Mwa, niet iedereen hier is een debieltje volgens mijquote:Op maandag 4 juli 2016 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
Als je in deze tijd iets met een fokker begint kan je wel er vergif op in nemen dat ze mentaal iets mankeren, die tijd is ook anders geweest
Ja dat dacht ik ook.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
FOK!kers trouwens?
Dacht alleen Tjacka
Mis zijn topics wel een beetje. een van de weinige die ook alles gewoon post met pics. Zijn poepgrijp topicquote:
Gebruik het eens waarvoor het gemaakt isquote:Op maandag 4 juli 2016 14:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik gebruik reageerbuizen alleen voor shotjes, dus nooit
quote:Op maandag 4 juli 2016 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mis zijn topics wel een beetje. een van de weinige die ook alles gewoon post met pics. Zijn poepgrijp topic
ja valt allemaal wel mee.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Mwa, niet iedereen hier is een debieltje volgens mij
Tenzij je het hebt over een Possetje of zo, maar dan heb je het meteen over de ergste van alle, de meeste hier zijn volgens mij "gewoon normaal" Voor zover dat kan, tuurlijk heeft iedereen wel iets maar daar zal je in het dagelijks leven geen last van hebben.
die kerel postte een video waarin hij zijn stront met zn hand uit de wc haaldequote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 14:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
http://www.dehaanfdgroep.nl/hso/
Sarcasme. Wilde er ook nog Miver en Lamon bij vermelden.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
die kerel postte een video waarin hij zijn stront met zn hand uit de wc haalde
weenie hoor
quote:JoecheiWatZijnWeBlij
JoecheiWatZijnWeBlij3 jaar geleden
Ricko vertel nou eens wat je hebt genomen.
Haha ja en die haikusquote:
ik dacht alquote:Op maandag 4 juli 2016 14:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Sarcasme. Wilde er ook nog Miver en Lamon bij vermelden.
Heb hem nog in het wild gespot in de stad keertjequote:
Lamon is die gast die adresgegevens achterhaalde.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik dacht al
miver ken ik volgens mij niet en lamon alleen van naam
Is toch multifunctioneel ;squote:Op maandag 4 juli 2016 14:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gebruik het eens waarvoor het gemaakt is
Hahaha.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb hem nog in het wild gespot in de stad keertjeNiks gezegd
Ja beetje awkwardquote:
die miver klinkt wel als een goeie gastquote:Op maandag 4 juli 2016 14:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Lamon is die gast die adresgegevens achterhaalde.
Miver was een homo die nooit nuchter was. Dronken of stoned.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |