Het is pas mooi als ze een taal spreken waarvan ze verwachten dat jij die niet verstaat.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik luister nooit als ik buitenlanders hoor praten.
Hoe doe je dat precies dan als je moeder tegen je praat?quote:Op maandag 4 juli 2016 13:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik luister nooit als ik buitenlanders hoor praten.
En dan zijn ze dik binnengelopen en raak je verdrietigquote:Op maandag 4 juli 2016 13:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet meer weet hoe die mensen hetenWas wel benieuwd wat er van hun is geworden.
Snap ik idd.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ga twee dagen. Heb geen zin om vellen te plukken.
quote:Op maandag 4 juli 2016 13:33 schreef Amarantha het volgende:
Today it is woensdag, we go to de strand.
Zo ging het ongeveer.
En alles helemaal uitspreken i.p.v dingen afkorting zoals it is.quote:
Ik spreek maar één taal helaas.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Het is pas mooi als ze een taal spreken waarvan ze verwachten dat jij die niet verstaat.
Zoals it isquote:Op maandag 4 juli 2016 13:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En alles helemaal uitspreken i.p.v dingen afkorting zoals it is.
Wat een kankeropmerking.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe doe je dat precies dan als je moeder tegen je praat?
ooooohhhhhhhohohohohohoh.gif
Ach ik kan alleen Engels en Nederlands dus dat gebeurd wel snel.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Het is pas mooi als ze een taal spreken waarvan ze verwachten dat jij die niet verstaat.
kankelopmelking.quote:
Thoughquote:Op maandag 4 juli 2016 13:39 schreef xcachet het volgende:
They will see it though the fingers. Zei ik ooit. Dubbel gelegen.
Nee? boosquote:
Zal het in gedachten houden.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Jammer. Wil wel iets vertalen voor jou als dat nodig is.
haha expensive wordsquote:Op maandag 4 juli 2016 13:40 schreef Amarantha het volgende:
Oh en mensen moeten geen hele fancy dure woorden gebruiken in het Engels, kans is groot dat ik dat ook niet weet
10/10quote:Op maandag 4 juli 2016 13:39 schreef xcachet het volgende:
They will see it though the fingers. Zei ik ooit. Dubbel gelegen.
Tel daar Duits en Frans nog bij voor mij.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach ik kan alleen Engels en Nederlands dus dat gebeurd wel snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |