Alleen Frankrijk moet kampioen worden en voor de rest eis ik gewoon goed voetbalquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar wel klagen over dat het een kut EK is. Man man man.
Honden zijn leukquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:32 schreef Kurovski het volgende:
Ik heb de hond weer vanavond. Lief dier.
Sinds wanneer ben jij zo'n kikkereterliefhebber?quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen Frankrijk moet kampioen worden en voor de rest eis ik gewoon goed voetbal
God heeft niet geluisterd
Ik heb godverdomme geld erop gezet ja, dat heeft niets met liefde te maken maar met keiharde centenquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo'n kikkereterliefhebber?
jaquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De vorige editie Frankrijk - Duitsland (oefenwedstrijd) ging het toen niet gruwelijk mis met terreur die avond?
Ja, in Stade de Francequote:Op woensdag 6 juli 2016 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De vorige editie Frankrijk - Duitsland (oefenwedstrijd) ging het toen niet gruwelijk mis met terreur die avond?
ok, terechte klachtquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme geld erop gezet ja, dat heeft niets met liefde te maken maar met keiharde centen
Deelnemersvrijstellingquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:33 schreef MAHL het volgende:
Willow doe jij bedrijfseconomie
Ik zit in de belastingen maar ik ga toch ook niet praten over liquiditeitsverliesregelingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |