wat, neequote:Op maandag 4 juli 2016 13:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat was toch een homodrug? Of bedoel je juist daarom?
Heel goed van jou. Echt hulde dat je eerst nadenktquote:Op maandag 4 juli 2016 13:59 schreef Amarantha het volgende:
Topic geopend.
Snap niet dat er mensen zijn die constant topics openen. Denk echt wel 10x na voor ik op posten druk.
kindjequote:
Baguette, taxi, le parapluiequote:Op maandag 4 juli 2016 13:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat wil je dan bestellen in het Frans? Een stokbrood, een taxi en een paraplu?
oke doeiquote:Op maandag 4 juli 2016 14:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
deadprez
opso
ama
braddie
germano
2nutz
hplc
cachet
brrr snel weer weg hier
Nou ik vind serieus dat wel meer mensen dat zouden moeten doen.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heel goed van jou. Echt hulde dat je eerst nadenkt
Ik heb heel veel verschillende scholen gehad, en alleen m`n laatste afgemaaktquote:
Doeiquote:Op maandag 4 juli 2016 14:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
deadprez
opso
ama
braddie
germano
2nutz
hplc
cachet
brrr snel weer weg hier
Ja, weekje geleden wilde ik dat voor je maken en toen kwam je daarmee, dus zodoende. Maar okéquote:Op maandag 4 juli 2016 13:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat, nee
al wordt het hier in nl schijnbaar wel alleen in de gayscene echt gebruikt
Enchanté de faire votre connaissance.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
deadprez
opso
ama
braddie
germano
2nutz
hplc
cachet
brrr snel weer weg hier
Gelukkig niet genoemdquote:Op maandag 4 juli 2016 14:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
deadprez
opso
ama
braddie
germano
2nutz
cachet
brrr snel weer weg hier
Een Citroen 2CV, een stokbrood, en wat eieren.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat wil je dan bestellen in het Frans? Een stokbrood, een taxi en een paraplu?
Vind ik serieus ook. Kwam wat sarcastisch over maar ik meen het echt.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ik vind serieus dat wel meer mensen dat zouden moeten doen.
Jammer.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
deadprez
opso
ama
braddie
germano
2nutz
hplc
cachet
brrr snel weer weg hier
is gwn de shit uit breaking bad manquote:Op maandag 4 juli 2016 14:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, weekje geleden wilde ik dat voor je maken en toen kwam je daarmee, dus zodoende. Maar oké
Oeuffsquote:Op maandag 4 juli 2016 14:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een Citroen 2CV, een stokbrood, en wat eieren.
Oui Oui monsieur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |