Nu maakt hij er blijkbaar 'loopt je mond niet' van, dan gaat dat trucje ook niet werken.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja das wel handig idd als je er moeite mee hebt
wanneer wine 'n dine je mequote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 16:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ga niet denken dat je mij kunt verbeteren, schimmelpik
Ik moest je gisteren hebben.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:52 schreef Wexler het volgende:
[..]
Interesse in autorijden komt er niet zomaar.
wanneer wine, dine 'n 69 je mequote:
Wij hadden daar lessen in, zat standaard bij lesschool, punt was wel dat 100% geslaagd wasquote:Op maandag 4 juli 2016 16:43 schreef Wexler het volgende:
Wie heeft autotheorie gehaald en is een cursus daarvoor aan te raden?
oh ik twijfelde al of hij nou bedoelde dat drug wel gelijk had of dat ie het gwn random posttequote:Op maandag 4 juli 2016 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu maakt hij er blijkbaar 'loopt je mond niet' van, dan gaat dat trucje ook niet werken.
Maar ff serieus loempia's zijn wel fucking lekker.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
kon niet bijdehante kiploempia, hjb ik breek je
Ik ben bij begin seizoen 5. Waarom doet die Skyler ineens zo zuur? Alleen maar omdat die Ted nu in de kreukels ligt?quote:
van wie ben jij een kloonquote:
Doordat ze de autotheorie begrepen of een gevalletje Altijd Geslaagd?quote:Op maandag 4 juli 2016 16:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wij hadden daar lessen in, zat standaard bij lesschool, punt was wel dat 100% geslaagd was
donequote:
Langdurig ongesteld.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben bij begin seizoen 5. Waarom doet die Skyler ineens zo zuur? Alleen maar omdat die Ted nu in de kreukels ligt?
Dat tweede.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ik twijfelde al of hij nou bedoelde dat drug wel gelijk had of dat ie het gwn random postte
nee, dan niet idd
aightquote:
Reageer er zo op blijf hier aub want wil over BB posten.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben bij begin seizoen 5. Waarom doet die Skyler ineens zo zuur? Alleen maar omdat die Ted nu in de kreukels ligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |