quote:
quote:
Mijn Duits is helemaal weg.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Tel daar Duits en Frans nog bij voor mij.
En heel simpel Spaans, Portugees en Pools lukt mij ook nog wel.
In 40-45?quote:Op maandag 4 juli 2016 13:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn Duits is helemaal weg.
Was er ooit nog best goed in.
Vind break a leg het leukste.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:39 schreef xcachet het volgende:
They will see it though the fingers. Zei ik ooit. Dubbel gelegen.
Vaktermen buiten beschouwing gelaten natuurlijk. Dat red ik ook niet.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn Duits is helemaal weg.
Was er ooit nog best goed in.
Duits i wel simpel op zich, althans begrijpen wel... zelf schrijven en praten nietquote:
Kan desnoods dialect spreken, dan kunnen ze er nog wel iets van maken.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:41 schreef Amarantha het volgende:
Eigenlijk is Duits best wel makkelijk maar ja.
Coke please.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Get now tits
Ik heb ze zo veel gebruikt in Spanje![]()
Vocarooquote:Op maandag 4 juli 2016 13:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Kan desnoods dialect spreken, dan kunnen ze er nog wel iets van maken.
Sletquote:Op maandag 4 juli 2016 13:43 schreef Amarantha het volgende:
Er komen hier (in mijn huis) heel veel bandjes uit het buitenland dus ik moet wel met enige regelmaat Engels praten.
quote:
Ja, dit heb ik ookquote:Op maandag 4 juli 2016 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Duits i wel simpel op zich, althans begrijpen wel... zelf schrijven en praten niet
Ik heb quizup op mijn mobiel en telkens als ik dan Duitse taal aan klik als quiz dan win ik bijna allesquote:Op maandag 4 juli 2016 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Duits i wel simpel op zich, althans begrijpen wel... zelf schrijven en praten niet
nee duits is echt aidsquote:Op maandag 4 juli 2016 13:41 schreef Amarantha het volgende:
Eigenlijk is Duits best wel makkelijk maar ja.
ik woon in limburg, betekent toch ook nie dat ik dialect kan sprekenquote:
Ja wel herkenbaar hoor, kom ook best vaak in Duitsland en praat altijd beetje nederlands door mijn duits heenquote:Op maandag 4 juli 2016 13:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb quizup op mijn mobiel, en telkens als ik dan Duitse taal aan klik als quiz dan win ik bijna allesMaar als in het echt weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen. Terwijl veel Duitse woorden best wel op Nederlands lijken.
True that.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:44 schreef deadprez het volgende:
die grammatica van duits is echt compleet verneukt gwn, kan die shit niet op gevoel doen dus optyfen dan
wie gaat er vandaag winnenquote:Op maandag 4 juli 2016 13:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
sowieso parlé, en dan vraag ik me af of het nog wel klopt![]()
Ik heb Frans goed gesproken?
Oke ik geloof je.quote:
Samequote:Op maandag 4 juli 2016 13:45 schreef Amarantha het volgende:
Wel chill aan dichtbij Duitsland wonen is boodschappen doen in Duitsland.
Dat is beter.quote:
Ohjaquote:Op maandag 4 juli 2016 13:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
sowieso parlé, en dan vraag ik me af of het nog wel klopt![]()
Ik heb Frans goed gesproken?
Aldi is daar sowieso chiller maar gaan vaak naar de Famila daar in Leerquote:Op maandag 4 juli 2016 13:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Supermarkten daar zijn zoveel chiller
is niet te zien :squote:Op maandag 4 juli 2016 13:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ohja
Ja, op de middelbare echt een ziek strenge docent gehad, Spaans lijkt erop en mijn stagebegeleider was Frans.
Tu est un chien horrible.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |