quote:
ja dat wilde ik eerst doen maar jij postte daarvoor parlé ;squote:
Chipstax in duitsland.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik vraag mij dat echt al een tijdje af waarom chips in Duitsland minstens een keer duurder is dan hier. Terwijl drank, chocolade etc. allemaal wel goedkoper is.
Maar als voltooid deelwoord is het wel parléquote:Op maandag 4 juli 2016 13:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat wilde ik eerst doen maar jij postte daarvoor parlé ;s
ohquote:Op maandag 4 juli 2016 13:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar als voltooid deelwoord is het wel parlé
Ah, de kennert hierquote:Op maandag 4 juli 2016 13:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar als voltooid deelwoord is het wel parlé
Ik hoop Sagan, maar verder geen idee of het Kittel of Greipel ofzo kan wordenquote:Op maandag 4 juli 2016 13:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik bedoel die andere momenteel leukere sport
hoe is de finish? sagan kan alleen wat met vals platquote:Op maandag 4 juli 2016 13:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik hoop Sagan, maar verder geen idee of het Kittel of Greipel ofzo kan worden
Nee, ken het echt nauwelijks, dit zijn echt de basisdingen uit eerste twee jaar Fransquote:
Tu suffit de fairequote:
Neequote:
Simpele zinnen/woorden in't duits lukken mij wel, maar als die mensen onderling echt tegen elkaar gaan ouwehoeren kan ik dat niet volgen.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:44 schreef deadprez het volgende:
die grammatica van duits is echt compleet verneukt gwn, kan die shit niet op gevoel doen dus optyfen dan
Mensen die vroeger werden veroordeeld tot het hebben van een reken- of een talenknobbel.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:50 schreef deadprez het volgende:
wrm ben jij goed in talen hplc dat hoort niet als bètanerdje
is nie eerlijk
hij is gwn gayquote:Op maandag 4 juli 2016 13:50 schreef deadprez het volgende:
is nie eerlijk
Volgens mij is finish vals platquote:Op maandag 4 juli 2016 13:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoe is de finish? sagan kan alleen wat met vals plat
Denk dat hij van alles een hoop afweet. Autistisch trekje.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:50 schreef deadprez het volgende:
is nie eerlijk
quote:Op maandag 4 juli 2016 13:50 schreef deadprez het volgende:
is nie eerlijk
quote:Op maandag 4 juli 2016 13:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, ken het echt nauwelijks, dit zijn echt de basisdingen uit eerste twee jaar FransToen het nog makkelijk was
2.5 procentjequote:Op maandag 4 juli 2016 13:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoe is de finish? sagan kan alleen wat met vals plat
top, hoop zo dat contador nog kan herstellen. komende twee ritten zijn vrij lang, dus hopelijk een niet al te hoog tempo.quote:
Arschgesicht.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Simpele zinnen/woorden in't duits lukken mij wel, maar als die mensen onderling echt tegen elkaar gaan ouwehoeren kan ik dat niet volgen.
Helaas zijn er mensen met meer kennis, zoals Jimmyquote:Op maandag 4 juli 2016 13:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat hij van alles een hoop afweet. Autistisch trekje.
bij mij mist het rekengedeelte gwn volgens mijquote:Op maandag 4 juli 2016 13:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Mensen die vroeger werden veroordeeld tot het hebben van een reken- of een talenknobbel.
nee oké dan is het goedquote:
Top autist jimmyquote:Op maandag 4 juli 2016 13:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Helaas zijn er mensen met meer kennis, zoals Jimmy
Geen idee, kan best zijn dat bepaalde grondstoffen daar duurder zijn.quote:
Het is niet verplicht om de taal te spreken daar op vakantiequote:Op maandag 4 juli 2016 13:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
Toch wel jammer, ik wil zó graag naar Frankrijk, Spanje en Italië toe op vakantie, maar ik spreek de talen nietZelfs niet basic, ik kan hallo en doei zeggen en daar houd het bij op
Daar was ik echt koning in.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
bij mij mist het rekengedeelte gwn volgens mij
Meer dan 2 euro voor een zak?quote:Op maandag 4 juli 2016 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee, kan best zijn dat bepaalde grondstoffen daar duurder zijn.
Maar valt mee toch? betaal praktisch hetzelfde in duitsland als in nederland voor zover ik weet.
gewoon engels tegen ze praten tot je hebt wat je wil hebbenquote:Op maandag 4 juli 2016 13:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
Toch wel jammer, ik wil zó graag naar Frankrijk, Spanje en Italië toe op vakantie, maar ik spreek de talen nietZelfs niet basic, ik kan hallo en doei zeggen en daar houd het bij op
Ik kan geen portugees maar ben er wel op vakantie geweestquote:Op maandag 4 juli 2016 13:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
Bonjour, je voudrais un kilo de chocolat.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
Persoonlijke verzorgingsproducten zijn in Duitsland wel een stuk goedkoper.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee, kan best zijn dat bepaalde grondstoffen daar duurder zijn.
Maar valt mee toch? betaal praktisch hetzelfde in duitsland als in nederland voor zover ik weet.
Heb juist absoluut geen talenknobbel, had 4 voor Engels op examen, Frans laten vallen, voor Duits een 6 en voor Nederlands ook.quote:
Ga eerst maar werken voor je centen. Mag je daarna op wel verdiende vacaciones.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
wat een kul, neem dan een vertaalboekje mee, daarmee kom je een heel eind. desnoods wijs je aan wat je wil wetenquote:Op maandag 4 juli 2016 13:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ligt aan wat voor chips? wij hebben altijd gewone en niet die bepoedert met goudstof.quote:
Vai-te foder mitra.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan geen portugees maar ben er wel op vakantie geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |