Bedoel op een dagquote:Op maandag 4 juli 2016 14:49 schreef deadprez het volgende:
huh ik ben er trouwens helemaal niet korter dan jij willoow
Johquote:
Je had dus gewoon in de buurt van Tong kunnen komen in de top 100.quote:
Ja nou enquote:
Zegt me niks.quote:
quote:
toen was ik nog niet zo veel onlinequote:Op maandag 4 juli 2016 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je had dus gewoon in de buurt van Tong kunnen komen in de top 100.
heeft ook maar 1000 posts ofzoquote:
Hahahaquote:Op maandag 4 juli 2016 14:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
toen was ik nog niet zo veel online
ook doordat ik steeds permabans kreeg
Was ook mijn plan. Was al mijn plan in 2007quote:Op maandag 4 juli 2016 14:51 schreef Amarantha het volgende:
Veel te lui om telkens nieuwe accounts te maken. Als ik deze account zat ben kap ik wel gewoon helemaal met FOK!.
Als dp hier eerder was, was er een dp smiliequote:Op maandag 4 juli 2016 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je had dus gewoon in de buurt van Tong kunnen komen in de top 100.
het was meer dat de admins mijn accounts zat werdenquote:Op maandag 4 juli 2016 14:51 schreef Amarantha het volgende:
Veel te lui om telkens nieuwe accounts te maken. Als ik deze account zat ben kap ik wel gewoon helemaal met FOK!.
Oh maar ben het nog niet zat hoor.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was ook mijn plan. Was al mijn plan in 2007
quote:Op maandag 4 juli 2016 14:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
het was meer dat de admins mijn accounts zat werden
Nee, precies. Dat had ik ook, en nu nog.quote:
Haha niks vergeleken m et nu idd.quote:
Mijn andere account gebruik ik toch bijna nooit.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:51 schreef Amarantha het volgende:
succesquote:
Ha haquote:Op maandag 4 juli 2016 14:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als dp hier eerder was, was er een dp smilie
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |