Geen idee wat je hier zegtquote:
Ook dat valt net over de grens wel tegen. Praktisch zelfde.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Persoonlijke verzorgingsproducten zijn in Duitsland wel een stuk goedkoper.
maar je kunt nu wel een methlab beginnen als je wil, dat is ook wat waardquote:Op maandag 4 juli 2016 13:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb juist absoluut geen talenknobbel, had 4 voor Engels op examen, Frans laten vallen, voor Duits een 6 en voor Nederlands ook.
Hardopquote:Op maandag 4 juli 2016 13:53 schreef Opsonisatie het volgende: [..] Bonjour, je voudrais un kilo de chocolat. Au secours. Als je dat al kent, kom je heel ver in frankrijk
Zonder Google Translate te gebruiken...quote:Op maandag 4 juli 2016 13:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bonjour, je voudrais un kilo de chocolat.
Au secours.
Als je dat al kent, kom je heel ver in frankrijk
Deense havenautoriteiten afluisteren op de brug in opdracht van de kapitein.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Het is pas mooi als ze een taal spreken waarvan ze verwachten dat jij die niet verstaat.
quote:
Ja zoietsquote:Op maandag 4 juli 2016 13:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zonder Google Translate te gebruiken...
Hallo, een kilo chocolade alsjeblieft? Bedankt.
Zoiets?
Haha ja vanwege je gewicht hahahahaquote:Op maandag 4 juli 2016 13:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zoiets?
Dat was toch een homodrug? Of bedoel je juist daarom?quote:Op maandag 4 juli 2016 13:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar je kunt nu wel een methlab beginnen als je wil, dat is ook wat waard
Wat voor educatie heb jij gehad?quote:Op maandag 4 juli 2016 13:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zoiets?
Het eerste gedeelte is fuck you.quote:
Hier niet.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook dat valt net over de grens wel tegen. Praktisch zelfde.
Merci, Hansquote:Op maandag 4 juli 2016 13:56 schreef Opsonisatie het volgende:
BRADDIE JE WEET TOCH WEL DAT BEDANKT MERCI IS GODVERDEZIKA
Nou... fuck you too dan maar hequote:Op maandag 4 juli 2016 13:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Het eerste gedeelte is fuck you.
[..]
Hier niet.
heb in frankrijk nooit moeite mee gehad iigquote:Op maandag 4 juli 2016 13:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, maar die mensen vertikken dat toch? Althans, de laatste keer dat ik in Frankrijk en Spanje was vertikte die mensen het om Engels te lullen tegen m`n vader waardoor hij het met zijn basic engels en handen/voetenwerk moest doen.
quote:Op maandag 4 juli 2016 13:56 schreef Opsonisatie het volgende:
BRADDIE JE WEET TOCH WEL DAT BEDANKT MERCI IS GODVERDEZIKA
Toen zat ik in de brugklas.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]Nu wel.
Laatste keer dat ik Frans heb moeten spreken wás in Frankrijk en dat was in 2003
Ooh, nouja, we zullen zien.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb in frankrijk nooit moeite mee gehad iig
alleen de oudere generatie kan nauwelijks engels, maar m'n ouders spreken vrij goed frans dus dat was ook nooit echt een probleem
wat, neequote:Op maandag 4 juli 2016 13:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat was toch een homodrug? Of bedoel je juist daarom?
Heel goed van jou. Echt hulde dat je eerst nadenktquote:Op maandag 4 juli 2016 13:59 schreef Amarantha het volgende:
Topic geopend.
Snap niet dat er mensen zijn die constant topics openen. Denk echt wel 10x na voor ik op posten druk.
kindjequote:
Baguette, taxi, le parapluiequote:Op maandag 4 juli 2016 13:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat wil je dan bestellen in het Frans? Een stokbrood, een taxi en een paraplu?
oke doeiquote:Op maandag 4 juli 2016 14:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
deadprez
opso
ama
braddie
germano
2nutz
hplc
cachet
brrr snel weer weg hier
Nou ik vind serieus dat wel meer mensen dat zouden moeten doen.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heel goed van jou. Echt hulde dat je eerst nadenkt
Ik heb heel veel verschillende scholen gehad, en alleen m`n laatste afgemaaktquote:
Doeiquote:Op maandag 4 juli 2016 14:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
deadprez
opso
ama
braddie
germano
2nutz
hplc
cachet
brrr snel weer weg hier
Ja, weekje geleden wilde ik dat voor je maken en toen kwam je daarmee, dus zodoende. Maar okéquote:Op maandag 4 juli 2016 13:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat, nee
al wordt het hier in nl schijnbaar wel alleen in de gayscene echt gebruikt
Enchanté de faire votre connaissance.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
deadprez
opso
ama
braddie
germano
2nutz
hplc
cachet
brrr snel weer weg hier
Gelukkig niet genoemdquote:Op maandag 4 juli 2016 14:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
deadprez
opso
ama
braddie
germano
2nutz
cachet
brrr snel weer weg hier
Een Citroen 2CV, een stokbrood, en wat eieren.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat wil je dan bestellen in het Frans? Een stokbrood, een taxi en een paraplu?
Vind ik serieus ook. Kwam wat sarcastisch over maar ik meen het echt.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ik vind serieus dat wel meer mensen dat zouden moeten doen.
Jammer.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
deadprez
opso
ama
braddie
germano
2nutz
hplc
cachet
brrr snel weer weg hier
is gwn de shit uit breaking bad manquote:Op maandag 4 juli 2016 14:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, weekje geleden wilde ik dat voor je maken en toen kwam je daarmee, dus zodoende. Maar oké
Oeuffsquote:Op maandag 4 juli 2016 14:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een Citroen 2CV, een stokbrood, en wat eieren.
Oui Oui monsieur
inteelt stokbroodquote:
;s gedraag je niet als hzawquote:
Mono is nog niet getrouwd, wel verloofdquote:Op maandag 4 juli 2016 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind ik serieus ook. Kwam wat sarcastisch over maar ik meen het echt.
Geen idee waarom maar denk altijd dat jij getrouwd bent met monopoly die usergeen idee waarom...
Ja jij danquote:Op maandag 4 juli 2016 14:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou inderdaad kunnen. Dan ben je nu 19?
Oh wist ik niet..quote:Op maandag 4 juli 2016 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mono is nog niet getrouwd, wel verloofdMet Moira.
Engelsquote:
Wowquote:Op maandag 4 juli 2016 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mono is nog niet getrouwd, wel verloofdMet Moira.
Pain en chocolat. Daar maak je meisjes blij mee 's ochtends.quote:
Hun zijn niet de enige twee hoor. Weetje hoeveel FOK! baby's er zijn? Genoeg in ieder geval.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wow
Zijn fok!ers echt zo srs. Wat cute
Halleu jij hebt hier relatie(s) gehad met fokkers, daar kan een verloving uit voortkomen jaquote:Op maandag 4 juli 2016 14:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wow
zijn zelfs meerdere kinderen uit FOK!-stelletjes ontstaanquote:Op maandag 4 juli 2016 14:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wow
Ik maak ze altijd blij met zizi.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Pain en chocolat. Daar maak je meisjes blij mee 's ochtends.
Die pain zorgen ze anders zelf wel voor een keer in de maand.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Pain en chocolat. Daar maak je meisjes blij mee 's ochtends.
Komt vaker voor hoor... nu hoef jij je ook niet meer te schamen cachequote:Op maandag 4 juli 2016 14:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wow
geen idee eigenlijk neequote:Op maandag 4 juli 2016 14:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hun zijn niet de enige twee hoor. Weetje hoeveel FOK! baby's er zijn? Genoeg in ieder geval.
Neh vind nutella echt lekkerquote:Op maandag 4 juli 2016 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
Nutella is echt voor van die zelfbenoemde fashionista's![]()
Duo penotti
quote:Nǐ yǒu yīgè xiǎo yīnjīng.
Is toch best grappig danquote:Op maandag 4 juli 2016 14:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Halleu jij hebt hier relatie(s) gehad met fokkers, daar kan een verloving uit voortkomen ja
Hsoquote:Op maandag 4 juli 2016 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Komt vaker voor hoor... nu hoef jij je ook niet meer te schamen cache
Waar staat dit voor?quote:
kwamen hier ooit normale mensen dan :squote:Op maandag 4 juli 2016 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
Als je in deze tijd iets met een fokker begint kan je wel er vergif op in nemen dat ze mentaal iets mankeren, die tijd is ook anders geweest
Is zelfs een wiki van dacht ikquote:Op maandag 4 juli 2016 14:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hun zijn niet de enige twee hoor. Weetje hoeveel FOK! baby's er zijn? Genoeg in ieder geval.
Misschien in een ver verleden.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
kwamen hier ooit normale mensen dan :s
In den beginne...quote:Op maandag 4 juli 2016 14:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
RickoKun bijvoorbeeld.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mwa, niet iedereen hier is een debieltje volgens mijquote:Op maandag 4 juli 2016 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
Als je in deze tijd iets met een fokker begint kan je wel er vergif op in nemen dat ze mentaal iets mankeren, die tijd is ook anders geweest
Ja dat dacht ik ook.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
FOK!kers trouwens?
Dacht alleen Tjacka
Mis zijn topics wel een beetje. een van de weinige die ook alles gewoon post met pics. Zijn poepgrijp topicquote:
Gebruik het eens waarvoor het gemaakt isquote:Op maandag 4 juli 2016 14:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik gebruik reageerbuizen alleen voor shotjes, dus nooit
quote:Op maandag 4 juli 2016 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mis zijn topics wel een beetje. een van de weinige die ook alles gewoon post met pics. Zijn poepgrijp topic
ja valt allemaal wel mee.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Mwa, niet iedereen hier is een debieltje volgens mij
Tenzij je het hebt over een Possetje of zo, maar dan heb je het meteen over de ergste van alle, de meeste hier zijn volgens mij "gewoon normaal" Voor zover dat kan, tuurlijk heeft iedereen wel iets maar daar zal je in het dagelijks leven geen last van hebben.
die kerel postte een video waarin hij zijn stront met zn hand uit de wc haaldequote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 14:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
http://www.dehaanfdgroep.nl/hso/
Sarcasme. Wilde er ook nog Miver en Lamon bij vermelden.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
die kerel postte een video waarin hij zijn stront met zn hand uit de wc haalde
weenie hoor
quote:JoecheiWatZijnWeBlij
JoecheiWatZijnWeBlij3 jaar geleden
Ricko vertel nou eens wat je hebt genomen.
Haha ja en die haikusquote:
ik dacht alquote:Op maandag 4 juli 2016 14:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Sarcasme. Wilde er ook nog Miver en Lamon bij vermelden.
Heb hem nog in het wild gespot in de stad keertjequote:
Lamon is die gast die adresgegevens achterhaalde.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik dacht al
miver ken ik volgens mij niet en lamon alleen van naam
Is toch multifunctioneel ;squote:Op maandag 4 juli 2016 14:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gebruik het eens waarvoor het gemaakt is
Hahaha.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb hem nog in het wild gespot in de stad keertjeNiks gezegd
Ja beetje awkwardquote:
die miver klinkt wel als een goeie gastquote:Op maandag 4 juli 2016 14:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Lamon is die gast die adresgegevens achterhaalde.
Miver was een homo die nooit nuchter was. Dronken of stoned.
Momentje. Zal een paar quotes zoeken.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
die miver klinkt wel als een goeie gast
aightquote:
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:10 schreef MiVer het volgende:
[..]
van het weekend zitten (letterlijk) rekken en strekken met een mooi bolle aubergine
uiteindelijk paste hij
hahahha
...
nee nu niet
ga zo fitness doen
...
daarna heb ik wel zin...pfff
dus als iemand ook wilt
laat maar weten
wat de fackquote:
netjes welquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:12 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik zat op dagelijks 12 halve liters
ooit waren 6 kleine blikjes genoeg
quote:MET NADRUK ZEG IK JE
negeer mij
teef! jij denkt dat je leven veilig zuur is
hee hoer, jij hebt geen idee van ph
ik los je kut op in het zuur
terwijl je verschrikt toekijkt
...
negeren
ik ben er
niet voor jouw zuur!!!
...
wakker worden !!!
...
laat me met rust, kanker negatief secreet dat je bent
ophoeren
...
wakker worden !!!!!
gewenning is een bitchquote:
Ricko wel.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
Vraag me nog steeds af of die lui ook gewoon zaten te trollen
oh die had je laatst ook al gepost iddquote:
gaat best snel, zat ook best een tijd op 8 halve liters per avondquote:Op maandag 4 juli 2016 14:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker
Ja, op één dag lukt het me ook nog wel, beetje goed verspreid. Maar dagelijks
Halve liters?quote:Op maandag 4 juli 2016 14:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
gaat best snel, zat ook best een tijd op 8 per avond
Ja, weet ik. Die vent was verder gewoon heel relaxt. Maar ook die Miver enzo.quote:
ja had al geëdit, geen 8 literquote:
Denk dat hij gewoon iets te eerlijk was.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Die vent was verder gewoon heel relaxt. Maar ook die Miver enzo.
Zulke mensen heb je ook idd...quote:Op maandag 4 juli 2016 14:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Denk dat hij gewoon iets te eerlijk was.
nja uiteindelijk word je er niet echt dronken meer vanquote:Op maandag 4 juli 2016 14:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Is ook veel. Dan moet ik toch een goede avond hebben wil ik dat wegkrijgen.
lol, hoe is je lever?quote:Op maandag 4 juli 2016 14:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
gaat best snel, zat ook best een tijd op 8 halve liters per avond
Ik ken er ook eentje. Zo'n gast van begin 30 die altijd in de kroeg zit.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik ken ook wel mensen voor wie 8 halve liters niet zo extreem is.
naar de klote wssquote:
Klopt, maar als je alleen in het weekend drinkt dan ben je lam hoor.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja uiteindelijk word je er niet echt dronken meer van
Komt ook later eigenlijk, je lever kan best veel hebben.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
naar de klote wss
maar geen idee, nooit ergens last van gehad
Komt vast uit nachtdienst, niks mis meequote:Op maandag 4 juli 2016 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
Zie bij mij in de buurt vaak zo'n vent zijn dochtertje naar school brengen die heeft altijd halve liter bier in zijn handen
ja truequote:Op maandag 4 juli 2016 14:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Klopt, maar als je alleen in het weekend drinkt dan ben je lam hoor.
ja, dat zie ik dan wel weerquote:Op maandag 4 juli 2016 14:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Komt ook later eigenlijk, je lever kan best veel hebben.
Is het steen?quote:Op maandag 4 juli 2016 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
Zie bij mij in de buurt vaak zo'n vent zijn dochtertje naar school brengen die heeft altijd halve liter bier in zijn handen
Heb in mei nog rond de 9 liter bier gedronken. Heb er wel van 9 uur 's morgens tot 4 uur 's nachts over gedaan.quote:
Ik doe net alsof ik dit begrijpquote:Op maandag 4 juli 2016 14:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik gok dat zijn hepatocyten necrotiserende zijn.
Dan is er niet veel mis mee, al zou ik dan even wachten en het niet mee naar de basisschool nemen...quote:Op maandag 4 juli 2016 14:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Komt vast uit nachtdienst, niks mis mee
Haha hij heeft wel echt zo'n polenkopquote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wij willen bier drinken, bier dat wilt mij
hoe merk je datquote:Op maandag 4 juli 2016 14:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik gok dat zijn niercellen aan het doodgaan zijn.
rtquote:Op maandag 4 juli 2016 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wij willen bier drinken, bier dat wilt mij
Zou best kunnenquote:Op maandag 4 juli 2016 14:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik gok dat zijn niercellen aan het doodgaan zijn.
quote:Op maandag 4 juli 2016 14:26 schreef deadprez het volgende:
tijd om op te staan en de dorst te erkennen
oh dan heb ik dat niet denk ik :squote:
Nee, wilde zelf langskomenquote:Op maandag 4 juli 2016 14:26 schreef Amarantha het volgende:
Noel, dat je mijn adres weer wou.. betekend dat dat ze onderweg zijn?
quote:
Hahaquote:Op maandag 4 juli 2016 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, wilde zelf langskomen
nee grapje. ja ik haal die kaarten uit m'n werk ff op en dan kunnen ze op de post
Heeft ook kklang geduurd he
Zaterdag werd er ineens een uur lang allemaal carnaval muziek gedraaid, wtf.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:28 schreef deadprez het volgende:
[..]_
schop degenen die het opzetten en blaas fatsoenlijke muziek
ripquote:Op maandag 4 juli 2016 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zaterdag werd er ineens een uur lang allemaal carnaval muziek gedraaid, wtf.
Als je eenmaal dronken bent dan is het best leuk om gebroederlijk te lallen met z'n allen.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zaterdag werd er ineens een uur lang allemaal carnaval muziek gedraaid, wtf.
weenie wat dit is en denk niet dat ik het aan wil klikkenquote:Op maandag 4 juli 2016 14:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toen heb ik deze er maar even ingegooid
Goeie keusquote:Op maandag 4 juli 2016 14:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toen heb ik deze er maar even ingegooid
quote:Op maandag 4 juli 2016 14:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie wat dit is en denk niet dat ik het aan wil klikken
Ergens snap ik dat wel.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:32 schreef Amarantha het volgende:
Jammer dat er altijd mensen zijn die gaan klagen als je de hele tijd hardcore aan zet.
Als alle bandjes weg zijn wil ik wel komenquote:
Jawelquote:Op maandag 4 juli 2016 14:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ergens snap ik dat wel.
Ik vind hardcore bijvoorbeeld helemaal niets, maar als je het aanzet, prima. Maar doe het dan geen uur achter elkaar weet je wel.
quote:Akta Skallen (SE) // hardcore meets punk
https://aktaskallen.bandcamp.com/
Komplex // D-Beat grunnstijl
https://komplexhc.bandcamp.com/
System Bastard // D-Beat from Grunn
https://systembastard.bandcamp.com/
Op groot schermquote:Op maandag 4 juli 2016 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik draai gewoon hele avonden braddie-vlogs, nooit klachten ontvangen
quote:
Jezus christus.quote:
Jij weetquote:Op maandag 4 juli 2016 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik draai gewoon hele avonden braddie-vlogs, nooit klachten ontvangen
hou je niet van punk :squote:
Ja joh, vind je het heel gek, tyfusherriequote:Op maandag 4 juli 2016 14:32 schreef Amarantha het volgende:
Jammer dat er altijd mensen zijn die gaan klagen als je de hele tijd hardcore aan zet.
Beter dan die tyfusherrie die hier live staat te spelen.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja joh, vind je het heel gek, tyfusherrie
quote:
is cool manquote:Op maandag 4 juli 2016 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
Als of je een stel bavianen met down wat keukengerei geeft
lever stuk, longen stuk, oren stuk.quote:
quote:
Tja meeste muziek wat hier speelt vind ik niks. Maar akoestische sing en songwriters vind ik wel leuk, of rock met electronische shizzle er door. En ska of reggae natuurlijk.quote:
wel fucking irritant lijkt me dan, om steeds daartussen te moeten zittenquote:Op maandag 4 juli 2016 14:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja meeste muziek wat hier speelt vind ik niks. Maar akoestische sing en songwriters vind ik wel leuk, of rock met electronische shizzle er door. En ska of reggae natuurlijk.
Luisterde ik vroeger wel, ook heel lang gedaan. Vind het nog steeds wel goed maar dat is gewoon verstaanbaar.quote:
Valt wel mee, ga ik gewoon boven bij de achterdeur zitten. Staan altijd wel mensen tijdens bandjes omdat het beneden zo hard staat.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
wel fucking irritant lijkt me dan, om steeds daartussen te moeten zitten
:squote:
ah oké, beterquote:Op maandag 4 juli 2016 14:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt wel mee, ga ik gewoon boven bij de achterdeur zitten. Staan altijd wel mensen tijdens bandjes omdat het beneden zo hard staat.
bahquote:
Nog niet buiten geweestquote:
ik ga niet klikken hoorquote:
Wilde gewoon mijn postaantal opkrikkenquote:
neequote:
Ik ook niet.. maar moet zo wel weg.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ga zo. Maar geen zin, voel me niet helemaal oké.
is in dit geval toch ook wel gwn zoquote:
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 14:47 schreef Amarantha het volgende:
200 berichtjes in 9 uur tijd is wel veel!
valt toch best meequote:Op maandag 4 juli 2016 14:47 schreef Amarantha het volgende:
200 berichtjes in 9 uur tijd is wel veel!
Tuurlijk, je moet er nog 204. (Wat heb ik vandaagquote:Op maandag 4 juli 2016 14:46 schreef Amarantha het volgende:
aantal posts: 99.796
Lukt het mij vandaag of niet? Dat is de vraag.
Oh zie nu jij bent 2 weken later lid geworden en hebt gewoon een keer zoveel gepost.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 14:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh zie nu jij bent 2 weken later lid geworden en hebt gewoon een keer zoveel gepost.
ja wrijf het er maar inquote:Op maandag 4 juli 2016 14:48 schreef Willoow het volgende:
Snap nooit zo goed als dp er veel korter is dan mij, hij toch 10x zoveel berichten heeft.
Kwaliteit en kwantiteit.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:48 schreef Willoow het volgende:
Snap nooit zo goed als dp er veel korter is dan mij, hij toch 10x zoveel berichten heeft.
Dacht dat je wel langer lid wasquote:
Nee, is echt kansloosquote:Op maandag 4 juli 2016 14:48 schreef Amarantha het volgende:
In 3,5 jaar 100.000 berichtjes. Valt nog wel mee toch?
deze naam, 2010 eerste accountquote:Op maandag 4 juli 2016 14:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dacht dat je wel langer lid wasBen je vanaf januari 2013 pas op FOK!? Of met deze naam?
Jij zit ook over 100kquote:
Welkequote:
hij zit hier ook al sinds 2003 hèquote:
viezefurquote:
Bedoel op een dagquote:Op maandag 4 juli 2016 14:49 schreef deadprez het volgende:
huh ik ben er trouwens helemaal niet korter dan jij willoow
Johquote:
Je had dus gewoon in de buurt van Tong kunnen komen in de top 100.quote:
Ja nou enquote:
Zegt me niks.quote:
quote:
toen was ik nog niet zo veel onlinequote:Op maandag 4 juli 2016 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je had dus gewoon in de buurt van Tong kunnen komen in de top 100.
heeft ook maar 1000 posts ofzoquote:
Hahahaquote:Op maandag 4 juli 2016 14:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
toen was ik nog niet zo veel online
ook doordat ik steeds permabans kreeg
Was ook mijn plan. Was al mijn plan in 2007quote:Op maandag 4 juli 2016 14:51 schreef Amarantha het volgende:
Veel te lui om telkens nieuwe accounts te maken. Als ik deze account zat ben kap ik wel gewoon helemaal met FOK!.
Als dp hier eerder was, was er een dp smiliequote:Op maandag 4 juli 2016 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je had dus gewoon in de buurt van Tong kunnen komen in de top 100.
het was meer dat de admins mijn accounts zat werdenquote:Op maandag 4 juli 2016 14:51 schreef Amarantha het volgende:
Veel te lui om telkens nieuwe accounts te maken. Als ik deze account zat ben kap ik wel gewoon helemaal met FOK!.
Oh maar ben het nog niet zat hoor.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was ook mijn plan. Was al mijn plan in 2007
quote:Op maandag 4 juli 2016 14:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
het was meer dat de admins mijn accounts zat werden
Nee, precies. Dat had ik ook, en nu nog.quote:
Haha niks vergeleken m et nu idd.quote:
Mijn andere account gebruik ik toch bijna nooit.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:51 schreef Amarantha het volgende:
succesquote:
Ha haquote:Op maandag 4 juli 2016 14:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als dp hier eerder was, was er een dp smilie
quote:
quote:
wie, tong? alsof hij weet hoe dat moetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |