Wellicht dat Brad zometeen antwoordt.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Wij hebben daarentegen nog geen enkel bruikbaar antwoord gegeven.
Brandt je mond nietquote:
Kun je beter wachten. Zonder interesse haal je het toch niet.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:50 schreef Wexler het volgende:
[..]
Nee en geen interesse in autorijden doe dat puur omdat dat moet.
brandquote:
Heb vgm weinig verkeersinzicht en vind theorie erg saai maar in hoeverre is een autotheoriecursus daarvoor een oplossing?quote:Op maandag 4 juli 2016 16:49 schreef Germano het volgende:
Als je inzicht hebt en goed kunt leren heb je niet meer dan een boek nodig.
jawelquote:
Interesse in autorijden komt er niet zomaar.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Kun je beter wachten. Zonder interesse haal je het toch niet.
advies van braddie aannemenquote:
Nee, dat vinnik viesquote:Op maandag 4 juli 2016 16:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb koude handen. Mag ik ze even in je mond stoppen?
Jij denkt dat jullie hersencapaciteit vergelijkbaar is? Dan is een cursus wel aan te raden, want hij heeft volgens mij ook meerdere keren zijn theorie moeten doen.quote:
quote:
ga niet denken dat je mij kunt verbeteren, schimmelpikquote:
Tja hij is een van de weinigen met weinig verkeersinzicht, waarom reageer je niet op Lo Stivale-post?quote:
ja das wel handig idd als je er moeite mee hebtquote:
Je theorie in één keer halenquote:Op maandag 4 juli 2016 16:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij denkt dat jullie hersencapaciteit vergelijkbaar is? Dan is een cursus wel aan te raden, want hij heeft volgens mij ook meerdere keren zijn theorie moeten doen.
ik heb hierop geen reactie behalve dezequote:Op maandag 4 juli 2016 16:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ga niet denken dat je mij kunt verbeteren, schimmelpik
Hersencapaciteit heeft er vgm weinig mee te maken want juist die aso's halen snel hun autorijbewijs.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij denkt dat jullie hersencapaciteit vergelijkbaar is? Dan is een cursus wel aan te raden, want hij heeft volgens mij ook meerdere keren zijn theorie moeten doen.
ja leuk zit dat in grunnaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |