Hij snapte er vrij weinig vanquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:44 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Misschien ook maar beter dat Braddie zijn kanaal heeft verwijderd
Waarvan snapte hij weinig?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:45 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Hij snapte er vrij weinig vanTerwijl er veel advies werd gegeven..
Hij had het gewoon bij zijn muziek moeten houden. Hij begon paar weken geleden met z'n commentaar op nieuwsberichten, verwijderde ze, besloot het niet meer te doen en toen begon hij weerquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:48 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Van het maken van kwaliteit i.p.v. kwantiteit.
Volgens mij probeerde hij van alles wat te uploaden en te hopen dat er één video toevallig wat views genereerden en daarop abonnees te scoren, maar dat is een kansloze missie, als de kwaliteit van de video's bagger is en er totaal geen passie of inspiratie inzit.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:49 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Hij had het gewoon bij zijn muziek moeten houden. Hij begon paar weken geleden met z'n commentaar op nieuwsberichten, verwijderde ze, besloot het niet meer te doen en toen begon hij weer
huhquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:30 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Er moesten mensen in de KLB-SC van hem dood, het liefst dankzij kanker..![]()
Dit is wederom een zwarte bladzijde voor alle youtube liefhebbersquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
huh
Maar hij was toch tegen schelden met kanker?
Die jongen heeft gewoon een slechte dag vandaag
Ban op FOK! en dan maakt hij ook een einde aan zijn YouTube kanaal
over een week of 2 komt er vast een vervolgquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dit is wederom een zwarte bladzijde voor alle youtube liefhebbers
Misschien rijdt hij dan inmiddels een Mercedes door zijn YouTube moneeeyzzzzzquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:06 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
over een week of 2 komt er vast een vervolg
Laten we het vurig hopenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:06 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
over een week of 2 komt er vast een vervolg
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:38 schreef Mark031 het volgende:
He's back: https://www.youtube.com/channel/UCufHU1PdqiUbKqq-xM63laQ
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:38 schreef Mark031 het volgende:
Dat duurde langquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:38 schreef Mark031 het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:38 schreef Mark031 het volgende:
Gvdquote:
Als hij dat toch leuk vindt dan moet hij dat zelf weten.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gvd![]()
STOP ER GEWOON MEE BRADDIE, IK WEET DAT JE MEELEEST
Er is ook helemaal niks mis mee, maar hij verwijdert alles steeds weer als hij leest dat mensen het niet leuk vinden. Dan begint hij weer opnieuw en verwijdert alles weer etc.etc. Nu toevallig zijn hele kanaal verwijderd, maar begint hij weer opnieuwquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:54 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Als hij dat toch leuk vindt dan moet hij dat zelf weten.Ik snap alleen niet dat die jongen iedere keer hier terugkomt en zich laat pesten.
Werden zijn kanalen dan volgespamd door negatieve reacties van Fokkers, want dan kan ik me wel voorstellen dat hij ze iedere keer verwijderd.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Er is ook helemaal niks mis mee, maar hij verwijdert alles steeds weer als hij leest dat mensen het niet leuk vinden. Dan begint hij weer opnieuw en verwijdert alles weer etc.etc. Nu toevallig zijn hele kanaal verwijderd, maar begint hij weer opnieuw
Nee.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:58 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Werden zijn kanalen dan volgespamd door negatieve reacties van Fokkers, want dan kan ik me wel voorstellen dat hij ze iedere keer verwijderd.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:58 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Werden zijn kanalen dan volgespamd door negatieve reacties van Fokkers, want dan kan ik me wel voorstellen dat hij ze iedere keer verwijderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |