Wat wiequote:Op maandag 4 juli 2016 18:25 schreef Drug het volgende:
[..]
ik was vandaag met een fokker, was wel leuke boy voor jou
Zeer MATIGquote:
Ik heb het liefst studioappartement. Als ik ergens wat langer moet werken wil ik wel een eigen keuken(tje) indd. Hotelkamers en elke dag uit eten gaat vervelen.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Wil sowieso appartement als ik op vakantie ga. Wil wel eieren kunnen bakken als ik honger heb.
mwah gewoon laten brengen door het personeelquote:Op maandag 4 juli 2016 18:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar tussendoortjes maken.
Precies, daar betaal je gvd toch voor man.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:26 schreef Drug het volgende:
[..]
mwah gewoon laten brengen door het personeel
Je hebt gelijk man.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat?! Is toch fijn om een keukenblokje erin te hebben.
Denk het wel ja.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:26 schreef Opsonisatie het volgende:
We zijn hier allemaal toch bepukkelde dikke zolderkamerautistjes
Ach, hangt je piemel wel onder een afdakquote:Op maandag 4 juli 2016 18:25 schreef Zosk het volgende:
Ik heb trouwens geen sixpack hoor, ben kankerdik.
Ik werk niet op vakantie hoor.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb het liefst studioappartement. Als ik ergens wat langer moet werken wil ik wel een eigen keuken(tje) indd. Hotelkamers en elke dag uit eten gaat vervelen.
jupquote:Op maandag 4 juli 2016 18:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Precies, daar betaal je gvd toch voor man.
Dus al had je 27cm, kon je 'm nog niet zelf zien zonder spiegel.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:25 schreef Zosk het volgende:
Ik heb trouwens geen sixpack hoor, ben kankerdik.
quote:Op maandag 4 juli 2016 18:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Wil er ook geen. Redelijk buffed en goede borstkas. Hoef niet allemaal zo zichtbaar te zijn.
quote:
Klopt.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dus al had je 27cm, kon je 'm nog niet zelf zien zonder spiegel.
Heb alleen bewaking gezien tot nu toe in die skere appartementjes waar ik met vrienden ben geweest.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Precies, daar betaal je gvd toch voor man.
Dat laatste is wel dikke afknapper, ik wil een financieel verantwoordelijke guy :squote:Op maandag 4 juli 2016 18:27 schreef Drug het volgende:
[..]
4e jrs geneeskunde, tattahoofd, strooit met moneys
Ja dan moet je niet van die goedkope vakanties boeken.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb alleen bewaking gezien tot nu toe in die skere appartementjes waar ik met vrienden ben geweest.
maar mss is ie zo rijk dat dat niet hoeftquote:Op maandag 4 juli 2016 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat laatste is wel dikke afknapper, ik wil een financieel verantwoordelijke guy :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |