quote:Op maandag 4 juli 2016 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verwacht. Had bovenstaand antwoord al klaar staan.
Oh jij bent ook altijd zo 1quote:Op maandag 4 juli 2016 13:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik weet het. Zal nog even op de groepsapp zetten dat iedereen dat spul meeneemt, want ik ga niet weer een fles uitdelen.
Valt ook wel mee hoor.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zó erg is het nou ook weer niet.
Althans, zo erg klinkt het in mijn oren niet
Altijd dezelfde mensen die wel aan alles denken, maar ook altijd dezelfde die niets bij zich hebben.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh jij bent ook altijd zo 1herkenbaar...
Je hebt geen engels nederlands accent zoals je vaak hoort, dat is sowieso al goed.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja toch? Tuurlijk hoor je het wel, maar dat blijf je toch houden.
Ja iddquote:Op maandag 4 juli 2016 13:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Altijd dezelfde mensen die wel aan alles denken, maar ook altijd dezelfde die niets bij zich hebben.
Nog mooier.. Nederlanders die NL/ENG door elkaar pratenquote:Op maandag 4 juli 2016 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt geen engels nederlands accent zoals je vaak hoort, dat is sowieso al goed.
Nop, alleen dat viel mij op. Moest lachen.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zó erg is het nou ook weer niet.
Althans, zo erg klinkt het in mijn oren niet
No stopquote:Op maandag 4 juli 2016 13:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog mooier.. Nederlanders die NL/ENG door elkaar praten![]()
Nu is het ook echt nodig. Wordt 28 graden als de voorspelling uitkomt.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja iddben ook zo hoor, moet alles op orde hebben.
Engels Nederlands accent? Je bedoelt zo`n heel erg steenkolen accent?quote:Op maandag 4 juli 2016 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt geen engels nederlands accent zoals je vaak hoort, dat is sowieso al goed.
[..]
Ja iddben ook zo hoor, moet alles op orde hebben.
Ik weet not what you bedoelt.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom heb ik nou het idee dat jij vloeiender Engels dan Nederlands spreektquote:Op maandag 4 juli 2016 13:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ga internationaal G
Beetje een wat breder publiek aanspreken. Niet al m`n filmpjes worden Engels, want heb een behoorlijk accent helaas, maar er komen wel wát filmpjes bij in't engels.
Je hebt wel een dik accent hoor.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Engels Nederlands accent? Je bedoelt zo`n heel erg steenkolen accent?
Volgens mij ook niet, sommige woorden komen er wel lastig uit, en je hoort dan ook wel dat ik geen native speaker ben, maar zo`n heel dik accent heb ik niet echt.
Die leeft nu niet meer neem ik aan?quote:Op maandag 4 juli 2016 13:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze zijn er. Met zo'n iemand waren we op vakantie in Canada.
Ja, dat bedoel ik. Je doet het prima.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Engels Nederlands accent? Je bedoelt zo`n heel erg steenkolen accent?
Volgens mij ook niet, sommige woorden komen er wel lastig uit, en je hoort dan ook wel dat ik geen native speaker ben, maar zo`n heel dik accent heb ik niet echt.
Kan je daarna wel huidkanker harvesten ;squote:Op maandag 4 juli 2016 13:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Nu is het ook echt nodig. Wordt 28 graden als de voorspelling uitkomt.
Daar is niemand zijn huid tegen bestand zonder dat spul.
Jammerquote:
Ik ga twee dagen. Heb geen zin om vellen te plukken.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan je daarna wel huidkanker harvesten ;s
Jammer dat ik niet meer weet hoe die mensen hetenquote:
Ik moet altijd zó hard lachen als ik buitenlanders met elkaar hoor praten er opeens een Nederlands woord tussendoor komt.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik luister nooit als ik buitenlanders hoor praten.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik moet altijd zó hard lachen als ik buitenlanders met elkaar hoor praten er opeens een Nederlands woord tussendoor komt.
Zo van:
Ben dün tavuk magnetron
Geen idee, maar dat is niet zo.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom heb ik nou het idee dat jij vloeiender Engels dan Nederlands spreket
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |