Met reviews in het donker zal je idd wel binnenlopen.quote:Op zondag 10 juli 2016 03:44 schreef chroestjov het volgende:
Reviews in de duisternis zijn de beste reviews.
Overigens beschouw ik mijzelf inmiddels ook wel als een expert op het gebied van Twingo's.
Als hij alleen 9 euro verdient hoeft dat niet, dan zit hij onder de drempel.quote:Op zondag 10 juli 2016 02:37 schreef PaarseStabilo het volgende:
Zou Braddie trouwens weten dat hij over die 9 dollar die hij met Youtube heeft verdient belasting moet betalen?
Of moet ik hem even helpen en maandag even langsgaan bij de Belastingdienst?
Ben het normaal totaal niet met je eens maar ik ben het hier wel mee eens, hoewel ik zou hopen dat die vriendin dan ook zoveel passie voor mij had.quote:Op zondag 10 juli 2016 11:40 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik hoop een vriendin te vinden waar ik net zoveel passie voor heb als Braddie en zijn Twingo
ik weet dat er een drempel os maar als hij eroverheen gaat moet hij het doorgevenquote:Op zondag 10 juli 2016 10:45 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Als hij alleen 9 euro verdient hoeft dat niet, dan zit hij onder de drempel.
Klopt allebei, maar ik ken MisterBradge verder niet dus geen idee of hij Wajong heeft. Al denk ik niet dat die 9 euro dan veel uit maakt.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:23 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
ik weet dat er een drempel os maar als hij eroverheen gaat moet hij het doorgeven![]()
Ook is het zo dat je rekening moet houden met de focking Wajong
Hij heeft Wajong omdat hij arbeidsongeschikt zou zijn door Nld en een stoornis waar de ogen trillenquote:Op zondag 10 juli 2016 12:24 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Klopt allebei, maar ik ken MisterBradge verder niet dus geen idee of hij Wajong heeft. Al denk ik niet dat die 9 euro dan veel uit maakt.
Dat verklaard een hoop dan.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:25 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Hij heeft Wajong omdat hij arbeidsongeschikt zou zijn door Nld en een stoornis waar de ogen trillen
Dat heeft hij zelf meermaals gepost
Wajong krijg je als je arbeidsongeschikt bent en nooit zal kunnen werken (bv omdat je altijd in bed moet liggen)quote:Op zondag 10 juli 2016 12:36 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Dat verklaard een hoop dan.
Dat heb ik gemist dan.
Dan is ¤9.00 een mooie aanvulling op die WaJong
Straten schoonvegen moet hij ook wel kunnen. En nog wel tig andere zaken die hij kan.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:37 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Wajong krijg je als je arbeidsongeschikt bent en nooit zal kunnen werken (bv omdat je altijd in bed moet liggen)
Ik vraag me af of iemand die de hele dag rondrijdt in een twingo dat wel is.
Dan zou je ook kunnen werken als bezorger of hiker.
Helemaal mee eensquote:[b]Op zondag 10 juli 2016 12:37 schreef PaarseStabilo het volgende:[/b
Ik vraag me af of iemand die de hele dag rondrijdt in een twingo dat wel is.
Dan zou je ook kunnen werken als bezorger of hiker.
Denk ik ook hoor maar heel wel in Nederland is scheef.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:39 schreef marsan het volgende:
[..]
Straten schoonvegen moet hij ook wel kunnen. En nog wel tig andere zaken die hij kan.
Dat laatste alleen als je kwantiteit wil ipv kwaliteit.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:41 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Denk ik ook hoor maar heel wel in Nederland is scheef.
En filmpjes maken en monteren voor bedrijven en particulieren zou hij ook vast kunnen.
Klopt maar hij kan het welquote:Op zondag 10 juli 2016 12:42 schreef marsan het volgende:
[..]
Dat laatste alleen als je kwantiteit wil ipv kwaliteit.
Dit idd -___-quote:Op zondag 10 juli 2016 12:47 schreef DeBaba het volgende:
Of met die synthesizer de lokale bejaardencentrums bezoeken en oudhollandse hits spelen voor die oudjes
Arme oudjes.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:47 schreef DeBaba het volgende:
Of met die synthesizer de lokale bejaardencentrums bezoeken en oudhollandse hits spelen voor die oudjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |