Hahaquote:Op maandag 4 juli 2016 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]maar mijn enige eis was.. hij moet whatsapp kunnen hebben en een zaklamp en moet ofcourse kunnen bellen en thats it.
Maar ik hou totaal niet van de manier waarop telefoons zich ontwikkelen. Al die extra shit en ze worden zo grootserieus. Iedere keer dat ik een telefoon koop wil ik de meest kleine telefoon die ze kunnen hebben (en dan niet die oma telefoons) en iedere fucking keer heb ik een veel grotere telefoon dan de telefoon daarvoor
.
Shit past amper in mn zakken echt HAAT
Watquote:Op maandag 4 juli 2016 18:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb nooit een zwembroek met zakken gehad.
iPhone 4, 16 GB.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:16 schreef Crack_ het volgende:
Wat voor tel heb jij cachet die dit heeft meegemaakt en het na zes jaar nog altijd doet?![]()
zoals het hoortquote:Op maandag 4 juli 2016 18:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Een telefoon van ¤ 49 godverdomme![]()
. Doe er een rooitje bovenop en je hebt de mijne.
ja en dan dadelijk weer boos doen en zeggen dat ik je negeer als ik hoi zeg zeker :squote:
nee maar dat zit gwn standaard op zwemshorts tochquote:Op maandag 4 juli 2016 18:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Heeft dat meerwaarde dan? Wil je daar je snorkel of duikbril instoppen?
Moest lachen. Niet vanwege je telefoon, maar je tekst.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:19 schreef Kurovski het volgende:
Ik heb deze al jaren, lekker stevig. Ik hoef niet zo nodig zo'n smart-ding. ben zelf al smart genoeg. Als ik wil internetten is het pc/laptop/tablet. Veel te kleine schermpjes die phones.
[ afbeelding ]
Nee maar de meeste zwembroeken hebben dat toch gewoonquote:Op maandag 4 juli 2016 18:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Heeft dat meerwaarde dan? Wil je daar je snorkel of duikbril in stoppen?
hey dp hoe is het?quote:Op maandag 4 juli 2016 18:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja en dan dadelijk weer boos doen en zeggen dat ik je negeer als ik hoi zeg zeker :s
Geen idee, heb al jaren dezelfde.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee maar dat zit gwn standaard op zwemshorts toch
hey fluffiewuffiesnuffiequote:Op maandag 4 juli 2016 18:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het schatjepatatjelithiumpilletje van me
nee dat is om shit in te stoppen die je dan in zee kunt verliezen. Pas van hotelkamer enzoquote:Op maandag 4 juli 2016 18:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Heeft dat meerwaarde dan? Wil je daar je snorkel of duikbril in stoppen?
goed hoor :$ met jouquote:
Wil sowieso appartement als ik op vakantie ga. Wil wel eieren kunnen bakken als ik honger heb.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:20 schreef Drug het volgende:
[..]
nee dat is om shit in te stoppen die je dan in zee kunt verliezen. Pas van hotelkamer enzo
gelukkigquote:Op maandag 4 juli 2016 18:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nu ik al mijn vriendjes zie een stuk beter
quote:
Met jou dan opsiewopsiesnopsiequote:Op maandag 4 juli 2016 18:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nu ik al mijn vriendjes zie een stuk beter
quote:Op maandag 4 juli 2016 18:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb nooit een zwembroek met zakken gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |