Eet je zo veelquote:
Zou voor het tussenjaar kiezen. Kun je op een rijtje zetten wat je echt wilt en ondertussen een beetje werken en reizen.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Even verdrietig zijn.
Heb niet echt een plan B. Andere vliegschool is misschien een optie, of hbo of een tussenjaar. Of misschien zelfs aan 't werk maar dat zie ik niet zo zitten met mbo.
of gewoon allebeiquote:
Ik twijfel of ik na dat tussenjaar wel weer wil gaan studeren. Hoor daar slechte ervaringen mee.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou voor het tussenjaar kiezen. Kun je op een rijtje zetten wat je echt wilt en ondertussen een beetje werken en reizen.
Hangt van je drive af.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik na dat tussenjaar wel weer wil gaan studeren. Hoor daar slechte ervaringen mee.
ja hier lijkt het op downquote:Op maandag 4 juli 2016 17:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
altijd stoer doen blijkt het irl gwn een verstandige jongen te zijn :s
Mja, je hebt zo te horen wel wat opties.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Even verdrietig zijn.
Heb niet echt een plan B. Andere vliegschool is misschien een optie, of hbo of een tussenjaar. Of misschien zelfs aan 't werk maar dat zie ik niet zo zitten met mbo.
Oh leuk, dankjewel!quote:Op maandag 4 juli 2016 17:30 schreef Drug het volgende:
[..]
oké ik zal kijken wat ik voor je kan betekenen tegen die tijd
Laten vallen?quote:Op maandag 4 juli 2016 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kutzooi barst in mijn telefoon beeldscherm
geen iPhone zeker?quote:Op maandag 4 juli 2016 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou ook redelijk apart zijn, toch? Is hetzelfde dat sommigen zich helemaal vastpinnen op geneeskunde terwijl ze daar mensen uitloten.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, je hebt zo te horen wel wat opties.
Das wel fijn, niet dat je echt compleet in een gat komt mocht het niet doorgaan.
Kun je niet bij de verzekering zeggen dat je kind hem heeft laten vallen?quote:Op maandag 4 juli 2016 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Omdat mensen dan toch niet meer gaan studeren oid?quote:Op maandag 4 juli 2016 17:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik na dat tussenjaar wel weer wil gaan studeren. Hoor daar slechte ervaringen mee.
valt wel mee met down als je het vergelijkt met figuren die hier soms opeens komen postenquote:
Dat is kut he? Dan koop je zo`n hoesje ter bescherming en dan tyfen ze open RIPquote:Op maandag 4 juli 2016 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
yep op straat. Hoesje viel open.
Heb geen verzekering erop genomenquote:Op maandag 4 juli 2016 17:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kun je niet bij de verzekering zeggen dat je kind hem heeft laten vallen?
neequote:Op maandag 4 juli 2016 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Fix dan:
Elk meisje die gemiddeld gezien knap is en jou aankijkt daar word jij op verliefd.
Dima? RozeVla? Brad?quote:Op maandag 4 juli 2016 17:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
valt wel mee met down als je het vergelijkt met figuren die hier soms opeens komen posten
Ja vertel mij wat. Gelukkig geen grote barst.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is kut he? Dan koop je zo`n hoesje ter bescherming en dan tyfen ze open RIP
Ohquote:Op maandag 4 juli 2016 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb geen verzekering erop genomenbest dom.
Ja klopt, ben pas een paar maand 20.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, je hebt zo te horen wel wat opties.
Das wel fijn, niet dat je echt compleet in een gat komt mocht het niet doorgaan.
Kun je beter een tussenjaar pakken dan aan iets beginnen waarover je twijfelt.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind studeren wel leuk. Naja, nu kan ik gewoon nog niks anders bedenken wat leuker is he
Met af en toe een break.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
"opeens"
Ik post al bijna 9 jaar op FOK! man
rozevla jancees en eentje die hier gisternacht was waarvan ik de username niet meer weet bedoelde ik meerquote:
Das wel onhandig, ik heb een stevige hoes bij m`n telefoon genomen (Backcover) Én een verzekering die mij beschermt tegen zo`n beetje alles.quote:
Ja, gebeurd toch regelmatig.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou ook redelijk apart zijn, toch? Is hetzelfde dat sommigen zich helemaal vastpinnen op geneeskunde terwijl ze daar mensen uitloten.
Maakt je niet minder Down toch?quote:Op maandag 4 juli 2016 17:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
"opeens"
Ik heb gewoon een telefoon uit China voor 170 euro. Boeit mij niet zo heel veel als daar wat mee gebeurd. Ja zonde maar is toch geen duur toestel.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Das wel onhandig, ik heb een stevige hoes bij m`n telefoon genomen (Backcover) Én een verzekering die mij beschermt tegen zo`n beetje alles.
constant down is ook downquote:Op maandag 4 juli 2016 17:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
"opeens"
valt wel mee hoor.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:34 schreef Drug het volgende:
[..]
faktap man het is niet houw dag hè
[ afbeelding ]
met een iphone overkomt je dat nietquote:Op maandag 4 juli 2016 17:34 schreef Drug het volgende:
[..]
faktap man het is niet houw dag hè
[ afbeelding ]
die schermen gaan toch juist vet snel kapot dacht ik?quote:Op maandag 4 juli 2016 17:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
met een iphone overkomt je dat niet
Ja dat is echt volledig waarquote:Op maandag 4 juli 2016 17:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Kun je beter een tussenjaar pakken dan aan iets beginnen waarover je twijfelt.
Heeft bij mij de eerste opleiding zelfs 3 jaar geduurd voordat ik er echt de brui aan gaf.
Ik ook.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil zo min mogelijk betalen voor mijn telefoon en abonnement.
rtquote:Op maandag 4 juli 2016 17:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
met een iphone overkomt je dat niet
haha ja, je voorkomt dus dat hij valt.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
die schermen gaan toch juist vet snel kapot dacht ik?
quote:Op maandag 4 juli 2016 17:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha ja, je voorkomt dus dat hij valt.
Zeker weten.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:36 schreef Chloroform het volgende:
Krijg na de vakantie een ipad van school, das wel chill
naughty FaceTime?quote:Op maandag 4 juli 2016 17:36 schreef Chloroform het volgende:
Krijg na de vakantie een ipad van school, das wel chill
Ik kan mij hier helemaal in vinden hoor Oberquote:Op maandag 4 juli 2016 17:39 schreef Oberkullie het volgende:
Ik werk op een mbo en ik moet er niet aan denken dat die mensen mijn vliegtuig besturen.
No offence cach
Kan je een beetje koffie zetten en gehaktstaven opwarmen?quote:Op maandag 4 juli 2016 17:39 schreef Oberkullie het volgende:
Ik werk op een mbo en ik moet er niet aan denken dat die mensen mijn vliegtuig besturen.
No offence cach
Met telefoon erbij neem ik aan?quote:Op maandag 4 juli 2016 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik betaal 54 euro per maand.
ik ookquote:Op maandag 4 juli 2016 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom daarna niet havo gaan doen?quote:Op maandag 4 juli 2016 17:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan mij hier helemaal in vinden hoor Ober
Tot nu toe zijn alle mbo'ers die meededen aan de selectie die ik ben tegengekomen afgevallen. Ik vind het niveau ook bedroevend maar ben om redenen naar het vmbo-tl afgestroomd in het 4e jaar.
quote:Op maandag 4 juli 2016 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pffquote:
Ik had er toen net 3 jaar havo op. Daarna 4 vmbo-tl en had wel zin om iets te gaan doen dat mij leuk leek ipv geschiedenis, biologie etc.quote:
Oké ja begrijpelijkquote:Op maandag 4 juli 2016 17:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had er toen net 3 jaar havo op. Daarna 4 vmbo-tl en had wel zin om iets te gaan doen dat mij leuk leek ipv geschiedenis, biologie etc.
over...?quote:Op maandag 4 juli 2016 17:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
@DP; opmerking over ... weg uit topic FP schrijvers gezocht
Is dat vrijwilligerswerk dat schrijven voor de FP?quote:Op maandag 4 juli 2016 17:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is dat vrijwilligerswerk dat schrijven voor de FP?
Heb er maar tweequote:
Maar ik wilde twee hamburgers etenquote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 17:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
niet zo sneaky doen allemaal hoorquote:
Nee mag wel maar dan moet je wat salade meenemen welquote:
Wat had je gezegd dan.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet zo sneaky doen allemaal hoor
ja ging over fylax
niks, was geen post van mijquote:
Ik vraag het mij ook soms af. Alsof ze er vanuit gaan dat ze voorrang krijgen voor de rest.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, gebeurd toch regelmatig.
Maar is dan wel redelijk apart uhu. Ontkenningsfase ofzo weet ik het
Oké is goed heb ik wel.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee mag wel maar dan moet je wat salade meenemen wel
Ik maak straks salade. Zelfgemaakte huzaren.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee mag wel maar dan moet je wat salade meenemen wel
dat hij niet ging solliciteren omdat ie niet met fylax geassocieerd wil wordenquote:
Hehe.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat hij niet ging solliciteren omdat ie niet met fylax geassocieerd wil worden
eigenlijk ook helemaal niet zo vreemd dat dat weggehaald wordt
quote:Op maandag 4 juli 2016 17:52 schreef Germano het volgende:
[..]
12 euro voor 1 GB en onbeperkt bellen.
Nice, dat heb ik ook maar dan 22,50.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:52 schreef Germano het volgende:
[..]
12 euro voor 1 GB en onbeperkt bellen.
Ik heb echt dat ik die vaste kosten van elke maand gewoon zo laag mogelijk probeer te houden zodat ik m'n geld aan andere onzinnige dingen kan uitgevenquote:
ik ben geen doucherquote:Op maandag 4 juli 2016 17:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat ruik je alleen als je hebt gezweet of een sekslul hebt.
M'n toestel is al afbetaald hè. Weet niet hoe dat bij jou zit.quote:
Toen ik leefde van een bijbaantje had ik dat ook. Al m'n geld ging op aan kleding en uitgaan.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb echt dat ik die vaste kosten van elke maand gewoon zo laag mogelijk probeer te houden zodat ik m'n geld aan andere onzinnige dingen kan uitgeven
Zo ben ik ook hoor en boodschappen meeste op aanbieding/seizoensgebonden.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb echt dat ik die vaste kosten van elke maand gewoon zo laag mogelijk probeer te houden zodat ik m'n geld aan andere onzinnige dingen kan uitgeven
Mijne ook want heb sim only.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:58 schreef Germano het volgende:
[..]
M'n toestel is al afbetaald hè. Weet niet hoe dat bij jou zit.
Bij mij aan vakanties, kleding en overige dagjes wegquote:Op maandag 4 juli 2016 17:58 schreef Germano het volgende:
[..]
M'n toestel is al afbetaald hè. Weet niet hoe dat bij jou zit.
[..]
Toen ik leefde van een bijbaantje had ik dat ook. Al m'n geld ging op aan kleding en uitgaan.
Normale prijs voor deze is 27,50 maar heb zo'n ding bij KPN dat je met 2 op één adres zit.quote:
Dat valt ook onder uitgaan. Gebeurde niet veel meer dan zuipen en slapen.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bij mij aan vakanties, kleding en overige dagjes weg
Kun je ook GB's aan de ander geven toch?quote:Op maandag 4 juli 2016 18:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Normale prijs voor deze is 27,50 maar heb zo'n ding bij KPN dat je met 2 op één adres zit.
Haha, kut vakantiesquote:Op maandag 4 juli 2016 18:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat valt ook onder uitgaan. Gebeurde niet veel meer dan zuipen en slapen.
Wat heb je voor toestel?quote:Op maandag 4 juli 2016 18:00 schreef deadprez het volgende:
ik betaal 20 voor 1 gig, wel met telefoon
Oh dat zou best kunnen.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Kun je ook GB's aan de ander geven toch?
samsung s4 miniquote:
Net waar je voorkeur ligt. Ik leefde van 2 uur 's middags tot 8 uur 's morgens altijd op vakantie.quote:
7cm schijnt ook goedkoop te zijnquote:Op maandag 4 juli 2016 18:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Valt wel mee dan. Wist niet dat Mini zo goedkoop was.
Ik ook niet. Kom meestal rond de 500 MB uit. Heb bijna overal wifi.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee man ik heb überhaupt nog nooit 1GB verbruikt volgens mij.![]()
Precies.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kom meestal rond de 500 MB uit. Heb bijna overal wifi.
Klopt, maar die 2 jaar zijn verstreken. Heb nu dus ook sim only.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Precies.
Maar hoe zit dat met telefoon afbetaald wtf?Je hebt toch gewoon een vaste maandprijs?
En dan komen de kleine lettertjes. Doe je niks verlegt je abo automatisch, dus gewoon weer die 54 oid per maand maar zonder nieuw toestel.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Klopt, maar die 2 jaar zijn verstreken. Heb nu dus ook sim only.
Ah zo, netjes hoor.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Klopt, maar die 2 jaar zijn verstreken. Heb nu dus ook sim only.
Juist.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
En dan komen de kleine lettertjes. Doe je niks verlegt je abo automatisch, dus gewoon weer die 54 oid per maand maar zonder nieuw toestel.
Huawei P6.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ah zo, netjes hoor.
Wat voor toestel dan?
Ik wist ook niet dat ik afgelopen mei weer kon wijzigen.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Juist.
Heb ik bij m'n vorige abo anderhalf jaar gehad. Wist niet dat ik al klaar was.
Ik heb nu per maand opzegbaar. 4,95 p/m. Sim only.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Juist.
Heb ik bij m'n vorige abo anderhalf jaar gehad. Wist niet dat ik al klaar was.
Ohquote:
Ik werkelijk alles van apple maar een fanquote:Op maandag 4 juli 2016 18:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh![]()
Nou ja ben echt Apple fanboy (qua telefoons alleen) dus daar zou ik sowieso niet aan beginnen.
Haha bedoelde eigenlijk gewoon dat ik altijd een iphone zou kopen hoor, verder boeit het me geen ene reet.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik werkelijk alles van apple maar een fan
Ik hoef niet zo'n duur toestel. Over het algemeen sneuvelen ze toch binnen een half jaar bij mij.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh![]()
Nou ja ben echt Apple fanboy (qua telefoons alleen) dus daar zou ik sowieso niet aan beginnen.
quote:
Een telefoon van ¤ 49 godverdommequote:Op maandag 4 juli 2016 18:10 schreef Crack_ het volgende:
Mijn huawei telefoon was ¤ 49. Ben er echt dolblij mee
Vind het toestel prima, alleen met die updates van allerlei apps lopen ze achter.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:10 schreef Crack_ het volgende:
Mijn huawei telefoon was ¤ 49. Ben er echt dolblij mee
Ik doe er al 6 jaar mee, dat dan weer wel. Wordt straks nog weer geld waard ook.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo'n duur toestel. Over het algemeen sneuvelen ze toch binnen een half jaar bij mij.
Aha oké, dat heb ik dan weer totaal niet.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo'n duur toestel. Over het algemeen sneuvelen ze toch binnen een half jaar bij mij.
Heb er ooit 5 in 1 jaar tijd gehad. Dat is nog steeds m'n record.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Aha oké, dat heb ik dan weer totaal niet.
6 jaar wat the fuck.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik doe er al 6 jaar mee, dat dan weer wel. Wordt straks nog weer geld waard ook.
hahah godteringquote:Op maandag 4 juli 2016 18:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb er ooit 5 in 1 jaar tijd gehad. Dat is nog steeds m'n record.
Ik doe er altijd 2 jaar mee, dan verkopen en nieuwe.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb er ooit 5 in 1 jaar tijd gehad. Dat is nog steeds m'n record.
quote:Op maandag 4 juli 2016 18:14 schreef Germano het volgende:
[..]
2 laten vallen en 3 vergeten uit m'n broekzak te halen. Dus wasmachine in.
Heb ik ook zó vaak gehad hequote:Op maandag 4 juli 2016 18:14 schreef Germano het volgende:
[..]
2 laten vallen en 3 vergeten uit m'n broekzak te halen. Dus wasmachine in.
Tsja, bier.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:15 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
laten vallen oké, maar srs 3 keer je telefoon meewassen is wel kkdom
quote:Op maandag 4 juli 2016 18:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Een telefoon van ¤ 49 godverdomme![]()
. Doe er een rooitje bovenop en je hebt de mijne.
Netjes.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb er wel van geleerd. Gaat nu al een dikke 2 jaar goed.
jij draait je wassen als je gezopen hebt?quote:
ewaaquote:
Sommigen gaan wausa, sommigen draaien wasjesquote:Op maandag 4 juli 2016 18:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij draait je wassen als je gezopen hebt?
quote:Op maandag 4 juli 2016 18:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sommigen gaan wausa, sommigen draaien wasjes
Af en toe wel ja. Nachtstroom.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij draait je wassen als je gezopen hebt?
Heb nooit een zwembroek met zakken gehad.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een zwembroek was toen in, en daar zat 'ie nog in mijn broekzak.
aight, fair enoughquote:
Hahaquote:Op maandag 4 juli 2016 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]maar mijn enige eis was.. hij moet whatsapp kunnen hebben en een zaklamp en moet ofcourse kunnen bellen en thats it.
Maar ik hou totaal niet van de manier waarop telefoons zich ontwikkelen. Al die extra shit en ze worden zo grootserieus. Iedere keer dat ik een telefoon koop wil ik de meest kleine telefoon die ze kunnen hebben (en dan niet die oma telefoons) en iedere fucking keer heb ik een veel grotere telefoon dan de telefoon daarvoor
.
Shit past amper in mn zakken echt HAAT
Watquote:Op maandag 4 juli 2016 18:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb nooit een zwembroek met zakken gehad.
iPhone 4, 16 GB.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:16 schreef Crack_ het volgende:
Wat voor tel heb jij cachet die dit heeft meegemaakt en het na zes jaar nog altijd doet?![]()
zoals het hoortquote:Op maandag 4 juli 2016 18:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Een telefoon van ¤ 49 godverdomme![]()
. Doe er een rooitje bovenop en je hebt de mijne.
ja en dan dadelijk weer boos doen en zeggen dat ik je negeer als ik hoi zeg zeker :squote:
nee maar dat zit gwn standaard op zwemshorts tochquote:Op maandag 4 juli 2016 18:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Heeft dat meerwaarde dan? Wil je daar je snorkel of duikbril instoppen?
Moest lachen. Niet vanwege je telefoon, maar je tekst.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:19 schreef Kurovski het volgende:
Ik heb deze al jaren, lekker stevig. Ik hoef niet zo nodig zo'n smart-ding. ben zelf al smart genoeg. Als ik wil internetten is het pc/laptop/tablet. Veel te kleine schermpjes die phones.
[ afbeelding ]
Nee maar de meeste zwembroeken hebben dat toch gewoonquote:Op maandag 4 juli 2016 18:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Heeft dat meerwaarde dan? Wil je daar je snorkel of duikbril in stoppen?
hey dp hoe is het?quote:Op maandag 4 juli 2016 18:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja en dan dadelijk weer boos doen en zeggen dat ik je negeer als ik hoi zeg zeker :s
Geen idee, heb al jaren dezelfde.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee maar dat zit gwn standaard op zwemshorts toch
hey fluffiewuffiesnuffiequote:Op maandag 4 juli 2016 18:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het schatjepatatjelithiumpilletje van me
nee dat is om shit in te stoppen die je dan in zee kunt verliezen. Pas van hotelkamer enzoquote:Op maandag 4 juli 2016 18:19 schreef Germano het volgende:
[..]
goed hoor :$ met jouquote:
Wil sowieso appartement als ik op vakantie ga. Wil wel eieren kunnen bakken als ik honger heb.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:20 schreef Drug het volgende:
[..]
nee dat is om shit in te stoppen die je dan in zee kunt verliezen. Pas van hotelkamer enzo
gelukkigquote:Op maandag 4 juli 2016 18:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nu ik al mijn vriendjes zie een stuk beter
quote:
Met jou dan opsiewopsiesnopsiequote:Op maandag 4 juli 2016 18:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nu ik al mijn vriendjes zie een stuk beter
quote:Op maandag 4 juli 2016 18:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb nooit een zwembroek met zakken gehad.
Jezus manquote:Op maandag 4 juli 2016 18:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Wil sowieso appartement als ik op vakantie ga. Wil wel eieren kunnen bakken als ik honger heb.
Werkt goedquote:Op maandag 4 juli 2016 18:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
[ [url=https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwich7zkm9rNAhUL1RQKHUxcC1sQjRwIBw&url=https%3A%2F%2Fwww.pinterest.com%2Fsarahtomaszewsk%2Fo-neill-surf%2F&bvm=bv.126130881,d.ZGg&psig=AFQjCNEse0TAfCPQ34EFoUv5ZjvXAQ25kQ&ust=1467735716420196]afbeelding[/url] ]
zoiets
Stop er altijd mooie schelpen in die ik vind op het strandquote:Op maandag 4 juli 2016 18:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Want dit is niet donkerblauw?quote:Op maandag 4 juli 2016 18:22 schreef Germano het volgende:
Deze, maar dan zonder zakken en donkerblauw.
[ afbeelding ]
lol.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Moest lachen. Niet vanwege je telefoon, maar je tekst.
Gebruik dat nooit man.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat?! Is toch fijn om een keukenblokje erin te hebben.
o ik wil niks hoeven doen en alles freshquote:Op maandag 4 juli 2016 18:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Wil sowieso appartement als ik op vakantie ga. Wil wel eieren kunnen bakken als ik honger heb.
Heb gehoord dat meiden er hun mossel in verstoppen.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Stop er altijd mooie schelpen in die ik vind op het strand
Heb je ook zulke bovenbeenspieren en sixpack anders mag je het echt niet dragenquote:Op maandag 4 juli 2016 18:22 schreef Germano het volgende:
Deze, maar dan zonder zakken en donkerblauw.
[ afbeelding ]
Welke sixpack?quote:Op maandag 4 juli 2016 18:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je ook zulke bovenbeenspieren en sixpack anders mag je het echt niet dragen
iddquote:Op maandag 4 juli 2016 18:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juli 2016 18:25 schreef Zosk het volgende:
Ik heb trouwens geen sixpack hoor, ben kankerdik.
Betere bovenbenen, maar geen sixpack.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Meestal wel ja.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Chinezen zijn standaard ectostrijkplankjes toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |