neem je pillen mapimaquote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:13 schreef PaarseStabilo het volgende:
IK VIND VLOGGERS ECHT KUT ZOALS JIAMI MET HAAR DIT WAS NIET LEUK EN DAN GAAT DAT HELE FACKING FILMPJE OVER HAAR DAG DIE PRIMA WAS WTF CLICKBAIT
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:13 schreef PaarseStabilo het volgende:
IK VIND VLOGGERS ECHT KUT ZOALS JIAMI MET HAAR DIT WAS NIET LEUK EN DAN GAAT DAT HELE FACKING FILMPJE OVER HAAR DAG DIE PRIMA WAS WTF CLICKBAIT
Misschien kan Braddie hier een cover van orkestreren.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:26 schreef luckass het volgende:
Bradley zijn fanschare begint Justin Bieber-achtige proporties aan te nemen.
Als dit geen alarmschijf wordt weet ik het ook niet meer
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Misschien kan Braddie hier een cover van orkestreren.
Wat is ditquote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:26 schreef luckass het volgende:
Wel goede autotunequote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:58 schreef PaarseStabilo het volgende:
ik ben aan het twerken op de vids in dit topic
Ik heb mijn broertje die aan het conservatorium studeert ernaar laten kijken. Enige wat schort is dat de toonsoort weleens te hoog is.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]Nu nog leren zingen, en dan valt de autotune al niet meer op
Dan weet ik niet wat voor conservatorium het is, eentje waar ze met braille werken? Toonsoort is te hoog? Bullshit excuus (Want als het te hoog is voor je borststem, schakel je toch.. Zoals de meeste zangers, over naar je kopstem?) Maar je hebt gewoon 0 controle over je stem.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:01 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Ik heb mijn broertje die aan het conservatorium studeert ernaar laten kijken. Enige wat schort is dat de toonsoort weleens te hoog is.
Denk dat hij meer leert van luisteren dan van kijken.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:01 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Ik heb mijn broertje die aan het conservatorium studeert ernaar laten kijken. Enige wat schort is dat de toonsoort weleens te hoog is.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wat voor conservatorium het is, eentje waar ze met braille werken? Toonsoort is te hoog? Bullshit excuus (Want als het te hoog is voor je borststem, schakel je toch.. Zoals de meeste zangers, over naar je kopstem?) Maar je hebt gewoon 0 controle over je stem.
videoquote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:58 schreef PaarseStabilo het volgende:
ik ben aan het twerken op de vids in dit topic
Originele Toonsoort van het nummer is Eb. Daar staat de backingtrack die je gebruikt ook in, je hebt alleen jouw stem omhoog gepitched voor het chipmunk effect.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:08 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]Heb je wel door wat de originele toonsoort is én dat er gebruik is gemaakt van een pitchverhoger?
ok als je denkt dat je gelijk hebt krijg je gelijk hier is een worteltjestaart waarmee je het kan vierenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Originele Toonsoort van het nummer is Eb. Daar staat de backingtrack die je gebruikt ook in, je hebt alleen jouw stem omhoog gepitched voor het chipmunk effect.
Leuk zo`n pitch verhoger, maar als jij +3 semitones doet dan ga je van Eb naar F# dan gaat het helemaal wringen, en laat je al helemaal merken dat zowel jij als je conservatorium broertje toondoof as fuck zijn.
Dit nemen we even mee naar achterenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Originele Toonsoort van het nummer is Eb. Daar staat de backingtrack die je gebruikt ook in, je hebt alleen jouw stem omhoog gepitched voor het chipmunk effect.
Leuk zo`n pitch verhoger, maar als jij +3 semitones doet dan ga je van Eb naar F# dan gaat het helemaal wringen, en laat je al helemaal merken dat zowel jij als je conservatorium broertje toondoof as fuck zijn.
Ik weet dat ik gelijk heb, ben niet zo a-muzikaal als iedereen denkt.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:15 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
ok als je denkt dat je gelijk hebt krijg je gelijk hier is een worteltjestaart waarmee je het kan vieren
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik weet dat ik gelijk heb, ben niet zo a-muzikaal als iedereen denkt.
Worteltjes taart eet je zelf maar op.
Je hebt een karaoketrack gepakt/midifile, daar heb je (waarschijnlijk met je webcam) overheen gezongen, en dát heb je gepitcht.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:21 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]Heb je wel door hoe dit bewerkt is?
Van welke users zijn de posts die ze noemt?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:36 schreef PaarseStabilo het volgende:
In deze vlog wordt het fok forum genoemd
Waarom laat je mij 5 en een halve minuut kijken naar een kut video over een irritante hoer met haar derde wereld problemen?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:36 schreef PaarseStabilo het volgende:
Dus? Wat boeit dat? Al die sheets van Rihanna - Diamond zijn ook "de verkeerde toonsoort" wat niemand boeit, idem Reality van Janieck Devy etc etc etcquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
Hier Mapima, de eerste paar seconde speel ik een toonlader 3 semitonen hoger. Je hoort toch wel hoop ik dat dit niet klinkt?
heb je wel opgezocht wat ik bedoel?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
Er is een verschil tussen een heel nummer wat "de verkeerde toonsoort" is (dus de melodie én de akkoorden) of waarbij alleen de melodie "De verkeerde toonsoort" Is, Mapima.
ja idd en ik probeer te achterhalen van welke users die posts zijn van dat sophie milzink filmpje over fok, alleen lukt dat nietquote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:02 schreef Azpilicueta het volgende:
Jezus gelijk weer een nerd topic dit. Nergens voor nodig
Doet ie even on request, wat een godquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
Hier Mapima, de eerste paar seconde speel ik een toonlader 3 semitonen hoger. Je hoort toch wel hoop ik dat dit niet klinkt?
Klopt, de hoogste noot in Valerie is een Bb een Bb4 om precies te zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:03 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
heb je wel opgezocht wat ik bedoel?
jij neemt een funcover van Valerie ook veeeeel te serieus mang.
tevens zit er een aantal keer een C# in het gezang en dat wordt in heel Valerie niet gezongen, is ook niet de makkelijkste noot om te halen, kan alleen door pitch komen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, de hoogste noot in Valerie is een Bb een Bb4 om precies te zijn.
Het feit dat er aantal keer een C# in zit bevestigd maar weer dat jij de zang 3 semitonen omhoog hebt gegooid. Want in de hele Eb majeur toonladder zit geen C# en in die van F# wel.
Trouwens, C# niet de makkelijkste noot om te halen? Ik zing vaak zat C#. Ligt helemaal aan het octaaf.
En ja, ik neem zo`n "Funcover" Serieus, waarom? Ik vind muziek tof en vind het ook wel fijn om in muziek dingen te analyseren omdat je er dan ook beter in word op den duur.
Voorgeprogrammeerde herrie? Want ik sla inderdaad niet zelf de akkoorden aan, en sla inderdaad ook niet zelf de melodie aan. De arrangementen zijn voorgeprogrammeerd, maar de akkoorden moet je toch echt zelf aanslaan, en de noten moet je ook zelf spelen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:28 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]ik bedoelde C#5 natuurlijk
en als je beter wil worden in de muziek gooi dan die keyboards met voorgeprogrammeerde muziek weg en koop gewoon een echte piano
heb ik thuis en is 10000000 keer beter dan die elektronische herrie
is ook niet moeilijk maar gewoon een kutnoot om te zingenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Voorgeprogrammeerde herrie? Want ik sla inderdaad niet zelf de akkoorden aan, en sla inderdaad ook niet zelf de melodie aan. De arrangementen zijn voorgeprogrammeerd, maar de akkoorden moet je toch echt zelf aanslaan, en de noten moet je ook zelf spelen.
Ik speel 90% van de tijd gewoon piano op dat apparaat, en laat die arranger functie links liggen.
En de C#5 is niet zo super moeilijk te halen, als ik goed opgewarmd ben haal ik die noot met m`n borststem, meestal schakel ik naar m`n kopstem though.
Ligt helemaal aan met welke vowel je die noot pakt, met een e of i is het een kut noot, maar met een A of O vowel is het echt redelijk makkelijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:31 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
is ook niet moeilijk maar gewoon een kutnoot om te zingen
echt zo een noot voor ariana granda huppelkutjes
Welk normaal nummer gebruikt noten hoger dan A/Bb4 -___-
diamondsquote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:00 schreef PaarseStabilo het volgende:
di
[..]
Dus? Wat boeit dat? Al die sheets van Rihanna - Diamond zijn ook "de verkeerde toonsoort" wat niemand boeit, idem Reality van Janieck Devy etc etc etc
Say something ook altijd een heel octaaf te hoog
Ja jammer als mensen dat mooi vinden nobody cares
Als jij datzelfde nummertje nou ook even gaat zingen dan hebben we goed vergelijkingsmateriaal om jullie stemmen te vergelijken, dan kan de kijker beslissen wie er beter kan zingen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wat voor conservatorium het is, eentje waar ze met braille werken? Toonsoort is te hoog? Bullshit excuus (Want als het te hoog is voor je borststem, schakel je toch.. Zoals de meeste zangers, over naar je kopstem?) Maar je hebt gewoon 0 controle over je stem.
Valerie van Amy Winehouse? Prima.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als jij datzelfde nummertje nou ook even gaat zingen dan hebben we goed vergelijkingsmateriaal om jullie stemmen te vergelijken, dan kan de kijker beslissen wie er beter kan zingen.
HA-HA dat kan je niet vergelijken want dat is door niemand hier gezongen en geplaatstquote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Valerie van Amy Winehouse? Prima.
Jij gebruikt toch de backingtrack van Valerie van Amy Winehouse? Dus jawel.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:48 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
HA-HA dat kan je niet vergelijken want dat is door niemand hier gezongen en geplaatst
Weet je zeker dat je op die ene school in Roffa zat voor havo/vwo? Ik geloof daar namelijk geen snars van.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Jij gebruikt toch de backingtrack van Valerie van Amy Winehouse? Dus jawel.
Heb jij wel de goede voor je?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:49 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je op die ene school in Roffa zat voor havo/vwo? Ik geloof daar namelijk geen snars van.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Valerie van Amy Winehouse? Prima.
Gewoon deze.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:26 schreef luckass het volgende:
Heb je wel op Facebook ingevuld maar oké. School met de grote E.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb jij wel de goede voor je?
Ik heb nooit Havo/VWO gedaan, en heb nooit in Rotterdam op school gezeten
Je hebt echt de verkeerde bij je, want ik heb maar 1 Facebook account en daar heb ik niets over school ingevuld.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:50 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Heb je wel op Facebook ingevuld maar oké. School met de grote E.
Als dat zo is zou ik actie ondernemen want diegene gebruikt wel jouw foto's/gegevens.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je hebt echt de verkeerde bij je, want ik heb maar 1 Facebook account en daar heb ik niets over school ingevuld.
Doe eens even een linkje sturen dan als je wil...quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:52 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Als dat zo is zou ik actie ondernemen want diegene gebruikt wel jouw foto's/gegevens.
Gewoon zoeken opjouw v+a naam. Ik leef niet om jou alles voor te kauwen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Doe eens even een linkje sturen dan als je wil...
Inderdaad, erg flauw.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:51 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Hij wil valsspelen en de echte Valerie zingen. -__- Niet die cover.
Ik heb geFacebooked en de enige ben ik zelf hoor, leuk he. Liegen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:53 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Gewoon zoeken opjouw v+a naam. Ik leef niet om jou alles voor te kauwen.
Enige Em... staat niet in Hilversum.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb geFacebooked en de enige ben ik zelf hoor, leuk he. Liegen.
Wat?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:55 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Enige Em... staat niet in Hilversum.
idd en om het te vergelijken moet hij met dezeflde app op dezelfde manier bewerken en in hetzelfde formaat opslaanquote:
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebtquote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:55 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Enige Em... staat niet in Hilversum.
oh vandaar. google verwees ook alleen maar door naar roffa.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb ook niet op het EMMAUS college gezeten maar EMAUS, in Ermelo.
Ze komt aan het geld via YouTubequote:Op zondag 10 juli 2016 00:02 schreef PaarseStabilo het volgende:
Kennen jullie deze chick? Met haar speelgoedtests -___- hoe komt ze aan het geld om furbies en alles te kopen
Vraag me af hoe jij dat weet, het is alleen in te schatten via bepaalde sitesquote:Op zondag 10 juli 2016 00:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ze komt aan het geld via YouTubeMet dat filmpje heeft ze alleen al 300 euro binnen gehaald.
Ik zit met mijn simpele kanaal aan 1 euro per 1000 views. Iemand die meer abbonees heeft, en een geverifieerd kanaal, krijgt soms al meer binnen per 1000 views, ligt aan een heleboel dingen.quote:Op zondag 10 juli 2016 00:20 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Vraag me af hoe jij dat weet, het is alleen in te schatten via bepaalde sites
OnneDi is idd een meisje dat problemen heeft met haar gezondheid, snap ik wel dat ze dit als dagbesteding heeft.quote:Op zondag 10 juli 2016 00:22 schreef DeBaba het volgende:
Vloggen is toch meer iets voor mensen zonder een echte dagbesteding.
Geld verdienen is toch een illussie
Je weet dat je niet bekend mag maken hoeveel je verdient met YouTube?quote:Op zondag 10 juli 2016 00:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik zit met mijn simpele kanaal aan 1 euro per 1000 views. Iemand die meer abbonees heeft, en een geverifieerd kanaal, krijgt soms al meer binnen per 1000 views, ligt aan een heleboel dingen.
Je kan er donder op zeggen dat als je op een site als Social Blade zit je op de helft van het geschatte moet gaan zitten, en dat rekent zich om tot 1 euro/dollar per 1000 weergave.
Toen ik +- 9000 weergave op m`n kanaal had (Voordat ik alles verwijderde) Zat ik aan de 9 euro 31. Dus dat klopt ongeveer wel.
Je mag er best over praten als je een schatting geeft.quote:Op zondag 10 juli 2016 00:26 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Je weet dat je niet bekend mag maken hoeveel je verdient met YouTube?
Ok. Maar Enzo Knol is toch net als dat ene jongetje wat het haalt als profvoetballer. De kans op echt geld verdienen is toch zo kleinquote:Op zondag 10 juli 2016 00:26 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
OnneDi is idd een meisje dat problemen heeft met haar gezondheid, snap ik wel dat ze dit als dagbesteding heeft.
Sophie en Jiami zijn gewoon tieners die naar het vwo en de universiteit gaan.
EnzoKnol heeft dit als baan.
Ja klopt en de schattingen zijn dat hij iets van 300.000 euro per jaar verdient maar dat schijnt helemaal niet waar te zijnquote:Op zondag 10 juli 2016 00:30 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Ok. Maar Enzo Knol is toch net als dat ene jongetje wat het haalt als profvoetballer. De kans op echt geld verdienen is toch zo klein
Die meiden Carlijn en Merle verdienen ook geld zat met YouTube maar dan via een externe firma en dus niet via echt YouTube zelfquote:Op zondag 10 juli 2016 00:39 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Als je daar geld mee kan verdienen........
Dat gaat toch nergens over en dat boeit toch niemandquote:Op zondag 10 juli 2016 00:39 schreef PaarseStabilo het volgende:
Zelfs REbecca Black van Friday vlogt en het is helemaal niet interessant
Dat is met 99,999% van de vlogs zo :Squote:Op zondag 10 juli 2016 00:40 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Dat gaat toch nergens over en dat boeit toch niemand
Als je uitgaat van 1 euro per 1000 weergave, wat wel een redelijke schatting is, dan verdient Enzo per filmpje al gauw tussen de 200 en 500 euro.quote:Op zondag 10 juli 2016 00:31 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Ja klopt en de schattingen zijn dat hij iets van 300.000 euro per jaar verdient maar dat schijnt helemaal niet waar te zijn
Dat zijn de echte bedragen. Maar hoe lang heb jij over die ¤9.00 gedaan ?quote:Op zondag 10 juli 2016 00:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als je uitgaat van 1 euro per 1000 weergave, wat wel een redelijke schatting is, dan verdient Enzo per filmpje al gauw tussen de 200 en 500 euro.
Hij heeft de afgelopen maand ongeveer 21,000 euro verdient. Aan de hand van zijn views 21,852. Dus per jaar zit hij tegen de 270,000 aan. Hij verkoopt daarnaast ook een heleboel merchandise, dus hij haalt die 300,000 per jaar wel hoor.
Ik denk dat dus echt wel.quote:Op zondag 10 juli 2016 00:48 schreef PaarseStabilo het volgende:
Dit artikel over de inkomsten via YouTube en wat Enzo Knol verdient is best interessant:
http://www.wikker.nl/wat-verdient-enzo-knol/
Denk dat een succesvolle tiener op Youtube wel meer verdient dan met een AH kassabaantje
Maar denk niet meer dan enkele 100den euro's per maand
Sophie heeft wrs ook geen inkomen van 10.000 euro per maand hoor
Behoorlijk langquote:Op zondag 10 juli 2016 00:46 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Dat zijn de echte bedragen. Maar hoe lang heb jij over die ¤9.00 gedaan ?
Waarom doe je dan niet iets met die filmpjes? Die zijn blijkbaar wél succesvol, dan kan je daar lering uit trekken en begrijpen waarmee je wél views en subscribers scoort?quote:Op zondag 10 juli 2016 00:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Behoorlijk lang
Totdat ik op een gegeven moment 4 filmpjes had geupload die totaal aan de 5000 views zaten, toen had ik 5 euro in 2 dagen tijd
Wat denk je dat ik dus NU ga doen?quote:Op zondag 10 juli 2016 00:53 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Waarom doe je dan niet iets met die filmpjes? Die zijn blijkbaar wél succesvol, dan kan je daar lering uit trekken en begrijpen waarmee je wél views en subscribers scoort?
Ja maar je post ook veel eenzijdige content... Max Verstappen, Dashcam, Pianoquote:Op zondag 10 juli 2016 00:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik dus NU ga doen?
Ik ga gewoon elke dag een x aantal filmpjes uploaden, je hoeft namelijk niet perse veel subs te hebben om wél die views te halen. Hoe meer content jij maakt, hoe groter de kans is dat jij iets maakt wat mensen aanspreekt.
Mijn theorie is dat hij het niet doet omdat hij bang is om af te gaan als een gieter.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:56 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
idd en om het te vergelijken moet hij met dezeflde app op dezelfde manier bewerken en in hetzelfde formaat opslaan
Alles wat je hier ziet, is echt.quote:Op zondag 10 juli 2016 00:02 schreef DeBaba het volgende:
Sinds paar weken zag ik op youtube een tsunami van nikszeggende vlogs voorbij komen van een zekere MrBradge, die weer net zo snel verwijderd worden.
Uit pure nieuwsgierigheid eens op google gekeken want ik dacht dit kan niet echt zijn. Had ik beter niet kunnen doen.
Dit is het discussie platform van de MrBradge ?
Als ik heel eerlijk ben zou ik daar ook geen tijd/moeite in steken als mij zo een verzoek voor werd gesteldquote:Op zondag 10 juli 2016 01:16 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Mijn theorie is dat hij het niet doet omdat hij bang is om af te gaan als een gieter.
Er is niks eenzijdig aan die dingen.quote:Op zondag 10 juli 2016 00:58 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Ja maar je post ook veel eenzijdige content... Max Verstappen, Dashcam, Piano
Als mensen één Max Verstappen film zien die ze niet interesseert gaan ze de andere ook echt niet bekijken
Ik heb het idee dat jij je heel erg op details focust. Miss een idee om een keer als het ware door de bril te kijken van mensen die geen details zien maar het totaalplaatje.quote:Op zondag 10 juli 2016 01:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Er is niks eenzijdig aan die dingen.
De ene dag upload ik een paar nieuwsberichten en een keyboardfilmpje.
De andere dag spot ik wat auto's en upload ik een vlog
Dan post ik een nieuwsbericht en neem ik mensen mee wandelen, hoe is dit eenzijdig?
quote:
Ik focus mij helemaal nergens op, ik doe het omdat ik het leuk vind, als ik ooit de 70k views haal is dat leuk meegenomen, gebeurd dat niet, dan gebeurd dat niet.quote:Op zondag 10 juli 2016 01:49 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij je heel erg op details focust. Miss een idee om een keer als het ware door de bril te kijken van mensen die geen details zien maar het totaalplaatje.
(En jij moet op Nederlandse les.quote:Op zondag 10 juli 2016 02:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik focus mij helemaal nergens op, ik doe het omdat ik het leuk vind, als ik ooit de 70k views haal is dat leuk meegenomen, gebeurd dat niet, dan gebeurd dat niet.
Dat is waar, maar Braddie zou Braddie niet zijn als hij niet de neiging zou hebben om een dergelijk verzoek in te willigen.quote:Op zondag 10 juli 2016 01:19 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben zou ik daar ook geen tijd/moeite in steken als mij zo een verzoek voor werd gesteld
Ik zit zelf op zangles bij een erkende muziekschool en heb al meerdere erkende docenten versleten, en kan vertellen dat er in dit topic dingen genoemd zijn die je echt niet hoeft te weten dan wel te begrijpen
Dingen die je wel moet begrijpen worden dan weer niet genoemd
Ik weet het!quote:Op zondag 10 juli 2016 02:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik focus mij helemaal nergens op, ik doe het omdat ik het leuk vind, als ik ooit de 70k views haal is dat leuk meegenomen, gebeurd dat niet, dan gebeurd dat niet.
Braddie kan wel een lesje mediatraining gebruiken.quote:Op zondag 10 juli 2016 02:21 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dat is waar, maar Braddie zou Braddie niet zijn als hij niet de neiging zou hebben om een dergelijk verzoek in te willigen.
Eigenlijk vind ik dat nog een geniaal idee ook... Beetje mensen daarmee entertainen, verassend blijven, en hoppa 1miljoen vieuwsquote:Op zondag 10 juli 2016 02:25 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ik weet het!
Braddie, Ga Make-up voor mannen testen. Jij wordt beroemd!
Aeroplane, jet-set, champagne, bitchez, alles1!
1 miljoen Euros!quote:Op zondag 10 juli 2016 02:26 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat nog een geniaal idee ook... Beetje mensen daarmee entertainen, verassend blijven, en hoppa 1miljoen vieuws
Volgens Braddie is het per 1000 views een hele euroquote:Op zondag 10 juli 2016 02:28 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
1 miljoen Euros!
Kijk, Braddie gaat gewoon doen wat anderen NIET durven. Daarin schuilt succes.
Ik durf niet. See?
Shit. Gierige recessie.quote:Op zondag 10 juli 2016 02:31 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Volgens Braddie is het per 1000 views een hele euro
1.000.000 views = 1000 euro
Belastingdienst bedoel jequote:Op zondag 10 juli 2016 02:34 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Wrs wordt het uiteindelijk wel minder ook dan 1000 euro.
Wat is dit voor een scheefbekquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:36 schreef PaarseStabilo het volgende:
Met reviews in het donker zal je idd wel binnenlopen.quote:Op zondag 10 juli 2016 03:44 schreef chroestjov het volgende:
Reviews in de duisternis zijn de beste reviews.
Overigens beschouw ik mijzelf inmiddels ook wel als een expert op het gebied van Twingo's.
Als hij alleen 9 euro verdient hoeft dat niet, dan zit hij onder de drempel.quote:Op zondag 10 juli 2016 02:37 schreef PaarseStabilo het volgende:
Zou Braddie trouwens weten dat hij over die 9 dollar die hij met Youtube heeft verdient belasting moet betalen?
Of moet ik hem even helpen en maandag even langsgaan bij de Belastingdienst?
Ben het normaal totaal niet met je eens maar ik ben het hier wel mee eens, hoewel ik zou hopen dat die vriendin dan ook zoveel passie voor mij had.quote:Op zondag 10 juli 2016 11:40 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik hoop een vriendin te vinden waar ik net zoveel passie voor heb als Braddie en zijn Twingo
ik weet dat er een drempel os maar als hij eroverheen gaat moet hij het doorgevenquote:Op zondag 10 juli 2016 10:45 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Als hij alleen 9 euro verdient hoeft dat niet, dan zit hij onder de drempel.
Klopt allebei, maar ik ken MisterBradge verder niet dus geen idee of hij Wajong heeft. Al denk ik niet dat die 9 euro dan veel uit maakt.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:23 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
ik weet dat er een drempel os maar als hij eroverheen gaat moet hij het doorgeven![]()
Ook is het zo dat je rekening moet houden met de focking Wajong
Hij heeft Wajong omdat hij arbeidsongeschikt zou zijn door Nld en een stoornis waar de ogen trillenquote:Op zondag 10 juli 2016 12:24 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Klopt allebei, maar ik ken MisterBradge verder niet dus geen idee of hij Wajong heeft. Al denk ik niet dat die 9 euro dan veel uit maakt.
Dat verklaard een hoop dan.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:25 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Hij heeft Wajong omdat hij arbeidsongeschikt zou zijn door Nld en een stoornis waar de ogen trillen
Dat heeft hij zelf meermaals gepost
Wajong krijg je als je arbeidsongeschikt bent en nooit zal kunnen werken (bv omdat je altijd in bed moet liggen)quote:Op zondag 10 juli 2016 12:36 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Dat verklaard een hoop dan.
Dat heb ik gemist dan.
Dan is ¤9.00 een mooie aanvulling op die WaJong
Straten schoonvegen moet hij ook wel kunnen. En nog wel tig andere zaken die hij kan.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:37 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Wajong krijg je als je arbeidsongeschikt bent en nooit zal kunnen werken (bv omdat je altijd in bed moet liggen)
Ik vraag me af of iemand die de hele dag rondrijdt in een twingo dat wel is.
Dan zou je ook kunnen werken als bezorger of hiker.
Helemaal mee eensquote:[b]Op zondag 10 juli 2016 12:37 schreef PaarseStabilo het volgende:[/b
Denk ik ook hoor maar heel wel in Nederland is scheef.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:39 schreef marsan het volgende:
[..]
Straten schoonvegen moet hij ook wel kunnen. En nog wel tig andere zaken die hij kan.
Dat laatste alleen als je kwantiteit wil ipv kwaliteit.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:41 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Denk ik ook hoor maar heel wel in Nederland is scheef.
En filmpjes maken en monteren voor bedrijven en particulieren zou hij ook vast kunnen.
Klopt maar hij kan het welquote:Op zondag 10 juli 2016 12:42 schreef marsan het volgende:
[..]
Dat laatste alleen als je kwantiteit wil ipv kwaliteit.
Dit idd -___-quote:Op zondag 10 juli 2016 12:47 schreef DeBaba het volgende:
Of met die synthesizer de lokale bejaardencentrums bezoeken en oudhollandse hits spelen voor die oudjes
Arme oudjes.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:47 schreef DeBaba het volgende:
Of met die synthesizer de lokale bejaardencentrums bezoeken en oudhollandse hits spelen voor die oudjes
Haha ik woon er op fietsafstand vandaan -.-quote:
Qua winkels hebben ze wel veel, maar ik zou er niet willen wonenquote:Op zondag 10 juli 2016 13:01 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Haha ik woon er op fietsafstand vandaan -.-
Tis echt een winkelcentrum voor mensen die geen zin hebben in parkeergeld innDen Haag en mensen onder de 16 jaar
¤9.00 is bij de Primarkt wel wat waardquote:Op zondag 10 juli 2016 12:59 schreef PaarseStabilo het volgende:
Mensen die gaan vloggen dat ze de stad in zijn houd toch op zeg
Volgens onze expert in dit topic heeft sit meisje aan deze film 9 euro/dollar verdiend
Tis wel beter shoppen dan in leiden bvquote:Op zondag 10 juli 2016 13:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Qua winkels hebben ze wel veel, maar ik zou er niet willen wonen
Als hij echt die stoornissen heeft, dan mag hij niet eens autorijden. Zo te zien heeft Braddie iets verzwegen toen hij z'n Eigen Verklaring moest invullenquote:Op zondag 10 juli 2016 12:25 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Hij heeft Wajong omdat hij arbeidsongeschikt zou zijn door Nld en een stoornis waar de ogen trillen
Dat heeft hij zelf meermaals gepost
Dat is een doek die ik gebruik om de olie mee te peilen zo nu en dan. Om de zoveel weken peil ik m`n olie, en dan is het handig om een doek in de auto te hebben liggen.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:38 schreef Nog1tjedan het volgende:
Wat is met die poepdoek in je linker opbergvak?![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij is er in Amerika al iemand (waarschijnlijk wel meer gayboys) die dat doet. Ik geloof dat hij Manny heet of zoiets.quote:Op zondag 10 juli 2016 02:25 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ik weet het!
Braddie, Ga Make-up voor mannen testen. Jij wordt beroemd!
Aeroplane, jet-set, champagne, bitchez, alles1!
Nederland doet er ook weer aan mee.quote:Op zondag 10 juli 2016 14:31 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Volgens mij is er in Amerika al iemand (waarschijnlijk wel meer gayboys) die dat doet. Ik geloof dat hij Manny heet of zoiets.
whatquote:Op zondag 10 juli 2016 14:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nederland doet er ook weer aan mee.
Dit gaat te ver.
quote:Op zondag 10 juli 2016 15:17 schreef Nikmans het volgende:
Van die bitchboys die dan overdreven awkward gaan doen in de hoop dat mensen roepen dat ze eigenlijk toch wel leuk/schattig zijnhet is zo fucking doorzichtig
Serieus, ik ging wel eens mee met een vriendin naar de gaybar, maar zelfs dat zag je daar niet. Alleen met carnaval als alle gays als vrouw kwamenquote:
nekschot gaarnequote:Op zondag 10 juli 2016 14:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dit gaat te ver.
5k subs, hoe kom je hieraan manquote:
+- 1300 euro als je thuis woont en 0 kosten hebt dan houd je per maand doorgaans meer over dan iemand die bijvoorbeeld 2k netto verdient en op zichzelf woont. Dus heel gek is het nietquote:Op zondag 10 juli 2016 13:48 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Als hij echt die stoornissen heeft, dan mag hij niet eens autorijden. Zo te zien heeft Braddie iets verzwegen toen hij z'n Eigen Verklaring moest invullenAan de andere kant, als je je theorie pas na 7x haalt en je praktijk na 6x, dan moet er ergens toch wel een belletje gaan rinkelen dat er iets niet klopt, ongeacht of je een stoornis hebt of niet.
Hij wil gewoon niet werken. Hij blijft liever doelloos rondrijden in z'n pauperbak, doelloos muziek maken en doelloos 'vloggen'. Volgens mij is die Wajong best een vetpot als je ff 10 000 knaken kan neertellen voor je rijlessen, ff een dure telefoon koopt, meerdere gitaren en allerlei spulletjes voor je pauperbak.
+-1300 euro? Haal er maar 400 vanaf.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
+- 1300 euro als je thuis woont en 0 kosten hebt dan houd je per maand doorgaans meer over dan iemand die bijvoorbeeld 2k netto verdient en op zichzelf woont. Dus heel gek is het niet
Wajong is 65% van het minimumloonquote:Op zondag 10 juli 2016 19:53 schreef Azpilicueta het volgende:
Volwassen WAjong is toch om en nabij het minimumloon?!
Je hebt nergens een auto voor nodig, een S7 is volstrekt overbodig dus daar kies je zelf voor. Enige wat je dan schijnbaar moet betalen is 400 euro kostgeld wat best veel geld is voor een 3 bij 3 hok vol gehangen met oude t-shirts.
75% toch? of is dat alleen als je volledig arbeidsongeschikt verklaard bent.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wajong is 65% van het minimumloon
Ik krijg maximaal 75% van het minimumloon.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:07 schreef Nog1tjedan het volgende:
[..]
75% toch? of is dat alleen als je volledig arbeidsongeschikt verklaard bent.
"Wat is te gay?"quote:Op zondag 10 juli 2016 14:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dit gaat te ver.
Dus ¤900 wajong - ¤400 kostgeld, dan blijft er ¤500 over. Ik gok dat je voor je auto en jezelf een verzekering hebt, pak m beet ¤200 (gokje) en dan blijft er ¤300 over. daar tank jij van, koop je dure gitaren van en sluit je een waarschijnlijk duur abonnement voor af. Dan klaag je zo nu en dan dat je geen geld hebt of dat je iets te duur vindt. En dan vind jij het gek dat wij dat gek vinden.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
+-1300 euro? Haal er maar 400 vanaf.
quote:Op zondag 10 juli 2016 23:07 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Dus ¤900 wajong - ¤400 kostgeld, dan blijft er ¤500 over. Ik gok dat je voor je auto en jezelf een verzekering hebt, pak m beet ¤200 (gokje) en dan blijft er ¤300 over. daar tank jij van, koop je dure gitaren van en sluit je een waarschijnlijk duur abonnement voor af. Dan klaag je zo nu en dan dat je geen geld hebt of dat je iets te duur vindt. En dan vind jij het gek dat wij dat gek vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2016 23:49:43 ]
quote:Op zondag 10 juli 2016 23:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]Je krijgt wss ook wel zorgtoeslag enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
quote:Op maandag 11 juli 2016 00:05 schreef marsan het volgende:
[..]
Je krijgt wss ook wel zorgtoeslag enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]wil niet lullig doen, maar ditzelfde geldt voor een hoop werkende mensen ook gewoon hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op maandag 11 juli 2016 00:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]Is iig al een groot deel van je zorgverzekering toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die 350 gaat dan vooral naar je telefoon en je auto.
Dat zijn keuzes die je maakt. Dat kan veel goedkoper natuurlijk."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
Klopt, maar diezelfde werkende mensen krijgen niet 900 euro op hun 25, maar die krijgen zelfs met het minimumloon nog 13-1400.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
wil niet lullig doen, maar ditzelfde geldt voor een hoop werkende mensen ook gewoon hè
[..]Je betaald wel achterlijk veel kostgeld trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 11 juli 2016 00:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, maar diezelfde werkende mensen krijgen niet 900 euro op hun 25, maar die krijgen zelfs met het minimumloon nog 13-1400.Doet er niet toe wat het minimumloon is. Er zijn een hoop mensen die nog minder overhouden, bijvoorbeeld door gedwongen vast te zitten aan hogere vaste lasten, doordat ze bijvoorbeeld particulier moeten huren. Tuurlijk heb je het recht om te klagen, maar belachelijk weinig is het niet en dat een groot deel van het inkomen naar vaste lasten gaat is voor vrij veel mensen vrij normaal. Dan vind ik het niet helemaal eerlijk om te klagen dat je moet kiezen tussen tanken en een dagje weg; veel mensen hebben die keuze niet eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
[..]
Klopt, maar diezelfde werkende mensen krijgen niet 900 euro op hun 25, maar die krijgen zelfs met het minimumloon nog 13-1400.Die mensen werken er dan ook voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
Tim had ik al eerder voorbij zien komen en deze haalde ik zo uit Google tevoorschijn toen ik ging uitzoeken of er nog meer Tim's waren.quote:
[..]
Klopt, maar diezelfde werkende mensen krijgen niet 900 euro op hun 25, maar die krijgen zelfs met het minimumloon nog 13-1400.er is een verschil tussen beperkt en luiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De enige vaste lasten die hij heeft zijn kostgeld en zorgverzekering. Z'n zorgverzekering hoeft hij niet eens volledig te betalen, aangezien hij bijna de maximale zorgtoeslag krijgt. Dus de helft van z'n Wajong heeft hij niet eens nodig om te kunnen leven.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:12 schreef marsan het volgende:
[..]
Is iig al een groot deel van je zorgverzekering toch?
Die 350 gaat dan vooral naar je telefoon en je auto.
Dat zijn keuzes die je maakt. Dat kan veel goedkoper natuurlijk.
Aan de andere kant, dit is tevens ook het enige moment in zijn leven waarbij het nog kan. Als hij op zichzelf zou wonen dan kan dat allemaal niet meer want dan is 900 euro slechts fooi. Dus hij kan er nu nog ook even van genieten zolang het nog duurt natuurlijk.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:04 schreef Mark031 het volgende:
[..]
De enige vaste lasten die hij heeft zijn kostgeld en zorgverzekering. Z'n zorgverzekering hoeft hij niet eens volledig te betalen, aangezien hij bijna de maximale zorgtoeslag krijgt. Dus de helft van z'n Wajong heeft hij niet eens nodig om te kunnen leven.
Een auto nemen is een keuze. Een duur telefoonabonnement is een keuze. Je geld uitgeven aan gitaren en allerlei andere gadgets is ook een keuze.
Als ik hem was zou ik die auto verkopen en gewoon lekker de fiets pakken. Valt hij ook nog eens af. Verder heb je al genoeg aan een smartphone uit het starter/middensegment ipv een luxe model. Neem een sim-only erbij en het kost je maar 10 euro per maand. Die kerel leeft zwaar boven zijn stand.
Hij leert gewoon wat langzamer.quote:Op maandag 11 juli 2016 11:07 schreef bamibij het volgende:
Komt ook omdat ie zichzelf gaaf verdedigen. Bradster leert niet
Beadgequote:Op maandag 11 juli 2016 13:31 schreef Tamabralski het volgende:
Beadge is wel een coole naam eigenlijk. Bradger. The bradge.
Ja die werkende mensen betalen dan ook belasting he....quote:Op maandag 11 juli 2016 00:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Klopt, maar diezelfde werkende mensen krijgen niet 900 euro op hun 25, maar die krijgen zelfs met het minimumloon nog 13-1400.
Ja bedoel ik. Was typefoutjequote:Op maandag 11 juli 2016 13:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Beadge
Word al "Bradge" Genoemd
Met Wajong scheelt minimloon niet veel denk ik. Netto krijg je ongeveer 950 via de Wajong regeling. Daarnaast ook nog ziektekosten vergoeding en huursubsidie. Kom je op 1020 a 1120 netto. Minimumloon is 1330 netto ongeveer.quote:Op maandag 11 juli 2016 13:41 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Ja die werkende mensen betalen dan ook belasting he....
Jij krijgt bruto door de 1500 heen. Dus ik zie je punt niet echt...
Ik denk het niet. Met zijn overgewicht. Als hij één keer op de trapper trapt duwt momentum hem vooruit. Dat is cheaten. Hij moet gewoon lopen.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:04 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik die auto verkopen en gewoon lekker de fiets pakken. Valt hij ook nog eens af.
Ik denk het niet. Jonggehandicapten zijn heel onberekenbaar als werknemer. Plus als pakket bezorger wordt je de zzp ingeduwd. Een Wajonger zal dus snel failliet gaan.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:37 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Wajong krijg je als je arbeidsongeschikt bent en nooit zal kunnen werken (bv omdat je altijd in bed moet liggen)
Nee, maar als ik filmpjes in het engels maak spreek ik meer mensen aan dan wanneer ik alleen filmpjes in het Nederlands maak, toch ?quote:Op maandag 11 juli 2016 13:55 schreef Mark031 het volgende:
Heb je zoveel Amerikaanse volgers dat je 'pound' gebruikt?
Ware het niet dat FOK het enige medium is waar men jouw filmpjes kijktquote:Op maandag 11 juli 2016 14:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, maar als ik filmpjes in het engels maak spreek ik meer mensen aan dan wanneer ik alleen filmpjes in het Nederlands maak, toch ?
Ik denk dat de doelgroep van jouw video's voornamelijk voor medefokkers of autoweek forum gangers zijn. Lekker in het nederlands houden dus.quote:Op maandag 11 juli 2016 14:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, maar als ik filmpjes in het engels maak spreek ik meer mensen aan dan wanneer ik alleen filmpjes in het Nederlands maak, toch ?
Wat absoluut niet zo is natuurlijk.quote:Op maandag 11 juli 2016 14:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ware het niet dat FOK het enige medium is waar men jouw filmpjes kijkt
Bepaal ik logischerwijs altijd nog zelf hequote:Op maandag 11 juli 2016 14:18 schreef Nog1tjedan het volgende:
[..]
Ik denk dat de doelgroep van jouw video's voornamelijk voor medefokkers of autoweek forum gangers zijn. Lekker in het nederlands houden dus.
Naturlich, maar als je vlogs wat natuurlijker vloeien omdat jij beter uit je woorden kan komen komt dat de kwaliteit wel ten goede.quote:Op maandag 11 juli 2016 14:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Bepaal ik logischerwijs altijd nog zelf he
Wat een aanval, nergens voor nodig Braddie.quote:Op maandag 11 juli 2016 14:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Bepaal ik logischerwijs altijd nog zelf he
Staat ook in de beschrijving van het filmpje. 273LBS/124,6KGquote:Op maandag 11 juli 2016 14:42 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik erken alleen het metrieke stelsel.
Gelijk een dikke spoiler hier, had mij net verheugd om het te gaan kijken wanneer ik weer thuis kwam. Bedankt hé Tarzanquote:Op maandag 11 juli 2016 15:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Staat ook in de beschrijving van het filmpje. 273LBS/124,6KG
quote:Op maandag 11 juli 2016 14:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Volgende x ergens anders de weegschaal neerzetten.. en de camera iets hoger houdenquote:
Als je trauma's wil oplopen...quote:Op maandag 11 juli 2016 16:21 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Volgende x ergens anders de weegschaal neerzetten.. en de camera iets hoger houden![]()
![]()
![]()
Hmmzm, hey lekkerrr meisje...quote:
Als ik video's via FOK! bekijk dan krijg ik de beschrijving niet te zien.quote:Op maandag 11 juli 2016 15:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Staat ook in de beschrijving van het filmpje. 273LBS/124,6KG
Welnee, waarom die gemaakte ideale filmpjes.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:21 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Volgende x ergens anders de weegschaal neerzetten.. en de camera iets hoger houden![]()
![]()
![]()
Manny-Schmanny.. Wij heben Braddie!quote:Op zondag 10 juli 2016 14:31 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Volgens mij is er in Amerika al iemand (waarschijnlijk wel meer gayboys) die dat doet. Ik geloof dat hij Manny heet of zoiets.
En binnen een paar dagen is het meeste weer wegquote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:55 schreef DeBaba het volgende:
Nog maar 1 vlog per dag.........
Waarom kijk ik er nog naar ?
Filmpje weer weg?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:39 schreef chroestjov het volgende:
Het is te kort door de bocht om te denken dat je een groter publiek gaat bereiken als je alles in het Engels gaat doen.
Het is waar dat er op deze wereld meer mensen op Engelse vlogs zitten te wachten dan op Nederlandse vlogs maar het relatieve aanbod van vlogs in het Engels is veel groter waardoor je bij vloggen in het Engels veel meer concurrentie hebt dan bij vloggen in het Nederlands.
Vloggen in het Nederlands is dus eigenlijk voordeliger dan vloggen in het Engels.
En dan heb ik nog niet eens in de analyse meegenomen dat je vaste publiek voor vrijwel 100% uit Nederlands sprekenden bestaat.
En borderline is waarschijnlijk niet zijn enige kwaal.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:38 schreef Gehenna het volgende:
Ik begin sterk te vermoeden dat Braddie een borderliner is
Daar geloof ik niet in, het leuke aan borderliners is dat je vrijwel zeker weet dat ze keer op keer met hangende pootjes terug zullen blijven keren.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:42 schreef Azpilicueta het volgende:
Braddie
Nu zullen we nooit weten of Braddie zijn doel van 200 pounds gaat bereiken. Zag ik niet aankomen
Er moesten mensen in de KLB-SC van hem dood, het liefst dankzij kanker..quote:
En dan wordt hij gebanned?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:30 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Er moest mensen in de KLB-SC van hem dood, het liefst dankzij kanker..![]()
Waarom zouden mensen die door hem doodgewenst worden gebanned moeten wordenquote:
Oh wacht, ik was verkeerd aan het lezenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen die door hem doodgewenst worden gebanned moeten worden
Oei, little did he know dat kanker tegenwoordig goed te behandelen is mits het niet door alle kanalen is uitgezaaid.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:30 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Er moest mensen in de KLB-SC van hem dood, het liefst dankzij kanker..![]()
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:35 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Oh wacht, ik was verkeerd aan het lezen
Hij snapte er vrij weinig vanquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:44 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Misschien ook maar beter dat Braddie zijn kanaal heeft verwijderd
Waarvan snapte hij weinig?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:45 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Hij snapte er vrij weinig vanTerwijl er veel advies werd gegeven..
Hij had het gewoon bij zijn muziek moeten houden. Hij begon paar weken geleden met z'n commentaar op nieuwsberichten, verwijderde ze, besloot het niet meer te doen en toen begon hij weerquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:48 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Van het maken van kwaliteit i.p.v. kwantiteit.
Volgens mij probeerde hij van alles wat te uploaden en te hopen dat er één video toevallig wat views genereerden en daarop abonnees te scoren, maar dat is een kansloze missie, als de kwaliteit van de video's bagger is en er totaal geen passie of inspiratie inzit.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:49 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Hij had het gewoon bij zijn muziek moeten houden. Hij begon paar weken geleden met z'n commentaar op nieuwsberichten, verwijderde ze, besloot het niet meer te doen en toen begon hij weer
huhquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:30 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Er moesten mensen in de KLB-SC van hem dood, het liefst dankzij kanker..![]()
Dit is wederom een zwarte bladzijde voor alle youtube liefhebbersquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
huh
Maar hij was toch tegen schelden met kanker?
Die jongen heeft gewoon een slechte dag vandaag
Ban op FOK! en dan maakt hij ook een einde aan zijn YouTube kanaal
over een week of 2 komt er vast een vervolgquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dit is wederom een zwarte bladzijde voor alle youtube liefhebbers
Misschien rijdt hij dan inmiddels een Mercedes door zijn YouTube moneeeyzzzzzquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:06 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
over een week of 2 komt er vast een vervolg
Laten we het vurig hopenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:06 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
over een week of 2 komt er vast een vervolg
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:38 schreef Mark031 het volgende:
He's back: https://www.youtube.com/channel/UCufHU1PdqiUbKqq-xM63laQ
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:38 schreef Mark031 het volgende:
Dat duurde langquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:38 schreef Mark031 het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:38 schreef Mark031 het volgende:
Gvdquote:
Als hij dat toch leuk vindt dan moet hij dat zelf weten.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gvd![]()
STOP ER GEWOON MEE BRADDIE, IK WEET DAT JE MEELEEST
Er is ook helemaal niks mis mee, maar hij verwijdert alles steeds weer als hij leest dat mensen het niet leuk vinden. Dan begint hij weer opnieuw en verwijdert alles weer etc.etc. Nu toevallig zijn hele kanaal verwijderd, maar begint hij weer opnieuwquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:54 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Als hij dat toch leuk vindt dan moet hij dat zelf weten.Ik snap alleen niet dat die jongen iedere keer hier terugkomt en zich laat pesten.
Werden zijn kanalen dan volgespamd door negatieve reacties van Fokkers, want dan kan ik me wel voorstellen dat hij ze iedere keer verwijderd.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Er is ook helemaal niks mis mee, maar hij verwijdert alles steeds weer als hij leest dat mensen het niet leuk vinden. Dan begint hij weer opnieuw en verwijdert alles weer etc.etc. Nu toevallig zijn hele kanaal verwijderd, maar begint hij weer opnieuw
Nee.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:58 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Werden zijn kanalen dan volgespamd door negatieve reacties van Fokkers, want dan kan ik me wel voorstellen dat hij ze iedere keer verwijderd.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:58 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Werden zijn kanalen dan volgespamd door negatieve reacties van Fokkers, want dan kan ik me wel voorstellen dat hij ze iedere keer verwijderd.
oké, dat is dan niet zo handig om iedere keer een nieuw kanaal te beginnen.quote:
Later we eerlijk zijn, we zijn toch allemaal wel van die zolderkamer types hier, dus zo'n actie kun je wel verwachten van Fokkersquote:
Nee, niet eens. Amper reacties op youtube, hij leest hier in de KLB SC negatieve reacties (of misschien op autoweek) en dan verwijdert hij alles wat er maar op lijkt. Dit gaat een weekje goed en dan begint hij weer opnieuw enzo. Daarom had ik stiekem gehoopt dat hij er gewoon mee zou stoppen, dat is voor hem ook beter.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:58 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Reacties onder je video's kan je zelf modereren. Bovendien heeft hij naast FOK! geen mensen die zijn filmpjes bekijken, ook al leeft hij in de illusie dat mensen over de hele wereld geïnteresseerd zijn in zijn vlogs.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:58 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Nou ja, op Autoweek heeft hij ook vrienden, hoewel het me niets zal verbazen als dat ook FOK!kers zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:04 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Reacties onder je video's kan je zelf modereren. Bovendien heeft hij naast FOK! geen mensen die zijn filmpjes bekijken, ook al leeft hij in de illusie dat mensen over de hele wereld geïnteresseerd zijn in zijn vlogs.
nee, op zich niet idd, maar je bent nog niet zo bekend met braddie zie ikquote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:02 schreef schrijfveer het volgende:
Later we eerlijk zijn, we zijn toch allemaal wel van die zolderkamer types hier, dus zo'n actie kun je wel verwachten van Fokkers
Kan zo op Wikipedia!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:16 schreef Toto69 het volgende:
Wikipedia
Bradley Lambertie (3 december 1990 (25 jaar))
Bradley Lambertie, ook wel Braddie, is een bekende vlogger uit Hilversum. Bradley is opgegroeid in de Zinniastraat in Hilversum, tot zijn ouders van elkaar gescheiden zijn en hij bij zijn moeder is gaan wonen. Voor zijn vlogcarriere bracht Bradley vooral veel tijd door in zijn schuurtje met hem jammen met zijn vrienden en bekenden. Zijn schuurtje is bekend als de plek waar de meeste vlogs gemaakt worden.
Bradley behaalde in 2015 zijn rijbewijs en sindsdien tourt hij heel Nederland door om zijn fans te bezoeken. Hij rijdt van Maastricht naar Groningen met twee kratten bier, gewoon, en betaalt de benzine van zijn Wajong-uitkering.
Na het openen van zijn meest recente vlogkanaal, MrBradge, ging het snel met zijn carrière. Bradley's populariteit steeg naar ongekende hoogtes en zijn kanaal is inmiddels meer dan vierduizend keer bekeken.
[ afbeelding ]
Bradley tijdens één van zijn optredens op zijn Tyros
Bradley geniet tevens grote populariteit op het FOK! forum, waar vele mensen zijn vlogs volgen, bekritiseren en toejuichen. Bradley opereert tegenwoordig solo, maar is onder andere lid geweest van de UnicornFlakes & NoSense (zie hieronder)
[ afbeelding ]
Bradley met zijn band NoSense
Het gerucht gaat dat Bradley zijn oude Youtube kanaal verwijderd heeft en met een nieuwe begonnen is. Dit is niet de eerste keer, en na veel kritiek kunnen we stellen dat hij dit doet om aandacht te vergaren en zijn populariteit te boosten. Dit heet ook wel Braddiegate.
Eigenlijk wel zielig, maar net als bij idols kun je mensen zoals Braddie niet tegen zichzelf in bescherming nemen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Amper reacties op youtube, hij leest hier in de KLB SC negatieve reacties (of misschien op autoweek) en dan verwijdert hij alles wat er maar op lijkt. Dit gaat een weekje goed en dan begint hij weer opnieuw enzo. Daarom had ik stiekem gehoopt dat hij er gewoon mee zou stoppen, dat is voor hem ook beter.
Die vlieg als eenzame figurant...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:38 schreef Mark031 het volgende:
* Vox_Populi steekt hand opquote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
Toch gaan er weer een aantal mensen gewoon kijken
Braddie heeft naast borderline ook masochistische neigingen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:54 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Als hij dat toch leuk vindt dan moet hij dat zelf weten.Ik snap alleen niet dat die jongen iedere keer hier terugkomt en zich laat pesten.
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:27 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Braddie heeft naast borderline ook masochistische neigingen.
En aangezien hij zich nogal bezighoudt met ASMR is dit misschien wel iets voor hem:
Het probleem is dat hij juist veel te veel aandacht krijgt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:28 schreef Max-Westerman het volgende:
man man man
deze jongen komt echt aandacht te kort he
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:16 schreef Toto69 het volgende:
Wikipedia
Bradley Lambertie (3 december 1990 (25 jaar))
Bradley Lambertie, ook wel Braddie, is een bekende vlogger uit Hilversum. Bradley is opgegroeid in de Zinniastraat in Hilversum, tot zijn ouders van elkaar gescheiden zijn en hij bij zijn moeder is gaan wonen. Voor zijn vlogcarriere bracht Bradley vooral veel tijd door in zijn schuurtje met hem jammen met zijn vrienden en bekenden. Zijn schuurtje is bekend als de plek waar de meeste vlogs gemaakt worden.
Bradley behaalde in 2015 zijn rijbewijs en sindsdien tourt hij heel Nederland door om zijn fans te bezoeken. Hij rijdt van Maastricht naar Groningen met twee kratten bier, gewoon, en betaalt de benzine van zijn Wajong-uitkering.
Na het openen van zijn meest recente vlogkanaal, MrBradge, ging het snel met zijn carrière. Bradley's populariteit steeg naar ongekende hoogtes en zijn kanaal is inmiddels meer dan vierduizend keer bekeken.
[ afbeelding ]
Bradley tijdens één van zijn optredens op zijn Tyros
Bradley geniet tevens grote populariteit op het FOK! forum, waar vele mensen zijn vlogs volgen, bekritiseren en toejuichen. Bradley opereert tegenwoordig solo, maar is onder andere lid geweest van de UnicornFlakes & NoSense (zie hieronder)
[ afbeelding ]
Bradley met zijn band NoSense
Het gerucht gaat dat Bradley zijn oude Youtube kanaal verwijderd heeft en met een nieuwe begonnen is. Dit is niet de eerste keer, en na veel kritiek kunnen we stellen dat hij dit doet om aandacht te vergaren en zijn populariteit te boosten. Dit heet ook wel Braddiegate.
Dat mannen van zo'n filmpje opgewonden raken.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:27 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Braddie heeft naast borderline ook masochistische neigingen.
En aangezien hij zich nogal bezighoudt met ASMR is dit misschien wel iets voor hem:
Daar lijkt het wel op.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij juist veel te veel aandacht krijgt.
Ik vind dat gesmak voornamelijk ontzettend RANZIG.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:29 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Dat mannen van zo'n filmpje opgewonden raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |