Nee leg uitquote:Op maandag 4 juli 2016 17:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt het met de luchtpost? Ahaha piloot, lucht, snap je??
stop er dan maar gewoon meequote:Op maandag 4 juli 2016 16:51 schreef Wexler het volgende:
[..]
Heb vgm weinig verkeersinzicht en vind theorie erg saai maar in hoeverre is een autotheoriecursus daarvoor een oplossing?
Spannendquote:Op maandag 4 juli 2016 17:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat weet ik morgen zodra ik de post binnen heb gekregen.
Wat ga je eten straks, loempiaboyquote:
Met de post is ook best kut, dat ze gewoon iedereen even bellen nu.quote:
Dan is het niet meer grappig.quote:
Dat is die treinnerd toch?quote:Op maandag 4 juli 2016 17:22 schreef Amarantha het volgende:
Oh morgen krijg ik kaartjes bij de postVan Dr Flash
Oh jmmrquote:
Ja dat wilde ik gisteren, maar Noel zei dat ik het niet moest doen.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nu is het moment om drugs uit te proberen
Sweet.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaHij neemt heel vaak kaartjes mee op vakantie voor mij
Hoop dat je van likken houdt.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:22 schreef Drug het volgende:
[..]
o ja iig is goed je mag me bezitten (double entendre)
Of vrijdag. Vrijdag hadden ze het rapport al uitgedraaid. Maar nog niet op de post gedaan schijnbaar.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met de post is ook best kut, dat ze gewoon iedereen even bellen nu.
De ironie. Want dat zijn geen vliegtuigen tenslotte.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
Xcachet, hierbij laten wij jou helaas weten dat je niet geschikt bent voor het vliegen in grote vliegtuigen. Probeer het maar in een fokker of cesna.
Gr gr Ordin-Air. Medewerker W.C Pot.
Geen idee moet nog boodschappen doen dus ff kijken wat ze allemaal voor lekkers hebbenquote:
altijd stoer doen blijkt het irl gwn een verstandige jongen te zijn :squote:Op maandag 4 juli 2016 17:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik gisteren, maar Noel zei dat ik het niet moest doen.
Ja, niet doen als je je kut voelt.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik gisteren, maar Noel zei dat ik het niet moest doen.
Ohquote:Op maandag 4 juli 2016 17:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geen idee moet nog boodschappen doen dus ff kijken wat ze allemaal voor lekkers hebben
Jij?
Komt hetzelfde aan bod als in het theorieboek.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:51 schreef Wexler het volgende:
[..]
Heb vgm weinig verkeersinzicht en vind theorie erg saai maar in hoeverre is een autotheoriecursus daarvoor een oplossing?
Dat is niet echt meedenkend maar ja ok.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Of vrijdag. Vrijdag hadden ze het rapport al uitgedraaid. Maar nog niet op de post gedaan schijnbaar.
[..]
De ironie. Want dat zijn geen vliegtuigen tenslotte.
quote:Op maandag 4 juli 2016 17:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
altijd stoer doen blijkt het irl gwn een verstandige jongen te zijn :s
Nee, wil gewoon even alles vergetenquote:Op maandag 4 juli 2016 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, niet doen als je je kut voelt.
En niet omdat het dan fout gaat maar ook meer omdat het dan heel makkelijk is om afhankelijk te worden.
Taco's.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geen idee moet nog boodschappen doen dus ff kijken wat ze allemaal voor lekkers hebben
Jij?
Uur of 1 gelukkig.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is niet echt meedenkend maar ja ok.
Hoe laat komt post meestal binnen jij jullie dan?
Nog heel even en dan hopelijk goed nieuws.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:25 schreef xcachet het volgende:
[..]haha
[..]
Nee, wil gewoon even alles vergetenEn vooral daaaar niet aan denken
Ga zuipen, das beterquote:Op maandag 4 juli 2016 17:25 schreef xcachet het volgende:
[..]haha
[..]
Nee, wil gewoon even alles vergetenEn vooral daaaar niet aan denken
heb je al kaartjes uit Iran?quote:Op maandag 4 juli 2016 17:24 schreef Amarantha het volgende:
En krijg nog van Noel en moeder van een vriendin. Leuk
Nice.quote:
Oh laat maar zitten.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik niet, was een tip voor hem. Aardappelen, bloemkool en kip hier.
Even verdrietig zijn.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nog heel even en dan hopelijk goed nieuws.
En wat als het negatief is? Wat dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |