Ja, in Stade de Francequote:Op woensdag 6 juli 2016 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De vorige editie Frankrijk - Duitsland (oefenwedstrijd) ging het toen niet gruwelijk mis met terreur die avond?
ok, terechte klachtquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme geld erop gezet ja, dat heeft niets met liefde te maken maar met keiharde centen
Deelnemersvrijstellingquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:33 schreef MAHL het volgende:
Willow doe jij bedrijfseconomie
Ik zit in de belastingen maar ik ga toch ook niet praten over liquiditeitsverliesregelingen
Nee, zit ik niet.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:33 schreef MAHL het volgende:
Willow doe jij bedrijfseconomie
Ik zit in de belastingen maar ik ga toch ook niet praten over liquiditeitsverliesregelingen
Katten vind ik ook tof, maar heb gewoon meer ervaring met honden. Deze is 12. Voor de konijnenjacht, holen uitgraven, daar is 'ie voor. Gewoon een goedzak dit. Doet geen vlieg kwaad, kan loslopen en goed commando's opvolgen.quote:
Ook altijd tegen mij hè, nooit tegen jou.quote:
Je bedoelt hij is niet voor konijnenjacht?quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Katten vind ik ook tof, maar heb gewoon meer ervaring met honden. Deze is 12. Voor de konijnenjacht, holen uitgraven, daar is 'ie voor. Gewoon een goedzak dit. Doet geen vlieg kwaad en kan loslopen en goed naar commando's luisteren.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ook altijd tegen mij hè, nooit tegen jou.
Heeft hij geen zusje?quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gedaan. Je krijgt groetjes van hem en zijn moeder terug.
Wil lieve woordjes tegen je zeggen ipv economische begrippen ;$quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:36 schreef Willoow het volgende:
Praat overigens nergens over, zeg alleen woorden om iedereen weg te jagen :s
Ja, klopt.quote:
Ik kan ook wel met termen uit mijn vakgebied gaan strooien.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:36 schreef Willoow het volgende:
Praat overigens nergens over, zeg alleen woorden om iedereen weg te jagen :s
Doe danquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wil lieve woordjes tegen je zeggen ipv economische begrippen ;$
Doe maarquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kan ook wel met termen uit mijn vakgebied gaan strooien.
Paint?quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kan ook wel met termen uit mijn vakgebied gaan strooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |