Gedaanquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Pls glitterplaatje even aanpassen
Gaat niet over mbo v. hbo maar hbo doen als je hetzelfde met mbo kunt.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een mbo'er is niet per definitie dom, jij wel.
Inderdaad hbo AA is hetzelfde als mbo Bedrijfsadministratiequote:Op woensdag 6 juli 2016 21:04 schreef Wexler het volgende:
[..]
Gaat niet over mbo v. hbo maar hbo doen als je hetzelfde met mbo kunt.
O, arme hzaw doet voor niks zijn opleidingquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:04 schreef Wexler het volgende:
[..]
Gaat niet over mbo v. hbo maar hbo doen als je hetzelfde met mbo kunt.
Ja, wat?quote:
op het mbo zitten ze ook FRA's en Put-opties te kopenquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, arme hzaw doet voor niks zijn opleiding
Inderdaad beide economisch filosofen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Adam Smith & John Maynard Keynes zijn hetzelfde
En op het hbo ga je niet verder dan btw berekenen over een productquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
op het mbo zitten ze ook FRA's en Put-opties te kopen
Bedoel met kartautoquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een racefiets, neppe
Gelukkig leert men op het mbo ook jaarverslaggeving volgens titel 9 boek 2, de RJ en IFRSquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
En op het hbo ga je niet verder dan btw berekenen over een product
Gelukkig krijgen ze fiscale adviseringquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Gelukkig leert men op het mbo ook jaarverslaggeving volgens titel 9 boek 2, de RJ en IFRS
Gelukkig hebben we iedereen weggepest en het rijk nu voor ons alleen ;$quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen ze fiscale advisering
Iedereen is bedrijfseconomie praat zat. Als we gewoon af en toe woordjes ervan neerzetten blijven ze weg.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we iedereen weggepest en het rijk nu voor ons alleen ;$
Wie ga je liquideren?quote:
Julliequote:
Mag ik als eerst?quote:
Jaquote:
Waar is emissie van dan? Je bedrijf de beurs opgegaan?quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:20 schreef HPLC het volgende:
Zo, wat willekeurige termen uit mijn vakgebied op het internet geplaatst zodat ik slim lijk
Is als deeltje in aangeslagen toestand weer terugvalt en hierbij energie in de vorm van licht uitzendt.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waar is emissie van dan? Je bedrijf de beurs opgegaan?
Gelukkig, daar leef ik voor.quote:
Die had ik netquote:
Dat kan nog leuk wordenquote:
Nee maarja. moeten wat.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wales - Dui/Fra
We kijken ernaar uit
Ik ook niet, gaat alleen om Pexit nuquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind er geen reet aan die wedstrijd.
Liquidatiewaardequote:
Zal wel meevallen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopen op flinke veegpartij in finale dan
Realisatiebeginselquote:
Frankrijk gaat morgenavond winnen, vrees ik.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De moffen maken sowieso gehakt van deze ploegen, Frankrijk weet ik niet
Ik hoop hetquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Frankrijk gaat morgenavond winnen, vrees ik.
Dat is ook mooi inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:28 schreef HPLC het volgende:
Lijkt me ook mooi als Portugal in de finale staat en dan met 5-0 door Duitsland wordt afgeslacht.
Die 7-1 tegen Brazilië 2 jaar terug. Prachtig.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:28 schreef HPLC het volgende:
Lijkt me ook mooi als Portugal in de finale staat en dan met 5-0 door Duitsland wordt afgeslacht.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die 7-1 tegen Brazilië 2 jaar terug. Prachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |