Hahaquote:Op maandag 4 juli 2016 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]maar mijn enige eis was.. hij moet whatsapp kunnen hebben en een zaklamp en moet ofcourse kunnen bellen en thats it.
Maar ik hou totaal niet van de manier waarop telefoons zich ontwikkelen. Al die extra shit en ze worden zo grootserieus. Iedere keer dat ik een telefoon koop wil ik de meest kleine telefoon die ze kunnen hebben (en dan niet die oma telefoons) en iedere fucking keer heb ik een veel grotere telefoon dan de telefoon daarvoor
.
Shit past amper in mn zakken echt HAAT
Watquote:Op maandag 4 juli 2016 18:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb nooit een zwembroek met zakken gehad.
iPhone 4, 16 GB.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:16 schreef Crack_ het volgende:
Wat voor tel heb jij cachet die dit heeft meegemaakt en het na zes jaar nog altijd doet?![]()
zoals het hoortquote:Op maandag 4 juli 2016 18:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Een telefoon van ¤ 49 godverdomme![]()
. Doe er een rooitje bovenop en je hebt de mijne.
ja en dan dadelijk weer boos doen en zeggen dat ik je negeer als ik hoi zeg zeker :squote:
nee maar dat zit gwn standaard op zwemshorts tochquote:Op maandag 4 juli 2016 18:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Heeft dat meerwaarde dan? Wil je daar je snorkel of duikbril instoppen?
Moest lachen. Niet vanwege je telefoon, maar je tekst.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:19 schreef Kurovski het volgende:
Ik heb deze al jaren, lekker stevig. Ik hoef niet zo nodig zo'n smart-ding. ben zelf al smart genoeg. Als ik wil internetten is het pc/laptop/tablet. Veel te kleine schermpjes die phones.
[ afbeelding ]
Nee maar de meeste zwembroeken hebben dat toch gewoonquote:Op maandag 4 juli 2016 18:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Heeft dat meerwaarde dan? Wil je daar je snorkel of duikbril in stoppen?
hey dp hoe is het?quote:Op maandag 4 juli 2016 18:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja en dan dadelijk weer boos doen en zeggen dat ik je negeer als ik hoi zeg zeker :s
Geen idee, heb al jaren dezelfde.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee maar dat zit gwn standaard op zwemshorts toch
hey fluffiewuffiesnuffiequote:Op maandag 4 juli 2016 18:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het schatjepatatjelithiumpilletje van me
nee dat is om shit in te stoppen die je dan in zee kunt verliezen. Pas van hotelkamer enzoquote:Op maandag 4 juli 2016 18:19 schreef Germano het volgende:
[..]
goed hoor :$ met jouquote:
Wil sowieso appartement als ik op vakantie ga. Wil wel eieren kunnen bakken als ik honger heb.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:20 schreef Drug het volgende:
[..]
nee dat is om shit in te stoppen die je dan in zee kunt verliezen. Pas van hotelkamer enzo
gelukkigquote:Op maandag 4 juli 2016 18:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nu ik al mijn vriendjes zie een stuk beter
quote:
Met jou dan opsiewopsiesnopsiequote:Op maandag 4 juli 2016 18:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nu ik al mijn vriendjes zie een stuk beter
quote:Op maandag 4 juli 2016 18:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb nooit een zwembroek met zakken gehad.
Jezus manquote:Op maandag 4 juli 2016 18:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Wil sowieso appartement als ik op vakantie ga. Wil wel eieren kunnen bakken als ik honger heb.
Werkt goedquote:Op maandag 4 juli 2016 18:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
[ [url=https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwich7zkm9rNAhUL1RQKHUxcC1sQjRwIBw&url=https%3A%2F%2Fwww.pinterest.com%2Fsarahtomaszewsk%2Fo-neill-surf%2F&bvm=bv.126130881,d.ZGg&psig=AFQjCNEse0TAfCPQ34EFoUv5ZjvXAQ25kQ&ust=1467735716420196]afbeelding[/url] ]
zoiets
Stop er altijd mooie schelpen in die ik vind op het strandquote:Op maandag 4 juli 2016 18:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Want dit is niet donkerblauw?quote:Op maandag 4 juli 2016 18:22 schreef Germano het volgende:
Deze, maar dan zonder zakken en donkerblauw.
[ afbeelding ]
lol.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Moest lachen. Niet vanwege je telefoon, maar je tekst.
Gebruik dat nooit man.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat?! Is toch fijn om een keukenblokje erin te hebben.
o ik wil niks hoeven doen en alles freshquote:Op maandag 4 juli 2016 18:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Wil sowieso appartement als ik op vakantie ga. Wil wel eieren kunnen bakken als ik honger heb.
Heb gehoord dat meiden er hun mossel in verstoppen.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Stop er altijd mooie schelpen in die ik vind op het strand
Heb je ook zulke bovenbeenspieren en sixpack anders mag je het echt niet dragenquote:Op maandag 4 juli 2016 18:22 schreef Germano het volgende:
Deze, maar dan zonder zakken en donkerblauw.
[ afbeelding ]
Welke sixpack?quote:Op maandag 4 juli 2016 18:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je ook zulke bovenbeenspieren en sixpack anders mag je het echt niet dragen
iddquote:Op maandag 4 juli 2016 18:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juli 2016 18:25 schreef Zosk het volgende:
Ik heb trouwens geen sixpack hoor, ben kankerdik.
Betere bovenbenen, maar geen sixpack.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Meestal wel ja.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Chinezen zijn standaard ectostrijkplankjes toch
Wat wiequote:Op maandag 4 juli 2016 18:25 schreef Drug het volgende:
[..]
ik was vandaag met een fokker, was wel leuke boy voor jou
Zeer MATIGquote:
Ik heb het liefst studioappartement. Als ik ergens wat langer moet werken wil ik wel een eigen keuken(tje) indd. Hotelkamers en elke dag uit eten gaat vervelen.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:21 schreef Germano het volgende:
[..]
mwah gewoon laten brengen door het personeelquote:Op maandag 4 juli 2016 18:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar tussendoortjes maken.
Precies, daar betaal je gvd toch voor man.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:26 schreef Drug het volgende:
[..]
mwah gewoon laten brengen door het personeel
Je hebt gelijk man.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat?! Is toch fijn om een keukenblokje erin te hebben.
Denk het wel ja.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:26 schreef Opsonisatie het volgende:
We zijn hier allemaal toch bepukkelde dikke zolderkamerautistjes
Ach, hangt je piemel wel onder een afdakquote:Op maandag 4 juli 2016 18:25 schreef Zosk het volgende:
Ik werk niet op vakantie hoor.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb het liefst studioappartement. Als ik ergens wat langer moet werken wil ik wel een eigen keuken(tje) indd. Hotelkamers en elke dag uit eten gaat vervelen.
jupquote:Op maandag 4 juli 2016 18:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Precies, daar betaal je gvd toch voor man.
Dus al had je 27cm, kon je 'm nog niet zelf zien zonder spiegel.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:25 schreef Zosk het volgende:
quote:Op maandag 4 juli 2016 18:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Wil er ook geen. Redelijk buffed en goede borstkas. Hoef niet allemaal zo zichtbaar te zijn.
quote:
Klopt.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dus al had je 27cm, kon je 'm nog niet zelf zien zonder spiegel.
Heb alleen bewaking gezien tot nu toe in die skere appartementjes waar ik met vrienden ben geweest.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Precies, daar betaal je gvd toch voor man.
Dat laatste is wel dikke afknapper, ik wil een financieel verantwoordelijke guy :squote:Op maandag 4 juli 2016 18:27 schreef Drug het volgende:
[..]
4e jrs geneeskunde, tattahoofd, strooit met moneys
Ja dan moet je niet van die goedkope vakanties boeken.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb alleen bewaking gezien tot nu toe in die skere appartementjes waar ik met vrienden ben geweest.
maar mss is ie zo rijk dat dat niet hoeftquote:Op maandag 4 juli 2016 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat laatste is wel dikke afknapper, ik wil een financieel verantwoordelijke guy :s
gwn bier zuipen wanneer je wil tochquote:Op maandag 4 juli 2016 18:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Wil er ook geen. Redelijk buffed en goede borstkas. Hoef niet allemaal zo zichtbaar te zijn.
nou dan niet vraag nooit weerquote:Op maandag 4 juli 2016 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Euhm
Even mn vriendje vragen whihi xoxo
Hoiquote:Op maandag 4 juli 2016 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat laatste is wel dikke afknapper, ik wil een financieel verantwoordelijke guy :s
Wow zou ermee willen slapen en gebruiken als knuffelbeerquote:Op maandag 4 juli 2016 18:29 schreef Germano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Minder extreem, maar wel dit idee.
Doe toch niets anders dan zuipen, eten en slapen.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dan moet je niet van die goedkope vakanties boeken.
Dit ben jij?quote:Op maandag 4 juli 2016 18:29 schreef Germano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een baasje ben je ook hè.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:29 schreef Germano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
was investering in studiequote:Op maandag 4 juli 2016 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
kun je niet lezen ofzoquote:
Ah nee dan is het goed.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Doe toch niets anders dan zuipen, eten en slapen.
Als je verder een beetje let op wat je eet en drinkt en af en toe sport is het wel prima ja.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gwn bier zuipen wanneer je wil toch
Dat zijn enge mensenquote:Op maandag 4 juli 2016 18:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar mss is ie zo rijk dat dat niet hoeft
Wat weet jij daar nou van?quote:Op maandag 4 juli 2016 18:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar jij bent roodharig :s
Btw jij en financieel verantwoordelijk
ja dat welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |