Ja die werkende mensen betalen dan ook belasting he....quote:Op maandag 11 juli 2016 00:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Klopt, maar diezelfde werkende mensen krijgen niet 900 euro op hun 25, maar die krijgen zelfs met het minimumloon nog 13-1400.
Ja bedoel ik. Was typefoutjequote:Op maandag 11 juli 2016 13:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Beadge
Word al "Bradge" Genoemd
Met Wajong scheelt minimloon niet veel denk ik. Netto krijg je ongeveer 950 via de Wajong regeling. Daarnaast ook nog ziektekosten vergoeding en huursubsidie. Kom je op 1020 a 1120 netto. Minimumloon is 1330 netto ongeveer.quote:Op maandag 11 juli 2016 13:41 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Ja die werkende mensen betalen dan ook belasting he....
Jij krijgt bruto door de 1500 heen. Dus ik zie je punt niet echt...
Ik denk het niet. Met zijn overgewicht. Als hij één keer op de trapper trapt duwt momentum hem vooruit. Dat is cheaten. Hij moet gewoon lopen.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:04 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik die auto verkopen en gewoon lekker de fiets pakken. Valt hij ook nog eens af.
Ik denk het niet. Jonggehandicapten zijn heel onberekenbaar als werknemer. Plus als pakket bezorger wordt je de zzp ingeduwd. Een Wajonger zal dus snel failliet gaan.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:37 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Wajong krijg je als je arbeidsongeschikt bent en nooit zal kunnen werken (bv omdat je altijd in bed moet liggen)
Ik vraag me af of iemand die de hele dag rondrijdt in een twingo dat wel is.
Dan zou je ook kunnen werken als bezorger of hiker.
Nee, maar als ik filmpjes in het engels maak spreek ik meer mensen aan dan wanneer ik alleen filmpjes in het Nederlands maak, toch ?quote:Op maandag 11 juli 2016 13:55 schreef Mark031 het volgende:
Heb je zoveel Amerikaanse volgers dat je 'pound' gebruikt?
Ware het niet dat FOK het enige medium is waar men jouw filmpjes kijktquote:Op maandag 11 juli 2016 14:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, maar als ik filmpjes in het engels maak spreek ik meer mensen aan dan wanneer ik alleen filmpjes in het Nederlands maak, toch ?
Ik denk dat de doelgroep van jouw video's voornamelijk voor medefokkers of autoweek forum gangers zijn. Lekker in het nederlands houden dus.quote:Op maandag 11 juli 2016 14:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, maar als ik filmpjes in het engels maak spreek ik meer mensen aan dan wanneer ik alleen filmpjes in het Nederlands maak, toch ?
Wat absoluut niet zo is natuurlijk.quote:Op maandag 11 juli 2016 14:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ware het niet dat FOK het enige medium is waar men jouw filmpjes kijkt
Bepaal ik logischerwijs altijd nog zelf hequote:Op maandag 11 juli 2016 14:18 schreef Nog1tjedan het volgende:
[..]
Ik denk dat de doelgroep van jouw video's voornamelijk voor medefokkers of autoweek forum gangers zijn. Lekker in het nederlands houden dus.
Naturlich, maar als je vlogs wat natuurlijker vloeien omdat jij beter uit je woorden kan komen komt dat de kwaliteit wel ten goede.quote:Op maandag 11 juli 2016 14:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Bepaal ik logischerwijs altijd nog zelf he
Wat een aanval, nergens voor nodig Braddie.quote:Op maandag 11 juli 2016 14:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Bepaal ik logischerwijs altijd nog zelf he
Staat ook in de beschrijving van het filmpje. 273LBS/124,6KGquote:Op maandag 11 juli 2016 14:42 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik erken alleen het metrieke stelsel.
Gelijk een dikke spoiler hier, had mij net verheugd om het te gaan kijken wanneer ik weer thuis kwam. Bedankt hé Tarzanquote:Op maandag 11 juli 2016 15:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Staat ook in de beschrijving van het filmpje. 273LBS/124,6KG
quote:Op maandag 11 juli 2016 14:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Volgende x ergens anders de weegschaal neerzetten.. en de camera iets hoger houdenquote:
Als je trauma's wil oplopen...quote:Op maandag 11 juli 2016 16:21 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Volgende x ergens anders de weegschaal neerzetten.. en de camera iets hoger houden![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |