Als jij datzelfde nummertje nou ook even gaat zingen dan hebben we goed vergelijkingsmateriaal om jullie stemmen te vergelijken, dan kan de kijker beslissen wie er beter kan zingen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wat voor conservatorium het is, eentje waar ze met braille werken? Toonsoort is te hoog? Bullshit excuus (Want als het te hoog is voor je borststem, schakel je toch.. Zoals de meeste zangers, over naar je kopstem?) Maar je hebt gewoon 0 controle over je stem.
Valerie van Amy Winehouse? Prima.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als jij datzelfde nummertje nou ook even gaat zingen dan hebben we goed vergelijkingsmateriaal om jullie stemmen te vergelijken, dan kan de kijker beslissen wie er beter kan zingen.
HA-HA dat kan je niet vergelijken want dat is door niemand hier gezongen en geplaatstquote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Valerie van Amy Winehouse? Prima.
Jij gebruikt toch de backingtrack van Valerie van Amy Winehouse? Dus jawel.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:48 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
HA-HA dat kan je niet vergelijken want dat is door niemand hier gezongen en geplaatst
Weet je zeker dat je op die ene school in Roffa zat voor havo/vwo? Ik geloof daar namelijk geen snars van.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Jij gebruikt toch de backingtrack van Valerie van Amy Winehouse? Dus jawel.
Heb jij wel de goede voor je?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:49 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je op die ene school in Roffa zat voor havo/vwo? Ik geloof daar namelijk geen snars van.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Valerie van Amy Winehouse? Prima.
Gewoon deze.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:26 schreef luckass het volgende:
Bradley zijn fanschare begint Justin Bieber-achtige proporties aan te nemen.
Als dit geen alarmschijf wordt weet ik het ook niet meer
Heb je wel op Facebook ingevuld maar oké. School met de grote E.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb jij wel de goede voor je?
Ik heb nooit Havo/VWO gedaan, en heb nooit in Rotterdam op school gezeten
Je hebt echt de verkeerde bij je, want ik heb maar 1 Facebook account en daar heb ik niets over school ingevuld.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:50 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Heb je wel op Facebook ingevuld maar oké. School met de grote E.
Als dat zo is zou ik actie ondernemen want diegene gebruikt wel jouw foto's/gegevens.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je hebt echt de verkeerde bij je, want ik heb maar 1 Facebook account en daar heb ik niets over school ingevuld.
Doe eens even een linkje sturen dan als je wil...quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:52 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Als dat zo is zou ik actie ondernemen want diegene gebruikt wel jouw foto's/gegevens.
Gewoon zoeken opjouw v+a naam. Ik leef niet om jou alles voor te kauwen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Doe eens even een linkje sturen dan als je wil...
Inderdaad, erg flauw.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:51 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Hij wil valsspelen en de echte Valerie zingen. -__- Niet die cover.
Ik heb geFacebooked en de enige ben ik zelf hoor, leuk he. Liegen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:53 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Gewoon zoeken opjouw v+a naam. Ik leef niet om jou alles voor te kauwen.
Enige Em... staat niet in Hilversum.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb geFacebooked en de enige ben ik zelf hoor, leuk he. Liegen.
Wat?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:55 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Enige Em... staat niet in Hilversum.
idd en om het te vergelijken moet hij met dezeflde app op dezelfde manier bewerken en in hetzelfde formaat opslaanquote:
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebtquote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:55 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Enige Em... staat niet in Hilversum.
oh vandaar. google verwees ook alleen maar door naar roffa.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb ook niet op het EMMAUS college gezeten maar EMAUS, in Ermelo.
Ze komt aan het geld via YouTubequote:Op zondag 10 juli 2016 00:02 schreef PaarseStabilo het volgende:
Kennen jullie deze chick? Met haar speelgoedtests -___- hoe komt ze aan het geld om furbies en alles te kopen
Vraag me af hoe jij dat weet, het is alleen in te schatten via bepaalde sitesquote:Op zondag 10 juli 2016 00:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ze komt aan het geld via YouTubeMet dat filmpje heeft ze alleen al 300 euro binnen gehaald.
Ik zit met mijn simpele kanaal aan 1 euro per 1000 views. Iemand die meer abbonees heeft, en een geverifieerd kanaal, krijgt soms al meer binnen per 1000 views, ligt aan een heleboel dingen.quote:Op zondag 10 juli 2016 00:20 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Vraag me af hoe jij dat weet, het is alleen in te schatten via bepaalde sites
OnneDi is idd een meisje dat problemen heeft met haar gezondheid, snap ik wel dat ze dit als dagbesteding heeft.quote:Op zondag 10 juli 2016 00:22 schreef DeBaba het volgende:
Vloggen is toch meer iets voor mensen zonder een echte dagbesteding.
Geld verdienen is toch een illussie
Je weet dat je niet bekend mag maken hoeveel je verdient met YouTube?quote:Op zondag 10 juli 2016 00:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik zit met mijn simpele kanaal aan 1 euro per 1000 views. Iemand die meer abbonees heeft, en een geverifieerd kanaal, krijgt soms al meer binnen per 1000 views, ligt aan een heleboel dingen.
Je kan er donder op zeggen dat als je op een site als Social Blade zit je op de helft van het geschatte moet gaan zitten, en dat rekent zich om tot 1 euro/dollar per 1000 weergave.
Toen ik +- 9000 weergave op m`n kanaal had (Voordat ik alles verwijderde) Zat ik aan de 9 euro 31. Dus dat klopt ongeveer wel.
Je mag er best over praten als je een schatting geeft.quote:Op zondag 10 juli 2016 00:26 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Je weet dat je niet bekend mag maken hoeveel je verdient met YouTube?
Ok. Maar Enzo Knol is toch net als dat ene jongetje wat het haalt als profvoetballer. De kans op echt geld verdienen is toch zo kleinquote:Op zondag 10 juli 2016 00:26 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
OnneDi is idd een meisje dat problemen heeft met haar gezondheid, snap ik wel dat ze dit als dagbesteding heeft.
Sophie en Jiami zijn gewoon tieners die naar het vwo en de universiteit gaan.
EnzoKnol heeft dit als baan.
Ja klopt en de schattingen zijn dat hij iets van 300.000 euro per jaar verdient maar dat schijnt helemaal niet waar te zijnquote:Op zondag 10 juli 2016 00:30 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Ok. Maar Enzo Knol is toch net als dat ene jongetje wat het haalt als profvoetballer. De kans op echt geld verdienen is toch zo klein
Die meiden Carlijn en Merle verdienen ook geld zat met YouTube maar dan via een externe firma en dus niet via echt YouTube zelfquote:Op zondag 10 juli 2016 00:39 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Als je daar geld mee kan verdienen........
Dat gaat toch nergens over en dat boeit toch niemandquote:Op zondag 10 juli 2016 00:39 schreef PaarseStabilo het volgende:
Zelfs REbecca Black van Friday vlogt en het is helemaal niet interessant
Dat is met 99,999% van de vlogs zo :Squote:Op zondag 10 juli 2016 00:40 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Dat gaat toch nergens over en dat boeit toch niemand
Als je uitgaat van 1 euro per 1000 weergave, wat wel een redelijke schatting is, dan verdient Enzo per filmpje al gauw tussen de 200 en 500 euro.quote:Op zondag 10 juli 2016 00:31 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Ja klopt en de schattingen zijn dat hij iets van 300.000 euro per jaar verdient maar dat schijnt helemaal niet waar te zijn
Dat zijn de echte bedragen. Maar hoe lang heb jij over die ¤9.00 gedaan ?quote:Op zondag 10 juli 2016 00:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als je uitgaat van 1 euro per 1000 weergave, wat wel een redelijke schatting is, dan verdient Enzo per filmpje al gauw tussen de 200 en 500 euro.
Hij heeft de afgelopen maand ongeveer 21,000 euro verdient. Aan de hand van zijn views 21,852. Dus per jaar zit hij tegen de 270,000 aan. Hij verkoopt daarnaast ook een heleboel merchandise, dus hij haalt die 300,000 per jaar wel hoor.
Ik denk dat dus echt wel.quote:Op zondag 10 juli 2016 00:48 schreef PaarseStabilo het volgende:
Dit artikel over de inkomsten via YouTube en wat Enzo Knol verdient is best interessant:
http://www.wikker.nl/wat-verdient-enzo-knol/
Denk dat een succesvolle tiener op Youtube wel meer verdient dan met een AH kassabaantje
Maar denk niet meer dan enkele 100den euro's per maand
Sophie heeft wrs ook geen inkomen van 10.000 euro per maand hoor
Behoorlijk langquote:Op zondag 10 juli 2016 00:46 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Dat zijn de echte bedragen. Maar hoe lang heb jij over die ¤9.00 gedaan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |