Waarom doe je dan niet iets met die filmpjes? Die zijn blijkbaar wél succesvol, dan kan je daar lering uit trekken en begrijpen waarmee je wél views en subscribers scoort?quote:Op zondag 10 juli 2016 00:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Behoorlijk lang
Totdat ik op een gegeven moment 4 filmpjes had geupload die totaal aan de 5000 views zaten, toen had ik 5 euro in 2 dagen tijd
Wat denk je dat ik dus NU ga doen?quote:Op zondag 10 juli 2016 00:53 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Waarom doe je dan niet iets met die filmpjes? Die zijn blijkbaar wél succesvol, dan kan je daar lering uit trekken en begrijpen waarmee je wél views en subscribers scoort?
Ja maar je post ook veel eenzijdige content... Max Verstappen, Dashcam, Pianoquote:Op zondag 10 juli 2016 00:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik dus NU ga doen?
Ik ga gewoon elke dag een x aantal filmpjes uploaden, je hoeft namelijk niet perse veel subs te hebben om wél die views te halen. Hoe meer content jij maakt, hoe groter de kans is dat jij iets maakt wat mensen aanspreekt.
Mijn theorie is dat hij het niet doet omdat hij bang is om af te gaan als een gieter.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:56 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
idd en om het te vergelijken moet hij met dezeflde app op dezelfde manier bewerken en in hetzelfde formaat opslaan
Alles wat je hier ziet, is echt.quote:Op zondag 10 juli 2016 00:02 schreef DeBaba het volgende:
Sinds paar weken zag ik op youtube een tsunami van nikszeggende vlogs voorbij komen van een zekere MrBradge, die weer net zo snel verwijderd worden.
Uit pure nieuwsgierigheid eens op google gekeken want ik dacht dit kan niet echt zijn. Had ik beter niet kunnen doen.
Dit is het discussie platform van de MrBradge ?
Als ik heel eerlijk ben zou ik daar ook geen tijd/moeite in steken als mij zo een verzoek voor werd gesteldquote:Op zondag 10 juli 2016 01:16 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Mijn theorie is dat hij het niet doet omdat hij bang is om af te gaan als een gieter.
Er is niks eenzijdig aan die dingen.quote:Op zondag 10 juli 2016 00:58 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Ja maar je post ook veel eenzijdige content... Max Verstappen, Dashcam, Piano
Als mensen één Max Verstappen film zien die ze niet interesseert gaan ze de andere ook echt niet bekijken
Ik heb het idee dat jij je heel erg op details focust. Miss een idee om een keer als het ware door de bril te kijken van mensen die geen details zien maar het totaalplaatje.quote:Op zondag 10 juli 2016 01:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Er is niks eenzijdig aan die dingen.
De ene dag upload ik een paar nieuwsberichten en een keyboardfilmpje.
De andere dag spot ik wat auto's en upload ik een vlog
Dan post ik een nieuwsbericht en neem ik mensen mee wandelen, hoe is dit eenzijdig?
quote:
Ik focus mij helemaal nergens op, ik doe het omdat ik het leuk vind, als ik ooit de 70k views haal is dat leuk meegenomen, gebeurd dat niet, dan gebeurd dat niet.quote:Op zondag 10 juli 2016 01:49 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij je heel erg op details focust. Miss een idee om een keer als het ware door de bril te kijken van mensen die geen details zien maar het totaalplaatje.
(En jij moet op Nederlandse les.quote:Op zondag 10 juli 2016 02:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik focus mij helemaal nergens op, ik doe het omdat ik het leuk vind, als ik ooit de 70k views haal is dat leuk meegenomen, gebeurd dat niet, dan gebeurd dat niet.
Dat is waar, maar Braddie zou Braddie niet zijn als hij niet de neiging zou hebben om een dergelijk verzoek in te willigen.quote:Op zondag 10 juli 2016 01:19 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben zou ik daar ook geen tijd/moeite in steken als mij zo een verzoek voor werd gesteld
Ik zit zelf op zangles bij een erkende muziekschool en heb al meerdere erkende docenten versleten, en kan vertellen dat er in dit topic dingen genoemd zijn die je echt niet hoeft te weten dan wel te begrijpen
Dingen die je wel moet begrijpen worden dan weer niet genoemd
Ik weet het!quote:Op zondag 10 juli 2016 02:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik focus mij helemaal nergens op, ik doe het omdat ik het leuk vind, als ik ooit de 70k views haal is dat leuk meegenomen, gebeurd dat niet, dan gebeurd dat niet.
Braddie kan wel een lesje mediatraining gebruiken.quote:Op zondag 10 juli 2016 02:21 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dat is waar, maar Braddie zou Braddie niet zijn als hij niet de neiging zou hebben om een dergelijk verzoek in te willigen.
Eigenlijk vind ik dat nog een geniaal idee ook... Beetje mensen daarmee entertainen, verassend blijven, en hoppa 1miljoen vieuwsquote:Op zondag 10 juli 2016 02:25 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ik weet het!
Braddie, Ga Make-up voor mannen testen. Jij wordt beroemd!
Aeroplane, jet-set, champagne, bitchez, alles1!
1 miljoen Euros!quote:Op zondag 10 juli 2016 02:26 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat nog een geniaal idee ook... Beetje mensen daarmee entertainen, verassend blijven, en hoppa 1miljoen vieuws
Volgens Braddie is het per 1000 views een hele euroquote:Op zondag 10 juli 2016 02:28 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
1 miljoen Euros!
Kijk, Braddie gaat gewoon doen wat anderen NIET durven. Daarin schuilt succes.
Ik durf niet. See?
Shit. Gierige recessie.quote:Op zondag 10 juli 2016 02:31 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Volgens Braddie is het per 1000 views een hele euro
1.000.000 views = 1000 euro
Belastingdienst bedoel jequote:Op zondag 10 juli 2016 02:34 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Wrs wordt het uiteindelijk wel minder ook dan 1000 euro.
Wat is dit voor een scheefbekquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:36 schreef PaarseStabilo het volgende:
In deze vlog wordt het fok forum genoemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |