Jawelquote:Op maandag 4 juli 2016 14:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ergens snap ik dat wel.
Ik vind hardcore bijvoorbeeld helemaal niets, maar als je het aanzet, prima. Maar doe het dan geen uur achter elkaar weet je wel.
quote:Akta Skallen (SE) // hardcore meets punk
https://aktaskallen.bandcamp.com/
Komplex // D-Beat grunnstijl
https://komplexhc.bandcamp.com/
System Bastard // D-Beat from Grunn
https://systembastard.bandcamp.com/
Op groot schermquote:Op maandag 4 juli 2016 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik draai gewoon hele avonden braddie-vlogs, nooit klachten ontvangen
quote:
Jezus christus.quote:
Jij weetquote:Op maandag 4 juli 2016 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik draai gewoon hele avonden braddie-vlogs, nooit klachten ontvangen
hou je niet van punk :squote:
Ja joh, vind je het heel gek, tyfusherriequote:Op maandag 4 juli 2016 14:32 schreef Amarantha het volgende:
Jammer dat er altijd mensen zijn die gaan klagen als je de hele tijd hardcore aan zet.
Beter dan die tyfusherrie die hier live staat te spelen.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja joh, vind je het heel gek, tyfusherrie
quote:
is cool manquote:Op maandag 4 juli 2016 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
Als of je een stel bavianen met down wat keukengerei geeft
lever stuk, longen stuk, oren stuk.quote:
quote:
Tja meeste muziek wat hier speelt vind ik niks. Maar akoestische sing en songwriters vind ik wel leuk, of rock met electronische shizzle er door. En ska of reggae natuurlijk.quote:
wel fucking irritant lijkt me dan, om steeds daartussen te moeten zittenquote:Op maandag 4 juli 2016 14:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja meeste muziek wat hier speelt vind ik niks. Maar akoestische sing en songwriters vind ik wel leuk, of rock met electronische shizzle er door. En ska of reggae natuurlijk.
Luisterde ik vroeger wel, ook heel lang gedaan. Vind het nog steeds wel goed maar dat is gewoon verstaanbaar.quote:
Valt wel mee, ga ik gewoon boven bij de achterdeur zitten. Staan altijd wel mensen tijdens bandjes omdat het beneden zo hard staat.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
wel fucking irritant lijkt me dan, om steeds daartussen te moeten zitten
:squote:
ah oké, beterquote:Op maandag 4 juli 2016 14:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt wel mee, ga ik gewoon boven bij de achterdeur zitten. Staan altijd wel mensen tijdens bandjes omdat het beneden zo hard staat.
bahquote:
Nog niet buiten geweestquote:
ik ga niet klikken hoorquote:
Wilde gewoon mijn postaantal opkrikkenquote:
neequote:
Ik ook niet.. maar moet zo wel weg.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ga zo. Maar geen zin, voel me niet helemaal oké.
is in dit geval toch ook wel gwn zoquote:
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 14:47 schreef Amarantha het volgende:
200 berichtjes in 9 uur tijd is wel veel!
valt toch best meequote:Op maandag 4 juli 2016 14:47 schreef Amarantha het volgende:
200 berichtjes in 9 uur tijd is wel veel!
Tuurlijk, je moet er nog 204. (Wat heb ik vandaagquote:Op maandag 4 juli 2016 14:46 schreef Amarantha het volgende:
aantal posts: 99.796
Lukt het mij vandaag of niet? Dat is de vraag.
Oh zie nu jij bent 2 weken later lid geworden en hebt gewoon een keer zoveel gepost.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 14:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh zie nu jij bent 2 weken later lid geworden en hebt gewoon een keer zoveel gepost.
ja wrijf het er maar inquote:Op maandag 4 juli 2016 14:48 schreef Willoow het volgende:
Snap nooit zo goed als dp er veel korter is dan mij, hij toch 10x zoveel berichten heeft.
Kwaliteit en kwantiteit.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:48 schreef Willoow het volgende:
Snap nooit zo goed als dp er veel korter is dan mij, hij toch 10x zoveel berichten heeft.
Dacht dat je wel langer lid wasquote:
Nee, is echt kansloosquote:Op maandag 4 juli 2016 14:48 schreef Amarantha het volgende:
In 3,5 jaar 100.000 berichtjes. Valt nog wel mee toch?
deze naam, 2010 eerste accountquote:Op maandag 4 juli 2016 14:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dacht dat je wel langer lid wasBen je vanaf januari 2013 pas op FOK!? Of met deze naam?
Jij zit ook over 100kquote:
Welkequote:
hij zit hier ook al sinds 2003 hèquote:
viezefurquote:
Bedoel op een dagquote:Op maandag 4 juli 2016 14:49 schreef deadprez het volgende:
huh ik ben er trouwens helemaal niet korter dan jij willoow
Johquote:
Je had dus gewoon in de buurt van Tong kunnen komen in de top 100.quote:
Ja nou enquote:
Zegt me niks.quote:
quote:
toen was ik nog niet zo veel onlinequote:Op maandag 4 juli 2016 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je had dus gewoon in de buurt van Tong kunnen komen in de top 100.
heeft ook maar 1000 posts ofzoquote:
Hahahaquote:Op maandag 4 juli 2016 14:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
toen was ik nog niet zo veel online
ook doordat ik steeds permabans kreeg
Was ook mijn plan. Was al mijn plan in 2007quote:Op maandag 4 juli 2016 14:51 schreef Amarantha het volgende:
Veel te lui om telkens nieuwe accounts te maken. Als ik deze account zat ben kap ik wel gewoon helemaal met FOK!.
Als dp hier eerder was, was er een dp smiliequote:Op maandag 4 juli 2016 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je had dus gewoon in de buurt van Tong kunnen komen in de top 100.
het was meer dat de admins mijn accounts zat werdenquote:Op maandag 4 juli 2016 14:51 schreef Amarantha het volgende:
Veel te lui om telkens nieuwe accounts te maken. Als ik deze account zat ben kap ik wel gewoon helemaal met FOK!.
Oh maar ben het nog niet zat hoor.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was ook mijn plan. Was al mijn plan in 2007
quote:Op maandag 4 juli 2016 14:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
het was meer dat de admins mijn accounts zat werden
Nee, precies. Dat had ik ook, en nu nog.quote:
Haha niks vergeleken m et nu idd.quote:
Mijn andere account gebruik ik toch bijna nooit.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:51 schreef Amarantha het volgende:
succesquote:
Ha haquote:Op maandag 4 juli 2016 14:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als dp hier eerder was, was er een dp smilie
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |