Valt wel meequote:Op woensdag 6 juli 2016 22:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
dacht dat jij hardcore was, btje jammer dit
M'n buuv' en m'n skates are the best best way not to get thrunked into that.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Terechte klacht, ben maar alcohol gaan drinken om dit te overleven
Kinderen die niet vragen worden overgeslagen.quote:
Ik laat je nou toe, en dan zeg je van niet.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je laat me niet toe ondanks alle lieve dingetjes
Ik zei niet lelijk, ik zei oud.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hij is 49. Hoeveel mannen van 49 ken je die er zo goed uit zien?
ben sad want paardje heeft bot in het been gebroken en dat gaat nooit meer aangroeienquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik laat je nou toe, en dan zeg je van niet.
That is een hele interesting reactionquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
M'n buuv' en m'n skates are the best best way not to get thrunked into that.
Ten tijde van Friends was 'ie al 27quote:
Dat is anti islam. Dat we in onze wet homo's gewoon accepteren.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
That is een hele interesting reaction
Ahh neequote:Op woensdag 6 juli 2016 22:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben sad want paardje heeft bot in het been gebroken en dat gaat nooit meer aangroeien
nu willen ze hem spuitje geven
heb ik nu een virus?quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kinderen die niet vragen worden overgeslagen.
Who gives a fuck?quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
That is een hele interesting reaction
Kut. Sterkte bbyquote:
Ik ben voor Noorwegen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:10 schreef HPLC het volgende:
Als dit Portugal EK wordtDan bijna nog liever Belgie
Nederland heeft zich met opzet niet laten kwalificeren, het kan haast niet andersquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:10 schreef HPLC het volgende:
Wil ie gewoon etenquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heel lief paardje. Wil altijd bij je zijn maar rent heel snel weg zodra je hem knuffelt
Frankrijk & Duitsland zijn allebei wel beter dan dit Portugalquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:10 schreef HPLC het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |