Gvd zo omslachtigquote:
Morgen middag denk ik.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:11 schreef xcachet het volgende:
Jammer dat je weer terug bent Brad. Wanneer staat het volgende 'Ik-ben-er-klaar-mee-het-is-mooi-geweest-afscheid in de planning?
ja maar bij comedy's hoef je meestal niet op te letten en dat vind ik wel voordeelquote:Op maandag 4 juli 2016 17:17 schreef Wexler het volgende:
Prez BB is srs grappiger dan veel comedies, bitch. (Fans begrijpen de referentie.).
Zo gemeen.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:11 schreef xcachet het volgende:
Jammer dat je weer terug bent Brad. Wanneer staat het volgende 'Ik-ben-er-klaar-mee-het-is-mooi-geweest-afscheid in de planning?
Ik vroeg het mij enkel af.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Morgen middag denk ik.
Jammer dat je zo cared.
Je gaat toch niet weer zomaar wegquote:Op maandag 4 juli 2016 17:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Morgen middag denk ik.
Jammer dat je zo cared.
Vraag het haarquote:Op maandag 4 juli 2016 17:19 schreef Chloroform het volgende:
Heeft cach dr pilotending eigenlijk gehaald
Vast niet, is het aan het afreageren op Braddie.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:19 schreef Chloroform het volgende:
Dit jaquote:Op maandag 4 juli 2016 17:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vast niet, is het aan het afreageren op Braddie.
Dat weet ik morgen zodra ik de post binnen heb gekregen.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:19 schreef Chloroform het volgende:
Komt het met de luchtpost? Ahaha piloot, lucht, snap je??quote:Op maandag 4 juli 2016 17:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat weet ik morgen zodra ik de post binnen heb gekregen.
Ik heb nog best vaak een lachkick hoor.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je dat alleen nog bij haze?
heb namelijk echt al jaren geen lachkick ofzo gehad, misschien dan toch maar eens haze halen
ehehe ;pquote:Op maandag 4 juli 2016 17:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt het met de luchtpost? Ahaha piloot, lucht, snap je??
Oké, hoop het voor je.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat weet ik morgen zodra ik de post binnen heb gekregen.
Ze vouwen een vliegtuigje en gooien het deze kant op.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt het met de luchtpost? Ahaha piloot, lucht, snap je??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |