Eet je zo veelquote:
Zou voor het tussenjaar kiezen. Kun je op een rijtje zetten wat je echt wilt en ondertussen een beetje werken en reizen.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Even verdrietig zijn.
Heb niet echt een plan B. Andere vliegschool is misschien een optie, of hbo of een tussenjaar. Of misschien zelfs aan 't werk maar dat zie ik niet zo zitten met mbo.
of gewoon allebeiquote:
Ik twijfel of ik na dat tussenjaar wel weer wil gaan studeren. Hoor daar slechte ervaringen mee.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou voor het tussenjaar kiezen. Kun je op een rijtje zetten wat je echt wilt en ondertussen een beetje werken en reizen.
Hangt van je drive af.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik na dat tussenjaar wel weer wil gaan studeren. Hoor daar slechte ervaringen mee.
ja hier lijkt het op downquote:Op maandag 4 juli 2016 17:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
altijd stoer doen blijkt het irl gwn een verstandige jongen te zijn :s
Mja, je hebt zo te horen wel wat opties.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Even verdrietig zijn.
Heb niet echt een plan B. Andere vliegschool is misschien een optie, of hbo of een tussenjaar. Of misschien zelfs aan 't werk maar dat zie ik niet zo zitten met mbo.
Oh leuk, dankjewel!quote:Op maandag 4 juli 2016 17:30 schreef Drug het volgende:
[..]
oké ik zal kijken wat ik voor je kan betekenen tegen die tijd
Laten vallen?quote:Op maandag 4 juli 2016 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kutzooi barst in mijn telefoon beeldscherm
geen iPhone zeker?quote:Op maandag 4 juli 2016 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou ook redelijk apart zijn, toch? Is hetzelfde dat sommigen zich helemaal vastpinnen op geneeskunde terwijl ze daar mensen uitloten.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, je hebt zo te horen wel wat opties.
Das wel fijn, niet dat je echt compleet in een gat komt mocht het niet doorgaan.
Kun je niet bij de verzekering zeggen dat je kind hem heeft laten vallen?quote:Op maandag 4 juli 2016 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Omdat mensen dan toch niet meer gaan studeren oid?quote:Op maandag 4 juli 2016 17:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik na dat tussenjaar wel weer wil gaan studeren. Hoor daar slechte ervaringen mee.
valt wel mee met down als je het vergelijkt met figuren die hier soms opeens komen postenquote:
Dat is kut he? Dan koop je zo`n hoesje ter bescherming en dan tyfen ze open RIPquote:Op maandag 4 juli 2016 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
yep op straat. Hoesje viel open.
Heb geen verzekering erop genomenquote:Op maandag 4 juli 2016 17:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kun je niet bij de verzekering zeggen dat je kind hem heeft laten vallen?
neequote:Op maandag 4 juli 2016 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Fix dan:
Elk meisje die gemiddeld gezien knap is en jou aankijkt daar word jij op verliefd.
Dima? RozeVla? Brad?quote:Op maandag 4 juli 2016 17:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
valt wel mee met down als je het vergelijkt met figuren die hier soms opeens komen posten
Ja vertel mij wat. Gelukkig geen grote barst.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is kut he? Dan koop je zo`n hoesje ter bescherming en dan tyfen ze open RIP
Ohquote:Op maandag 4 juli 2016 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb geen verzekering erop genomenbest dom.
Ja klopt, ben pas een paar maand 20.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, je hebt zo te horen wel wat opties.
Das wel fijn, niet dat je echt compleet in een gat komt mocht het niet doorgaan.
Kun je beter een tussenjaar pakken dan aan iets beginnen waarover je twijfelt.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind studeren wel leuk. Naja, nu kan ik gewoon nog niks anders bedenken wat leuker is he
Met af en toe een break.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
"opeens"
Ik post al bijna 9 jaar op FOK! man
rozevla jancees en eentje die hier gisternacht was waarvan ik de username niet meer weet bedoelde ik meerquote:
Das wel onhandig, ik heb een stevige hoes bij m`n telefoon genomen (Backcover) Én een verzekering die mij beschermt tegen zo`n beetje alles.quote:
Ja, gebeurd toch regelmatig.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou ook redelijk apart zijn, toch? Is hetzelfde dat sommigen zich helemaal vastpinnen op geneeskunde terwijl ze daar mensen uitloten.
Maakt je niet minder Down toch?quote:Op maandag 4 juli 2016 17:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
"opeens"
Ik heb gewoon een telefoon uit China voor 170 euro. Boeit mij niet zo heel veel als daar wat mee gebeurd. Ja zonde maar is toch geen duur toestel.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Das wel onhandig, ik heb een stevige hoes bij m`n telefoon genomen (Backcover) Én een verzekering die mij beschermt tegen zo`n beetje alles.
constant down is ook downquote:Op maandag 4 juli 2016 17:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
"opeens"
valt wel mee hoor.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:34 schreef Drug het volgende:
[..]
faktap man het is niet houw dag hè
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |