Lijkt het bijna wel opquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nederland heeft zich met opzet niet laten kwalificeren, het kan haast niet anders
Zul je net zien dat die een offday hebben...quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Frankrijk & Duitsland zijn allebei wel beter dan dit Portugal
doe normaal johquote:
Bij mij werd ie laatst boos omdat ie kunstje moest doen, en toen geen snoepje kreeg.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, klopt. Wel grappig om te zien
Hoe heet je paard?quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bij mij werd ie laatst boos omdat ie kunstje moest doen, en toen geen snoepje kreeg.
Hij is niet van mij hoor.. bijrijpaardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
dank je, eindelijk ben je er, de rest is saai ;squote:
Dit gesprek hebben wel al helemaal gehad.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:15 schreef Dimachaerus het volgende:
bedrijfseconomen zijn afvallige accountacyiers
quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hij is niet van mij hoor.. bijrijpaardWeet ik. Stomme naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja toevallig net deze post nadat drug er is ;squote:Op woensdag 6 juli 2016 22:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waar zullen we over praten?
Hjbquote:
O oke lama bedankt raar dat er nog plekje in m'n hart te vinden was waar geen mes in zatquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
dank je, eindelijk ben je er, de rest is saai ;s
je zit te vozen met willow, laat mij vozen met drug ;squote:Op woensdag 6 juli 2016 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
O oke lama bedankt raar dat er nog plekje in m'n hart te vinden was waar geen mes in zat
Skklquote:
neequote:Op woensdag 6 juli 2016 22:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
je zit te vozen met willow, laat mij vozen met drug ;s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |