:22:00 ]
pi_163654347
quote:

[..]

Dit gaat te ver.
"Wat is te gay?"
Jij bent te gay kkkkkk faggot, dit zijn gwn pure haatopwekkende clickbait filmpjes
  zondag 10 juli 2016 @ 23:07:42 #176
431496 girlnextdoor.
pi_163656127
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 19:50 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

+-1300 euro? Haal er maar 400 vanaf.

Dus ¤900 wajong - ¤400 kostgeld, dan blijft er ¤500 over. Ik gok dat je voor je auto en jezelf een verzekering hebt, pak m beet ¤200 (gokje) en dan blijft er ¤300 over. daar tank jij van, koop je dure gitaren van en sluit je een waarschijnlijk duur abonnement voor af. Dan klaag je zo nu en dan dat je geen geld hebt of dat je iets te duur vindt. En dan vind jij het gek dat wij dat gek vinden.
pi_163657856
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 23:07 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Dus ¤900 wajong - ¤400 kostgeld, dan blijft er ¤500 over. Ik gok dat je voor je auto en jezelf een verzekering hebt, pak m beet ¤200 (gokje) en dan blijft er ¤300 over. daar tank jij van, koop je dure gitaren van en sluit je een waarschijnlijk duur abonnement voor af. Dan klaag je zo nu en dan dat je geen geld hebt of dat je iets te duur vindt. En dan vind jij het gek dat wij dat gek vinden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2016 23:49:43 ]
pi_163658192
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 23:49 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je krijgt wss ook wel zorgtoeslag enzo.
pi_163658231
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 00:05 schreef marsan het volgende:

[..]

Je krijgt wss ook wel zorgtoeslag enzo.
SPOILER
  maandag 11 juli 2016 @ 00:11:07 #180
395200 deadprez
One more rail
pi_163658287
quote:

[..]

SPOILER
wil niet lullig doen, maar ditzelfde geldt voor een hoop werkende mensen ook gewoon hè
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_163658320
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 00:07 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

SPOILER
Is iig al een groot deel van je zorgverzekering toch?
Die 350 gaat dan vooral naar je telefoon en je auto.
Dat zijn keuzes die je maakt. Dat kan veel goedkoper natuurlijk.
pi_163658435
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 00:11 schreef deadprez het volgende:

[..]

wil niet lullig doen, maar ditzelfde geldt voor een hoop werkende mensen ook gewoon hè
Klopt, maar diezelfde werkende mensen krijgen niet 900 euro op hun 25, maar die krijgen zelfs met het minimumloon nog 13-1400.

SPOILER
  maandag 11 juli 2016 @ 00:20:06 #183
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_163658464
quote:

[..]

SPOILER
Je betaald wel achterlijk veel kostgeld trouwens :')
  maandag 11 juli 2016 @ 00:25:22 #184
395200 deadprez
One more rail
pi_163658605
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 00:18 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Klopt, maar diezelfde werkende mensen krijgen niet 900 euro op hun 25, maar die krijgen zelfs met het minimumloon nog 13-1400.

SPOILER
Doet er niet toe wat het minimumloon is. Er zijn een hoop mensen die nog minder overhouden, bijvoorbeeld door gedwongen vast te zitten aan hogere vaste lasten, doordat ze bijvoorbeeld particulier moeten huren. Tuurlijk heb je het recht om te klagen, maar belachelijk weinig is het niet en dat een groot deel van het inkomen naar vaste lasten gaat is voor vrij veel mensen vrij normaal. Dan vind ik het niet helemaal eerlijk om te klagen dat je moet kiezen tussen tanken en een dagje weg; veel mensen hebben die keuze niet eens.
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_163658871
Ik vind 70% van minimumloon best veel voor 0 uur inspanning
Ga weg
pi_163659131
quote:

[..]

SPOILER
Die mensen werken er dan ook voor.
pi_163659685
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 19:01 schreef luckass het volgende:

[..]

5k subs, hoe kom je hieraan man _O-
Tim had ik al eerder voorbij zien komen en deze haalde ik zo uit Google tevoorschijn toen ik ging uitzoeken of er nog meer Tim's waren.
Dus ik ben bang dat er nog veel meer zijn, het is een vreselijke wereld.
pi_163659689

Ik wil niet vervelend doen maar jij bent niet echt de uitgewezen persoon die kritiek moet leveren op de levensstijl van topsporters.
pi_163660311
_O_ dit topic wordt met de dag beter.
pi_163660367
quote:

[..]

SPOILER
er is een verschil tussen beperkt en lui
pi_163660495
Arbeidsloon is de tegenprestatie voor arbeid. Loon wordt betaald door de werkgever aan de werknemer, die loonarbeid verricht voor de werkgever.

Het blijft gratis geld wat je krijgt.
En zelfs vakantiegeld terwijl je het hele jaar door vakantie heb.

Ga werken, je hebt meer geld te besteden en minder tijd om het uit te geven. Dus win-win.

Ken je alleen van youtube, maar lijkt erop dat je de hele dag doe waar je zin in hebt dus je hebt geen reden tot klagen
pi_163661102
Stond ik vandaag ff achter een blauwe Renault Twingo _O_. Je hart gaat er wel ff sneller door kloppen maar diep van binnen wist ik natuurlijk allang dat het niet dé Twingo was. Maar speciaal blijft het wel O+
pi_163661198
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 00:12 schreef marsan het volgende:

[..]

Is iig al een groot deel van je zorgverzekering toch?
Die 350 gaat dan vooral naar je telefoon en je auto.
Dat zijn keuzes die je maakt. Dat kan veel goedkoper natuurlijk.
De enige vaste lasten die hij heeft zijn kostgeld en zorgverzekering. Z'n zorgverzekering hoeft hij niet eens volledig te betalen, aangezien hij bijna de maximale zorgtoeslag krijgt. Dus de helft van z'n Wajong heeft hij niet eens nodig om te kunnen leven.

Een auto nemen is een keuze. Een duur telefoonabonnement is een keuze. Je geld uitgeven aan gitaren en allerlei andere gadgets is ook een keuze.

Als ik hem was zou ik die auto verkopen en gewoon lekker de fiets pakken. Valt hij ook nog eens af. Verder heb je al genoeg aan een smartphone uit het starter/middensegment ipv een luxe model. Neem een sim-only erbij en het kost je maar 10 euro per maand. Die kerel leeft zwaar boven zijn stand.
pi_163661258
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 10:04 schreef Mark031 het volgende:

[..]

De enige vaste lasten die hij heeft zijn kostgeld en zorgverzekering. Z'n zorgverzekering hoeft hij niet eens volledig te betalen, aangezien hij bijna de maximale zorgtoeslag krijgt. Dus de helft van z'n Wajong heeft hij niet eens nodig om te kunnen leven.

Een auto nemen is een keuze. Een duur telefoonabonnement is een keuze. Je geld uitgeven aan gitaren en allerlei andere gadgets is ook een keuze.

Als ik hem was zou ik die auto verkopen en gewoon lekker de fiets pakken. Valt hij ook nog eens af. Verder heb je al genoeg aan een smartphone uit het starter/middensegment ipv een luxe model. Neem een sim-only erbij en het kost je maar 10 euro per maand. Die kerel leeft zwaar boven zijn stand.
Aan de andere kant, dit is tevens ook het enige moment in zijn leven waarbij het nog kan. Als hij op zichzelf zou wonen dan kan dat allemaal niet meer want dan is 900 euro slechts fooi. Dus hij kan er nu nog ook even van genieten zolang het nog duurt natuurlijk.
  Forum Admin maandag 11 juli 2016 @ 10:30:24 #195
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_163661496
Kunnen we dit over vloggen blijven houden en er niet een Braddie special topic van maken.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_163662102
Komt ook omdat ie zichzelf gaaf verdedigen. Bradster leert niet :')
pi_163664611
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 11:07 schreef bamibij het volgende:
Komt ook omdat ie zichzelf gaaf verdedigen. Bradster leert niet :')
Hij leert gewoon wat langzamer.
  maandag 11 juli 2016 @ 13:31:38 #198
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_163664963
Beadge is wel een coole naam eigenlijk. Bradger. The bradge.
  maandag 11 juli 2016 @ 13:33:47 #199
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_163665021
The Big. The Bad. And The Bradger.
;)
pi_163665048
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 13:31 schreef Tamabralski het volgende:
Beadge is wel een coole naam eigenlijk. Bradger. The bradge.
Beadge :')
Word al "Bradge" Genoemd :')
  maandag 11 juli 2016 @ 13:39:40 #201
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_163665163
Bradger Bradger Bradger Bradger Bradger Bradger Bradger Bradger Bradger Bradger Bradger Bradger Bradger Bradger Bradger Bradger Bradger Bradger Bradger Bradger Bradger Bradger MUSHROOM!
Robert Moog died for our synths
pi_163665207
quote:
Ja die werkende mensen betalen dan ook belasting he....
Jij krijgt bruto door de 1500 heen. Dus ik zie je punt niet echt...
  maandag 11 juli 2016 @ 13:42:33 #203
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_163665250
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 13:34 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Beadge :')
Word al "Bradge" Genoemd :')
Ja bedoel ik. Was typefoutje ;)

[ Bericht 72% gewijzigd door Tamabralski op 11-07-2016 13:49:35 ]
  maandag 11 juli 2016 @ 13:45:32 #204
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_163665315
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 13:41 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Ja die werkende mensen betalen dan ook belasting he....
Jij krijgt bruto door de 1500 heen. Dus ik zie je punt niet echt...
Met Wajong scheelt minimloon niet veel denk ik. Netto krijg je ongeveer 950 via de Wajong regeling. Daarnaast ook nog ziektekosten vergoeding en huursubsidie. Kom je op 1020 a 1120 netto. Minimumloon is 1330 netto ongeveer.
pi_163665385
Ik ga hier niet meer op in wat Pharkus al zei, topic gaat over Vloggen.
pi_163665561
Heb je zoveel Amerikaanse volgers dat je 'pound' gebruikt?
  maandag 11 juli 2016 @ 13:57:21 #208
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_163665604
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 10:04 schreef Mark031 het volgende:

[..]

Als ik hem was zou ik die auto verkopen en gewoon lekker de fiets pakken. Valt hij ook nog eens af.
Ik denk het niet. Met zijn overgewicht. Als hij één keer op de trapper trapt duwt momentum hem vooruit. Dat is cheaten. Hij moet gewoon lopen.

quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 12:37 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Jonggehandicapten zijn heel onberekenbaar als werknemer. Plus als pakket bezorger wordt je de zzp ingeduwd. Een Wajonger zal dus snel failliet gaan.
pi_163666030
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 13:55 schreef Mark031 het volgende:
Heb je zoveel Amerikaanse volgers dat je 'pound' gebruikt?
Nee, maar als ik filmpjes in het engels maak spreek ik meer mensen aan dan wanneer ik alleen filmpjes in het Nederlands maak, toch ?
pi_163666073
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 14:16 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Nee, maar als ik filmpjes in het engels maak spreek ik meer mensen aan dan wanneer ik alleen filmpjes in het Nederlands maak, toch ?
Ware het niet dat FOK het enige medium is waar men jouw filmpjes kijkt
pi_163666081
quote:

[..]

Ik denk dat de doelgroep van jouw video's voornamelijk voor medefokkers of autoweek forum gangers zijn. Lekker in het nederlands houden dus.
pi_163666085
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 14:18 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ware het niet dat FOK het enige medium is waar men jouw filmpjes kijkt
Wat absoluut niet zo is natuurlijk.
pi_163666089
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 14:18 schreef Nog1tjedan het volgende:

[..]

Ik denk dat de doelgroep van jouw video's voornamelijk voor medefokkers of autoweek forum gangers zijn. Lekker in het nederlands houden dus.
Bepaal ik logischerwijs altijd nog zelf he :)
pi_163666132
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 14:19 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Naturlich, maar als je vlogs wat natuurlijker vloeien omdat jij beter uit je woorden kan komen komt dat de kwaliteit wel ten goede.
  maandag 11 juli 2016 @ 14:20:56 #215
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_163666135
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 14:19 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Wat een aanval, nergens voor nodig Braddie.
pi_163666538
quote:
Ik erken alleen het metrieke stelsel.
pi_163667009
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 14:42 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ik erken alleen het metrieke stelsel.
Staat ook in de beschrijving van het filmpje. 273LBS/124,6KG
pi_163667148
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 15:09 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Gelijk een dikke spoiler hier, had mij net verheugd om het te gaan kijken wanneer ik weer thuis kwam. Bedankt hé Tarzan
pi_163668013
quote:

[..]

Als jij pound wil gebruiken, dan moet je dat gewoon lekker doen. Er zijn echter maar 3 landen in de wereld die dat gebruiken. Ook al heb je geen Amerikaanse volgers, gewoon lekker pound en miles gebruiken toch :')
pi_163668064
Voor een kwalitatief hogere vlog moet je misschien ook de weegschaal naar een andere omgeving verplaatsen
  maandag 11 juli 2016 @ 16:21:55 #221
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_163668426
quote:
Volgende x ergens anders de weegschaal neerzetten.. en de camera iets hoger houden :* :@ :@ O+
Ik ben geil
pi_163669183
lol never mind
pi_163669185
Geef die mislukte speklap nog meer aandacht :')
  maandag 11 juli 2016 @ 17:26:24 #224
431496 girlnextdoor.
pi_163669905
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 16:21 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

Volgende x ergens anders de weegschaal neerzetten.. en de camera iets hoger houden :* :@ :@ O+
Als je trauma's wil oplopen...
  maandag 11 juli 2016 @ 18:59:07 #225
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_163671562
quote:
Hmmzm, hey lekkerrr meisje...

Toen ik het filmpje startte, dacht ik dat je dat ging zeggen! :D
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_163672503
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 15:09 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Als ik video's via FOK! bekijk dan krijg ik de beschrijving niet te zien.
Het zou makkelijker zijn als je gewoon het metrieke stelsel hanteert zoals iedereen die niet Angelsaksisch is.
pi_163672838
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 16:21 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

Welnee, waarom die gemaakte ideale filmpjes.
Gewoon filmen in je fietsenschuurtje, en naast de schoenen van je ma en de wasmachine.

Da's onze Bretsj ^O^
  maandag 11 juli 2016 @ 21:31:15 #228
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_163675299
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 14:31 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Manny-Schmanny.. Wij heben Braddie!
pi_163681667

Het is te kort door de bocht om te denken dat je een groter publiek gaat bereiken als je alles in het Engels gaat doen.
Het is waar dat er op deze wereld meer mensen op Engelse vlogs zitten te wachten dan op Nederlandse vlogs maar het relatieve aanbod van vlogs in het Engels is veel groter waardoor je bij vloggen in het Engels veel meer concurrentie hebt dan bij vloggen in het Nederlands.
Vloggen in het Nederlands is dus eigenlijk voordeliger dan vloggen in het Engels.
En dan heb ik nog niet eens in de analyse meegenomen dat je vaste publiek voor vrijwel 100% uit Nederlands sprekenden bestaat.
pi_163683722
Nog maar 1 vlog per dag.........
Waarom kijk ik er nog naar ?
pi_163685183
Man man man, het is net een auto-ongeluk. Je wilt niet kijken, maar je doet het toch.
Nee.
pi_163685670
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 09:55 schreef DeBaba het volgende:
Nog maar 1 vlog per dag.........
Waarom kijk ik er nog naar ?
En binnen een paar dagen is het meeste weer weg
pi_163686607
Gewoon weer een nieuw kanaal beginnen, met dezelfde foute rotzooi :')

Kies eens wat je wílt doen, niet 10000 dingen die je toch niet goed kunt (ja ik heb wat filmpjes gekeken).

Nieuws voorlezen ( :') ) , en dan 80% van het filmpje tegen de zijkant van je bakkes kijken....ja daarmee haal je views.... Als jij met iemand praat, vindt jij het dan ook tof dat iemand gewoon een andere kant op kijkt? Je kunt ook iets vóórbereiden zodat je het nieuwsbericht uit je kop voorleest.

En dat is nog maar één van de 100 dingen die je gewoon niet goed doet voor een leuk kanaal.

Maar je doet het niet voor de views maar omdat je het leuk vindt om te doen toch?
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_163687383
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 02:39 schreef chroestjov het volgende:

Het is te kort door de bocht om te denken dat je een groter publiek gaat bereiken als je alles in het Engels gaat doen.
Het is waar dat er op deze wereld meer mensen op Engelse vlogs zitten te wachten dan op Nederlandse vlogs maar het relatieve aanbod van vlogs in het Engels is veel groter waardoor je bij vloggen in het Engels veel meer concurrentie hebt dan bij vloggen in het Nederlands.
Vloggen in het Nederlands is dus eigenlijk voordeliger dan vloggen in het Engels.
En dan heb ik nog niet eens in de analyse meegenomen dat je vaste publiek voor vrijwel 100% uit Nederlands sprekenden bestaat.
Filmpje weer weg?
  dinsdag 12 juli 2016 @ 13:32:55 #235
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_163687430
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 13:31 schreef marsan het volgende:

[..]

Filmpje weer weg?
Sterker nog: Hele kanaal is pleite. Bedankt jongens, jullie hebben het weer voor elkaar :(
  dinsdag 12 juli 2016 @ 13:38:55 #236
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_163687569
Ik begin sterk te vermoeden dat Braddie een borderliner is
pi_163687649
Braddie _O_

Nu zullen we nooit weten of Braddie zijn doel van 200 pounds gaat bereiken. Zag ik niet aankomen :D
pi_163688151
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 13:38 schreef Gehenna het volgende:
Ik begin sterk te vermoeden dat Braddie een borderliner is
En borderline is waarschijnlijk niet zijn enige kwaal.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 13:42 schreef Azpilicueta het volgende:
Braddie _O_

Nu zullen we nooit weten of Braddie zijn doel van 200 pounds gaat bereiken. Zag ik niet aankomen :D
Daar geloof ik niet in, het leuke aan borderliners is dat je vrijwel zeker weet dat ze keer op keer met hangende pootjes terug zullen blijven keren.
pi_163688241
"Dit gaat over alle vlogs, niet alleen bradvlogs."

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Edit. Zie dat hij nu geband is. Mocht het een permban zijn, kan deze opmerking ook wel weg?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  dinsdag 12 juli 2016 @ 14:21:22 #240
404847 Zeetakje
wat niet rekt dat scheurt wel
pi_163688738
Braddie's carriere heeft wel een vlucht genomen zeg _O- :|W
pi_163688907
Hoezo is Braddie gebanned?
  dinsdag 12 juli 2016 @ 14:30:32 #242
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_163688982
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 14:27 schreef tjaptjoep het volgende:
Hoezo is Braddie gebanned?
Er moesten mensen in de KLB-SC van hem dood, het liefst dankzij kanker.. :{ :N

[ Bericht 0% gewijzigd door Gehenna op 12-07-2016 14:36:35 ]
pi_163688994
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 14:30 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Er moest mensen in de KLB-SC van hem dood, het liefst dankzij kanker.. :{ :N
En dan wordt hij gebanned?
  dinsdag 12 juli 2016 @ 14:31:58 #244
395200 deadprez
One more rail
pi_163689006
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 14:31 schreef tjaptjoep het volgende:

[..]

En dan wordt hij gebanned?
Waarom zouden mensen die door hem doodgewenst worden gebanned moeten worden
Stop the violence
Down with the hate
pi_163689075
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 14:31 schreef deadprez het volgende:

[..]

Waarom zouden mensen die door hem doodgewenst worden gebanned moeten worden
Oh wacht, ik was verkeerd aan het lezen :@
pi_163689080
quote:

[..]

Er moest mensen in de KLB-SC van hem dood, het liefst dankzij kanker.. :{ :N
Oei, little did he know dat kanker tegenwoordig goed te behandelen is mits het niet door alle kanalen is uitgezaaid.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 14:35:48 #247
395200 deadprez
One more rail
pi_163689090
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 14:35 schreef tjaptjoep het volgende:

[..]

Oh wacht, ik was verkeerd aan het lezen :@
Kan gebeuren
Stop the violence
Down with the hate
pi_163690806
Neee, mijn dagelijkse portie cringe :(
pi_163690840
Aan de ene kant kan ik zijn koppigheid niet uitstaan, maar aan de andere kant vind ik zijn filmpjes wel vermakelijk. Niet vermakelijk in de zin van interessant, maar vermakelijk in de zin van leedvermaak.
pi_163690886
Misschien ook maar beter dat Braddie zijn kanaal heeft verwijderd ;(
pi_163690906
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 15:44 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Misschien ook maar beter dat Braddie zijn kanaal heeft verwijderd ;(
Hij snapte er vrij weinig van :'( Terwijl er veel advies werd gegeven..
pi_163690943
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 15:45 schreef tjaptjoep het volgende:

[..]

Hij snapte er vrij weinig van :'( Terwijl er veel advies werd gegeven..
Waarvan snapte hij weinig?
pi_163690967
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 15:47 schreef RonnieJamesDio het volgende:

[..]

Waarvan snapte hij weinig?
Van het maken van kwaliteit i.p.v. kwantiteit.
pi_163690986
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 15:48 schreef tjaptjoep het volgende:

[..]

Van het maken van kwaliteit i.p.v. kwantiteit.
Hij had het gewoon bij zijn muziek moeten houden. Hij begon paar weken geleden met z'n commentaar op nieuwsberichten, verwijderde ze, besloot het niet meer te doen en toen begon hij weer :?
pi_163691080
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 15:49 schreef RonnieJamesDio het volgende:

[..]

Hij had het gewoon bij zijn muziek moeten houden. Hij begon paar weken geleden met z'n commentaar op nieuwsberichten, verwijderde ze, besloot het niet meer te doen en toen begon hij weer :?
Volgens mij probeerde hij van alles wat te uploaden en te hopen dat er één video toevallig wat views genereerden en daarop abonnees te scoren, maar dat is een kansloze missie, als de kwaliteit van de video's bagger is en er totaal geen passie of inspiratie inzit.
pi_163691230
quote:

[..]

Er moesten mensen in de KLB-SC van hem dood, het liefst dankzij kanker.. :{ :N
huh
Maar hij was toch tegen schelden met kanker?

Die jongen heeft gewoon een slechte dag vandaag
Ban op FOK! en dan maakt hij ook een einde aan zijn YouTube kanaal :'(
pi_163691291
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 16:02 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

huh
Maar hij was toch tegen schelden met kanker?

Die jongen heeft gewoon een slechte dag vandaag
Ban op FOK! en dan maakt hij ook een einde aan zijn YouTube kanaal :'(
Dit is wederom een zwarte bladzijde voor alle youtube liefhebbers
pi_163691309
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 16:05 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Dit is wederom een zwarte bladzijde voor alle youtube liefhebbers
over een week of 2 komt er vast een vervolg
pi_163691331
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 16:06 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Misschien rijdt hij dan inmiddels een Mercedes door zijn YouTube moneeeyzzzzz
pi_163691359
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 16:06 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Laten we het vurig hopen :'(
  dinsdag 12 juli 2016 @ 16:31:32 #261
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_163691928
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 16:08 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Laten we het vurig hopen :'(
Dit! ;(
pi_163692212
quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_163692451
quote:
Dat duurde lang
pi_163692719
pi_163693663
quote:
Gvd :')

STOP ER GEWOON MEE BRADDIE, IK WEET DAT JE MEELEEST
pi_163693860
Piew piew piew!
Nee.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 17:54:02 #271
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_163693864
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 17:42 schreef HPLC het volgende:

[..]

Gvd :')

STOP ER GEWOON MEE BRADDIE, IK WEET DAT JE MEELEEST
Als hij dat toch leuk vindt dan moet hij dat zelf weten. :) Ik snap alleen niet dat die jongen iedere keer hier terugkomt en zich laat pesten.
pi_163693911
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 17:54 schreef schrijfveer het volgende:

[..]

Als hij dat toch leuk vindt dan moet hij dat zelf weten. :) Ik snap alleen niet dat die jongen iedere keer hier terugkomt en zich laat pesten.
Er is ook helemaal niks mis mee, maar hij verwijdert alles steeds weer als hij leest dat mensen het niet leuk vinden. Dan begint hij weer opnieuw en verwijdert alles weer etc.etc. Nu toevallig zijn hele kanaal verwijderd, maar begint hij weer opnieuw ;(
  dinsdag 12 juli 2016 @ 17:58:39 #273
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_163693933
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 17:56 schreef HPLC het volgende:

[..]

Er is ook helemaal niks mis mee, maar hij verwijdert alles steeds weer als hij leest dat mensen het niet leuk vinden. Dan begint hij weer opnieuw en verwijdert alles weer etc.etc. Nu toevallig zijn hele kanaal verwijderd, maar begint hij weer opnieuw ;(
Werden zijn kanalen dan volgespamd door negatieve reacties van Fokkers, want dan kan ik me wel voorstellen dat hij ze iedere keer verwijderd.
pi_163693938
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 17:58 schreef schrijfveer het volgende:

[..]

Werden zijn kanalen dan volgespamd door negatieve reacties van Fokkers, want dan kan ik me wel voorstellen dat hij ze iedere keer verwijderd.
Nee.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 17:59:36 #275
395200 deadprez
One more rail
pi_163693944
quote:

[..]

Stop the violence
Down with the hate
pi_163693969

Dit is de oplossing voor Bradley.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 18:02:53 #277
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_163693996
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 17:59 schreef tjaptjoep het volgende:

[..]

Nee.
oké, dat is dan niet zo handig om iedere keer een nieuw kanaal te beginnen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 17:59 schreef deadprez het volgende:

[..]

Later we eerlijk zijn, we zijn toch allemaal wel van die zolderkamer types hier, dus zo'n actie kun je wel verwachten van Fokkers :')
pi_163693999
quote:

[..]

Nee, niet eens. Amper reacties op youtube, hij leest hier in de KLB SC negatieve reacties (of misschien op autoweek) en dan verwijdert hij alles wat er maar op lijkt. Dit gaat een weekje goed en dan begint hij weer opnieuw enzo. Daarom had ik stiekem gehoopt dat hij er gewoon mee zou stoppen, dat is voor hem ook beter.
pi_163694005
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 17:59 schreef deadprez het volgende:

[..]

Niets mis met haar opmerking
pi_163694010
pi_163694020
quote:

[..]

Reacties onder je video's kan je zelf modereren. Bovendien heeft hij naast FOK! geen mensen die zijn filmpjes bekijken, ook al leeft hij in de illusie dat mensen over de hele wereld geïnteresseerd zijn in zijn vlogs.
pi_163694078
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:04 schreef Mark031 het volgende:

[..]

Reacties onder je video's kan je zelf modereren. Bovendien heeft hij naast FOK! geen mensen die zijn filmpjes bekijken, ook al leeft hij in de illusie dat mensen over de hele wereld geïnteresseerd zijn in zijn vlogs.
Nou ja, op Autoweek heeft hij ook vrienden, hoewel het me niets zal verbazen als dat ook FOK!kers zijn
  dinsdag 12 juli 2016 @ 18:08:07 #283
395200 deadprez
One more rail
pi_163694102
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:02 schreef schrijfveer het volgende:
Later we eerlijk zijn, we zijn toch allemaal wel van die zolderkamer types hier, dus zo'n actie kun je wel verwachten van Fokkers :')
nee, op zich niet idd, maar je bent nog niet zo bekend met braddie zie ik

tis namelijk een terugkerend patroon waar niemand anders verder iets voor hoeft te doen
Stop the violence
Down with the hate
pi_163694117
Ik heb zo'n gevoel dat Bradley zijn video minimaal 1000 views gaat opleveren.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 18:12:36 #285
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_163694192
Ik moet bradly wel respect geven dat hij het keer op keer op keer op keer op keer weer blijft proberen. Is ergens ook wel weer schattig :o
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_163694248
Wikipedia

Bradley Lambertie (3 december 1990 (25 jaar))

Bradley Lambertie, ook wel Braddie, is een bekende vlogger uit Hilversum. Bradley is opgegroeid in de Zinniastraat in Hilversum, tot zijn ouders van elkaar gescheiden zijn en hij bij zijn moeder is gaan wonen. Voor zijn vlogcarriere bracht Bradley vooral veel tijd door in zijn schuurtje met hem jammen met zijn vrienden en bekenden. Zijn schuurtje is bekend als de plek waar de meeste vlogs gemaakt worden.

Bradley behaalde in 2015 zijn rijbewijs en sindsdien tourt hij heel Nederland door om zijn fans te bezoeken. Hij rijdt van Maastricht naar Groningen met twee kratten bier, gewoon, en betaalt de benzine van zijn Wajong-uitkering.

Na het openen van zijn meest recente vlogkanaal, MrBradge, ging het snel met zijn carrière. Bradley's populariteit steeg naar ongekende hoogtes en zijn kanaal is inmiddels meer dan vierduizend keer bekeken.

Bradley tijdens één van zijn optredens op zijn Tyros

Bradley geniet tevens grote populariteit op het FOK! forum, waar vele mensen zijn vlogs volgen, bekritiseren en toejuichen. Bradley opereert tegenwoordig solo, maar is onder andere lid geweest van de UnicornFlakes & NoSense (zie hieronder)

Bradley met zijn band NoSense

Het gerucht gaat dat Bradley zijn oude Youtube kanaal verwijderd heeft en met een nieuwe begonnen is. Dit is niet de eerste keer, en na veel kritiek kunnen we stellen dat hij dit doet om aandacht te vergaren en zijn populariteit te boosten. Dit heet ook wel Braddiegate.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 18:19:58 #287
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_163694305
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:16 schreef Toto69 het volgende:
Wikipedia

Bradley Lambertie, ook wel Braddie, is een bekende vlogger uit Hilversum. Bradley is opgegroeid in de Zinniastraat in Hilversum, tot zijn ouders van elkaar gescheiden zijn en hij bij zijn moeder is gaan wonen. Voor zijn vlogcarriere bracht Bradley vooral veel tijd door in zijn schuurtje met hem jammen met zijn vrienden en bekenden. Zijn schuurtje is bekend als de plek waar de meeste vlogs gemaakt worden.

Bradley behaalde in 2015 zijn rijbewijs en sindsdien tourt hij heel Nederland door om zijn fans te bezoeken. Hij rijdt van Maastricht naar Groningen met twee kratten bier, gewoon, en betaalt de benzine van zijn Wajong-uitkering.

Na het openen van zijn meest recente vlogkanaal, MrBradge, ging het snel met zijn carrière. Bradley's populariteit steeg naar ongekende hoogtes en zijn kanaal is inmiddels meer dan vierduizend keer bekeken.

[ afbeelding ]

Bradley geniet tevens grote populariteit op het FOK! forum, waar vele mensen zijn vlogs volgen, bekritiseren en toejuichen. Bradley opereert tegenwoordig solo, maar is onder andere lid geweest van de UnicornFlakes & NoSense (zie hieronder)

[ afbeelding ]

Het gerucht gaat dat Bradley zijn oude Youtube kanaal verwijderd heeft en met een nieuwe begonnen is. Dit is niet de eerste keer, en na veel kritiek kunnen we stellen dat hij dit doet om aandacht te vergaren en zijn populariteit te boosten. Dit heet ook wel Braddiegate.
Kan zo op Wikipedia! ^O^
  dinsdag 12 juli 2016 @ 18:20:59 #288
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_163694321
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:03 schreef HPLC het volgende:

[..]

Nee, niet eens. Amper reacties op youtube, hij leest hier in de KLB SC negatieve reacties (of misschien op autoweek) en dan verwijdert hij alles wat er maar op lijkt. Dit gaat een weekje goed en dan begint hij weer opnieuw enzo. Daarom had ik stiekem gehoopt dat hij er gewoon mee zou stoppen, dat is voor hem ook beter.
Eigenlijk wel zielig, maar net als bij idols kun je mensen zoals Braddie niet tegen zichzelf in bescherming nemen.
pi_163694403
quote:
Die vlieg als eenzame figurant...
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 12 juli 2016 @ 18:50:13 #290
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_163694834
Toch gaan er weer een aantal mensen gewoon kijken _O-
  dinsdag 12 juli 2016 @ 18:55:58 #291
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_163694949
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
Toch gaan er weer een aantal mensen gewoon kijken _O-
* Vox_Populi steekt hand op :D
pi_163695369
AIs Braadslee slim is, dan gaat die video's maken over Pokemon Go. Hij maakte toch al video's dat die bij dorpen op bezoek ging, kan die deze hype mooi meepakken.
pi_163695599
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 17:54 schreef schrijfveer het volgende:

[..]

Braddie heeft naast borderline ook masochistische neigingen.
En aangezien hij zich nogal bezighoudt met ASMR is dit misschien wel iets voor hem:

pi_163695635
man man man
deze jongen komt echt aandacht te kort he
pi_163695966
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:27 schreef chroestjov het volgende:

[..]

En aangezien hij zich nogal bezighoudt met ASMR is dit misschien wel iets voor hem:

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :')
pi_163696617
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:28 schreef Max-Westerman het volgende:
man man man
deze jongen komt echt aandacht te kort he
Het probleem is dat hij juist veel te veel aandacht krijgt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 12 juli 2016 @ 20:11:06 #297
431496 girlnextdoor.
pi_163696698
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:16 schreef Toto69 het volgende:
Wikipedia

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

_O-
  dinsdag 12 juli 2016 @ 20:29:40 #298
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_163697258
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:27 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Dat mannen van zo'n filmpje opgewonden raken.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 20:31:03 #299
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_163697299
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 20:07 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Het probleem is dat hij juist veel te veel aandacht krijgt.
Daar lijkt het wel op.
pi_163698109
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 20:29 schreef schrijfveer het volgende:

[..]

Dat mannen van zo'n filmpje opgewonden raken.
Ik vind dat gesmak voornamelijk ontzettend RANZIG.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 12 juli 2016 @ 21:21:28 #301
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_163698691
Zet de BRADTV maar weer uit!
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')