Oh..quote:Op maandag 4 juli 2016 16:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat Noot dat niet begrijpt is tot daar en toe, maar van Ama had ik meer verwacht.
oh nee oke bedanktquote:Op maandag 4 juli 2016 16:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vind een top 20 ook gewoon niet eerlijk, top 10 zijn de kanslozen, alles daarbuiten is veilig
fuck dat schuldgevoel, is jouw levenquote:Op maandag 4 juli 2016 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor een tijdje lijkt mij dat ook wel leuk. Maar altijd last van schuldgevoel
hey petoetquote:
Sorry als ik te ver ging.quote:
rtquote:Op maandag 4 juli 2016 16:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vind een top 20 ook gewoon niet eerlijk, top 10 zijn de kanslozen, alles daarbuiten is veilig
Niet meer. Heb even in een mentale fase die del op haar plek gezet.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Schavuitjekom kroelen, je bent emo
Hou mij er eens buiten joh emofielquote:Op maandag 4 juli 2016 16:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat Noot dat niet begrijpt is tot daar en toe, maar van Ama had ik meer verwacht.
Mijn ouders hebben mij te goed opgevoed.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
fuck dat schuldgevoel, is jouw leven
ben je nu stoned as we speak?quote:Op maandag 4 juli 2016 16:36 schreef Amarantha het volgende:
Die haze hier van de shop is best wel goed.
maakt toch geen verschil of je nou uren online bent en weinig posts hebt of veel :s haags en ik hebben de dag gwn efficiënt besteedquote:Op maandag 4 juli 2016 16:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
1000 posts kerel, DUIZEND
ja oke jij zat er 50 ofzo vanaf, maar toch
leuke draaiquote:Op maandag 4 juli 2016 16:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
maakt toch geen verschil of je nou uren online bent en weinig posts hebt of veel :s haags en ik hebben de dag gwn efficiënt besteed
ja hèquote:
Joh en water is nat nou nou slim van jou dat je dat op merkt hoorquote:Op maandag 4 juli 2016 16:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet erg slim. Geeft niet, ik hou van jou zoals je bent.
Ohquote:Op maandag 4 juli 2016 16:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Niet meer. Heb even in een mentale fase die del op haar plek gezet.
Vreet maar door.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh
Geen kroelings dus? Had net speciaal voor jou die zak chips van m'n schoot gehaald...
Van welke shop?quote:
je hoeft je voor mij niet groot te houden hoor, ik wil je best door je haren kroelen en kusjes op je wang geven en je penis gewoon even dippenquote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Joh en water is nat nou nou slim van jou dat je dat op merkt hoor
Zou best even baby willen zijn. Dat stukje met de penis hoeft niet eens.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
je hoeft je voor mij niet groot te houden hoor, ik wil je best door je haren kroelen en kusjes op je wang geven en je penis gewoon even dippen
quote:Op maandag 4 juli 2016 16:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou best even baby willen zijn. Dat stukje met de penis hoeft niet eens.
Misschien werkt hard to get wel. Goeie.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Mag wel hoor. Kom maar bij me, toetiequote:Op maandag 4 juli 2016 16:39 schreef Germano het volgende:
[..]
och fluffleberry tochquote:
Lekker zachte schoot.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag wel hoor. Kom maar bij me, toetie
noem eens leuk tentje in grunna om te gaan etenquote:
Vraag je elke keer als je met je moeder uiteten moet en elke keer doe je niets met mijn feedback.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
noem eens leuk tentje in grunna om te gaan eten
druk je hoofd maar tegen mijn boezem, ik bescherm je welquote:
Echt geen ideequote:
Leun maar voorover. Dan zit ik in een sandwich tussen jou onderdelen.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
druk je hoofd maar tegen mijn boezem, ik bescherm je wel
heb gvd maar 1 keer gevraagdquote:Op maandag 4 juli 2016 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vraag je elke keer als je met je moeder uiteten moet en elke keer doe je niets met mijn feedback.
Hahaha. Hardop.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
heb gvd maar 1 keer gevraagden toen kwam je met die chicken wing tent
quote:Op maandag 4 juli 2016 16:43 schreef Wexler het volgende:
Wie heeft autotheorie gehaald en is een cursus daarvoor aan te raden?
AA cursus beste cursus.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:43 schreef Wexler het volgende:
Wie heeft autotheorie gehaald en is een cursus daarvoor aan te raden?
wat 1xquote:Op maandag 4 juli 2016 16:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
heb gvd maar 1 keer gevraagden toen kwam je met die chicken wing tent
*jouw onderdelenquote:Op maandag 4 juli 2016 16:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Leun maar voorover. Dan zit ik in een sandwich tussen jou onderdelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |