nja uiteindelijk word je er niet echt dronken meer vanquote:Op maandag 4 juli 2016 14:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Is ook veel. Dan moet ik toch een goede avond hebben wil ik dat wegkrijgen.
lol, hoe is je lever?quote:Op maandag 4 juli 2016 14:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
gaat best snel, zat ook best een tijd op 8 halve liters per avond
Ik ken er ook eentje. Zo'n gast van begin 30 die altijd in de kroeg zit.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik ken ook wel mensen voor wie 8 halve liters niet zo extreem is.
naar de klote wssquote:
Klopt, maar als je alleen in het weekend drinkt dan ben je lam hoor.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja uiteindelijk word je er niet echt dronken meer van
Komt ook later eigenlijk, je lever kan best veel hebben.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
naar de klote wss
maar geen idee, nooit ergens last van gehad
Komt vast uit nachtdienst, niks mis meequote:Op maandag 4 juli 2016 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
Zie bij mij in de buurt vaak zo'n vent zijn dochtertje naar school brengen die heeft altijd halve liter bier in zijn handen
ja truequote:Op maandag 4 juli 2016 14:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Klopt, maar als je alleen in het weekend drinkt dan ben je lam hoor.
ja, dat zie ik dan wel weerquote:Op maandag 4 juli 2016 14:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Komt ook later eigenlijk, je lever kan best veel hebben.
Is het steen?quote:Op maandag 4 juli 2016 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
Zie bij mij in de buurt vaak zo'n vent zijn dochtertje naar school brengen die heeft altijd halve liter bier in zijn handen
Heb in mei nog rond de 9 liter bier gedronken. Heb er wel van 9 uur 's morgens tot 4 uur 's nachts over gedaan.quote:
Ik doe net alsof ik dit begrijpquote:Op maandag 4 juli 2016 14:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik gok dat zijn hepatocyten necrotiserende zijn.
Dan is er niet veel mis mee, al zou ik dan even wachten en het niet mee naar de basisschool nemen...quote:Op maandag 4 juli 2016 14:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Komt vast uit nachtdienst, niks mis mee
Haha hij heeft wel echt zo'n polenkopquote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wij willen bier drinken, bier dat wilt mij
hoe merk je datquote:Op maandag 4 juli 2016 14:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik gok dat zijn niercellen aan het doodgaan zijn.
rtquote:Op maandag 4 juli 2016 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wij willen bier drinken, bier dat wilt mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |