neem je pillen mapimaquote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:13 schreef PaarseStabilo het volgende:
IK VIND VLOGGERS ECHT KUT ZOALS JIAMI MET HAAR DIT WAS NIET LEUK EN DAN GAAT DAT HELE FACKING FILMPJE OVER HAAR DAG DIE PRIMA WAS WTF CLICKBAIT
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:13 schreef PaarseStabilo het volgende:
IK VIND VLOGGERS ECHT KUT ZOALS JIAMI MET HAAR DIT WAS NIET LEUK EN DAN GAAT DAT HELE FACKING FILMPJE OVER HAAR DAG DIE PRIMA WAS WTF CLICKBAIT
Misschien kan Braddie hier een cover van orkestreren.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:26 schreef luckass het volgende:
Bradley zijn fanschare begint Justin Bieber-achtige proporties aan te nemen.
Als dit geen alarmschijf wordt weet ik het ook niet meer
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Misschien kan Braddie hier een cover van orkestreren.
Wat is ditquote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:26 schreef luckass het volgende:
Bradley zijn fanschare begint Justin Bieber-achtige proporties aan te nemen.
Als dit geen alarmschijf wordt weet ik het ook niet meer
Wel goede autotunequote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:58 schreef PaarseStabilo het volgende:
ik ben aan het twerken op de vids in dit topic
Ik heb mijn broertje die aan het conservatorium studeert ernaar laten kijken. Enige wat schort is dat de toonsoort weleens te hoog is.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]Nu nog leren zingen, en dan valt de autotune al niet meer op
Dan weet ik niet wat voor conservatorium het is, eentje waar ze met braille werken? Toonsoort is te hoog? Bullshit excuus (Want als het te hoog is voor je borststem, schakel je toch.. Zoals de meeste zangers, over naar je kopstem?) Maar je hebt gewoon 0 controle over je stem.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:01 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Ik heb mijn broertje die aan het conservatorium studeert ernaar laten kijken. Enige wat schort is dat de toonsoort weleens te hoog is.
Denk dat hij meer leert van luisteren dan van kijken.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:01 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Ik heb mijn broertje die aan het conservatorium studeert ernaar laten kijken. Enige wat schort is dat de toonsoort weleens te hoog is.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wat voor conservatorium het is, eentje waar ze met braille werken? Toonsoort is te hoog? Bullshit excuus (Want als het te hoog is voor je borststem, schakel je toch.. Zoals de meeste zangers, over naar je kopstem?) Maar je hebt gewoon 0 controle over je stem.
videoquote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:58 schreef PaarseStabilo het volgende:
ik ben aan het twerken op de vids in dit topic
Originele Toonsoort van het nummer is Eb. Daar staat de backingtrack die je gebruikt ook in, je hebt alleen jouw stem omhoog gepitched voor het chipmunk effect.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:08 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]Heb je wel door wat de originele toonsoort is én dat er gebruik is gemaakt van een pitchverhoger?
ok als je denkt dat je gelijk hebt krijg je gelijk hier is een worteltjestaart waarmee je het kan vierenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Originele Toonsoort van het nummer is Eb. Daar staat de backingtrack die je gebruikt ook in, je hebt alleen jouw stem omhoog gepitched voor het chipmunk effect.
Leuk zo`n pitch verhoger, maar als jij +3 semitones doet dan ga je van Eb naar F# dan gaat het helemaal wringen, en laat je al helemaal merken dat zowel jij als je conservatorium broertje toondoof as fuck zijn.
Dit nemen we even mee naar achterenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Originele Toonsoort van het nummer is Eb. Daar staat de backingtrack die je gebruikt ook in, je hebt alleen jouw stem omhoog gepitched voor het chipmunk effect.
Leuk zo`n pitch verhoger, maar als jij +3 semitones doet dan ga je van Eb naar F# dan gaat het helemaal wringen, en laat je al helemaal merken dat zowel jij als je conservatorium broertje toondoof as fuck zijn.
Ik weet dat ik gelijk heb, ben niet zo a-muzikaal als iedereen denkt.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:15 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
ok als je denkt dat je gelijk hebt krijg je gelijk hier is een worteltjestaart waarmee je het kan vieren
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik weet dat ik gelijk heb, ben niet zo a-muzikaal als iedereen denkt.
Worteltjes taart eet je zelf maar op.
Je hebt een karaoketrack gepakt/midifile, daar heb je (waarschijnlijk met je webcam) overheen gezongen, en dát heb je gepitcht.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:21 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]Heb je wel door hoe dit bewerkt is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |