Nice, dat heb ik ook maar dan 22,50.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:52 schreef Germano het volgende:
[..]
12 euro voor 1 GB en onbeperkt bellen.
Ik heb echt dat ik die vaste kosten van elke maand gewoon zo laag mogelijk probeer te houden zodat ik m'n geld aan andere onzinnige dingen kan uitgevenquote:
ik ben geen doucherquote:Op maandag 4 juli 2016 17:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat ruik je alleen als je hebt gezweet of een sekslul hebt.
M'n toestel is al afbetaald hè. Weet niet hoe dat bij jou zit.quote:
Toen ik leefde van een bijbaantje had ik dat ook. Al m'n geld ging op aan kleding en uitgaan.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb echt dat ik die vaste kosten van elke maand gewoon zo laag mogelijk probeer te houden zodat ik m'n geld aan andere onzinnige dingen kan uitgeven
Zo ben ik ook hoor en boodschappen meeste op aanbieding/seizoensgebonden.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb echt dat ik die vaste kosten van elke maand gewoon zo laag mogelijk probeer te houden zodat ik m'n geld aan andere onzinnige dingen kan uitgeven
Mijne ook want heb sim only.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:58 schreef Germano het volgende:
[..]
M'n toestel is al afbetaald hè. Weet niet hoe dat bij jou zit.
Bij mij aan vakanties, kleding en overige dagjes wegquote:Op maandag 4 juli 2016 17:58 schreef Germano het volgende:
[..]
M'n toestel is al afbetaald hè. Weet niet hoe dat bij jou zit.
[..]
Toen ik leefde van een bijbaantje had ik dat ook. Al m'n geld ging op aan kleding en uitgaan.
Normale prijs voor deze is 27,50 maar heb zo'n ding bij KPN dat je met 2 op één adres zit.quote:
Dat valt ook onder uitgaan. Gebeurde niet veel meer dan zuipen en slapen.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bij mij aan vakanties, kleding en overige dagjes weg
Kun je ook GB's aan de ander geven toch?quote:Op maandag 4 juli 2016 18:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Normale prijs voor deze is 27,50 maar heb zo'n ding bij KPN dat je met 2 op één adres zit.
Haha, kut vakantiesquote:Op maandag 4 juli 2016 18:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat valt ook onder uitgaan. Gebeurde niet veel meer dan zuipen en slapen.
Wat heb je voor toestel?quote:Op maandag 4 juli 2016 18:00 schreef deadprez het volgende:
ik betaal 20 voor 1 gig, wel met telefoon
Oh dat zou best kunnen.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Kun je ook GB's aan de ander geven toch?
samsung s4 miniquote:
Net waar je voorkeur ligt. Ik leefde van 2 uur 's middags tot 8 uur 's morgens altijd op vakantie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |