Ik vraag mij af waarom je dan niet gewoon alles er afhaaltquote:Op maandag 4 juli 2016 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik dit soort shit lees krijg ik echt krampen... wie als man nog meer?
ja had t ook al gelezen, zat half in elkaar gedoken halverwege het artikelquote:Op maandag 4 juli 2016 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik dit soort shit lees krijg ik echt krampen... wie als man nog meer?
Vind ik juist geil.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar jij bent een iel chineesje, als ze cowgirl zou doen, dan plet ze jou.
Toch mooi zo'n schacht gewoon zonder eikel en ballen?quote:Op maandag 4 juli 2016 13:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waarom je dan niet gewoon alles er afhaalt
Ik heb dit ook serieusquote:Op maandag 4 juli 2016 13:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja had t ook al gelezen, zat half in elkaar gedoken halverwege het artikel
jep, herkenbaarquote:Op maandag 4 juli 2016 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb dit ook serieusfysiek echt ongemakkelijk.
En toch elke keer alle details lezen he![]()
Vast wel beter voor de aërodynamicaquote:Op maandag 4 juli 2016 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toch mooi zo'n schacht gewoon zonder eikel en ballen?
Zou je sneller kunnen rennen?quote:
Van Zosk?quote:
Of je mannenpap lust.quote:
Welke factor?quote:Op maandag 4 juli 2016 13:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Als de factor maar goed is maakt het mij niet uit.
Verwacht. Had bovenstaand antwoord al klaar staan.quote:
Hey heb je nog nieuwe vlog?quote:
quote:
Even kijkenquote:Op maandag 4 juli 2016 13:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ga internationaal G
Beetje een wat breder publiek aanspreken. Niet al m`n filmpjes worden Engels, maar zeker dit soort dingen wel.
Ah ja, spul is duur jonge.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb nu maar 30 gepakt, want bier drinken dus waarschijnlijk later op de dag vergeten.
Ik weet het. Zal nog even op de groepsapp zetten dat iedereen dat spul meeneemt, want ik ga niet weer een fles uitdelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |