Maandag hoor weeniequote:
Misschien kan je even je gegevens aan dp geven?quote:Op maandag 4 juli 2016 16:29 schreef Amarantha het volgende:
Nog 160. Ik ga de 100.000 niet halen vandaag.
Ha ha ha kut newbiequote:Op maandag 4 juli 2016 16:29 schreef Amarantha het volgende:
je hebt nog de hele avondquote:Op maandag 4 juli 2016 16:29 schreef Amarantha het volgende:
Dacht dat ik gisteren ziek veel gepost had, maar was echt niks in vergelijking met Haags en dp.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:29 schreef Amarantha het volgende:
Als je ook voor galg en rad leeft en alsmaar je bed uitrolt wanneer je zin hebt en verder geen fuck geeft heb je dat al snelquote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 16:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Dacht dat ik gisteren ziek veel gepost had, maar was echt niks in vergelijking met Haags en dp.
Is gewoon correct hoorquote:Op maandag 4 juli 2016 16:30 schreef Zosk het volgende:
Aan die irritante kut punt in de TT zie ik gewoon dat het van nootjes is
best mooi als je dat kanquote:Op maandag 4 juli 2016 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je ook voor galg en rad leeft en alsmaar je bed uitrolt wanneer je zin hebt en verder geen fuck geeft heb je dat al snel
Haha taalautist.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:30 schreef Zosk het volgende:
Gelukkig begin ik donderdag weer met werken. Heb ik nog wat te doen in mijn leben.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je ook voor galg en rad leeft en alsmaar je bed uitrolt wanneer je zin hebt en verder geen fuck geeft heb je dat al snel
Zou ik ook doen. Zinnen sluit je af met een punt, uitroepteken etc.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:30 schreef Zosk het volgende:
kan je nagaan hoe gek je moet zijn, had ook gevoel dat ik best veel gepost had, maar had niet eens 200quote:Op maandag 4 juli 2016 16:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Voor mijn doen heb ik ook heel veel gepost gisteren, iets meer dan 400. Is denk ik 2x gebeurd in 3,5 jaar.
titels niet vgmquote:Op maandag 4 juli 2016 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Zinnen sluit je af met een punt, uitroepteken etc.
ewaaquote:
Meestal zit ik wel onder de 200.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan je nagaan hoe gek je moet zijn, had ook gevoel dat ik best veel gepost had, maar had niet eens 200
oh heb je iets anders gevonden?quote:Op maandag 4 juli 2016 16:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gelukkig begin ik donderdag weer met werken. Heb ik nog wat te doen in mijn leben.
Ik had 167.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Voor mijn doen heb ik ook heel veel gepost gisteren, iets meer dan 400. Is denk ik 2x gebeurd in 3,5 jaar.
Is geen zin, is een titelquote:Op maandag 4 juli 2016 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Zinnen sluit je af met een punt, uitroepteken etc.
oh oke gelukkigquote:Op maandag 4 juli 2016 16:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Je stond vgm niet in de top 20, dus minder dan 150.
hey dp hoe is het ermeequote:
Voor een tijdje lijkt mij dat ook wel leuk. Maar altijd last van schuldgevoelquote:
vind een top 20 ook gewoon niet eerlijk, top 10 zijn de kanslozen, alles daarbuiten is veiligquote:Op maandag 4 juli 2016 16:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Je stond vgm niet in de top 20, dus minder dan 150.
beetje moe, verder wel goedquote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 16:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vind een top 20 ook gewoon niet eerlijk, top 10 zijn de kanslozen, alles daarbuiten is veilig
trots.stilquote:Op maandag 4 juli 2016 16:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gelukkig begin ik donderdag weer met werken. Heb ik nog wat te doen in mijn leben.
Schavuitjequote:
Oh..quote:Op maandag 4 juli 2016 16:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat Noot dat niet begrijpt is tot daar en toe, maar van Ama had ik meer verwacht.
oh nee oke bedanktquote:Op maandag 4 juli 2016 16:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vind een top 20 ook gewoon niet eerlijk, top 10 zijn de kanslozen, alles daarbuiten is veilig
fuck dat schuldgevoel, is jouw levenquote:Op maandag 4 juli 2016 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor een tijdje lijkt mij dat ook wel leuk. Maar altijd last van schuldgevoel
hey petoetquote:
Sorry als ik te ver ging.quote:
rtquote:Op maandag 4 juli 2016 16:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet meer. Heb even in een mentale fase die del op haar plek gezet.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Schavuitjekom kroelen, je bent emo
Hou mij er eens buiten joh emofielquote:Op maandag 4 juli 2016 16:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat Noot dat niet begrijpt is tot daar en toe, maar van Ama had ik meer verwacht.
Mijn ouders hebben mij te goed opgevoed.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
fuck dat schuldgevoel, is jouw leven
ben je nu stoned as we speak?quote:Op maandag 4 juli 2016 16:36 schreef Amarantha het volgende:
Die haze hier van de shop is best wel goed.
maakt toch geen verschil of je nou uren online bent en weinig posts hebt of veel :s haags en ik hebben de dag gwn efficiënt besteedquote:Op maandag 4 juli 2016 16:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
1000 posts kerel, DUIZEND
ja oke jij zat er 50 ofzo vanaf, maar toch
leuke draaiquote:Op maandag 4 juli 2016 16:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
maakt toch geen verschil of je nou uren online bent en weinig posts hebt of veel :s haags en ik hebben de dag gwn efficiënt besteed
ja hèquote:
Joh en water is nat nou nou slim van jou dat je dat op merkt hoorquote:Op maandag 4 juli 2016 16:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet erg slim. Geeft niet, ik hou van jou zoals je bent.
Ohquote:Op maandag 4 juli 2016 16:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Niet meer. Heb even in een mentale fase die del op haar plek gezet.
Vreet maar door.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh
Geen kroelings dus? Had net speciaal voor jou die zak chips van m'n schoot gehaald...
Van welke shop?quote:
je hoeft je voor mij niet groot te houden hoor, ik wil je best door je haren kroelen en kusjes op je wang geven en je penis gewoon even dippenquote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Joh en water is nat nou nou slim van jou dat je dat op merkt hoor
Zou best even baby willen zijn. Dat stukje met de penis hoeft niet eens.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
je hoeft je voor mij niet groot te houden hoor, ik wil je best door je haren kroelen en kusjes op je wang geven en je penis gewoon even dippen
quote:Op maandag 4 juli 2016 16:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou best even baby willen zijn. Dat stukje met de penis hoeft niet eens.
Misschien werkt hard to get wel. Goeie.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Mag wel hoor. Kom maar bij me, toetiequote:Op maandag 4 juli 2016 16:39 schreef Germano het volgende:
[..]
och fluffleberry tochquote:
Lekker zachte schoot.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag wel hoor. Kom maar bij me, toetie
noem eens leuk tentje in grunna om te gaan etenquote:
Vraag je elke keer als je met je moeder uiteten moet en elke keer doe je niets met mijn feedback.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
noem eens leuk tentje in grunna om te gaan eten
druk je hoofd maar tegen mijn boezem, ik bescherm je welquote:
Echt geen ideequote:
Leun maar voorover. Dan zit ik in een sandwich tussen jou onderdelen.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
druk je hoofd maar tegen mijn boezem, ik bescherm je wel
heb gvd maar 1 keer gevraagdquote:Op maandag 4 juli 2016 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vraag je elke keer als je met je moeder uiteten moet en elke keer doe je niets met mijn feedback.
Hahaha. Hardop.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
heb gvd maar 1 keer gevraagden toen kwam je met die chicken wing tent
quote:Op maandag 4 juli 2016 16:43 schreef Wexler het volgende:
Wie heeft autotheorie gehaald en is een cursus daarvoor aan te raden?
AA cursus beste cursus.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:43 schreef Wexler het volgende:
wat 1xquote:Op maandag 4 juli 2016 16:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
heb gvd maar 1 keer gevraagden toen kwam je met die chicken wing tent
*jouw onderdelenquote:Op maandag 4 juli 2016 16:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Leun maar voorover. Dan zit ik in een sandwich tussen jou onderdelen.
Als je dit aan ons vraagt ipv even te Googlen is het wellicht een aanrader.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:43 schreef Wexler het volgende:
ga toch geen spareribs eten met m'n moederquote:Op maandag 4 juli 2016 16:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat 1xkan je zien hoe goed je het allemaal onthoud
welke chickenwing tent?
Dacht dat ik een keer cervantez had gezegd (en daarbij sowieso al die tentjes aan het kattendiep).
Heb ook een keer spareribs genoemd die op de grote markt...
[..]
*jouw onderdelen
Is goed.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik noem haar meestal onderdelen, vandaar dat de w ontbreekt.
quote:Op maandag 4 juli 2016 16:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je dit aan ons vraagt ipv even te Googlen is het wellicht een aanrader.
Jullie zijn betrouwbaarder dan random vreemdelingen op het internet.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je dit aan ons vraagt ipv even te Googlen is het wellicht een aanrader.
en dat noem je dan chickenwing tentquote:Op maandag 4 juli 2016 16:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ga toch geen spareribs eten met m'n moeder
en oh ja cervantez, die bedoelde ik
Inhalen schijnt te helpenquote:Op maandag 4 juli 2016 16:44 schreef Chloroform het volgende:
oh ja, over autorijles gesproken
we vinden het allemaal schijtirritant om achter een lesauto te zitten eh
nou
ik zat vandaag gvd een kwartier achter een lesvrachtwagen godtyfustering
Heb je een brommer?quote:Op maandag 4 juli 2016 16:46 schreef Wexler het volgende:
[..]
Jullie zijn betrouwbaarder dan random vreemdelingen op het internet.
Vrouwen en verkeer, Zosk....quote:
kon niet bijdehante kiploempia, hjb ik breek jequote:
Wij hebben daarentegen nog geen enkel bruikbaar antwoord gegeven.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:46 schreef Wexler het volgende:
[..]
Jullie zijn betrouwbaarder dan random vreemdelingen op het internet.
laat maar, ga wel high tea'en ;squote:Op maandag 4 juli 2016 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
en dat noem je dan chickenwing tent![]()
![]()
Ik hoop dat je moeder het restaurant uitzoekt en het pannenkoekschip uitzoekt voor jullie
Wellicht dat Brad zometeen antwoordt.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Wij hebben daarentegen nog geen enkel bruikbaar antwoord gegeven.
Brandt je mond nietquote:
Kun je beter wachten. Zonder interesse haal je het toch niet.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:50 schreef Wexler het volgende:
[..]
Nee en geen interesse in autorijden doe dat puur omdat dat moet.
brandquote:
Heb vgm weinig verkeersinzicht en vind theorie erg saai maar in hoeverre is een autotheoriecursus daarvoor een oplossing?quote:Op maandag 4 juli 2016 16:49 schreef Germano het volgende:
Als je inzicht hebt en goed kunt leren heb je niet meer dan een boek nodig.
jawelquote:
Interesse in autorijden komt er niet zomaar.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Kun je beter wachten. Zonder interesse haal je het toch niet.
advies van braddie aannemenquote:
Nee, dat vinnik viesquote:Op maandag 4 juli 2016 16:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb koude handen. Mag ik ze even in je mond stoppen?
Jij denkt dat jullie hersencapaciteit vergelijkbaar is? Dan is een cursus wel aan te raden, want hij heeft volgens mij ook meerdere keren zijn theorie moeten doen.quote:
quote:
ga niet denken dat je mij kunt verbeteren, schimmelpikquote:
Tja hij is een van de weinigen met weinig verkeersinzicht, waarom reageer je niet op Lo Stivale-post?quote:
ja das wel handig idd als je er moeite mee hebtquote:
Je theorie in één keer halenquote:Op maandag 4 juli 2016 16:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij denkt dat jullie hersencapaciteit vergelijkbaar is? Dan is een cursus wel aan te raden, want hij heeft volgens mij ook meerdere keren zijn theorie moeten doen.
ik heb hierop geen reactie behalve dezequote:Op maandag 4 juli 2016 16:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ga niet denken dat je mij kunt verbeteren, schimmelpik
Hersencapaciteit heeft er vgm weinig mee te maken want juist die aso's halen snel hun autorijbewijs.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij denkt dat jullie hersencapaciteit vergelijkbaar is? Dan is een cursus wel aan te raden, want hij heeft volgens mij ook meerdere keren zijn theorie moeten doen.
ja leuk zit dat in grunnaquote:
Nu maakt hij er blijkbaar 'loopt je mond niet' van, dan gaat dat trucje ook niet werken.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja das wel handig idd als je er moeite mee hebt
wanneer wine 'n dine je mequote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 16:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ga niet denken dat je mij kunt verbeteren, schimmelpik
Ik moest je gisteren hebben.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:52 schreef Wexler het volgende:
[..]
Interesse in autorijden komt er niet zomaar.
wanneer wine, dine 'n 69 je mequote:
Wij hadden daar lessen in, zat standaard bij lesschool, punt was wel dat 100% geslaagd wasquote:Op maandag 4 juli 2016 16:43 schreef Wexler het volgende:
oh ik twijfelde al of hij nou bedoelde dat drug wel gelijk had of dat ie het gwn random posttequote:Op maandag 4 juli 2016 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu maakt hij er blijkbaar 'loopt je mond niet' van, dan gaat dat trucje ook niet werken.
Maar ff serieus loempia's zijn wel fucking lekker.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
kon niet bijdehante kiploempia, hjb ik breek je
Ik ben bij begin seizoen 5. Waarom doet die Skyler ineens zo zuur? Alleen maar omdat die Ted nu in de kreukels ligt?quote:
van wie ben jij een kloonquote:
Doordat ze de autotheorie begrepen of een gevalletje Altijd Geslaagd?quote:Op maandag 4 juli 2016 16:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wij hadden daar lessen in, zat standaard bij lesschool, punt was wel dat 100% geslaagd was
donequote:
Langdurig ongesteld.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben bij begin seizoen 5. Waarom doet die Skyler ineens zo zuur? Alleen maar omdat die Ted nu in de kreukels ligt?
Dat tweede.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ik twijfelde al of hij nou bedoelde dat drug wel gelijk had of dat ie het gwn random postte
nee, dan niet idd
aightquote:
Reageer er zo op blijf hier aub want wil over BB posten.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben bij begin seizoen 5. Waarom doet die Skyler ineens zo zuur? Alleen maar omdat die Ted nu in de kreukels ligt?
geef me 2 minutenquote:
Hahaha.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:58 schreef Wexler het volgende:
[..]
Reageer er zo op blijf hier aub want wil over BB posten.
Biogarde maar Bio is een baas, hij komt niet meer op straat hij rijdt alleen langs om te kijken hoe het gaat.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 17:00 schreef Wexler het volgende:
[..]
Biogarde maar Bio is een baas, hij komt niet meer op straat hij rijdt alleen langs om te kijken hoe het gaat.
zit hier niks van jou bijquote:
rt eigendom is diefstalquote:
Ga zelf zo even weg ben er over twee uur weer maar ben er dan aub want je schaap is over de brug nu je over Skyler begint.quote:
Oh oh.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:01 schreef Wexler het volgende:
[..]
Ga zelf zo even weg ben er over twee uur weer maar ben er dan aub want je schaap is over de brug nu je over Skyler begint.
hahah wat een held ben je ookquote:Op maandag 4 juli 2016 17:01 schreef Wexler het volgende:
[..]
Ga zelf zo even weg ben er over twee uur weer maar ben er dan aub want je schaap is over de brug nu je over Skyler begint.
wil je mijn bezit zijn?quote:
Staat nergensquote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 17:05 schreef Wexler het volgende:
Is het gewent of gewend? Voltooid deelwoord dus gewend toch?
Gewendtquote:Op maandag 4 juli 2016 17:05 schreef Wexler het volgende:
Is het gewent of gewend? Voltooid deelwoord dus gewend toch?
Je bent er nu nog, kun je het nu toch ook wel vertellen?quote:Op maandag 4 juli 2016 17:07 schreef Wexler het volgende:
[..]
Probeert iemand eens zijn spelfouten te verbeteren doe je zo.
Oke Hans.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hoeft hier nou niet altijd je shit te promoten, Fylax
quote:
Dit is wel een beetje waar ja.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hoeft hier nou niet altijd je shit te promoten, Fylax
Hij is er over 2 uur omdat hij het waarschijnlijk opnieuw gaat kijkenquote:Op maandag 4 juli 2016 17:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je bent er nu nog, kun je het nu toch ook wel vertellen?
Hehehe.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij is er over 2 uur omdat hij het waarschijnlijk opnieuw gaat kijken
Ligt dat echt aan de haze?quote:Op maandag 4 juli 2016 17:11 schreef Amarantha het volgende:
Godver die haze is te goed, ik zit weer eens om de domste dingen te lachen.
Nou nou, ik was net zo blij dat hij er weer wasquote:Op maandag 4 juli 2016 17:11 schreef xcachet het volgende:
Jammer dat je weer terug bent Brad. Wanneer staat het volgende 'Ik-ben-er-klaar-mee-het-is-mooi-geweest-afscheid in de planning?
Ook lullig ditquote:Op maandag 4 juli 2016 17:11 schreef xcachet het volgende:
Jammer dat je weer terug bent Brad. Wanneer staat het volgende 'Ik-ben-er-klaar-mee-het-is-mooi-geweest-afscheid in de planning?
heb je dat alleen nog bij haze?quote:Op maandag 4 juli 2016 17:11 schreef Amarantha het volgende:
Godver die haze is te goed, ik zit weer eens om de domste dingen te lachen.
Preciesquote:Op maandag 4 juli 2016 17:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè, het zijn gewoon mijn briljante grappen
Gewoon meer blowenquote:Op maandag 4 juli 2016 17:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je dat alleen nog bij haze?
heb namelijk echt al jaren geen lachkick ofzo gehad, misschien dan toch maar eens haze halen
dat helpt niequote:
eyyquote:
Gvd zo omslachtigquote:
Morgen middag denk ik.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:11 schreef xcachet het volgende:
ja maar bij comedy's hoef je meestal niet op te letten en dat vind ik wel voordeelquote:Op maandag 4 juli 2016 17:17 schreef Wexler het volgende:
Prez BB is srs grappiger dan veel comedies, bitch. (Fans begrijpen de referentie.).
Zo gemeen.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:11 schreef xcachet het volgende:
Ik vroeg het mij enkel af.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Morgen middag denk ik.
Jammer dat je zo cared.
Je gaat toch niet weer zomaar wegquote:Op maandag 4 juli 2016 17:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Morgen middag denk ik.
Jammer dat je zo cared.
Vraag het haarquote:Op maandag 4 juli 2016 17:19 schreef Chloroform het volgende:
Heeft cach dr pilotending eigenlijk gehaald
Vast niet, is het aan het afreageren op Braddie.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:19 schreef Chloroform het volgende:
Dit jaquote:Op maandag 4 juli 2016 17:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vast niet, is het aan het afreageren op Braddie.
Dat weet ik morgen zodra ik de post binnen heb gekregen.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:19 schreef Chloroform het volgende:
Komt het met de luchtpost? Ahaha piloot, lucht, snap je??quote:Op maandag 4 juli 2016 17:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat weet ik morgen zodra ik de post binnen heb gekregen.
Ik heb nog best vaak een lachkick hoor.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je dat alleen nog bij haze?
heb namelijk echt al jaren geen lachkick ofzo gehad, misschien dan toch maar eens haze halen
ehehe ;pquote:Op maandag 4 juli 2016 17:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt het met de luchtpost? Ahaha piloot, lucht, snap je??
Oké, hoop het voor je.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze vouwen een vliegtuigje en gooien het deze kant op.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee leg uitquote:Op maandag 4 juli 2016 17:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
stop er dan maar gewoon meequote:Op maandag 4 juli 2016 16:51 schreef Wexler het volgende:
[..]
Heb vgm weinig verkeersinzicht en vind theorie erg saai maar in hoeverre is een autotheoriecursus daarvoor een oplossing?
Spannendquote:Op maandag 4 juli 2016 17:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat ga je eten straks, loempiaboyquote:
Met de post is ook best kut, dat ze gewoon iedereen even bellen nu.quote:
Dan is het niet meer grappig.quote:
Dat is die treinnerd toch?quote:Op maandag 4 juli 2016 17:22 schreef Amarantha het volgende:
Oh morgen krijg ik kaartjes bij de postVan Dr Flash
Oh jmmrquote:
Ja dat wilde ik gisteren, maar Noel zei dat ik het niet moest doen.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nu is het moment om drugs uit te proberen
Sweet.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaHij neemt heel vaak kaartjes mee op vakantie voor mij
Hoop dat je van likken houdt.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:22 schreef Drug het volgende:
[..]
o ja iig is goed je mag me bezitten (double entendre)
Of vrijdag. Vrijdag hadden ze het rapport al uitgedraaid. Maar nog niet op de post gedaan schijnbaar.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met de post is ook best kut, dat ze gewoon iedereen even bellen nu.
De ironie. Want dat zijn geen vliegtuigen tenslotte.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
Xcachet, hierbij laten wij jou helaas weten dat je niet geschikt bent voor het vliegen in grote vliegtuigen. Probeer het maar in een fokker of cesna.
Gr gr Ordin-Air. Medewerker W.C Pot.
Geen idee moet nog boodschappen doen dus ff kijken wat ze allemaal voor lekkers hebbenquote:
altijd stoer doen blijkt het irl gwn een verstandige jongen te zijn :squote:Op maandag 4 juli 2016 17:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik gisteren, maar Noel zei dat ik het niet moest doen.
Ja, niet doen als je je kut voelt.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik gisteren, maar Noel zei dat ik het niet moest doen.
Ohquote:Op maandag 4 juli 2016 17:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geen idee moet nog boodschappen doen dus ff kijken wat ze allemaal voor lekkers hebben
Jij?
Komt hetzelfde aan bod als in het theorieboek.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:51 schreef Wexler het volgende:
[..]
Heb vgm weinig verkeersinzicht en vind theorie erg saai maar in hoeverre is een autotheoriecursus daarvoor een oplossing?
Dat is niet echt meedenkend maar ja ok.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Of vrijdag. Vrijdag hadden ze het rapport al uitgedraaid. Maar nog niet op de post gedaan schijnbaar.
[..]
De ironie. Want dat zijn geen vliegtuigen tenslotte.
quote:Op maandag 4 juli 2016 17:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
altijd stoer doen blijkt het irl gwn een verstandige jongen te zijn :s
Nee, wil gewoon even alles vergetenquote:Op maandag 4 juli 2016 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, niet doen als je je kut voelt.
En niet omdat het dan fout gaat maar ook meer omdat het dan heel makkelijk is om afhankelijk te worden.
Taco's.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geen idee moet nog boodschappen doen dus ff kijken wat ze allemaal voor lekkers hebben
Jij?
Uur of 1 gelukkig.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is niet echt meedenkend maar ja ok.
Hoe laat komt post meestal binnen jij jullie dan?
Nog heel even en dan hopelijk goed nieuws.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:25 schreef xcachet het volgende:
[..]haha
[..]
Nee, wil gewoon even alles vergetenEn vooral daaaar niet aan denken
Ga zuipen, das beterquote:Op maandag 4 juli 2016 17:25 schreef xcachet het volgende:
[..]haha
[..]
Nee, wil gewoon even alles vergetenEn vooral daaaar niet aan denken
heb je al kaartjes uit Iran?quote:Op maandag 4 juli 2016 17:24 schreef Amarantha het volgende:
En krijg nog van Noel en moeder van een vriendin. Leuk
Nice.quote:
Oh laat maar zitten.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik niet, was een tip voor hem. Aardappelen, bloemkool en kip hier.
Even verdrietig zijn.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nog heel even en dan hopelijk goed nieuws.
En wat als het negatief is? Wat dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |