welkom terugquote:
Niet zoquote:
Gwnquote:
merci bbyquote:
omgquote:
Hoi chloroquote:
Je wou er daadwerkelijk mee spelen?quote:
Nee, niet meer naar omkijken.quote:
hoi willowquote:
Ja, en dan begin je weer over zwembad.. euro's.. domheidquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je altijd zo als ik lief doe..
Speelse grapjes die ik niet meen..quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, en dan begin je weer over zwembad.. euro's.. domheid
Hard en gemeenquote:
ahw cutiepetutiequote:Op woensdag 6 juli 2016 21:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb braddie ook skkl genoemd ;$
wtf.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:00 schreef Catkiller het volgende:
Zie net een filmpje met een modeltreintje die aan komt rijden en waar een vrouw een drol legt op een wagon ervan waarna het ding een rondje maakt, wat.
Watquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:00 schreef Catkiller het volgende:
Zie net een filmpje met een modeltreintje die aan komt rijden en waar een vrouw een drol legt op een wagon ervan waarna het ding een rondje maakt, wat.
Ja, maar daardoor zitten we in een cirkelquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Speelse grapjes die ik niet meen..
Nee, logische reactie.quote:
Link?quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:00 schreef Catkiller het volgende:
ik wil dichterbij komenquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, maar daardoor zitten we in een cirkel
ehquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:00 schreef Catkiller het volgende:
wel waar, doe niet zoquote:
Best knap binnen 2 minutenquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
* haags_kwartiertje Valt in slaap
Mormonen? All the way from Salt Lake City? Peeps thought I was a fuckin' missionary from them.quote:
Dat kan ook nog.quote:
Kom danquote:
Nee hormonenquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:03 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Mormonen? All the way from Salt Lake City? Peeps thought I was a fuckin' missionary from them.
doe gemeen tegen de mensen die ik liefhebquote:
Na 1 biertje ben ik er al klaar meequote:Op woensdag 6 juli 2016 22:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Terechte klacht, ben maar alcohol gaan drinken om dit te overleven
Ja DM, durf hier niet te postenquote:
dacht dat jij hardcore was, btje jammer ditquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Na 1 biertje ben ik er al klaar mee
Gewoon 1 flinke pint danquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Na 1 biertje ben ik er al klaar mee
Is coolquote:
niks ontvangenquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja DM, durf hier niet te posten![]()
Snitches zoals hzaw en zo.
Hij is 49. Hoeveel mannen van 49 ken je die er zo goed uit zien?quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:03 schreef Oberkullie het volgende:
Sow hij is oud geworden
[ afbeelding ]
Valt wel meequote:Op woensdag 6 juli 2016 22:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
dacht dat jij hardcore was, btje jammer dit
M'n buuv' en m'n skates are the best best way not to get thrunked into that.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Terechte klacht, ben maar alcohol gaan drinken om dit te overleven
Kinderen die niet vragen worden overgeslagen.quote:
Ik laat je nou toe, en dan zeg je van niet.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je laat me niet toe ondanks alle lieve dingetjes
Ik zei niet lelijk, ik zei oud.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hij is 49. Hoeveel mannen van 49 ken je die er zo goed uit zien?
ben sad want paardje heeft bot in het been gebroken en dat gaat nooit meer aangroeienquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik laat je nou toe, en dan zeg je van niet.
That is een hele interesting reactionquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
M'n buuv' en m'n skates are the best best way not to get thrunked into that.
Ten tijde van Friends was 'ie al 27quote:
Dat is anti islam. Dat we in onze wet homo's gewoon accepteren.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
That is een hele interesting reaction
Ahh neequote:Op woensdag 6 juli 2016 22:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben sad want paardje heeft bot in het been gebroken en dat gaat nooit meer aangroeien
nu willen ze hem spuitje geven
heb ik nu een virus?quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kinderen die niet vragen worden overgeslagen.
Who gives a fuck?quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
That is een hele interesting reaction
Kut. Sterkte bbyquote:
Ik ben voor Noorwegen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:10 schreef HPLC het volgende:
Als dit Portugal EK wordtDan bijna nog liever Belgie
Nederland heeft zich met opzet niet laten kwalificeren, het kan haast niet andersquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:10 schreef HPLC het volgende:
Wil ie gewoon etenquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heel lief paardje. Wil altijd bij je zijn maar rent heel snel weg zodra je hem knuffelt
Frankrijk & Duitsland zijn allebei wel beter dan dit Portugalquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:10 schreef HPLC het volgende:
Lijkt het bijna wel opquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nederland heeft zich met opzet niet laten kwalificeren, het kan haast niet anders
Zul je net zien dat die een offday hebben...quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Frankrijk & Duitsland zijn allebei wel beter dan dit Portugal
doe normaal johquote:
Bij mij werd ie laatst boos omdat ie kunstje moest doen, en toen geen snoepje kreeg.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, klopt. Wel grappig om te zien
Hoe heet je paard?quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bij mij werd ie laatst boos omdat ie kunstje moest doen, en toen geen snoepje kreeg.
Hij is niet van mij hoor.. bijrijpaardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
dank je, eindelijk ben je er, de rest is saai ;squote:
Dit gesprek hebben wel al helemaal gehad.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:15 schreef Dimachaerus het volgende:
bedrijfseconomen zijn afvallige accountacyiers
quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hij is niet van mij hoor.. bijrijpaardWeet ik. Stomme naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja toevallig net deze post nadat drug er is ;squote:Op woensdag 6 juli 2016 22:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waar zullen we over praten?
Hjbquote:
O oke lama bedankt raar dat er nog plekje in m'n hart te vinden was waar geen mes in zatquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
dank je, eindelijk ben je er, de rest is saai ;s
je zit te vozen met willow, laat mij vozen met drug ;squote:Op woensdag 6 juli 2016 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
O oke lama bedankt raar dat er nog plekje in m'n hart te vinden was waar geen mes in zat
Skklquote:
neequote:Op woensdag 6 juli 2016 22:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
je zit te vozen met willow, laat mij vozen met drug ;s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |