7cm schijnt ook goedkoop te zijnquote:Op maandag 4 juli 2016 18:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Valt wel mee dan. Wist niet dat Mini zo goedkoop was.
Ik ook niet. Kom meestal rond de 500 MB uit. Heb bijna overal wifi.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee man ik heb überhaupt nog nooit 1GB verbruikt volgens mij.![]()
Precies.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kom meestal rond de 500 MB uit. Heb bijna overal wifi.
Klopt, maar die 2 jaar zijn verstreken. Heb nu dus ook sim only.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Precies.
Maar hoe zit dat met telefoon afbetaald wtf?Je hebt toch gewoon een vaste maandprijs?
En dan komen de kleine lettertjes. Doe je niks verlegt je abo automatisch, dus gewoon weer die 54 oid per maand maar zonder nieuw toestel.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Klopt, maar die 2 jaar zijn verstreken. Heb nu dus ook sim only.
Ah zo, netjes hoor.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Klopt, maar die 2 jaar zijn verstreken. Heb nu dus ook sim only.
Juist.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
En dan komen de kleine lettertjes. Doe je niks verlegt je abo automatisch, dus gewoon weer die 54 oid per maand maar zonder nieuw toestel.
Huawei P6.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ah zo, netjes hoor.
Wat voor toestel dan?
Ik wist ook niet dat ik afgelopen mei weer kon wijzigen.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Juist.
Heb ik bij m'n vorige abo anderhalf jaar gehad. Wist niet dat ik al klaar was.
Ik heb nu per maand opzegbaar. 4,95 p/m. Sim only.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Juist.
Heb ik bij m'n vorige abo anderhalf jaar gehad. Wist niet dat ik al klaar was.
Ohquote:
Ik werkelijk alles van apple maar een fanquote:Op maandag 4 juli 2016 18:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh![]()
Nou ja ben echt Apple fanboy (qua telefoons alleen) dus daar zou ik sowieso niet aan beginnen.
Haha bedoelde eigenlijk gewoon dat ik altijd een iphone zou kopen hoor, verder boeit het me geen ene reet.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik werkelijk alles van apple maar een fan
Ik hoef niet zo'n duur toestel. Over het algemeen sneuvelen ze toch binnen een half jaar bij mij.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh![]()
Nou ja ben echt Apple fanboy (qua telefoons alleen) dus daar zou ik sowieso niet aan beginnen.
quote:
Een telefoon van ¤ 49 godverdommequote:Op maandag 4 juli 2016 18:10 schreef Crack_ het volgende:
Mijn huawei telefoon was ¤ 49. Ben er echt dolblij mee
Vind het toestel prima, alleen met die updates van allerlei apps lopen ze achter.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:10 schreef Crack_ het volgende:
Mijn huawei telefoon was ¤ 49. Ben er echt dolblij mee
Ik doe er al 6 jaar mee, dat dan weer wel. Wordt straks nog weer geld waard ook.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo'n duur toestel. Over het algemeen sneuvelen ze toch binnen een half jaar bij mij.
Aha oké, dat heb ik dan weer totaal niet.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo'n duur toestel. Over het algemeen sneuvelen ze toch binnen een half jaar bij mij.
Heb er ooit 5 in 1 jaar tijd gehad. Dat is nog steeds m'n record.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Aha oké, dat heb ik dan weer totaal niet.
6 jaar wat the fuck.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik doe er al 6 jaar mee, dat dan weer wel. Wordt straks nog weer geld waard ook.
hahah godteringquote:Op maandag 4 juli 2016 18:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb er ooit 5 in 1 jaar tijd gehad. Dat is nog steeds m'n record.
Ik doe er altijd 2 jaar mee, dan verkopen en nieuwe.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb er ooit 5 in 1 jaar tijd gehad. Dat is nog steeds m'n record.
quote:Op maandag 4 juli 2016 18:14 schreef Germano het volgende:
[..]
2 laten vallen en 3 vergeten uit m'n broekzak te halen. Dus wasmachine in.
Heb ik ook zó vaak gehad hequote:Op maandag 4 juli 2016 18:14 schreef Germano het volgende:
[..]
2 laten vallen en 3 vergeten uit m'n broekzak te halen. Dus wasmachine in.
Tsja, bier.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:15 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
laten vallen oké, maar srs 3 keer je telefoon meewassen is wel kkdom
quote:Op maandag 4 juli 2016 18:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Een telefoon van ¤ 49 godverdomme![]()
. Doe er een rooitje bovenop en je hebt de mijne.
Netjes.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb er wel van geleerd. Gaat nu al een dikke 2 jaar goed.
jij draait je wassen als je gezopen hebt?quote:
ewaaquote:
Sommigen gaan wausa, sommigen draaien wasjesquote:Op maandag 4 juli 2016 18:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij draait je wassen als je gezopen hebt?
quote:Op maandag 4 juli 2016 18:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sommigen gaan wausa, sommigen draaien wasjes
Af en toe wel ja. Nachtstroom.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij draait je wassen als je gezopen hebt?
Heb nooit een zwembroek met zakken gehad.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een zwembroek was toen in, en daar zat 'ie nog in mijn broekzak.
aight, fair enoughquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |