Gedaanquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Pls glitterplaatje even aanpassen
Gaat niet over mbo v. hbo maar hbo doen als je hetzelfde met mbo kunt.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een mbo'er is niet per definitie dom, jij wel.
Inderdaad hbo AA is hetzelfde als mbo Bedrijfsadministratiequote:Op woensdag 6 juli 2016 21:04 schreef Wexler het volgende:
[..]
Gaat niet over mbo v. hbo maar hbo doen als je hetzelfde met mbo kunt.
O, arme hzaw doet voor niks zijn opleidingquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:04 schreef Wexler het volgende:
[..]
Gaat niet over mbo v. hbo maar hbo doen als je hetzelfde met mbo kunt.
Ja, wat?quote:
op het mbo zitten ze ook FRA's en Put-opties te kopenquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, arme hzaw doet voor niks zijn opleiding
Inderdaad beide economisch filosofen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Adam Smith & John Maynard Keynes zijn hetzelfde
En op het hbo ga je niet verder dan btw berekenen over een productquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
op het mbo zitten ze ook FRA's en Put-opties te kopen
Bedoel met kartautoquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een racefiets, neppe
Gelukkig leert men op het mbo ook jaarverslaggeving volgens titel 9 boek 2, de RJ en IFRSquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
En op het hbo ga je niet verder dan btw berekenen over een product
Gelukkig krijgen ze fiscale adviseringquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Gelukkig leert men op het mbo ook jaarverslaggeving volgens titel 9 boek 2, de RJ en IFRS
Gelukkig hebben we iedereen weggepest en het rijk nu voor ons alleen ;$quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen ze fiscale advisering
Iedereen is bedrijfseconomie praat zat. Als we gewoon af en toe woordjes ervan neerzetten blijven ze weg.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we iedereen weggepest en het rijk nu voor ons alleen ;$
Wie ga je liquideren?quote:
Julliequote:
Mag ik als eerst?quote:
Jaquote:
Waar is emissie van dan? Je bedrijf de beurs opgegaan?quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:20 schreef HPLC het volgende:
Zo, wat willekeurige termen uit mijn vakgebied op het internet geplaatst zodat ik slim lijk
Is als deeltje in aangeslagen toestand weer terugvalt en hierbij energie in de vorm van licht uitzendt.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waar is emissie van dan? Je bedrijf de beurs opgegaan?
Gelukkig, daar leef ik voor.quote:
Die had ik netquote:
Dat kan nog leuk wordenquote:
Nee maarja. moeten wat.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wales - Dui/Fra
We kijken ernaar uit
Ik ook niet, gaat alleen om Pexit nuquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind er geen reet aan die wedstrijd.
Liquidatiewaardequote:
Zal wel meevallen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopen op flinke veegpartij in finale dan
Realisatiebeginselquote:
Frankrijk gaat morgenavond winnen, vrees ik.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De moffen maken sowieso gehakt van deze ploegen, Frankrijk weet ik niet
Ik hoop hetquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Frankrijk gaat morgenavond winnen, vrees ik.
Dat is ook mooi inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:28 schreef HPLC het volgende:
Lijkt me ook mooi als Portugal in de finale staat en dan met 5-0 door Duitsland wordt afgeslacht.
Die 7-1 tegen Brazilië 2 jaar terug. Prachtig.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:28 schreef HPLC het volgende:
Lijkt me ook mooi als Portugal in de finale staat en dan met 5-0 door Duitsland wordt afgeslacht.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die 7-1 tegen Brazilië 2 jaar terug. Prachtig.
Alleen Frankrijk moet kampioen worden en voor de rest eis ik gewoon goed voetbalquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar wel klagen over dat het een kut EK is. Man man man.
Honden zijn leukquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:32 schreef Kurovski het volgende:
Ik heb de hond weer vanavond. Lief dier.
Sinds wanneer ben jij zo'n kikkereterliefhebber?quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen Frankrijk moet kampioen worden en voor de rest eis ik gewoon goed voetbal
God heeft niet geluisterd
Ik heb godverdomme geld erop gezet ja, dat heeft niets met liefde te maken maar met keiharde centenquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo'n kikkereterliefhebber?
jaquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De vorige editie Frankrijk - Duitsland (oefenwedstrijd) ging het toen niet gruwelijk mis met terreur die avond?
Ja, in Stade de Francequote:Op woensdag 6 juli 2016 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De vorige editie Frankrijk - Duitsland (oefenwedstrijd) ging het toen niet gruwelijk mis met terreur die avond?
ok, terechte klachtquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme geld erop gezet ja, dat heeft niets met liefde te maken maar met keiharde centen
Deelnemersvrijstellingquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:33 schreef MAHL het volgende:
Willow doe jij bedrijfseconomie
Ik zit in de belastingen maar ik ga toch ook niet praten over liquiditeitsverliesregelingen
Nee, zit ik niet.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:33 schreef MAHL het volgende:
Willow doe jij bedrijfseconomie
Ik zit in de belastingen maar ik ga toch ook niet praten over liquiditeitsverliesregelingen
Katten vind ik ook tof, maar heb gewoon meer ervaring met honden. Deze is 12. Voor de konijnenjacht, holen uitgraven, daar is 'ie voor. Gewoon een goedzak dit. Doet geen vlieg kwaad, kan loslopen en goed commando's opvolgen.quote:
Ook altijd tegen mij hè, nooit tegen jou.quote:
Je bedoelt hij is niet voor konijnenjacht?quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Katten vind ik ook tof, maar heb gewoon meer ervaring met honden. Deze is 12. Voor de konijnenjacht, holen uitgraven, daar is 'ie voor. Gewoon een goedzak dit. Doet geen vlieg kwaad en kan loslopen en goed naar commando's luisteren.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ook altijd tegen mij hè, nooit tegen jou.
Heeft hij geen zusje?quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gedaan. Je krijgt groetjes van hem en zijn moeder terug.
Wil lieve woordjes tegen je zeggen ipv economische begrippen ;$quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:36 schreef Willoow het volgende:
Praat overigens nergens over, zeg alleen woorden om iedereen weg te jagen :s
Ja, klopt.quote:
Ik kan ook wel met termen uit mijn vakgebied gaan strooien.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:36 schreef Willoow het volgende:
Praat overigens nergens over, zeg alleen woorden om iedereen weg te jagen :s
Doe danquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wil lieve woordjes tegen je zeggen ipv economische begrippen ;$
Doe maarquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kan ook wel met termen uit mijn vakgebied gaan strooien.
Paint?quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kan ook wel met termen uit mijn vakgebied gaan strooien.
Nehquote:
Brunestripquote:
Da's hobby, geen werkquote:
Nehquote:
Ja wel. Jacht-instinct zit er in. Wij hebben altijd veredelde jachthonden gehad. De 2 hier voor apporteerders, eendenjacht. Supertof ook, echte waterratten. Deze vindt water leuk tot z'n knieen. ff afkoelen, daarna op de graaftoer weer.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bedoelt hij is niet voor konijnenjacht?
Zal Ook Wel Uit Mijn Echte Vakgebied Dan Doen.quote:
Leggerplaatquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zal Ook Wel Uit Mijn Echte Vakgebied Dan Doen.
Föhn
Schaarquote:
Dus je zit regelmatig thuis aan de eendenbout en konijnenschotel?quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja wel. Jacht-instinct zit er in. Wij hebben altijd veredelde jachthonden gehad. De 2 hier voor apporteerders, eendenjacht. Supertof ook, echte waterratten. Deze vindt water leuk tot z'n knieen. ff afkoelen, daarna op de graaftoer weer.
Stansmesquote:
Sorry kan geen Engels ben dom.quote:
ja.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
'het is niet echt een boeiende wedstrijd'
#competitiemanager1998-1999
JA HOE KAN DAT??!!quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:44 schreef HPLC het volgende:
Wat een kans was dat! Hoe kan je hem missen?
Konijn eet ik zelden. Stoofschotel konijn is wel lekker. M'n buuv' kan fantastisch koken.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dus je zit regelmatig thuis aan de eendenbout en konijnenschotel?
quote:
Kookt je buuv beter dan dat ze pijpt?quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Konijn eet ik zelden. Stoofschotel konijn is wel lekker. M'n buuv' kan fantastisch koken.
Jij hebt wat met je buurvrouw.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Konijn eet ik zelden. Stoofschotel konijn is wel lekker. M'n buuv' kan fantastisch koken.
Daar bof je meequote:Op woensdag 6 juli 2016 21:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daar gaan weer piemels vallenquote:
Nee hoorquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vast niet door mijn franse zinnetje
Wel niet hoorquote:
Wel of niet?quote:
Omdat je niet wil.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik doe zo mijn best maar je stoot me steeds af
Wel niet.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:54 schreef Willoow het volgende:
Laatst had ik wel de neiging om iemands ballen te verdraaien.
welkom terugquote:
Niet zoquote:
Gwnquote:
merci bbyquote:
omgquote:
Hoi chloroquote:
Je wou er daadwerkelijk mee spelen?quote:
Nee, niet meer naar omkijken.quote:
hoi willowquote:
Ja, en dan begin je weer over zwembad.. euro's.. domheidquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je altijd zo als ik lief doe..
Speelse grapjes die ik niet meen..quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, en dan begin je weer over zwembad.. euro's.. domheid
Hard en gemeenquote:
ahw cutiepetutiequote:Op woensdag 6 juli 2016 21:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb braddie ook skkl genoemd ;$
wtf.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:00 schreef Catkiller het volgende:
Zie net een filmpje met een modeltreintje die aan komt rijden en waar een vrouw een drol legt op een wagon ervan waarna het ding een rondje maakt, wat.
Watquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:00 schreef Catkiller het volgende:
Zie net een filmpje met een modeltreintje die aan komt rijden en waar een vrouw een drol legt op een wagon ervan waarna het ding een rondje maakt, wat.
Ja, maar daardoor zitten we in een cirkelquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Speelse grapjes die ik niet meen..
Nee, logische reactie.quote:
Link?quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:00 schreef Catkiller het volgende:
ik wil dichterbij komenquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, maar daardoor zitten we in een cirkel
ehquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:00 schreef Catkiller het volgende:
wel waar, doe niet zoquote:
Best knap binnen 2 minutenquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
* haags_kwartiertje Valt in slaap
Mormonen? All the way from Salt Lake City? Peeps thought I was a fuckin' missionary from them.quote:
Dat kan ook nog.quote:
Kom danquote:
Nee hormonenquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:03 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Mormonen? All the way from Salt Lake City? Peeps thought I was a fuckin' missionary from them.
doe gemeen tegen de mensen die ik liefhebquote:
Na 1 biertje ben ik er al klaar meequote:Op woensdag 6 juli 2016 22:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Terechte klacht, ben maar alcohol gaan drinken om dit te overleven
Ja DM, durf hier niet te postenquote:
dacht dat jij hardcore was, btje jammer ditquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Na 1 biertje ben ik er al klaar mee
Gewoon 1 flinke pint danquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Na 1 biertje ben ik er al klaar mee
Is coolquote:
niks ontvangenquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja DM, durf hier niet te posten![]()
Snitches zoals hzaw en zo.
Hij is 49. Hoeveel mannen van 49 ken je die er zo goed uit zien?quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:03 schreef Oberkullie het volgende:
Sow hij is oud geworden
[ afbeelding ]
Valt wel meequote:Op woensdag 6 juli 2016 22:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
dacht dat jij hardcore was, btje jammer dit
M'n buuv' en m'n skates are the best best way not to get thrunked into that.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Terechte klacht, ben maar alcohol gaan drinken om dit te overleven
Kinderen die niet vragen worden overgeslagen.quote:
Ik laat je nou toe, en dan zeg je van niet.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je laat me niet toe ondanks alle lieve dingetjes
Ik zei niet lelijk, ik zei oud.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hij is 49. Hoeveel mannen van 49 ken je die er zo goed uit zien?
ben sad want paardje heeft bot in het been gebroken en dat gaat nooit meer aangroeienquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik laat je nou toe, en dan zeg je van niet.
That is een hele interesting reactionquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
M'n buuv' en m'n skates are the best best way not to get thrunked into that.
Ten tijde van Friends was 'ie al 27quote:
Dat is anti islam. Dat we in onze wet homo's gewoon accepteren.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
That is een hele interesting reaction
Ahh neequote:Op woensdag 6 juli 2016 22:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben sad want paardje heeft bot in het been gebroken en dat gaat nooit meer aangroeien
nu willen ze hem spuitje geven
heb ik nu een virus?quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kinderen die niet vragen worden overgeslagen.
Who gives a fuck?quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
That is een hele interesting reaction
Kut. Sterkte bbyquote:
Ik ben voor Noorwegen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:10 schreef HPLC het volgende:
Als dit Portugal EK wordtDan bijna nog liever Belgie
Nederland heeft zich met opzet niet laten kwalificeren, het kan haast niet andersquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:10 schreef HPLC het volgende:
Wil ie gewoon etenquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heel lief paardje. Wil altijd bij je zijn maar rent heel snel weg zodra je hem knuffelt
Frankrijk & Duitsland zijn allebei wel beter dan dit Portugalquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:10 schreef HPLC het volgende:
Lijkt het bijna wel opquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nederland heeft zich met opzet niet laten kwalificeren, het kan haast niet anders
Zul je net zien dat die een offday hebben...quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Frankrijk & Duitsland zijn allebei wel beter dan dit Portugal
doe normaal johquote:
Bij mij werd ie laatst boos omdat ie kunstje moest doen, en toen geen snoepje kreeg.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, klopt. Wel grappig om te zien
Hoe heet je paard?quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bij mij werd ie laatst boos omdat ie kunstje moest doen, en toen geen snoepje kreeg.
Hij is niet van mij hoor.. bijrijpaardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
dank je, eindelijk ben je er, de rest is saai ;squote:
Dit gesprek hebben wel al helemaal gehad.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:15 schreef Dimachaerus het volgende:
bedrijfseconomen zijn afvallige accountacyiers
quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hij is niet van mij hoor.. bijrijpaardWeet ik. Stomme naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja toevallig net deze post nadat drug er is ;squote:Op woensdag 6 juli 2016 22:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waar zullen we over praten?
Hjbquote:
O oke lama bedankt raar dat er nog plekje in m'n hart te vinden was waar geen mes in zatquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
dank je, eindelijk ben je er, de rest is saai ;s
je zit te vozen met willow, laat mij vozen met drug ;squote:Op woensdag 6 juli 2016 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
O oke lama bedankt raar dat er nog plekje in m'n hart te vinden was waar geen mes in zat
Skklquote:
neequote:Op woensdag 6 juli 2016 22:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
je zit te vozen met willow, laat mij vozen met drug ;s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |